Uitspraak van actief op donderdag 8 mei 2014 om 22:00:
precies, beetje nuance aub
zojuist toegepast
Ik wil overigens niet zeggen dat vrouwen harteloos zijn, dat allerminst, wellicht is dat wat je eruit begreep.
Maar wat ik ook in mijn omgeving zie, is dat mannen vaak het hardst janken
ja tis wel zo 
Mannen weten pas na poosje wat ze echt missen!
Eerlijk, ik heb relatie zelf verbroken, en ik heb zelf ook weleens in die gedachte gezeten; "Waarom de fuck heb ik het verbroken". Maar na een tijdje pas.
Maar dat zijn zwakke momentjes, een relatie gaat niet voor niets voorbij.
Heeft ermee te maken hoe mannen iets verwerken
Klopt, als ik naar mezelf kijk. Eerst was het YOLO YOLO rondneuken4life, maar toen ik zo eenmaal aan de gang ging, bleek toch dat mijn geest iets anders werkte. En toen kwamen die twijfels; Ze accepteerde tenminste hoe ik ben, grotendeels, vertrouwde me tot op het bot (oke mede omdat ze jarenlang kreeg doorgefluisterd van vriendinnetjes wat ik in discotheken uitvoerde -ga altijd alleen uit- en ik negeerde vrouwen altijd stelselmatig) en dat kon ik bij haar, that sort of thing. En als je dan ineens in de leeuwenkuil van het vrijgezellenleven gegooid word -en ik heb nooit echt als vrijgezel geleefd-, ja dan kunnen je wel wat ongenode verrassingen te wachten staan. Dan word je ineens geconfronteerd met de werkelijke aard die achter een mooie bos krullen en lief gezichtje schuil gaat. Dan merk je ineens dat niet alle vrouwen zo'n innerlijke schoonheid hebben als je jezelf altijd hebt voorgesteld. Maar goed, wat dat betreft ben ik ook best een naief wezen, en behalve in de periode dat alles kut was, zal dat zeer waarschijnlijk niet veranderen. En eerlijk is eerlijk, ik hou wel van die naiviteit. Het behoud nog een beetje de 'onschuld' achter mijn karakter.