Partyflock

Forumonderwerp · 1155304
3 volgers · 5343x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3576026/2014/01/12/Brabantse-moeder-37-plotseling-spoorloos.dhtml

[img width=510 height=287 cacheid=0015f56600320b8c6bb3097d1a02df7f92]http://static0.ad.nl/static/photo/2014/11/11/7/20140112080406/media_xll_2037172.jpg[/img]

De 37-jarige Claudia Oskam uit Zevenbergen, moeder van drie kinderen, wordt sinds vrijdagmiddag vermist. Haar familie, vrienden en werkgever maken zich ernstige zorgen over haar plotselinge verdwijning. Dat meldt Omroep Brabant. 'Ze had allerlei afspraken staan. Dit is niets voor haar', vertelt haar aangeslagen broer Mark.

De vrouw is vrijdagmiddag rond halfvijf voor het laatst gezien in Zevenbergen, bij het huis van haar ex-man waar ze anderhalf jaar geleden van is gescheiden. Haar auto staat er nog, maar van de Brabantse ontbreekt ieder spoor.

Haar familie kan geen enkele reden verzinnen waarom de vrolijke Claudia zelf de benen zou hebben genomen. Toch wil de politie nog niet in actie komen. 'Er is geen enkele indicatie dat er iets met haar aan de hand zou zijn. In Nederland hebben meerderjarigen het recht om een tijdje niets van zich te laten horen', aldus een woordvoerder tegen Omroep Brabant.

Ook het televisieprogramma TROS Vermist besteedde zaterdag aandacht aan de vermissing. 'Grote zorgen om Claudia', kopte het programma op haar website. Ook diverse omroepen en nieuwssites roepen getuigen op voor meer informatie over de verdwenen moeder.

Is een vriendin van mijn zusje. Dit nieuws staat natuurlijk ook al facebook en twitter, maar kan geen kwaad om het hier ook neer te zetten.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 januari 2014 om 19:11:
Dat moet wel. Ik ken hem niet heel goed, maar ik had het nooit van hem verwacht. En iedereen die ik spreek denkt daar net zo over.

Waarom ? dit gebasel.... Hou dan gewoon je mond...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Japie :facepalm: op dinsdag 14 januari 2014 om 13:42:
(want waarschijnlijk is de man volgens advocaat psychisch niet in orde waardoor hij ontoerekeningsvatbaar word gesteld en volgende week weer naar huis mag)

Weleens van TBS gehoord?

Sterkte Enzie.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Vlaco op woensdag 15 januari 2014 om 11:18:
Weleens van TBS gehoord?

JAwel. Maar heb de film nog niet gezien. :rot:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 januari 2014 om 22:29:
Geen woorden voor. Ik ken ze beiden al iets van 15 jaar. Kan het niet bevatten. :(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 januari 2014 om 19:11:
Dat moet wel. Ik ken hem niet heel goed, maar ik had het nooit van hem verwacht. En iedereen die ik spreek denkt daar net zo over.

Effe hoor...
Je kent ze 15 jaar.. Maar niet zo goed?
Alleen oppervlakkig contact gehad ofzo dan.....

Erg weer.
Kindertjes zijn weer de dupe. Maar ik denk dat deze man een lage straf gaat krijgen. Naar wat ik gelezen heb is dit een hele rustige, niet gewelddadige man.
Er moet iets geknapt zijn bij hem ofzo.

Zo zie je, in elk mens schuilt een moordenaar.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 15 januari 2014 om 23:58:
Zo zie je, in elk mens schuilt een moordenaar.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 15 januari 2014 om 23:58:
Je kent ze 15 jaar.. Maar niet zo goed?

Is een goede vriendin van mijn zusje. Op die manier ken ik ze dus. Maar vrienden van mijn zusje zijn niet automatisch vrienden van mij natuurlijk.
Waarschuw beheerder
-1
Oh zo...oké.
sterkte.
Waarschuw beheerder
+1-2
Wat voor afkomst heeft de dader???
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Insigne op dinsdag 4 maart 2014 om 15:17:
Wat voor afkomst heeft de dader???

Zwahili met Duitse rootz