Partyflock

Forumonderwerp · 1153031
Welke vrouw heeft er geen probleem mee om met haar vriend een beetje aan ballbusting te doen? Gewoon in de slaapkamer.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 november 2013 om 23:21:
Ik ook eigenlijk

:roflol:
Er is maar 1 ballen breker hier op partyflock en dat is bubba :)

Dennis met zijn slechtste topic van het jaar _O_
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 20 december 2013 om 09:58:
Er is maar 1 ballen breker hier op partyflock en dat is bubba :)

Dennis met zijn topic van het jaar _O_

Maria teefje. Daarom reageer je ook zo vaak op dit forum. .
...
Uitspraak van Dennis4PARRRRTY op vrijdag 20 december 2013 om 10:14:
Maria teefje. Daarom reageer je ook zo vaak op dit forum. .
...

Zodat jij gaat happen _O_

Maria :facepalm:

Verzin dan teminste iets orgineels :) Of dacht je dat we die nog niet kende?

Oh wacht.... je bent niet zo goed in orginaliteit.

"Welkom in deze ballenbrekende wereld"

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 december 2013 om 09:54:

"Uw ballen zullen gebroken worden. Boyd/Bubba, MC Ballenbreker, eigenlijk is er geen verschil, behalve dan het volgende feit: Boyd/Bubba lult uit zijn nek, en MC Ballenbreker lult uit zijn ballen"

ff soundcloudjUh aanzwengelUh O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 december 2013 om 12:16:
"Uw ballen zullen gebroken worden. Boyd/Bubba, MC Ballenbreker, eigenlijk is er geen verschil, behalve dan het volgende feit: Boyd/Bubba lult uit zijn nek, en MC Ballenbreker lult uit zijn ballen"

:lol:

Uitspraak van Dennis4PARRRRTY op donderdag 28 november 2013 om 18:01:
Dit topic is 700 keer bekeken en niet 1 vrouw die zegt, geen probleem mee als mijn vriend dat wil. Geeft wel weer aan hoe open minded we hier nu echt zijn in nl als het om sm gaat

Gast, ik als ballenbreker zegt zelf; je bent als vrouw ziek in je hoofd als je je manlief potentieel onvruchtbaar wilt maken.
Of je moet gewoon een goedkope takkehoer zijn die wel wil neuken maar niet uitvoeren waarvoor het neuken ooit bedoelt was!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 december 2013 om 13:12:
Gast, ik als ballenbreker zegt zelf; je bent als vrouw ziek in je hoofd als je je manlief potentieel onvruchtbaar wilt maken.
Of je moet gewoon een goedkope takkehoer zijn die wel wil neuken maar niet uitvoeren waarvoor het neuken ooit bedoelt was!!!

Ga ff serieus op die leipo in :rot:

Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 20 december 2013 om 13:37:
Ga ff serieus op die leipo in :rot:

"Dit is partyflock dus het is toch niet serieussssssss"

(Jawel ik ben altidj serieus, zelfs als ik gek doe)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 december 2013 om 13:44:
(Jawel ik ben altidj serieus, zelfs als ik gek doe)

Er is maar 1 ballen crusher.. en dat ben jij _O_
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 20 december 2013 om 13:51:
Er is maar 1 ballen crusher.. en dat ben jij _O_ Dennis moet d

:DOOD:

HAhaha ik heb ineens een geweldige ingeving. Goeieng tekst over 'ballbusting' :RESPECT:
Komt een mooie geluidsorgie aanan hhaahaha

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 december 2013 om 16:38:
Ahaha ik heb ineens een geweldige ingeving. Goeieng tekst over 'ballbusting' :RESPECT:
Komt een mooie geluidsorgie aanan hhaahaha

oi. heb je nog gewerkt :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 december 2013 om 11:20:
oi. heb je nog gewerkt :P

Nope, speeltjes uitgeprobeerd
Dit topic is inmiddels 1150 keer bekeken en niet 1 vrouw die zegt, geen probleem mee als mijn vriend dat wil. Geeft wel weer aan hoe open minded we hier nu echt zijn in nl als het om sm gaat. Enkel homofielen reageren vol enthousiasme keer op keer op dit forum. Een leuke meid? => 0.0 hier op dit forum.

Dat ballbusting mn ding niet is wil niet zeggen dat ik niet open minded ben :/ beetje kortzichtig..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 december 2013 om 17:31:
Dat ballbusting mn ding niet is wil niet zeggen dat ik niet open minded ben :/ beetje kortzichting..

Mja, TO is niet echt een snuggere gast :lol:

Verwacht als je dames een pb stuurt met de vraag of je zijn ballen wil pletten dat je dan ja zegt ofzo :lol:
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op dinsdag 24 december 2013 om 17:34:
Verwacht als je dames een pb stuurt met de vraag of je zijn ballen wil pletten dat je dan ja zegt ofzo

wil die gozer best helpen hoor :D denk alles dat er daarna weinig meer te pletten is
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 24 december 2013 om 20:27:
wil die gozer best helpen hoor :D denk alles dat er daarna weinig meer te pletten is

Moet persé een wijf zijn :rot: anders had ik allang een pb'tje gestuurd _O_
ja hallo als je zulke rare hobby's hebt moet je niet kieskeurig zijn :D
Uitspraak van Silver Corvette. op dinsdag 24 december 2013 om 20:32:
ja hallo als je zulke rare hobby's hebt moet je niet kieskeurig zijn :D

Zeker met zo een maroc tiefus kop als TO :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 december 2013 om 13:21:
Nope, speeltjes uitgeprobeerd

ik wou dat k dat ook kon zeggen :P
Hey nietsjeh bitchje ben jij een SLETTEKE??

Uitspraak van blondy_biitch op dinsdag 24 december 2013 om 21:59:
Neuken 50 euro, Pijpen 40, neuken zonder condoom 160 euro

guiltyyyyyyyyyyyyyy!!!
laatste aanpassing
Welke vrouw zou de opener van dit topic een schop in zijn ballen willen geven?
Geen enkele meid hier houdt van ballbusting. Of ze durvener niet voor uit te komen

Je zit op de verkeerde site, ga eens kijken bij fetlife.com, daar vind je ook wat je zoekt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2014 om 11:39:
Je zit op de verkeerde site, ga eens kijken bij fetlife.com, daar vind je ook wat je zoekt.

Je hebt gelijk:-). Thanks voor de tip. Kut site trouwens dat. Fetlife. Alleen maar hoertjes op te vinden. Ik heb al drie aanbiedingen binnen van wat zogenaamde kinky slettekes. Voor geld doen snolletjes alles. What's new?
laatste aanpassing

Wil je een trap in je ballen?
Zoek een random vrouw op straat en knijp haar in haar tiet,. Misschien krijg je dan je zin wel? ;)
En ja, ik ben erg openminded, maar dit doe ik dan absoluut niet!
Pijn is niet fijn ! Vooral niet in die area van een man... pfff
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2014 om 10:34:
Wil je een trap in je ballen?
Zoek een random vrouw op straat en knijp haar in haar tiet,. Misschien krijg je dan je zin wel? ;)
En ja, ik ben erg openminded, maar dit doe ik dan absoluut niet!
Pijn is niet fijn ! Vooral niet in die area van een man... pfff

Lul toch niet zo dom gleufje. Topic item is. Welke vrouw heeft geen probleem met bb in de slaapkamer met haar partner. Dus kwek niet suf over vrouwen aanranden en dan krijg je wel een schop. Stom gleufdier

Uitspraak van Dennis4PARRRRTY op dinsdag 22 april 2014 om 17:20:
Lul toch niet zo dom gleufje. Topic item is. Welke vrouw heeft geen probleem met bb in de slaapkamer met haar partner. Dus kwek niet suf over vrouwen aanranden en dan krijg je wel een schop. Stom gleufdier

Doe ff lekker normaal zeg mongool! Heeft ja niks met aanranden te maken kneus!
Je vraagt en ik zeg nee. SIMPEL ALS DAT !
Stom gleufdier. Als jij het hebt over zoek een random vrouw en knijp haar in dar tiet is dat wel degelijk aanranden. SIMPEL AS THAT Suf gleufje

Je manier van communiceren zegt al hoe hoog je IQ moet zijn...

Uitspraak van Dennis4PARRRRTY op woensdag 23 april 2014 om 17:12:
SIMPEL AS THAT

En laat ik dan niet beginnen bij deze hooguit belachelijke topic waar ik dan nog moeite voor deed om op te reageren...
Hoe maak je vrienden...

Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 20 december 2013 om 09:48:
Slechtste topic van 2013 dit. :lol:

SIMPEL AS THAT

Als jij het hebt over zoek een random vrouw en knijp haar in dar tiet is dat wel degelijk aanranden.

Compleet mee eens. Als een gozer mij op straat gewoon in mijn tiet knijpt zie ik dat zeker als aanrandig.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2014 om 11:36:
En laat ik dan niet beginnen bij deze hooguit belachelijke topic waar ik dan nog moeite voor deed om op te reageren...

Reageer dan niet? :)

Uitspraak van Suussjjee op donderdag 24 april 2014 om 11:48:
Reageer dan niet? :)

Zeg euh, let je wel eens op?
Hij stelt een vraag en ik geef gewoon eerlijk antwoord,.
Ik doe dat dus niet ! (voor je dat niet had begrepen)...
Dat hij niet normaal kan praten is mijn probleem niet of wel soms? :facepalm:

ps: ga je nu serieus op iemand in die woorden als: schoen in je gleufje voor sletteke,.. gebruikt?
Dan heb je zeker ook niet goed daar boven of wel?
PERFECT MATCH ! :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2014 om 11:51:
Zeg euh, let je wel eens op?
Hij stelt een vraag en ik geef gewoon eerlijk antwoord,.
Ik doe dat dus niet ! (voor je dat niet had begrepen)...
Dat hij niet normaal kan praten is mijn probleem niet of wel soms? :facepalm:

ps: ga je nu serieus op iemand in die woorden als: schoen in je gleufje voor sletteke,.. gebruikt?
Dan heb je zeker ook niet goed daar boven of wel?
PERFECT MATCH ! :D

Heeft niks te maken met hoe hij verder praat. Met zijn opmerking ben ik het gewoon eens :) Hoe die verdere uitlatingen over vrouwen doet moet hij lekker zelf weten, ik lig er niet wakker van hoor :roflol:

Uitspraak van Suussjjee op donderdag 24 april 2014 om 11:54:
Heeft niks te maken met hoe hij verder praat. Met zijn opmerking ben ik het gewoon eens :) Hoe die verdere uitlatingen over vrouwen doet moet hij lekker zelf weten, ik lig er niet wakker van hoor :roflol:

Nou dan kon je toch ook de sarcasme en niet serieuze commentaar van mij zien aankomen of niet? ;)
Ik denk nou echt niet dat dit om een heer bij de dames gaat, in echt ook niet dus. :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2014 om 11:56:
Nou dan kon je toch ook de sarcasme en niet serieuze commentaar van mij zien aankomen of niet? ;)
Ik denk nou echt niet dat dit om een heer bij de dames gaat, in echt ook niet dus. :P

oh nee dat denk ik ook niet hoor haha, maar toch wel gewoon eens met zn opmerking :P maar dan zal ik jou berichtje wel begrepen hebben, excuse moi. Denk dat er uberhaupt weinig heren te vinden zijn hier, maargoed daarvoor zitten we hier ook niet he :roflol:

Uitspraak van Suussjjee op donderdag 24 april 2014 om 11:59:
oh nee dat denk ik ook niet hoor haha, maar toch wel gewoon eens met zn opmerking :P maar dan zal ik jou berichtje wel begrepen hebben, excuse moi. Denk dat er uberhaupt weinig heren te vinden zijn hier, maargoed daarvoor zitten we hier ook niet he :roflol:

Nee natuurlijk doet een normaal denkend mens dat niet.. Ben dan ook verrast van zijn uitspraak.. ik had eerlijk verwacht dat het een type was die zou zeggen:
" Dat doe ik elke weekend al ". :lol: BALEN, zag het zo voor mij ! :P
oh de heren bevinden zich hier niet... alleen maar trolls ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 april 2014 om 12:03:
Nee natuurlijk doet een normaal denkend mens dat niet.. Ben dan ook verrast van zijn uitspraak.. ik had eerlijk verwacht dat het een type was die zou zeggen:
" Dat doe ik elke weekend al ". :lol: BALEN, zag het zo voor mij ! :P
oh de heren bevinden zich hier niet... alleen maar trolls