Partyflock

Forumonderwerp · 1152021
8 volgers · 8905x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
Hallo allemaal,

Heb afgelopen maandag nacht voor t eerst speed gesnoven, ja het was het zwaar wel waard, en ik vraag me af hoelang het gaat aanhouden want ik ben nu toch alweer een dikke 40 uur wakker...

Heb ook al moeten kotsen maar dat komt ook vanwege jointjes en whiskey etc etc... Jullie kennen t wel denk ik.

Is er misschien een manier om de speed sneller af te breken? Met kotsen werkte het iig niet. Had sws weinig zin want voel toch niet of ik dronken ben. Maar ben er in ieder geval best slecht aan toe nu... Nog steeds pupillen als Limburgse Vlaaien en trillen als een wilde, zwaar verhoogde hartslag en een zieke misselijkheid.

Alvast bedankt voor de tips enzo!

Ps. ga me niet vragen wat voor speed ik had, ik heb daar totaal geen verstand van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 november 2013 om 09:39:
heel veel pammetjes :yes:
beter gebruik je geen speed

beter gebruik je geen pammetjes na speed, maar zit je t gewoon uit :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 8 november 2013 om 19:48:
beter gebruik je geen pammetjes na speed, maar zit je t gewoon uit

kan ook
Waarschuw beheerder
Ik ben persoonlijk helemaal niet van de speed, maar heb het wel een aantal keren gedaan. 2 keer daarvan niet kunnen slapen. Ga het dan ook niet proberen maar hou jezelf bezig met iets anders dan proberen te slapen want daar schiet je toch niets mee op. Zelf een keer na een avond spacen op 1,5 blauwe defqon en 2 lijnen speed (in de uitwerking van de xtc) 'gewoon' kunnen slapen.