Partyflock

Forumonderwerp · 1151327
5 volgers · 2546x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-2
zegt genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 1 februari 2014 om 00:11:
Nou, ruzie is wel een heel groot woord zeg :lol:

oke via internet dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:10:
altijd gezellig,
ik heb altijd ruzie met
danielle
roos
sharon
mario
en nog veel meer

Is maar wat je ruzie vind :) dat laatste advies van danielle zou k maar naar luisteren is best wijs namelijk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van danielle.d op zaterdag 1 februari 2014 om 00:09:
trotse mama....een goed bedoeld advies.
neem het nou allemaal niet zo serieus en gaat niet overal tegen in. je trekt het je allemaal veel te persoonlijk aan en dat maakt je vermakelijk. en als je daar niet tegen kan dan zou ik lekker iets anders gaan doen.

nu moet ik weer denken , maar ik snap wat je bedoeld, ik ga te snel op dingen in en moet leren mezelf te beheersen wat voor mij heel moeilijk is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:11:
oke via internet dan

ik heb geen ruzie met jou hoor? Je bent gewoon erg vermakelijk alsin.. je hapt als een gek.. en daar maken wij "flockers" profijt van op deze late uurtjes.
Waarschuw beheerder
je hebt geen ruzie alleen een plaat voor je kop en je moet altijd het laatste woord hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 1 februari 2014 om 00:12:
ik heb geen ruzie met jou hoor? Je bent gewoon erg vermakelijk alsin.. je hapt als een gek.. en daar maken wij "flockers" profijt van op deze late uurtjes.

ja aha leuk he,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van danielle.d op zaterdag 1 februari 2014 om 00:12:
je hebt geen ruzie alleen een plaat voor je kop en je moet altijd het laatste woord hebben

goed gezegd, ben eigenlijk nog een puber en dat zijn jullie volwassenen zegmaar flockers niet gewend
Waarschuw beheerder
kan net zo goed tegen een muur praten

Waarschuw beheerder
mijn moeder zeurt , moet me kamer opruimen anders krijg ik geen lolly . daag
Waarschuw beheerder
-1
trotse mama,
volgens mij ben jij enig kind en kom je uit een gebroken gezin.
ik schat in dat je thuis heel weinig aandacht hebt gekregen waardoor je nu op een negatieve manier aandacht gaat vragen.
dit brengt jou echt niet verder in het leven.
het is niet alleen je uiterlijk maar ook je gedrag dat hier bijdrage aan leverd.
ik denk dat het tijd is om eens met een maatschappelijk werker te gaan babbelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van danielle.d op zaterdag 1 februari 2014 om 00:20:
trotse mama,
volgens mij ben jij enig kind en kom je uit een gebroken gezin.
ik schat in dat je thuis heel weinig aandacht hebt gekregen waardoor je nu op een negatieve manier aandacht gaat vragen.
dit brengt jou echt niet verder in het leven.
het is niet alleen je uiterlijk maar ook je gedrag dat hier bijdrage aan leverd.
ik denk dat het tijd is om eens met een maatschappelijk werker te gaan babbelen.

ik heb een pysholoog waar ik mee praat , en ik ben geen enig kind haha

Waarschuw beheerder
wat heeft mijn uiterlijk met dingen te maken , niks mis met mijn uiterlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:22:
wat heeft mijn uiterlijk met dingen te maken , niks mis met mijn uiterlijk

het schreeuwd om aandacht je uiterlijk

Waarschuw beheerder
btw ik ben mischien iets te verwend dan jullie, pech gehad dan , mijn mammie en pappie doen nog alles voor me hoor, doe me eigen was en strijken niet eens, ik gedraag me nog als een puber omdat me ouders nog alles voor me doen dusja , er is iets mis met me gedrag maar dat is omdat ik verwend iemand ben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:24:
btw ik ben mischien iets te verwend dan jullie, pech gehad dan , mijn mammie en pappie doen nog alles voor me hoor, doe me eigen was en strijken niet eens, ik gedraag me nog als een puber omdat me ouders nog alles voor me doen dusja , er is iets mis met me gedrag maar dat is omdat ik verwend iemand ben

Totdat je in het echte leven terrecht komt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van danielle.d op zaterdag 1 februari 2014 om 00:23:
het schreeuwd om aandacht je uiterlijk

aandacht nee hoor , zo ben ik en zie er niks mis mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 1 februari 2014 om 00:25:
Totdat je in het echte leven terrecht komt (Y)

en dat is
Waarschuw beheerder
echt he....dat dit het sterkste zaadje was die dag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 1 februari 2014 om 00:26:
wollah eyz zehma meisje jij

ik ben geen turk of marokaan , of hollander, maar een Slavische en zo praten wij niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:24:

Wees er maar trots op :s en dan ben je nog moeder ook, nou ben je dan een goeie moeder als je niet eens voor je zoon kan zorgen.. Daar valt wassen en strijken en financiële zorg voor dragen ook onder, je ben inderdaad een verwend nest maar das absoluut niks positiefs! Je heb vast ook geen diploma's neem ik aan?? Heb medelijden met je zoontje want daar zal naar alle waarschijnlijkheid ook geen malle moer van terecht komen :facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:26:
en dat is

Wil je echt dat ik serieus ga reageren op zo'n narrowminded geval als jij? Bitch please.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:27:
ik ben geen turk of marokaan , of hollander, maar een Slavink en zo praten wij niet

Waarschuw beheerder
Wees er maar trots op :s en dan ben je nog moeder ook, nou ben je dan een goeie moeder als je niet eens voor je zoon kan zorgen.. Daar valt wassen en strijken en financiële zorg voor dragen ook onder, je ben inderdaad een verwend nest maar das absoluut niks positiefs! Je heb vast ook geen diploma's neem ik aan?? Heb medelijden met je zoontje want daar zal naar alle waarschijnlijkheid ook geen malle moer van terecht komen :facepalm:

Recht voor zijn raap (y)

Waarschuw beheerder

me ouders zijn nou 1maal zo, ik heb me school niet afgemaakt nee want mocht van me ouders thuis blijven waneer ik zelf wou , ik ben moeder maar ik zorg wel gewoon voor me zoontje , me ouders doen gewoon graag dingen voor mij en dat weiger ik niet
Waarschuw beheerder
totdat ze een keer gaan hemelen en dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van danielle.d op zaterdag 1 februari 2014 om 00:30:
totdat ze een keer gaan hemelen en dan?

ja dan moet ik voor mezelf zorgen maar tot nu toe doen hun het voor me .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:31:
ja dan moet ik voor mezelf zorgen maar tot nu toe doen hun het voor me .

Ja en dan? zonder papieren? werk? geld.. ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:29:
me ouders zijn nou 1maal zo, ik heb me school niet afgemaakt nee want mocht van me ouders thuis blijven waneer ik zelf wou , ik ben moeder maar ik zorg wel gewoon voor me zoontje , me ouders doen gewoon graag dingen voor mij en dat weiger ik niet

Luister meisje ik ben zelf ook prinses tot in de watten toe verwend maar mijn ouders hebben me wel geleerd wat verantwoording is, wat het is om zelfstandig te zijn en belangrijker onafhankelijk en nog dagelijks wordt ik verwend door mijn ouders maar ik kan wel zeggen dat ik alles verdien omdat ik er kei hard voor werk! In tegenstelling tot jou!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 1 februari 2014 om 00:32:
Ja en dan? zonder papieren? werk? geld.. ?

ik zie het wel , alles komt van zelf wel , nu ken ik gelukkig nog papa en mama dingen vragen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:32:
ik zie het wel , alles komt van zelf wel , nu ken ik gelukkig nog papa en mama dingen vragen

Niks komt vanzelf, niet eens wat je nu van papa en mama krijgt.. want waar komt dat vandaan dan.. ? komt zo uit de lucht vallen ofzo.. ?

Oh man.. wat ben ik blij dat ik gewoon me opleidingen heb behaald en fatsoenlijke banen heb gehad zeg.. dit is echt een hopeloos antwoord mevrouw.

Waarschuw beheerder

Die werken ook vast niet?? Iedereen uitkering bij jou thuis?

Waarschuw beheerder
Luister meisje ik ben zelf ook prinses tot in de watten toe verwend maar mijn ouders hebben me wel geleerd wat verantwoording is, wat het is om zelfstandig te zijn en belangrijker onafhankelijk en nog dagelijks wordt ik verwend door mijn ouders maar ik kan wel zeggen dat ik alles verdien omdat ik er kei hard voor werk! In tegenstelling tot jou!

ik heb stage gelopen , ging alemaal niet want ze vonden me uiterlijk te en blabla , ik wilde graag werken bij me stage maar ze vonden me te met alles , ik heb nu bij een zonnestudio gesolicteerd dus kijken wat dat word

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:34:
Die werken ook vast niet?? Iedereen uitkering bij jou thuis?

ooow die werken hun hele leven lang , nu nog steeds
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:35:
ging alemaal niet want ze vonden me uiterlijk te en blabla

Nou, dat vind ik ook niet zo heel erg gek hoor.. :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:35:
ik heb stage gelopen , ging alemaal niet want ze vonden me uiterlijk te en blabla , ik wilde graag werken bij me stage maar ze vonden me te met alles , ik heb nu bij een zonnestudio gesolicteerd dus kijken wat dat word

Ik zal je uit je droom helpen... Dat wordt niks!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 februari 2014 om 00:36:
ooow die werken hun hele leven lang , nu nog steeds

Profiteur ben je ;) je hoort gewoon netjes iedere maand kostgeld te betalen zoals het hoort ;)