Partyflock

Forumonderwerp · 1150616
Waarschuw beheerder
+5-1
Ik weet niet of ik hier een aparte topic voor kan aanmaken, maar probeer het maar en zie wel of deze gesloten word of niet :)

Volgens vele de ideale combinatie om MDMA te vervangen 4FA en M1, er zijn vele waaronder ik die deze combi nog niet hebben geprobeerd, en de topics afstruinen is ook tijdrovend.
Dus beschrijf hier je ervaringen met dit goedje, waarom wel deze combi en ook waarom niet. Welke hoeveelheden enz..

Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee dus kan ook niet losbranden, dus aan iemand anders deze eer? :)
Waarschuw beheerder
-2
Ideale dosering naar mijn mening:

12:00-14:00 nuchter
14:00 150mg 4-FA
17:00 100mg M1 & 50mg 4-FA
20:00 150mg M1

Altijd zeer goed bevallen (y)
Waarschuw beheerder
+1
Voor elke combo een apart topic aanmaken gaat wat mij betreft een beetje ver.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op zondag 22 september 2013 om 13:56:
Voor elke combo een apart topic aanmaken gaat wat mij betreft een beetje ver.

Ja maar deze is toch wel een beetje speciaal haha ;)
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van TimmY-NL op zondag 22 september 2013 om 13:55:
Ideale dosering naar mijn mening:

12:00-14:00 nuchter
14:00 150mg 4-FA
17:00 100mg M1 & 50mg 4-FA
20:00 150mg M1

Altijd zeer goed bevallen (y)

Balen, ik was van plan 16:30 te beginnen, maar dan gaat ie dus niet goed?:(

Waarschuw beheerder
Mijn ideale dosering:

00:00 150mg 4-fmp
02:30 150mg m1
04:30 130mg m1
06:30 100mg m1

Om 08:00 is de koek dan wel op. Goed idee deze thread. Deze combi is erg populair en staat op zichzelf.
Waarschuw beheerder
Als ik alleen 4fa neem blijf ik altijd super helder en alert. Hoe is dit wanneer ik redose met methylone?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [D]aan.. op zondag 22 september 2013 om 14:54:
Balen, ik was van plan 16:30 te beginnen, maar dan gaat ie dus niet goed?

Je snapt me best wel :P