Partyflock

Forumonderwerp · 1150616
Waarschuw beheerder
+5-1
Ik weet niet of ik hier een aparte topic voor kan aanmaken, maar probeer het maar en zie wel of deze gesloten word of niet :)

Volgens vele de ideale combinatie om MDMA te vervangen 4FA en M1, er zijn vele waaronder ik die deze combi nog niet hebben geprobeerd, en de topics afstruinen is ook tijdrovend.
Dus beschrijf hier je ervaringen met dit goedje, waarom wel deze combi en ook waarom niet. Welke hoeveelheden enz..

Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee dus kan ook niet losbranden, dus aan iemand anders deze eer? :)
Waarschuw beheerder
-2
Ideale dosering naar mijn mening:

12:00-14:00 nuchter
14:00 150mg 4-FA
17:00 100mg M1 & 50mg 4-FA
20:00 150mg M1

Altijd zeer goed bevallen (y)
Waarschuw beheerder
+1
Voor elke combo een apart topic aanmaken gaat wat mij betreft een beetje ver.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op zondag 22 september 2013 om 13:56:
Voor elke combo een apart topic aanmaken gaat wat mij betreft een beetje ver.

Ja maar deze is toch wel een beetje speciaal haha ;)
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van TimmY-NL op zondag 22 september 2013 om 13:55:
Ideale dosering naar mijn mening:

12:00-14:00 nuchter
14:00 150mg 4-FA
17:00 100mg M1 & 50mg 4-FA
20:00 150mg M1

Altijd zeer goed bevallen (y)

Balen, ik was van plan 16:30 te beginnen, maar dan gaat ie dus niet goed?:(

Waarschuw beheerder
Mijn ideale dosering:

00:00 150mg 4-fmp
02:30 150mg m1
04:30 130mg m1
06:30 100mg m1

Om 08:00 is de koek dan wel op. Goed idee deze thread. Deze combi is erg populair en staat op zichzelf.
Waarschuw beheerder
Als ik alleen 4fa neem blijf ik altijd super helder en alert. Hoe is dit wanneer ik redose met methylone?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [D]aan.. op zondag 22 september 2013 om 14:54:
Balen, ik was van plan 16:30 te beginnen, maar dan gaat ie dus niet goed?

Je snapt me best wel :P
Gewoon ongeveer 3 uur er tussen laten, maar natuurlijk altijd op gevoel doen! Maar op deze manier ben je zeer waarschijnlijk verzekerd van een top dag/nacht. :)
Waarschuw beheerder
Zelf heb ik 150mg 4FA gedaan, 3 uur later 150MG M1 en weer 3 uur later nog eens 150MG M1. Heel de dag wel zoet mee geweest! :)
Waarschuw beheerder
Goed topic.

T=0 80mg 4-FA
T+2 40mg 4-FA
T+3h15 100mg M1
T+5h15 80mg M1

Deed het erg goed bij mij. Tussen T+3:45 en T+7:15 op één, licht euforisch, zeer energiek niveau gezeten.
Ontzettend goede combi om het lang mee vol te houden en hard los te gaan.
Waarschuw beheerder
Maar wat doet M1 nou precies? Wat voel je bovenop het 4FA gevoel? Is het alleen Euforie of wordt ook de rush e.d versterkt.
Heb ook gelezen weet niet wat er van klopt, dat de combi hevigere hartkloppingen zou geven en ook dat het qua neurotoxiciteit niet erg gezond is, maar wel beter dan 4fa + mdma
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op zondag 22 september 2013 om 19:07:
Maar wat doet M1 nou precies?

Ik krijg er meer energie van en nog meer euforie en tintelingen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op maandag 23 september 2013 om 13:59:
Ik krijg er meer energie van en nog meer euforie en tintelingen :)

Meer energie alszijnde redosen met 4FA? of zelfde energie als piek eerste inname 4FA. Met andere woorden, reset het je 4FA naar moment piek? :) En hoe is de plafondienst? :)

Waarschuw beheerder
Bij komt met de m1 de euforie van 4fa weer terug. Vrij stabiel maar qua duur niet erg lang. Je blijft helder en flink wat energie.
Waarschuw beheerder
heb een grammetje methylone besteld. Normaal doseer ik rond de 150mg 4fa. Wil in totaal ongeveer 6 uurtjes zoet zijn. Wat voor doseringsschema raden jullie dan aan voor de combo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 september 2013 om 14:49:
Je blijft helder en flink wat energie.

Blijf je even helder als met alleen 4fa? Of toch wat minder helder en beetje spacende?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op maandag 23 september 2013 om 17:02:
Blijf je even helder als met alleen 4fa? Of toch wat minder helder en beetje spacende?

Toch wel wat minder helder, het effect van M1 is - in mijn ervaring - wat minder subtiel en meer overheersend dan dat van 4-FA. In mijn omgeving hoor ik mensen die er ietwat wazig worden, maar ik vind het overwegende effect toch vooral energie en euforie. Veel helderder dan MDMA iig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op maandag 23 september 2013 om 17:47:
Toch wel wat minder helder, het effect van M1 is - in mijn ervaring - wat minder subtiel en meer overheersend dan dat van 4-FA. In mijn omgeving hoor ik mensen die er ietwat wazig worden, maar ik vind het overwegende effect toch vooral energie en euforie. Veel helderder dan MDMA iig.

I agree.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op maandag 23 september 2013 om 14:43:
Meer energie alszijnde redosen met 4FA? of zelfde energie als piek eerste inname 4FA. Met andere woorden, reset het je 4FA naar moment piek? :) En hoe is de plafondienst?

Heb het ooit 1x gedaan. Ik heb nog nooit geredosed met 4fa dus dat zou ik je niet kunnen vertellen. Ik kreeg alleen meer energie en euforie, meer als op het begin van 4fa. Maar ook meer als met de combi 4fa+xtc. Ik ben daarna gaan afteren en ipv slapen doorgegaan met wat pep. Maar had ik dit niet gedaan dan had ik zeker kunnen slapen ;)
Waarschuw beheerder
WIe kan mij helpen aan een site waar ik 4 fmp kan bestellen? ik ben een beetje huiverig...Ik heb vorige week een gram bij drsmart besteld en lees daar nu wat slechte ervaringen over...Ik heb het afgelopen weekend gebruikt en t was niet verkeerd maar ook niet dat ik zeg..wauw ..goed spul....Ik lees ook over oplichting met de hoeveelheid van deze leverancier. Wie o Wie kan mij helpen aan een goede betrouwbare leverancier van 4 fmp ? thnxx alvast !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manuuutje op maandag 23 september 2013 om 22:41:
Ik heb het afgelopen weekend gebruikt en t was niet verkeerd maar ook niet dat ik zeg..wauw ..goed spul

Je hanteert wel gewoon goede pauzes?

Uitspraak van Manuuutje op maandag 23 september 2013 om 22:41:
Ik lees ook over oplichting met de hoeveelheid van deze leverancier.

Dat is eenvoudig te controleren met een weegschaal. Die je overigens sowieso goed kunt gebruiken bij het vullen van capsules.
Waarschuw beheerder
Weegschaal heb ik vandaag besteld ;-) maar ik vraag me gewoon af waar ik goeie kwaliteit kan bestellen :-P
Waarschuw beheerder
de 4-FMP als eerste nemen omdat het als een soort opstapje naar de methylone werkt. 4-FMP werkt ook veel langer door waardoor je minder last hebt van de comedown van de methylone, zit ongeveer 1.5 a 2 uur tussen het nemen van de 4-fmp en methylone.
MIjn dosis is 125 Mg FA en + 200 Mg Methylone. Helaas voel ik niks van de hoeveelheden hier boven.
Waarschuw beheerder
de combi 4fmp 5apb en methylone is ook heel leuk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. frisman op dinsdag 24 september 2013 om 12:22:
de combi 4fmp 5apb en methylone is ook heel leuk!

Des te meer je combineert des te slechter voor je lichaam. Just sayin' :)
Waarschuw beheerder
+1
Het is van belang dat mensen die deze combo willen doen, erg goed opletten wanneer ze doseren. 4-FMP en Methylone op het zelfde moment is zeer riskant. Deze middelen hebben beiden effect op de serotonine receptor. Dit kan serotonine syndroom als gevolg hebben. Ik zelf heb de combo niet gedaan, ben wel enthousiast ernaar maar ik zie het niet zo zitten i.v.m hersenschade die nog niet bekend is.
Waarschuw beheerder
+1
4-FA & Methylone is één van de leukste combi's ja, zeker als je er ook nog 2C-D bij doet. Wel voorzichtig zijn met combineren, er kunnen onverwachte interacties optreden.

Mijn favoriete dosering (na veel experimenteren)

T+0.00: 130mg 4-FA
T+2:30: 160mg Methylone (& eventueel 16-20mg 2C-D)
T+4:30: 160mg Methylone (& eventueel 16-20mg 2C-D)

Hiermee ben je makkelijk 7,5 uur onder de pannen. ;-)

Als je 2C-D erbij doet zou ik adviseren de totale dosering onder de 35mg te houden, tenzij je van plan bent echt te gaan trippen. Op een feestje zou ik het bij één dosis 2C-D houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op dinsdag 24 september 2013 om 13:52:
Des te meer je combineert des te slechter voor je lichaam. Just sayin'

dit is zeker waar, zeg ook niet dat ik dit elk weekend aanbeveel, maar voor eens in de zoveel tijd is het prima te doen.
heb juist als ik zo een weekend minder na het weekend dan met andere middelen.

Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op dinsdag 24 september 2013 om 23:24:
Startdosis 4FA hetzelfde houden als je van plan bent later nog methylone te nemen?

ik doe hetzelfde maar is ook een beetje uitproberen waar je het prettigst bij voelt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op dinsdag 24 september 2013 om 22:41:
2C-D

Misschien dat ik deze combinatie wel op XQ ga proberen. Hoef ik verder ook niets meer in huis te halen. Plus dat ik 4-FA en methylone sowieso waardeer. Dus een redelijk veilige keuze.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op maandag 23 september 2013 om 17:02:

Helderheid zit tussen 4-fa en MDMA in. Je bent meer 'chill' wazig. Wazig controleerbaar. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op woensdag 25 september 2013 om 09:30:
Helderheid zit tussen 4-fa en MDMA in. Je bent meer 'chill' wazig. Wazig controleerbaar. :)

Klinkt als niet helder genoeg om er na weer in de auto te stappen ;)
Waarschuw beheerder
+2
Nee, maar dat moet je na gebruik van 4-FA eigenlijk ook al niet meer doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 25 september 2013 om 12:27:
Nee, maar dat moet je na gebruik van 4-FA eigenlijk ook al niet meer doen.

Zou het mensen niet direct aanraden nee :) Maar ik voel me zelf altijd heel chill en rustig na een dagje/avondje 4fa en rij dan prima geconcentreerd met scherp zicht.

Heb vaker doodmoe van het werk terug gereden, dat is daarentegen wél gevaarlijk.. :)
Waarschuw beheerder
Dat vermoeidheid gevaarlijker kan zijn ben ik met je eens. Zelf rijd ik echter nooit als ik iets heb gebruikt. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als er juist dan net iets gebeurt.
Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe lang naar de dose. Ik kan na een avondje spacen met X makkelijk auto rijden. In het verleden wel eens gedaan, maar nu niet meer :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op woensdag 25 september 2013 om 16:51:
Ligt eraan hoe lang naar de dose. Ik kan na een avondje spacen met X makkelijk auto rijden. In het verleden wel eens gedaan, maar nu niet meer :)

Ondanks het feit dat ik, in tegenstelling tot veel vrienden, behoorlijk helder blijf van X, zal ik na X echt niet als bestuurder een auto instappen...

Maar laten we on topic blijven :) 4FA en M1 is in huis, nog even een mooie gelegenheid vinden om dit te testen :)
Waarschuw beheerder
Is het ook mogelijk om bijv het volgende te doen?
t+0 130mg 4FA
t+3 100mg M1
t+5 80mg 4FA
t+7 100mg M1

Want 4FA werkt na ongeveer 6 uur uit, en als je wat langer door wilt gaan dan 8-10 uur :)
Waarschuw beheerder
Ikzelf neem nooit 4-FA bij. Methylone verlengt de energie die je van 4-FA krijgt. Ik kan prima een nachtje feesten op een dosis 4-FA en wat redoses met methylone.
Waarschuw beheerder
Zaterdag op pussy lounge weer 4FA + M1 :D

Begin dosis van 4fa word 170mg. Zit nog beetje te twijfelen over de dosis M1. Iemand tips?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op donderdag 3 oktober 2013 om 12:49:
Iemand tips?

Lastig te zeggen. Sommige mensen hebben genoeg aan 80 milligram, anderen zweren bij het dubbele.
Waarschuw beheerder
Ik twijfel nog sterk over te "hard" gaan.. Denk dat ik gewoon ga proberen met 120-130mg 4FA (eerste keer) en na 3-4 uur 80-100mg M1 (ook eerste keer) :)
Ik wil namelijk best 4fa solo als eerst proberen maar word echt niet vrolijk als me euforie ineens weg is, dus wil voor zekerheid ook capje M1 meenemen dan :D
donateur
Uitspraak van strukel op donderdag 3 oktober 2013 om 12:49:
Zit nog beetje te twijfelen over de dosis M1. Iemand tips?

Uitspraak van Digitalism op donderdag 3 oktober 2013 om 14:00:
Sommige mensen hebben genoeg aan 80 milligram, anderen zweren bij het dubbele.

Indien ik Methylone alleen zou nemen, dan meer dan het dubbele. Maar bji een redose op 4-FA, meestal 80-90mg. Soms wel meer ook, dan 125 tot 160 maar niet meer dan dat. Ligt ook een beetje aan de dosis 4-FA ervoor, en wat voor feest het is, hoe lang het duurt en de te verwachtte timing van de inname van M1 na 4-FA>

Uitspraak van The Bishop op donderdag 3 oktober 2013 om 14:23:
Denk dat ik gewoon ga proberen met 120-130mg 4FA (eerste keer) en na 3-4 uur 80-100mg M1 (ook eerste keer)

Lijkt me mooi zo (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net uitslag testcentrum binnen van de m1 wat ik had van SA. Er zit ethylone en methylone in. Nou ken ik ethylone niet. En heb weinig zin om 4fa met ethy en methy te mixen. Beetje afknaper van SA na alle negatieve verhalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op donderdag 10 oktober 2013 om 19:11:
Net uitslag testcentrum binnen van de m1 wat ik had van SA. Er zit ethylone en methylone in. Nou ken ik ethylone niet. En heb weinig zin om 4fa met ethy en methy te mixen. Beetje afknaper van SA na alle negatieve verhalen.

Ik vind alle negatieve verhalen rondom SA ook jammer. Ik heb nog weinig vertrouwen in het 'bedrijf'. Nu vraag ik me wel af of ethylone geen precursor van van methylone zou kunnen zijn. De methylone zou dan wat amateuristisch gemaakt kunnen zijn.
Er is hier vast wel iemand met voldoende scheikundige kennis ;).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Even snel gegoogled en wat ik kon vinden is dat het een minder potente versie van methylone is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Bishop op donderdag 10 oktober 2013 om 19:11:
Beetje afknaper van SA na alle negatieve verhalen.

ongelooflijk... mij is mxe gegeven ipv 6apb...

Uitspraak van strukel op donderdag 10 oktober 2013 om 19:31:
het een minder potente versie van methylone is.

niet een hele grove fout, maar alsnog... ze zijn zwaar de weg kwijt daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 10 oktober 2013 om 19:34:
ongelooflijk... mij is mxe gegeven ipv 6apb

Jezus. Dat is toch een soort orale ketamine? Wat is normaal de gangbare dosis hiervan? Erg de weg kwijt inderdaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op donderdag 10 oktober 2013 om 19:55:
orale ketamine?

het lijkt op keta ja, maar hoeft niet per se oraal genomen te worden, kan ook nasaal.

Uitspraak van DNM surfer op donderdag 10 oktober 2013 om 19:55:
Wat is normaal de gangbare dosis hiervan?

van dhpforum: Oraal

15 - 30 mg is een lichte, doorbraak, dosis
25 - 70 mg is de gebruikelijke dosis
65 - 150 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren psychonauten ook afgeraden)

wij hadden zo'n 150-180 mg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 10 oktober 2013 om 20:19:
wij hadden zo'n 150-180 mg...

Tering... Blij dat het nog goed is afgelopen.