Partyflock

Forumonderwerp · 1149305
Waarschuw beheerder
+13
Op dit moment is een roze pil met een vraagteken (in spiegelbeeld) als logo op de markt. Deze pil bevat de levensgevaarlijke stof PMMA. Het verschil tussen MDMA en PMMA is dat de effecten van PMMA veel later optreden, waardoor de gebruiker te maken denkt te hebben met een "lage dosis" MDMA en geneigd is om 'bij te slikken'. Uren nadat een dosis PMMA is ingenomen kunnen dan ineens ernstige fysieke effecten optreden, zoals verhoogde hartslag en extreem verhoogde lichaamstemperatuur. Het slikken van PMMA heeft wereldwijd al voor tientallen dodelijke slachtoffers gezord door oververhitting, hart-, lever- en nierfalen.

Ben je in bezit van een roze pil met een spiegelbeeld vraagteken logo, kom dan langs bij een van de testservices, klik hier voor adressen). SLIK DEZE PIL NIET!

Lees hier meer Kun je overlijden door XTC? Kan ik bijvoorbeeld oververhitting herkennen?

Lees hier meer Wat is PMMA en waarom is het gevaarlijk?
Waarschuw beheerder
+4
Dat ze de mafkees die dit weer nodig acht erin te stoppen snel mogen kielhalen.....iemand die mij kan vertellen waarom je het uberhaupt zou willen doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op vrijdag 23 augustus 2013 om 16:40:
.....iemand die mij kan vertellen waarom je het uberhaupt zou willen doen?

Als er geen of weinig mdma voorhanden is en er toch geld verdient moet worden?

Maar het is inderdaad erg frustrerend...
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Van H tot Z op vrijdag 23 augustus 2013 om 16:43:

Dan stop je er wat mij betreft koeienstront in.....maar waarom iets wat dodelijk kan zijn.......mafkezen heb je toch :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op vrijdag 23 augustus 2013 om 16:46:
Dan stop je er wat mij betreft koeienstront in.....maar waarom iets wat dodelijk kan zijn.......mafkezen heb je toch :(

eensh
Waarschuw beheerder
Zag het net op één vandaag.
Stelletje idioten zijn het!
Hoezo ga je een ander de dood injagen :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Doe dan lekker peper en zout in die pil ipv pmma;)
Waarschuw beheerder
-2
Ik heb rode met een vraagteken, niet gespiegeld, moet ik me zorgen maken?
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van MARTIN!! op zaterdag 24 augustus 2013 om 01:32:
Ik heb rode met een vraagteken, niet gespiegeld, moet ik me zorgen maken?

Ik heb groene androids, als ik het internet mag geloven is er niks aan de hand, ik geloof het internet niet :) heb ze gewoon laten testen. Dus.. Laten testen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-6
Heeft iemand ervaring met rode pil met normaal vraagteken erop? Thnkx
Waarschuw beheerder
Nederland is echt een bazenland wat drugsinfo betreft, hoorde het gister op de radio. goede zaak dat deze info zo goed verspreid wordt :-)

owja en een nekschot voor degene die de markt vervuilen :[
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van MARTIN!! op zaterdag 24 augustus 2013 om 02:03:
Heeft iemand ervaring met rode pil met normaal vraagteken erop? Thnkx

gewoon laten testen, je hebt hier de mogelijkheid, maak er gebruik van.
Waarschuw beheerder
+1
Diegene die ze gemaakt heeft, volproppen met da spul.
Waarschuw beheerder
Lees net weer 16-jarige overleden aan gevolgen van........als dat door dezelfde pil komt.....hoop ik echt dat ze die gasten snel te pakken krijgen. Ziek!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op vrijdag 23 augustus 2013 om 16:46:

Met PMMA krijg je een zelfde/soortgelijk gevoel als MDMA ;) That's why.

Ik heb het zelf ook wel eens perongeluk op, en ik lag gewoon lekker te spacen alsof ik gewoon M ophad. PMMA opzich is niet zo gevaarlijk, de dosis is dat wel. En als je het slikt kan het inderdaad erg lang duren voor je iets merkt en daarom pakken de meeste mensen bij en sterven aan de gevolgen van die hoge dosis.

Ik vind het ook belachelijk dat ze dit als XTC verkopen hoor. Helaas doen sommige mensen alles voor geld..
Waarschuw beheerder
Zou elke pil met een vraagteken gewoon laten testen! een vriend van mij had dezelfde foute pil op mysteryland en die begon helemaal gek te trippen .. !
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Androidlover op donderdag 29 augustus 2013 om 19:26:
Zou elke pil met een vraagteken gewoon laten testen! !

zou elke pil met een vraagteken niet eens kopen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stereotype op maandag 26 augustus 2013 om 15:27:
PMMA opzich is niet zo gevaarlijk, de dosis is dat wel.

Dat is het dus wel. Ook bij zeer lage doseringen wordt de lichaamstemperatuur al veel te hoog. Veel hoger als bij MDMA..... Die te hoge lichaamstemperatuur kan al gelijk dodelijk zijn................
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van buell x1 op zaterdag 31 augustus 2013 om 21:14:
zou elke pil met een vraagteken niet eens kopen :)

dat is juist de vraag eigenlijk.:).diene dat deze op de markt brengen moeten ze zwaar straffen.

Waarschuw beheerder
Veelvulding langs zien komen laatste tijd...
Doe zelf geen pillies meer maar zal het doorgeven (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 september 2013 om 11:43:
Dat is het dus wel. Ook bij zeer lage doseringen wordt de lichaamstemperatuur al veel te hoog. Veel hoger als bij MDMA..... Die te hoge lichaamstemperatuur kan al gelijk dodelijk zijn................

Hmm ik had nergens last van :) lucky luke hiero dan :p

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
afknallen die gasten die dat verkopen en weten dat ze het verkopen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hoop dat die gene een ongeluk of iets dergelijks krijgt. Dats gwn niet normaal
Meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stereotype op dinsdag 10 september 2013 om 21:52:
Hmm ik had nergens last van :) lucky luke hiero dan :p

ja gewoon die gast afknallen.met een mens zijn leven spelen. het moet nog altijd een beetje genieten zijn.
Waarschuw beheerder
-6
Buyer beware! Ga toch lekker aan de speed. Veel veiliger...Of LSD, ook leuk spul. Tis maar een suggestie.......
Waarschuw beheerder
+5
De Overheid moet gewoon de goeie grondstoffen niet verbieden (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 23 september 2013 om 05:27:
Buyer beware! Ga toch lekker aan de speed. Veel veiliger...

Ik had het gekocht als pep gemaakt met M-olie, wa een zever :')

Waarschuw beheerder
Maar als ik dit zo hoor, zit het gevaar hem niet direct in de stof PMMA zelf, maar vooral in het risico op overdosering omdat het effect veel later intreedt waardoor mensen bij gaan nemen? Naast de waarschuwing voor de roze vraagteken-pilletjes zelf zou een waarschuwing om in het algemeen (ook bij andere pillen dan met een vraagteken) even wat langer te wachten voordat je direct bijneemt als het effect uitblijft in dat geval minstens even effectief zijn lijkt me. Zijn er al andere soorten pillen met PMMA bekend bij jullie?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Esthrr_ op vrijdag 23 augustus 2013 om 18:50:
Zag het net op één vandaag.
Stelletje idioten zijn het!
Hoezo ga je een ander de dood injagen :\

Zal niet bewust gebeuren, maar drugsproducenten zijn over het algemeen gewetenloze monsters die alleen zullen balen van doden omdat hun soort pil er negatief in het nieuws mee komt en ze een nieuw soort kleur/logo moeten gaan maken.

Wat ik best vreemd vind. Het is misschien dan illegaal, maar een XTC-pil is toch niet direct iets slechts? Zouden er echt geen passievolle scheikunde-freaks zijn die gewoon een goed product willen maken en naast geld verdienen ook gewoon liefhebber van de drug zijn? Bij wiet en alcohol heb je dat soort echte liefhebbers er wel tussen, bij alcohol zelfs bijna alleen maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van actief op vrijdag 4 oktober 2013 om 00:55:
Wat ik best vreemd vind. Het is misschien dan illegaal, maar een XTC-pil is toch niet direct iets slechts? Zouden er echt geen passievolle scheikunde-freaks zijn die gewoon een goed product willen maken en naast geld verdienen ook gewoon liefhebber van de drug zijn? Bij wiet en alcohol heb je dat soort echte liefhebbers er wel tussen, bij alcohol zelfs bijna alleen maar.

Ik kan me voorstellen dat t grootste gedeelte van de producenten wel is, maarje hoort natuurlijk aalleen van de (niet) zeldzame (genoeg) gevallen dat t mis gaat. Ik heb er geen verstand van dus wee tniet of PMMA "op de route" ligt van MDMA productie maar als dat zo iskan het ook gewoon een fout zijn. kan me voorstellen dat deze homecooks niet beschikking hebben over dure analyseapparatuur en ze zijn natuurlijk niets verplicht helaas....

ik zeg legaliseren die hap
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Stereotype op woensdag 2 oktober 2013 om 01:05:
Ik had het gekocht als pep gemaakt met M-olie, wa een zever :')

Pep GEMAAKT met M-olie? Kwis nie dah dah kohn, mien jong. En sorry, wha iz M-olie? MDMA? Sry 4 duh zever, Bro.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op vrijdag 4 oktober 2013 om 19:04:
Ik kan me voorstellen dat t grootste gedeelte van de producenten wel is,

Denk je? Het zou wel mooi zijn in elk geval. Maar zijn er nog 'kleine' producenten of alleen massaproductie van honderd duizenden tot miljoenen pillen?
maarje hoort natuurlijk aalleen van de (niet) zeldzame (genoeg) gevallen dat t mis gaat.

En daar heb je helemaal gelijk in. Daarnaast gaat het natuurlijk vaak niet mis omdat er gif ofzo in een pil zit, maar door onverantwoord gebruik van mensen zelf. Oververhitting, combinaties, te snel bijnemen noem maar op. Foute pillen zullen bijna nooit bewust zo gemaakt zijn. Wie gaat er nou pillen produceren die je klanten dood laten neervallen? Je trekt er alle ongewenste aandacht van politie en media mee en als je ooit gepakt wordt, heb je niet alleen drugsproductie/handel als aanklacht maar ook dood door schuld. Zelfs de beruchte PMMA pillen waren op zichzelf niet giftig. Het probleem zat hem in mensen die enorm overdoseerden omdat de stof veel later inwerkt en ze bij namen.
Ik heb er geen verstand van dus wee tniet of PMMA "op de route" ligt van MDMA productie maar als dat zo iskan het ook gewoon een fout zijn. kan me voorstellen dat deze homecooks niet beschikking hebben over dure analyseapparatuur en ze zijn natuurlijk niets verplicht helaas....

ik zeg legaliseren die hap

Kan ook niet zo snel vinden hoe die stof ontstaat. In elk geval lijkt het nu, na alle aandacht en helaas zelfs slachtoffers :'( , van de markt af.
Aangezien het spul vergelijkbare effecten heeft met MDMA, lijkt het me vreemd als ze het bewust zo verkopen. Dan kon je het beter als: "soortgelijke stof als MDMA, maar let op: wel langere tijd nodig om in te werken!!" ofzo verkopen. Dat het later erin kickt dan MDMA, vinden sommige mensen denk ik zelfs een voordeel :P Zolang je het weet.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
misselijkmakend ............... die mensen die dat door je pillen mengen..
dat zijn pas de meest kansloze mensen op deze aarbol
Iemand dood voor 1 euro. winst...........

gaat het heen..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 september 2013 om 11:43:
PMMA opzich is niet zo gevaarlijk, de dosis is dat wel.
Dat is het dus wel. Ook bij zeer lage doseringen wordt de lichaamstemperatuur al veel te hoog.

Tja...en dan zit er dus 160mg van in :S :/
Waarschuw beheerder
+1-1
Zoals een vriend van me al een keer zei, dit kan ook worden gedaan door anti-drugsbewegingen/organisaties. Die willen er misschien wel voor zorgen dat xtc in een kwaad daglicht wordt gesteld en dus de tv vol krijgen met negatieve berichten over xtc. Zit best wat in vind ik zelf..
Artiest C-Real
Waarschuw beheerder
Tja maar waar krijg je goede pillen??? Iemand die t weet laat maar een pb-the achter.
Waarschuw beheerder
Ontstaat pmma niet als de 'maak' van mdma op een of andere manier verkeerd gaat?
Ik bedoel, dat de verhoudingen fout zijn en er dan een foute reactie optreedt.
Zoiets had ik ooit eens gehoord, maar kan dit echt zo zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redhead op woensdag 16 oktober 2013 om 16:46:
Ontstaat pmma niet als de 'maak' van mdma op een of andere manier verkeerd gaat?
Ik bedoel, dat de verhoudingen fout zijn en er dan een foute reactie optreedt.
Zoiets had ik ooit eens gehoord, maar kan dit echt zo zijn?

Volgens mij is het inderdaad zo dat pmma gewonnen kan worden via/uit de productie van mdma, maar dat het produceren van pmma alleen bewust kan gebeuren. Per ongeluk een foutje maken zit er dus niet in..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op woensdag 16 oktober 2013 om 17:28:
maar dat het produceren van pmma alleen bewust kan gebeuren

Waarom kan dat alleen bewust gebeuren dan?
Moet ik het zien als een kraakproces?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redhead op woensdag 16 oktober 2013 om 18:23:
Waarom kan dat alleen bewust gebeuren dan?
Moet ik het zien als een kraakproces?

Ja ik weet het ook niet meer precies, maar kan me herinneren dat diegene zei dat je bewust iets moet toevoegen of breken bij het productieproces van mdma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op woensdag 16 oktober 2013 om 18:48:
Ja ik weet het ook niet meer precies, maar kan me herinneren dat diegene zei dat je bewust iets moet toevoegen of breken bij het productieproces van mdma

Wat is de formule van pmma?
Kan het niet echt ergens vinden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Redhead op woensdag 16 oktober 2013 om 19:27:

Pfoe... Wel een keer gezien maar zou het zo niet weten. En ik ben te lui om te gaan zoeken :P
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op woensdag 16 oktober 2013 om 02:48:
anti-drugsbewegingen/organisaties. Die willen er misschien wel voor zorgen dat xtc in een kwaad daglicht wordt gesteld en dus de tv vol krijgen met negatieve berichten over xtc. Zit best wat in vind ik zelf..

Enerzijds heb je een punt. Maar als je het goed bekijkt, is het in feite moord /doodslag / dood door schuld, je mag ergens hopen dat ze niet zo ver gaan.

Uitspraak van Redhead op woensdag 16 oktober 2013 om 19:27:

Het eerste waar je aan zou kunnen denken ; Google.
Het tweede; Wikipedia

te samen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Para-Methoxymethamphetamine

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/4-Methoxymethamphetamine.svg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 17 oktober 2013 om 04:40:
Enerzijds heb je een punt. Maar als je het goed bekijkt, is het in feite moord /doodslag / dood door schuld, je mag ergens hopen dat ze niet zo ver gaan.

In het drugswereldje heb je gekken, maar aan de andere kant zijn er ook genoeg hoor ;)
Waarschuw beheerder

Net alsof mdma niet dodelijk kan zijn?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van nakies op vrijdag 18 oktober 2013 om 12:38:
Net alsof mdma niet dodelijk kan zijn?

Of water.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Snapt het ook niet helemaal .
waarom pmma gebruiken dan alleen bindt
of caf of noem het maar op ...