Partyflock

Forumonderwerp · 1148383
6 volgers · 21543x bekeken
Waarschuw beheerder
+7-3
Sommigen hallucineren nooit.
Ik niet, één pilletje en ik zie al dingen. Ben benieuwd wat jij ziet? Graag ook iets unieks meegeven.

standaard:
- sta-tafels en/of mensen die er om heen staan.
- dranghekken (heel moeilijk overheen stappen)
- vrienden die op houten kratten zitten (die eigenlijk staan)
- alle auto's op de terugweg hebben een aanhangwagen! :-D

specials:
- X-clusive Holland 2010, zat boven in de HMH en het was mistig in de zaal. ik dacht dat er een skate park lag van grijs beton en er bij kon komen door over de rand te stappen. freaky, maar mijzelf kunnen beheersen en op mn stoel blijven zitten.
- mn vrouw was zwanger tijdens GroundZero Festival 2012, zie ik een roze kinderwagen bij een meneer staan. Ik naar die meneer toe ondanks dat ik weet dat de kinderwagen er niet staat, een heel verhaal beginnen over die kinderwagen die er net stond, heeft hij een oortje in (beveiliger, kut! gauw wegwezen).
- tijdens Hard with Style in de Ziggo Dome hing een doodshoofd achter de DJ. Toen hij sprak, zag ik bij wat hij zei ondertiteling onder het doodshoofd verschijnen in het Chinees!

Ik heb geen last van brillen/snorren/tatoeages.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 29 augustus 2013 om 11:24:
dat heb ik dus meegemaakt voor 3uren lang,
hele vloer stond onder en iedereen er maar in stampe, alles zat eronder,
echt ziek ziek ziek,

Wow, leip idd... :d

Waarschuw beheerder
Allemaal pionnetjes op de snelweg, op de terugweg van FB afgelopen weekend. En een kat zien oversteken in een tunnel op de snelweg. Veel verder dan dit soort kleine 'hallucinaties' komt het bij mij vaak niet.. :P Zowieso vaak pas na het feest, op het feest weinig, of t valt me dan niet op misschien.

Dingen zoals 'bloed uit de muren' ofzo wat ik hier boven lees nog nooit gezien iig :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-8
Dit heb ik meegemaakt 2 weken geleden bij iemand thuis,ik had 4 groene androids op na de 2e begon ik al retehard halucineren.Maar bij de 4e leek het alsof het huis van de grond werd gelift,en begon te vliegen het leek zo echt dat ik naar buiten keek en de huizen aan de overkant stonden nog gewoon op de grond xD gewoon te maf. Voor woorden het leek wel of ik lsd ofzo had gepakt
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van bonzai01 op zaterdag 31 augustus 2013 om 00:20:
gewoon te maf. Voor woorden

nja vind je 't gek na ruim 800mg mdma
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 31 augustus 2013 om 10:53:

Idd :p

Uitspraak van bonzai01 op zaterdag 31 augustus 2013 om 00:20:
Dit heb ik meegemaakt 2 weken geleden bij iemand thuis,ik had 4 groene androids op

Redelijk hoge dosing imo,maar dat moet je uiteraard zelf weten maar ik verwacht wel een flinke dinsdagdip voor je ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op zaterdag 31 augustus 2013 om 12:04:
Redelijk hoge dosing imo,maar dat moet je uiteraard zelf weten maar ik verwacht wel een flinke dinsdagdip voor je ;p

Die dinsdagdip hoeft niet eens, ik had laatst 3 androids en wat M, geen hallucinaties zoals normaal, en ook geen dip.

Waarschuw beheerder
+1-2

Ooit eens met nog 3 andere mensen een weekendje Texel gedaan, en op dat eiland lopen spoken 's nachts met pure mdma. Ik en een maat van me namen beiden die nacht een volle gram. Tering, dat was echt niet normaal :lol: Ook die nacht zwaar lopen hallucineren... vuurwerk gezien op zee, boten die aan het zinken waren als de Titanic en allerlei dingen die ik niet eens kan omschrijven. En ow ja, een achtbaan gezien met loopings en zo in het bos :lol: die zagen we allemaal trouwens %) we zagen allemaal dezelfde hallucinaties...
ze zee leek 's ochtends op een schilderij, en we zagen bordjes met 'verboden te zwemmen' die er in werkelijkheid helemaal niet waren ec. knotsleip die nacht...
Waarschuw beheerder
-1
Mensen zien die er niet zijn, Mensen niet zien die er wel zijn. Indd ook al je bekenden denken te zien terwijl als je dichterbij komt je snapt dat ze er in de verste verte niet oplijken.
Op de terugweg op de fiets jaren geleden na een witte en roze kangeroe, overal verkeers borden in de bomen aan touwtjes, zwijnen die uit de bosjes rennen etc etc
altijd genoeg dingen gezien, 1 van de mindere was dat ik dacht aangevallen te worden door een roof vogel, en mijn vienden er ook allemaal helemaal niks meer van begrepen waarom ik schreeuwde, weg dook en weg probeerde te rennen tot dat ik besefte op een parkeerplaats naats het huis van een vriend van me te staan :p Daarna was alles weer leuk en aardig (y)
Waarschuw beheerder
+1-1
Klinkt best bekend allemaal :P
Ik heb op meerdere feestjes gehad dat ik iemand naar me zag kijken, en dat ik dacht "wat is er? doe ik raar? wie ben jij?" om er na een paar tellen achter te komen dat het gewoon mijn vriendin of een vriend was xD
1x zat een vriend van me tegen me te praten, en ik heb zeker 5 minuten gedacht van "wie ben jij, waarom vertel je me dit als je me niet kent?"
pas later kreeg ik door dat ik gewoon aan het spacen was.
De mooiste hallucinatie was na een nacht stampen. nog ff een dikke joint roken om de avond af te sluiten met 1 vriend van me.
We stonden dus met zn 2en, maar ik zag constant een silhouet van een derde persoon naast me staan, en telkens dat ik keek was er toch niks.

Ik heb die hallucinaties altijd wel chill gevonden, nooit eng ofzo. maar het is wel een teken dat je die zooi niet te vaak moet doen :o
Waarschuw beheerder
-1
een keer door teveel pakken/vermoeid zijn zo'n stalen tafel/brandcard achtig iets gezien met een lijkenzak erop.

Was heel raar, moest ook echt 3x kijken voor ik erachter kwam dat er niets was.

Ook dingen horen die je gewoon niet kan horen, zo hoorde ik ooit mijn sleutel op de grond vallen, terwijl ik helemaal vooraan stond tegen de boxen aan. :L
Waarschuw beheerder
+6-1
Ohja, en niet te vergeten:
Als je na een feest naar je bus loopt, en het geluid van de draaiende motor klinkt als een beat. en nog gaan dansen ook :P
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Sven 'M' op maandag 5 augustus 2013 om 22:11:
- dranghekken (heel moeilijk overheen stappen)

Acht jaar geleden ofzo kwam ook zo'n topic langs.

Wat ik wil weten is waarom zoveel mensen dranghekken en statafels zien. Waarom zojuist die twee dingen? Honderden mensen die dat hier ooit hebben gemeld.

Oja en een andere.. trappen in een zaal wat eigenlijk plat is. En dan loop je heel ongelukkig omdat je denkt dat je een trap klimt terwijl er helemaal geen trap is :/
laatste aanpassing
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van NLpothead op donderdag 5 september 2013 om 08:48:
Ohja, en niet te vergeten:
Als je na een feest naar je bus loopt, en het geluid van de draaiende motor klinkt als een beat. en nog gaan dansen ook :P

Inderdaad! Ik moest een eind lopen na Sunset festival en er stond dus een hele rits autos te wachten. allemaal met stationair draaiende motor.
Ik was de ballen uit de broek aan het spacen en nou.. je weet niet wat je hoort inderdaad! Je hoort nog een beetje de muziek van het feest maar t lijkt wel of die auto's die beat proberen na te doen. het is gewoon niet te bevatten wat je hoort! Als je t eens meemaakt moet je ook eens kijken naar die file van koplampen. Dat is ook echt iets vreemds dan ! :p

Wat ik zelf gezien heb:
- Brillen
- Tafels
- Mensen die met barkrukken lopen
- Chinese timetable
- Iemand in een rolstoel die na het passeren van een pilaar ineens weer liep
-opstapjes... Opstapjes EVERYWHERE! (was vooral erg bij factory 010 met al die buizen die diagonaal lopen in de hoofdzaal)
- In de ooghoeken heb ik wel eens mensachtige figuren gezien. en als je dan kijkt is t een boom of een ander object
- Allemaal vage dingen die niet uit te leggen zijn. (over t algemeen zijn dit kleine dingen)
- Bekende van je in andere mensen zien. (zo leuk altijd als je de verkeerde personen volgt :p )
- auditieve hallucinaties (zie verhaaltje)

En dan deze:
Ik was eens op een feest met wat maten en ik kwam een vriendin tegen. Dus ik highfive haar en had ff gepraat.
Later zag ik haar met haar vriendje dansen. Leuk!
Op een after vertelde ik dus zo van: Oja! ik heb L nog gezien met C ! en ze keken me allemaal aan van 'Gast wat lul jij nou?'
Heb ik dat dus kennelijk gehallucineerd. En toen dachtte ik echt van.. 'zo.. sterk spul hoor..'

Daarna niet echt meer gehallucineerd helaas! We zullen op PRSPCT zien of er weer wat mooie dingen verschijnen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Wat ik heb gezien wat niet standaard is:

- Allemaal muggen die in de lucht rond vliegen, en dat waren er echt heel veel.
- Wespen op mijn geslachtsdeel toen ik aan het plassen was of althans proberen... ( ik zweer t zwaar scary was dat op dat moment, al helemaal omdat ik een hekel heb aan die beesten)
- Hoofden die verdraaiden
- mensen met hele lange nagels. echt minstens 15cm lang ofzo.
Waarschuw beheerder
-5
kwam vanmorgen prins carnaval tegen die zijn wagen aan het bouwen was, 20 min mee staan praten, weg lopen en dan tot de conclusie komen dat er buiten jezelf niemand op straat was %)
verder nog wat bomen met dierenpoten als stam gezien.

Waarschuw beheerder
+1-6
Een keer 6.5 witte speaker op, natuurlijk absurd veel . Daarna zwaar zitten trippen , geen kracht meer om op te staan . Wist amper nog wie ik zelf was en de mensen om me heen. Hierna dagen lang naar de klote geweest. Niet echt een goede beslissing dus om zoveel te nemen maar voor een keertje wel lachen.

Waarschuw beheerder
+1-1
Meestal heb ik het alleen als het donker is, zaterdag op Qbase begon het pas toen het licht werd en we naar de auto liepen.
Ik zag iedereen met een G4H masker op, maar dan ook echt iedereen. En hoe dichterbij ze kwamen veranderde het masker in een of ander eng masker. Was leuk voor even maar na 2 uur op die parkeerplaats vast te hebben gestaan werd het echt irritant en wist ik niet meer waar ik kijken moest.
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 augustus 2013 om 00:34:
maar 1 ding is standaard bij de xtc op feesten... HEKKEN, overal van die vervelende wachtrijen waar ik nog wel eens netjes doorheen wil lopen

helemaal mee eens, ik zie ook altijd hekken waar mensen dan tegenaan lijken te leunen. en ik zie ook altijd verhoogde podiums lijkt dan net of iedereen veel hoger staat dan mij. ik vind het altijd zo geweldig

Waarschuw beheerder
+8
Gebruiken jullie paddo's in pil-vorm of wat.
Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 september 2013 om 09:20:
Gebruiken jullie paddo's in pil-vorm of wat.

Ik zou bijna zeggen "je mist wat" haha
Er zijn genoeg mensen die idd nooit iets hallucineren van die handel, maar ik hoor daar niet bij :P
Maakt niks uit of ik nou kristallen neem of pillen (maakt ook weinig uit welke pil), er is elke keer wel iets dat ik zie :)
Persoonlijk vind ik het heerlijk, ik besef gelukkig altijd dat het door drugs komt, dus ik ben er nooit angstig van geworden ofzo.

Waarschuw beheerder
-2
Bomen die in de verte op mensen lijken en de welbekende opstapjes

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
heb het alleen goed als ik tegelijk veel pak
Waarschuw beheerder
-4
hoe meer er in, hoe meer en heftiger de hallucinaties :-P

Afgelopen Ground Zero alleen maar wat dranghekken en houten kisten op de grond, helaas niets speciaals :-P
Waarschuw beheerder
+1-1
op een after buiten in de tuin zitten, denkend met iedereen aan het praten te zijn terwijl iedereen binnen zat..
en geloven dat er een pizzakoerier buiten stond en doodleuk tegen je vrienden zeggen is mijn pizza met aardbeien al klaar?

dus ja mensen die er niet zijn... je niet kunnen focussen op gezichten.. soort van real life face swap.
heb eens de hele avond aan een goeie vriend gevraagd wie hij was. dusja zegt genoeg
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Treddy op vrijdag 9 augustus 2013 om 21:28:
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik allemaal groepjes zag vechten met elkaar maar zodra ik met beide ogen keek waren het gewoon gasten die los aan het gaan waren.

Dit heb ik ook altijd. Niet alleen met MDMA maar ook met amfetamine. In mijn ooghoeken zie ik dan een gevecht losbarsten, maar als ik dan kijk gaan ze gewoon los.
Waarschuw beheerder
+6-1
Wat ik overigens nog steeds niet kan bevatten is het "dromen" terwijl je wakker bent terwijl je midden op de dansvloer staat. Zo'n momentje dat je even heel herhaaldelijk staat te dansen en dan in een keer helemaal weg bent (op het werk, met een vriend in gesprek die er niet is). Heeft dit te maken met de hoeveelheid serotonine waarvan een gedeelte wordt omgezet in melatonine? Zouden je hersenen in "slaap modus" willen gaan waardoor je dus die dromen krijgt die je ook kan hebben als je net in slaap dreigt te vallen. Oftewel de Hypnopompic state. (http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnopompic)

Wie kan me hier wat meer over vertellen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs013 op zaterdag 14 september 2013 om 12:08:
Wat ik overigens nog steeds niet kan bevatten is het "dromen" terwijl je wakker bent terwijl je midden op de dansvloer staat. Zo'n momentje dat je even heel herhaaldelijk staat te dansen en dan in een keer helemaal weg bent (op het werk, met een vriend in gesprek die er niet is). Heeft dit te maken met de hoeveelheid serotonine waarvan een gedeelte wordt omgezet in melatonine? Zouden je hersenen in "slaap modus" willen gaan waardoor je dus die dromen krijgt die je ook kan hebben als je net in slaap dreigt te vallen. Oftewel de Hypnopompic state.

Wow daar heb ik nooit bij stilgestaan :o
Zou wel een hoop gekkigheid verklaren! :p
Waarschuw beheerder
+4-2
Hier een onervaren gebruiker, maar wel een extreme tripper. Heb nu in totaal 4 maal XTC gebruikt, en als ik zo rond lees wel echt " extreme dingen" gezien.

1e keer: (1 pil)
- Vleermuizen o.l.v. Batman
- Zeepaardjes in mijn drinken
2e keer: (2,5 pil)
- "FBI security mannetjes overal"
- "De Arena (waar het plaats vond) verdeeld in allemaal verschillende hoogtes, Vierkante blokken van soms wel 5 meter hoog, met picknick tafels waar mensen op stonden te dansen".
- Ik dansen onder een dak van dekens, alsof ik in een Indische tent was.
3e keer: (2,5 pil)
- Barren, en hekken (niet bijzonder)
- Brillen
4e keer: (nu komt de shit) (2,5 pil)
- Vampier achtige wezens overal, de DJ's de gasten alles was een duistere sfeer
- Een O.K. (ziekenhuis) met artsen en een spoed operatie
- Vlinders
- travestieten overal
- mensen zien trillen en flippen door security neer worden gehaald (vrienden zagen niets)
- Spoorweg midden in de zaal, ik ging mensen aan de kant doen want de trein kwam eraan (en ja die kwam er ook echt).
- veel gewonde mensen, bloed en blauwe ogen

Nou zit ik wel een beetje in voor de volgende keer, was echt best wel eng de laatste keer; veel negativiteit. Hoe kan ik hier zelf een positieve invloed op hebben, iemand tips?
Ik hou van het hallucineren, vind het prachtig mijn gedachtes te laten gaan; maar besefte laatste keer gewoon niet meer wat wel en niet echt was. Was echt, echt bang op bepaalde momenten.
Waarschuw beheerder
+1-1
wtf Flesjewater, hahaha XD
prachtig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesjewater op zaterdag 5 oktober 2013 om 02:37:
Hoe kan ik hier zelf een positieve invloed op hebben, iemand tips

Bij de meest mensen is het: hoe groter de dosis hoe meer ze zien. Dus als je ineens 1 pil pakt en kort daarna weer 1 zie je misschien meer dan wanneer je het verspreid over de dag/avond. Sowieso niet gebruiken als je je van tevoren al niet fijn voelt.
Daarnaast is goed gezelschap een belangrijke factor. Je wil natuurlijk geen vrienden die constant vragen of het gaat als je er bij loopt als een halve.
Waarschuw beheerder
+1-1
Ja nee, ik doe het sowieso alleen als ik er echt zin in heb. En dan op grotere feesten, niet zo maar. Ik dacht zelf eerst dat het per pil verschillend was, maar de 3e en 4e keer waren dezelfde pillen (blauwe superman). En de 3e keer was echt amper, en de 4e keer heel extreem.

Ook wel een mooie quote uit mijn eerste keer trippen toen ik de vleermuizen zag, en had vriendin mijn gefilmd. "Hey! Ik zie overal vleermuizen, maar dat kan niet komt vast door de drugs. Maar wacht!! Deze hier is wel echt!!!" ...

En dat is wel het enge gedeelte, dat ik niet meer " hallucinatie van echt " kan onderscheiden. Ik denk vaak terug aan de laatste keer en die vampiers. Waren dat nou mensen die erin veranderde? Of kwamen ze uit het niets? En tijdens de trip was ik niet echt bang voor ze, ik zag ze gewoon als vriendelijke wezens die met zichzelf bezig waren. Alleen nu heb ik toch wel vaak dat ik eraan terug denk, en dan vind ik 't wel eng.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Flesjewater op zaterdag 5 oktober 2013 om 02:37:
ou zit ik wel een beetje in voor de volgende keer, was echt best wel eng de laatste keer; veel negativiteit. Hoe kan ik hier zelf een positieve invloed op hebben, iemand tips?

eigenlijk heel simpel, het aan de kant zetten en je niet meer focussen op het trippen, maar gewoon op de muziek en het gevoel,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
altijd leuk trippen op pilz
Waarschuw beheerder
+1
- Hardstyle nummers horen in het geluid van de bus. de hele terugweg :(......

- Toen het buiten mistig was opeens allemaal stickers op het voorraam van de bus zien.. later niet meer
Opstapjes / statafels
Waarschuw beheerder
+1
Nou in de hmh was het weer raak van het weekend.. Staantafels inc bier erop..

Die stalen trap.... Jezus wat een werk om naar boven te komen!!!!
En die klote security had het door die begon lekker vreemde bekken te trekken waardoor ik nogmeer ging twijfelen!

Mijn veters zijn los (dacht ik) ik denk.. Heey een houten picknicktafel. Als ik daar mijn voet opdoe is het makkelijker om hem vast te maken..

Mijn mooie orange werkoveral onder de glitters! Ook interessant om naar te kijken trouwens!
Waarschuw beheerder
+1-2
zwarte katten sterren die op de aarde knallen blauwe flitsen gouden ufo bierflesjes die als vuurwerk eruitziet statafels of als je in bed ligt en denkend wat doe ik i de club met me bed ga eens weg haha. lillputters aan de deur mensen met brillen en dan een heleboel dingen wat ik echt geen idee heb wat het was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sven 'M' op maandag 5 augustus 2013 om 22:11:

Op loudness heel erg gehad, ook picknicktafels en verhogingen van vloer wat er duidelijk niet was;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram-1 op zaterdag 26 oktober 2013 om 17:42:
Op loudness heel erg gehad, ook picknicktafels en verhogingen van vloer wat er duidelijk niet was;p

Had ik dus ook bij loudness heel erg, precies wat je zegt.
Waarschuw beheerder
-3
[img width=188 height=171 cacheid=0015eccd0032019223bcfccf1a02de6579]http://www.freebits.nl/images/875magneton.png[/img]

Dit soort pokemons een keer pimpelpaars in een boom gezien na 1 speaker.
Daarnaas heel vaak mensen op de weg gezien, en andere vage shit op muren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 augustus 2013 om 20:29:
Bij LSD is het heel anders. Daarvan zul je niet snel complete voorwerpen of mensen waarnemen die er fysiek niet zijn. Dan zie je meer kleurtjes en vibraties om dingen heen en zo.

Goh, apart. Bij mij smelt namelijk heel de wereld om mij heen. Weet niet wanneer je voor het laatst LSD gebruikt hebt, maar wat jij omschrijft klinkt eerder als 2C-I bijvoorbeeld.

Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Waarschuw beheerder
+1-2
Eerste jaar decibel the weekend wel wat rare dingen gehad. Na het festival op zaterdag terug naar het huisje (aan het water) zag over het water politieboten varen...te gek voor woorden. Even later zag ik links in de bosjes dat orkest van de Indische waterlelies in de efteling...dat was echt ff een wtf moment
Waarschuw beheerder
+1-2
Pfff bijna na elke keer xtc gebruikt te hebben heb ik ze.. Opzich ook wel weer een vette ervaring!
Altijd vrienden met tatoeages op hun armen!
Langer haar, brillen op!

Zelf heb ik altijd het gevoel dat ik een shaggy aan t draaien ben alleen dan wil ik hem aansteken en dan is er geen shaggy meer.

Mensen die in stilstaande auto's zitten, gebouwen die er niet zijn!

En pas geleden een grote zilveren kluis in de lucht zien hangen van 2 bij 2, toen we iets verder struinde allemaal koekenpannen die in de bosjes waren gestoken!

HEERLIJK :D!
Waarschuw beheerder
-2
Owja, de mooiste ben ik vergeten!
Met een groep gaan struinen over een stacaravan camping!
Opeens hoorde ik keiharde muziek, dus ik keek naar de caravan die naast mij stond
Door de dreunen dreunde de caravan bijna uit elkaar en als je naar binnen keek allemaal rook/lasers en mensen die met hun lichaam tegen de ruiten waren aangeplakt!
hahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
keer bij een feest in de ziggodome, scheen een geel licht op 1 van de ingangen naar de tribune waardoor ik dacht dat er echt 10tallen EHBO'ers de tribune op kwamen.. wtf?! meteen bezorgt dat er daar wat ernstigs aan de hand was... iets wat minder leuk, gelukkig blijft het verder altijd bij de normale dingen als statafels, verhogingen, dranghekken en mezelf in de spiegel met een baard zien :D
Waarschuw beheerder
-2
Ik heb het nooit tijdens het gebruik zelf gehad, wel de volgende dag. Ben toen een blowtje gaan roken met wat vrienden. Zag toen een soort strip in de wolken, ik zag figuren net alsof alles echt was.
Waarschuw beheerder
-2
Tijdens 5 days off in de melkweg ook eens gehad.... stonden we boven, ik kijk naar de menigte beneden zie ik iedereen een sit down doen..... ik helemaal flippen want het was tijdens een set van een van mijn favo dj's.... mijn vrienden die lachen zich helemaal dood om me..... 15 min later kijk ik weer naar beneden. Zie ik echt iedereen met zo een groot houten voodoo masker op helemaal uit zijn plaat gaan.....

maar zo heb ik ook wel eens tegen mijn kledingkast lopen ouwehoeren. omdat ik sherlock holmes zag die boven op mijn kast zat hahaha.... tja was behoorlijk van de kaart haha.....
Waarschuw beheerder
+1-3
zaterdag vroeg iemand me, toen ik een strip muntjes door midden brak, wat ik met die zwangerschapstest moest :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op dinsdag 19 november 2013 om 19:57:
zaterdag vroeg iemand me, toen ik een strip muntjes door midden brak, wat ik met die zwangerschapstest moest :lol:

Haha, die neem ik ook altijd mee na een feest ;)

Waarschuw beheerder
-1
Heel de avond zelfde liedje horen . Leger wat langs komt macheren