Altijd wanneer ik mijn fans op de hoogte kan stellen door middel van deze topic.
Hoi Mysteryman,
Is je single nou al opgenomen?
-2
Dat is een hele goeie
Mijn single is nog volop in productie. Alleen nog een platenlabel die hem wil uitbrengen
laatste aanpassing
-2
Breaking news.
Geen platenbaas wou mijn single uitbrengen. Maar na lang speculeren of wij de plaat maar in de prullenbak zouden moeten gooien ? , heeft een goede vriend. tony from sc. Een beroep gedaan om de single af te mixen. En uit te brengen dit was voor mij de kans om mijn eigen single, Door mede van mijn kameraad, af te krijgen en uit te brengen.
Ik was inmiddels terug van weg geweest ging een tijd niet goed maar maak al een redelijke comeback
Mijn comeback heeft veel losgemaakt heb wel gemerkt dat ik hier gemist werd, Maar het gaat zo goed dat ik met mijn single en optredens me eiland weer terug gekocht heb.
Geweldig toch !!!
Hier even een mededeling van jawel mijzelf.
Aangezien er niet veel mensen topics aan kunnen houden door on topic te blijven verzoek ik graag om eens mee te posten en on topic te blijven
Nee ik hou hiermee mijn trouwe fans op de hoogte met wat ik doe en mij bezig houdt
Alleen weinig tijd gehad ivm alle optredens die ik deze zomer heb gegeven. Daarmee mijn bekende eiland mee terug gekocht en nu gaat het weer stukken beter met me.