Partyflock
 
Forumonderwerp · 1141993
Ik vind pep en ghb altijd een goede voor een feest.
Wat jullie?
laatste aanpassing
bier en coke....en lekkere wijven...
Fristi met suikerklontjes (y)
X en fruitige dames met een smoothie/mojito
Uitspraak van Bobob op woensdag 10 april 2013 om 10:05:
Ik vind pep en ghb altijd een goede voor een feest.
Wat jullie?
Ja om te beginnen, capsule met mdma en aftoppen met pep. En als afsluiter capsule mdma, keta,2C-b en aftoppen met pep
4FA met xtc. Heerlijke space en volop energie :D
Xtc met een waterijsje :D
Alcohol & pep, en eindigen met X of Keta, 2cb ofzo

Maar mag graag variëren :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 10 april 2013 om 14:27:
4FA met xtc. Heerlijke space en volop energie :D


Krijg je die energie van 4FA?
Ik vind de space van xtc fijn, maar als ik voorbij de top ben word ik sloom en krijg ik loodzware benen. Met een beetje pep gaat het weer top, alleen ben je dan je hele xtc-rush kwijt.
4FA misschien een optie dan?
Uitspraak van Italian-Skull op woensdag 10 april 2013 om 17:44:
4FA misschien een optie dan?


:jaja:
Zou dan beginnen met 4F, En zodra die euforie wegzakt, X bijnemen
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 10 april 2013 om 18:17:
:jaja:
Zou dan beginnen met 4F, En zodra die euforie wegzakt, X bijnemen


Uitspraak van 2TheMax :rot: op woensdag 10 april 2013 om 18:43:
FMP en paar uur later xtc erbij


Dit is wat ik vaak doe. 4FA nemen en ong 2-3 uur als de euforie begint af te zwakken bijnemen met X. De energie van de 4FA blijft nog gewoon en de euforie komt (bij mij vaak) 10x zo hard terug.
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 10 april 2013 om 18:58:
de euforie komt (bij mij vaak) 10x zo hard terug.


haha ik kan je zeggen dat jij niet de enige bent die dit ervaart :p!
wat een combi zeg!
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 10 april 2013 om 18:58:
4FA nemen en ong 2-3 uur als de euforie begint af te zwakken bijnemen met X.


Of tijdens de euforie van 4fa al X bijnemen zodat je alleen maar nog meer euforie krijgt! (L)

Voor mij ook nog de ideale combo. Is 1x echt zo perfect gegaan <3 Aantal x erna nog een paar keer geprobeerd helaas niet meer zo mooi als toen.
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 10 april 2013 om 18:58:
Dit is wat ik vaak doe. 4FA nemen en ong 2-3 uur als de euforie begint af te zwakken bijnemen met X. De energie van de 4FA blijft nog gewoon en de euforie komt (bij mij vaak) 10x zo hard terug


<---- Nieuwsgierig! :D
Uitspraak van itsmagic' op woensdag 10 april 2013 om 18:17:
Zou dan beginnen met 4F, En zodra die euforie wegzakt, X bijnemen


Uitspraak van MaikelvB op woensdag 10 april 2013 om 18:58:
De energie van de 4FA blijft nog gewoon en de euforie komt (bij mij vaak) 10x zo hard terug.


Klinkt goed! Thanks! (Y)
Ik heb nog nooit 4FA in handen kunnen krijgen, nou moet ik wel zeggen dat ik er ook niet echt interesse naar heb.

Van pep&g word ik altijd zo vrolijk en blij, en ik blijf gaan.
Daarom de ideale combi, soms nog een half pilletje derbij als ik deze krijg aangeboden, neem meestal zelf nooit x mee iig.
laatste aanpassing
Speed met XTC, altijd leuk!
Uitspraak van Jeesica* op donderdag 11 april 2013 om 12:20:
Speed met XTC, altijd leuk!


Dit deed ik eerst vaak, ook een leuk combo
4-FA, 2C-B heb ik toch wat buitengewoon vette avonden op beleefd. :)
 
Antidepressie
Speed xtc blow reizen naar het volgende feest met coke dan weer kleintje speed en weer xtc. Vervolgens thuis ghb en een blow en dan naar bed.

:)
Combi'tje is altijd wel lekker als je uitgaat. Goed blowen, Lijntje & snoepje :D
Uitspraak van Mike E op donderdag 11 april 2013 om 23:29:
en dan naar bed.


hoezo naar bed? neem niet aan dat je makkelijk in slaap valt de eerste 24 uur na zo een cocktail
Uitspraak van Nussbarr op zaterdag 13 april 2013 om 22:19:
hoezo naar bed? neem niet aan dat je makkelijk in slaap valt de eerste 24 uur na zo een cocktail


er staan ook geen tijden bij he....

vroeger deden we nog wel es paar stronkjes paddo's, daarna witte duifjes (speedpil) en een xtc pilletje....dan neemt de harddrugs het langzaam over zodra de paddo's er mee stopten....maargoed we gingen ook gewoon op paddo's naar discotheek toe, paar stronkjes voor het uitgaan, pff..rare situaties krijg je dan...
Uitspraak van Nussbarr op zaterdag 13 april 2013 om 22:19:
neem niet aan dat je makkelijk in slaap valt de eerste 24 uur na zo een cocktail


Jawel hoo! Een paar pijpen Ice-o-lator dan moet je maar eens kijken dan ga je graag. :lol:
Uitspraak van FR1908FR op zondag 14 april 2013 om 05:00:
staan ook geen tijden bij he....


Gewoon de tijd van een normaal feest met een after of 2 feestjes achter elkaar.
 
Uuhhhh help me S ff..... Wat is 4-FA? Kan t Miss ook Googlen maar ik hoor t lievers van de 'echte' kenners ;-)
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 april 2013 om 17:09:
Uuhhhh help me S ff..... Wat is 4-FA? Kan t Miss ook Googlen maar ik hoor t lievers van de 'echte' kenners ;-)


4-Fluoramfetamine, of ook 4fmp genoemd,
Is een topic van ;)
 
Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 april 2013 om 17:13:
4-Fluoramfetamine, of ook 4fmp genoemd,
Is een topic van ;)


Ja.....maar daar zitten ze elkaar alleen maar af te zeiken hahaha ik blijf scrollen ;-)
Daarom mijn vraag ..... Dan krijg ik Miss in een x een duidelijk antwoord:) ben benieuwd wat t is en wat t met je doet!
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 april 2013 om 17:40:
ben benieuwd wat t is en wat t met je doet!


Voor deze keer dan :P

Het is een research chemical, vaak in poeder, of in kristalvorm. Dosering van ongeveer 120/200 mg,
Komt langzaam opzetten, met veel euforie. Als ze euforie afzakt blijf ontzettend veel energie over, tintelingen door je lijf die vaak een minuut aanhouden.
Mijn ervaring is, dat je er wel ontzettend bij blijft, en je dus na een feestje ook gewoon t hele feestje herinnerd,
Kort even uitgelegd
Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 april 2013 om 18:14:
120/200 mg,

Beetje vreemd om dit zo te vermelden, vind ik. Er zijn ongetwijfeld mensen die minder dan 120 nemen en 200 is voor veel mensen ontzettend veel.

Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 april 2013 om 18:14:
veel euforie

Als je van X veel euforie krijgt, dan valt 4FA je wellicht tegen. De euforie is voor veel mensen stukken minder dan bij het nemen van X.

Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 april 2013 om 18:14:
dat je er wel ontzettend bij blijft, en je dus na een feestje ook gewoon t hele feestje herinnerd,

(y)
Uitspraak van Digitalism op zondag 14 april 2013 om 19:58:
Beetje vreemd om dit zo te vermelden, vind ik. Er zijn ongetwijfeld mensen die minder dan 120 nemen en 200 is voor veel mensen ontzettend veel.


Ja das inderdaad waar ja, geef ik je gelijk in,
 
Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 april 2013 om 18:14:
Het is een research chemical, vaak in poeder, of in kristalvorm. Dosering van ongeveer 120/200 mg,
Komt langzaam opzetten, met veel euforie. Als ze euforie afzakt blijf ontzettend veel energie over, tintelingen door je lijf die vaak een minuut aanhouden.
Mijn ervaring is, dat je er wel ontzettend bij blijft, en je dus na een feestje ook gewoon t hele feestje herinnerd,
Kort even uitgelegd


Heerlijk gevoel..................aanrader :)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 23 april 2013 om 14:58:
Ik zoek nog sosa en speed, dat is voor mij de lekkerste combi


sos en speed samen vind ik altijd zonde
tegenwoordig pep en g maar als ik nog mdma kon gebruiken was dit echt een hemel op aard deze drie samen
Uitspraak van NDO op woensdag 24 april 2013 om 04:27:
sos en speed samen vind ik altijd zonde
tegenwoordig pep en g maar als ik nog mdma kon gebruiken was dit echt een hemel op aard deze drie samen


Zonde van de speed
 
Begin altijd met paar lijnen speed thuis of bij kameraad, dan naar het feest om vervolgens wat alcohol te drinken (max 2 alcoholische dranken en dan rest van tijd cola) en als er al beetje volk is bommetje mdma of xtc nemen meestal hou ik het bij 2 stuks. Dan neem ik nog beetje speed voor ik naar huis ga en als ik dan thuis kom smoor ik nog dikke joint om te kunnen slapen. Zo doe ik het meestal als ik uitga.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 april 2013 om 10:03:
als ik uitga.

Als je uitgaat gebruik je dus altijd drugs?
 
Uitspraak van NDO op woensdag 24 april 2013 om 04:27:
sos en speed samen vind ik altijd zonde
tegenwoordig pep en g maar als ik nog mdma kon gebruiken was dit echt een hemel op aard deze drie samen


Wrm kan je geen mdma meer gebruiken ?
 
Ja, maar ga maar 1 ke in maand uit.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 april 2013 om 10:58:
maar 1 keer in de maand uit


Dat is niks nee...!!! :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 april 2013 om 10:03:
Dan neem ik nog beetje speed voor ik naar huis ga


Waarom zou je dat doen?
 
Voor niet meer als een kieken zonder kop rond te lopen :p
 
Mdma, bij het inzakken lekker spelen met de pep.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 april 2013 om 10:06:
Wrm kan je geen mdma meer gebruiken ?


Slik antidepresieffa waarmee het niet samen kan