3 volgers · 14418x bekeken
Had niet verwacht dat concerta zo goed zou werken bij mij. Vanmiddag om 16.30u een capsule van 54 milligram (geleidelijke afgifte) ingenomen en kan nog steeds niet slapen.
Deze heb je ook veels te laat ingenomen, ik vindt het niet zo raar dat je niet kan slapen.
laatste aanpassing
Ik heb wel eens seroquel genomen... als je juist dosis neemt is het goed
maar als je teveel neemt slaap je heel vlug
& lang 
is oxycontin echt verkrijgbaar hier in nederland? had alleen ervaring mee in amerika. nooit gezien hier...jammer
Ik krijg oxicontin voor m'n palindroomreuma, andere zware pijnmedicatie werkte niet dus tja, dan slik je ze wel om de vreselijke pijn van de ontstekingen tegen te gaan. Maar verslavend is het zeker! Begin er nooit aan als je niks mankeert, de afkickverschijnselen zijn echt een hel, geloof me...
Ik ben wel benieuwd naar Oxycontin, xou t graag eens proberen. Ook wil ik Flunitrazepam eens ptoberen
https://partyflock.nl/topic/1130414:Oxycontin
oxazepam en temazepam zijn wel chill voor na een feestje als je niet kan slapen. en dan vooral in combinatie met een flink aantal joints
Of beetje alcohol
Ik heb wel eens seroquel genomen... als je juist dosis neemt is het goedmaar als je teveel neemt slaap je heel vlug
& lang
Seroquel heeft recreatief geen waarde , het is een antipsychoticum dat inderdaad ook off label als slaapmedicatie gebruikt kan worden. Ik geloof wel dat je er een bad trip mee kan onderbreken maar hier ben ik niet zeker van.
Verder krijg ik de laatste tijd Xanax 2mg , is wel leuk om af en toe een beetje te chillen.
In de bak krijgt iedereen met klachten seroquel
Het is een anti psychoticum maar werkt bij 50mg+
ook als slaapmiddel en om rustig te worden
Bij 100mg+ wordt je zonder tolerantie een zombie
Krijg nu ook alprazolam *xanax* bevalt heel goed
Alleen is vergeetachtigheid en zelfs vroegtijdige dementie
Niet uitgesloten met alprazolam.
Als ik nu in 1x zou stoppen word ik ook paranoïde
Het is een anti psychoticum maar werkt bij 50mg+
ook als slaapmiddel en om rustig te worden
Bij 100mg+ wordt je zonder tolerantie een zombie
Krijg nu ook alprazolam *xanax* bevalt heel goed
Alleen is vergeetachtigheid en zelfs vroegtijdige dementie
Niet uitgesloten met alprazolam.
Als ik nu in 1x zou stoppen word ik ook paranoïde
Kan er mij iemand tips geve om bij de dokter alpro,broma,of diazepam mee te krijgen ?
Fijn middel? Is naar me onderweg. Wat is een goede dosis? 150mg? Ik krijg caps dus geen time released.
Hou wel rekening met erge misselijkheid als je ermee begint. Me moeder gebruikt het ook.
Hebben jullie ervaring met het recreatief gebruik en het combineren deze van middelen die op recept verkrijgbaar zijn zoals Ritalin, Morfine, Concerta, Dex-Amfetamine, Oxazepam, Valium, Diazepam en ga zo maar door!
ik slik dat spul als tikkels maar je raakt er heel snel lichamelijk zwaar verslaaft aan ik moed nu elke morgen 4x oxazepam 50mg plus 2 venagan nemen om op te starten
Ook wil ik Flunitrazepam eens ptoberen
je dat is ook lekker spul al is het lang niet meer zo heftig het was de werkzame stop in Rhoypenol zal wel fout geschreven zijn maar ja ik heb dislektie heb vroeger heel veel ropies geslikt wert ik zo gek als een deur van heb dingen gedaan met die pillen op niet goed meer ze zijn nu uit de handel genomen.