6 volgers · 8649x bekeken
K/d gaat langzaam om hoog
is iets waar ik me totaal niet druk om maak...
als ik maar de match win
Zavod111
is zeker een leuke map
paracel storm vind ik de minste..
eens
is iets waar ik me totaal niet druk om maak...
als ik maar de match win
Vind ik ook maar is voor mij wel indicatie dat het de goede kant op gaat.
Als ik win en met k/d van rond de 1 eindig vind ik het wel best.
Tering cod ventjes
Fokking sniperts overal
Vind ik juist wel leuk, beetje met bootjes ouwehoeren van vlag naar vlag en bij die storm die paal los schieten
Flood Zone is voor mij overduidelijk de minste map vanwege alle SniperHenkies op de daken rondom de B vlag
Flood Zone is voor mij overduidelijk de minste map vanwege alle SniperHenkies op de daken rondom de B vlag
Beetje door die gebouwen heen rennen en mensen neerknallen
Dat level met die grote stuwdam dat is echt mijn minst favo.
Heb al 5 bans te pakken
Mn rage gehalte is echt hoog bij dit spel
Tering campers overal
laatste aanpassing
Heb al 5 bans te pakken
Mn rage gehalte is echt hoog bij dit spel
Tering campers overal
laatste aanpassing
wel veel niet meetellende crashes gehad
Ik heb de Xbox 360 versie en word echt gek van de crashes, zeker als je met een paar mensen aan het spelen bent. Gemiddelt 1x per uur crasht er wel iemand weg in een match. Deze bug had BF3 toen der tijd ook al, net als de sound bug die ook weer terug is. Beter gaan ze dit asap fixen, want ik durf door dat ik steeds weer Corrupt Save Game krijgt na een crash niet eens te beginnen aan de Single Player mode.
Ik heb de Xbox 360 versie en word echt gek van de crashes, zeker als je met een paar mensen aan het spelen bent. Gemiddelt 1x per uur crasht er wel iemand weg in een match. Deze bug had BF3 toen der tijd ook al, net als de sound bug die ook weer terug is. Beter gaan ze dit asap fixen, want ik durf door dat ik steeds weer Corrupt Save Game krijgt na een crash niet eens te beginnen aan de Single Player mode.
Singelplayer deed ook raar bij mij met wapens die je kon behalen voor multiplayer.
Verder geen crashes gezien bij maten op de xbox
Tevens onze eigen HC Domination 32 player server hier onder te vinden.
http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/83747c61-bf05-4830-b8bb-5c080713f72c/
Jullie zijn allen welkom , mocht je een aardig potje kunnen knallen en een lone wolf zijn , contact me
laatste aanpassing
omdat die andere maps net ff te groot zijn voor de PS3.
Mwah, te groot.....je hebt die locker ofzo, alles binnen, heel druk en best te doen....en die level met die fwbrieken met tanks....ook prima grootte.....die met die eilanden is inderdaad massive...
Dat level met die grote stuwdam dat is echt mijn minst favo.
Das ook een kutmap inderdaad, steeds dat gekut bij die B vlag op dat eiland.
Zijn weinig maps die ik echt episch vind zoals bij BF3 maar de meesten zijn gewoon ok
Das ook een kutmap inderdaad, steeds dat gekut bij die B vlag op dat eiland.
Zijn weinig maps die ik echt episch vind zoals bij BF3 maar de meesten zijn gewoon ok
Nou ik begin alles behalve shanghai beu te worden. Tering gecamp. Als lone wolf is er bijna geen kloten meer aan.
alsjeblieft... ging best gelijk op, schoot jou nog neer bij B, maar had tegelijk een Freeze.. jij 2 min daarna ook geloof ik.
daarna nog 2 keer een freeze gehad.
ja das goed.
daarna nog 2 keer een freeze gehad.
Volgende keer maar ff samen ipv tegen elkaar?
ja das goed.
Wat rustig hier, iedereen druk met BF of leeft het niet echt?
Ik ben elke dag wel bezig voor het werk
![[img width=601 height=135]http://g.bf4stats.com/LotsOStats/pc/zgupsycho.png[/img]](http://g.bf4stats.com/LotsOStats/pc/zgupsycho.png)
Gebeurt dagelijk wel helaas
Waar krijg je tegenwoordig die plaatjes met m'n stats?
Gaat steeds beter, sta momenteel in top 10 Support klasse in Nederland (op PS3)
bf4stats.com en dan weer bij graphics. kopier die shit en maak er je eigen naam van.
of je miet een account aanmaken. geen zin an
hoeveel punten heb je dan?
ik sta er met niks tussen. veel met engineer gespeelt, maar er zijn lui die hebben 7000 keer meer punten als mij
Lsat met 3.4 scope erop
laatste aanpassing
Second Assault DLC Trailer kan je hier bekijken. Xbox One krijgt deze content als eerste nu, dan de rest.
Nu ik de Online Achievements hebt, ga ik de story mode spelen, want de bugs (zelfs eens drempel overkomen is soms een probleem) in de MP irriteren me mateloos. Schijt ziek van dat ik op 1 avond vaak 3/4 vast lopers hebt en daar ben ik niet de enige mee.
Nu ik de Online Achievements hebt, ga ik de story mode spelen, want de bugs (zelfs eens drempel overkomen is soms een probleem) in de MP irriteren me mateloos. Schijt ziek van dat ik op 1 avond vaak 3/4 vast lopers hebt en daar ben ik niet de enige mee.
laatste aanpassing
lol mijn hoogtste is maar 327k voor engineer. Hoeveel uur heb je er wel niet inzittenzeker ook premium?
nu al trailer van 2e dlc....
ik zit op 55 uur, doe ik toch wat verkeerd
vind het wel jammer dat ik in geen 1 shooter uber baas ben. ben in bf4 ook slechter als in 3.
Heb je nou je eigen stuk tekst per ongeluk gekopieerd en geplakt? 
Ik ben niet echt uber baas hoor maar ik heb m'n momenten.
Speel verder met aardig goede lui samen en ben altijd aan het cappen met conquest zo pak ik redelijk wat punten.
Maatje van me waar ik dagelijks mee speel is nr 2 sniper op PS3 van Nederland en andere jongen waar ik wel mee speel zit zo ongeveer bij de top 5 van beste spelers in NL op console.
Ben momenteel gelijkwaardig aan hoe ik in BF3 was maar er ligt nog wat ruimte voor verbetering; ik heb niet een constant niveau maar wissel geniale momenten af met behoorlijk zwakke momenten. Vooral in 1 op 1 gunfights.
Ik ben niet echt uber baas hoor maar ik heb m'n momenten.
Speel verder met aardig goede lui samen en ben altijd aan het cappen met conquest zo pak ik redelijk wat punten.
Maatje van me waar ik dagelijks mee speel is nr 2 sniper op PS3 van Nederland en andere jongen waar ik wel mee speel zit zo ongeveer bij de top 5 van beste spelers in NL op console.
Ben momenteel gelijkwaardig aan hoe ik in BF3 was maar er ligt nog wat ruimte voor verbetering; ik heb niet een constant niveau maar wissel geniale momenten af met behoorlijk zwakke momenten. Vooral in 1 op 1 gunfights.
run&gun gaat niet met een bolt-action snipert
Niet als je in de frontlinie zit. Die maat van me loopt altijd 10 passen achter de rest en die haalt zo behoorlijk wat kills.
nog een weekkie en dan los op de PS4
Klote mediamarkt wilde vandeweek nog niets loslaten, moet nog afwachten of ik bij de eerste lichting zit.
Hoop dat het wat gehyped is en dat er meer dan genoeg binnen komen.
Niet als je in de frontlinie zit. Die maat van me loopt altijd 10 passen achter de rest en die haalt zo behoorlijk wat kills.
idd, zo deed ik het gister ook een beetje.. veel gebruik maken van cover, dat scheelt de helft!
Vooral in 1 op 1 gunfights.
Dan moet je kijken welk wapen de meeste damage heeft
speel nu engineer met ace 52 cqb.
dichtbij perfect en op afstand, omdat die veel recoil heeft maak ik redelijk vaak headshots.
Dan moet je kijken welk wapen de meeste damage heeft
Heeft bij mij vooral met concentratie te maken, merk ik ook bij sporten (squash).
Als ik goed concentreer en focus dan gaat het echt top maar loop vaak ook te kutten en te ouwehoeren en dan gaat het een stuk minder.
Houd ook wel van een rokertje dus dan kun je ook niet altijd 100% gefocused zijn
met de aku van dichtbij ben ik altijd kansloos
Valt bij mij wel mee of ik moet te laag richten, op Domination gebruik ik meestal ACW-R op burst.
ik vind de lagere rate of fire vaak fijner, anders ben je zo door je magazijn heen! AKU is idd een lekker wapentje, maar vind de G36C het fijnst van alle carbines
Heb doorgaans ook geen problemen met lage fire rate, soms in close combat.
AK 5C is ook een topper trouwens, iets meer recoil dan de AKU maar wel hogere fire rate en nog steeds erg stabiel.
laatste aanpassing
ik zelf rage te vaak en dan gaat het alleen maar kutter
Schuldig
Heeft bij mij vooral met concentratie te maken, merk ik ook bij sporten (squash).
Als ik goed concentreer en focus dan gaat het echt top maar loop vaak ook te kutten en te ouwehoeren en dan gaat het een stuk minder.
Houd ook wel van een rokertje dus dan kun je ook niet altijd 100% gefocused zijn
Speel meestal met een paar biertjes op......