Partyflock

Forumonderwerp · 1141079
4 volgers · 2959x bekeken

Waarschuw beheerder
Hey allemaal,

Het is nu enkele maanden uit met mijn ex, zij woont in Engeland. We waren in het totaal 2 jaar samen, en tijdens de relatie heb ik haar veel geld geleend. Ze heeft altijd beloofd om alles netjes terug te betalen, maar nu het dus uit is wil ze mij niet terug betalen. Ik ben ontzettend kwaad en wil haar terugpakken. Ik heb naaktfoto's en filmpjes van haar, maar ze drijgt naar de politie te stappen als ik die ooit online zou zetten. Wat is nog meer een goede manier, en hoe zou ik haar kunnen terug pakken zodat het toch legaal is en mij niks kan maken? Help AUB!
Waarschuw beheerder
Er leer uit trekken voor de volgende keer ;) laat haar of de volgende lekker geld lenen van dr ouders

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 maart 2013 om 12:14:
drijgt

:gaap:

Waarschuw beheerder
Je hield toch ooit van der? Je hebt het toch ooit leuk gehad?
En ooit had je haar je geld gegund. Liefde maakt blind toch.

En daar betaal je nu een prijs voor, omdat jij zo stom bent geweest.
Gedacht aan een goed gesprek? Ipv foto's online te gooien.
Hou de eer aan je zelf, en hou die foto's voor jezelf. Want ooit vertrouwde zij jou ook ;)

Waarschuw beheerder
Niet zo zeiken man... je hebt 2 jaar lang genoten van elkaar!
Blijkbaar is ze niet te vertrouwen door je niet terug te betalen... je verlaagt je alleen maar door wraak te nemen..
Dat geld heeft ze allang op... en haar geweten is naar de klote... Je verdient beter dan haar toch?
Waarschuw beheerder
Ik krijg nog ruim een jaar van m'n leven van m'n ex, maar daar kan ik volgens mij ook naar fluiten...
Move on!

Waarschuw beheerder
Openingspost is van 13 maart, kom er is in Dennis

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 maart 2013 om 12:14:
Update AUB!

Waarschuw beheerder
Altijd gezeur om geld !
Eerlijk is het niet , maar het komt zo vaak voor dat er zo iets gebeurd..
Ik heb een rooitje of 15 moeten slikken omdat me ex die schuld in de hypotheek parkeerde
Met de belofte dat er zeker 5 ingelost/terugbetaald zou worden ...
Mooi niks ...
Voel het elke dag nog in de knip ... Je buffer is weg ...
Maargoed ze stikt er maar in
Ben veel gelukkiger zonder haar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 maart 2013 om 12:18:
Geld aan je partner uitlenen :lol:

Waarschuw beheerder
De beste wijze om wraak op je ex te nemen is altijd nog doorgaan met je eigen leven, zorgen dat het met jou juist beter gaat nu je van hem/haar af bent. Als je allerlei rare dingen gaat uithalen is dat een win voor je ex want je laat jezelf kennen en geeft te kennen dat je nog gevoelens hebt voor je ex.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, zoet is nvt, gwn je ding doen. En op een goed moment toeslaan 8) Kabammm

Waarschuw beheerder
Mijn ex is vreemdgegaan door met 4 jongens naakt in de auto te gaan zitten. ( wou het toch al uitmaken maar toch) ben blij dat ik nu wel een normale meid heb.
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen zitten? Of ook gangbangen?