Halloo !
Elke keer als ik pep of pillen heb gebruikt krijg ik een leeg gevoel in me maag in de ochtend wat leid tot misselijk en na wat voedsel gaat dat voorbij maar helaas is niks lekker na wat zooi dus heeft iemand enig idee wat nou makkelijk weg te eten is na gebruik van speed/xtc
Niks smaakt, face it. Ik neem altijd een hapje (van een broodje oid), en daar dan een paar druppels vocht bij (iets van cola oid). Dat is al genoeg om er redelijk op te kunnen kauwen zonder dat het zo'n eindeloze droge meelbal wordt die je nooit door kan slikken. Op deze manier krijg ik het dan wel weg, maar het blijft een bittere pil! Je moet er echt even de tijd voor nemen
dat dacht ik dus ook yoghurt of kwark, beste zonder stukjes, mocht je dan last van je smoel hebben, hoef je niet te kauwen, gewoon slikken
en dat is sowieso gezond fruit en zuivel..
Na een feestje gaat er standaart een smoothie op, en vaak een breaker. Ddan op naar de afterr, meestal aan het einde van de zondag avond een patatje, pizza of shoarma ofzo,
Thanks voor alle reacties wat zuivelproducten gaat me wel lukke
Die eerste maaltijd erna smaakt nix! Je moet jezelf verplichten te eten ^^ bij mij gaat dan makkelijkst friet met frikadel binnen. Zou nooit zo'n broodje binnenkrijgen (na speed gebruik) als je enkel xtc genomen hebt kan ik alles eten, heb ik nergens last van
Lekkere kleffe McDonalds hamburgers is dan het enige wat ik nog een beetje naar binnen krijg en wat opzich nog wel smaakt ook..
Alleen fruit werkt voor mij, en dan met name bananen. Daar kun je goed op teren.
Ik neem vaak wat bananen mee naar feestjes. Deze leg ik in mijn kluisje of geef ze af bij de garderobe in een tasje.
Na een feestje gaat er standaart een smoothie op, en vaak een breaker. Ddan op naar de afterr, meestal aan het einde van de zondag avond een patatje, pizza of shoarma ofzo,
Herkenbaar, ik krijg eerst helemaal niets naar binnen, een 'verplicht' drinkontbijt is de max.
Maar zondagavond laat schuif je zomaar een kebabschotel naar binnen. Die eet ik verder echt nooit, maar is hier ideaal om weer op krachten te komen
Halloo !
Elke keer als ik pep of pillen heb gebruikt krijg ik een leeg gevoel in me maag in de ochtend wat leid tot misselijk en na wat voedsel gaat dat voorbij maar helaas is niks lekker na wat zooi dus heeft iemand enig idee wat nou makkelijk weg te eten is na gebruik van speed/xtc
Bak fruitmix, zit van alles in. Meloen, appel, banaan enz
Standaard een doos donuts in huis.....lekker vet en hapslik weg. In de avond aansterken met vieze vette snack en de dag erna kan je weer normaal en gezond eten .
Donuts,
Bolussen
Boterham (bijv met chocoladepasta of eiersalade ofzo)
Vla/kwark/yoghurt met of zonder cruesli
Brownies, (lache om helemaal uit je stekker zelf te maken, mits je nog in staat ben)
Dit vergezeld met een mok melk/optimel/vifit/fristi
werkt bij mij prima, jezelf gewoon dwingen te eten, al doe je er een half uur/drie kwartier over
je zult merken dat je op een gegeven moment alles naar binnen kan werken.
daarnaast ook goed te doen:
Fruit (Appel, Banaan, versgeperst sinasappelsap, Mango, Kiwi-> maak een smoothie bijv)
Noodles
Pasta’s
Snackbar
Rijst met tomatensaus met wat groentes en gehakt derin.
Chili con Carne
Dit gaat alleen niet op als je nog volledig uit je plaat ben van de XTC,
zorg dus wel dat je een beetje op de wereld ben tijdens je eetpauze
Probeer ook niet teveel in eens in je mond te douwen, neem kleine hapjes.
en probeer ook gewoon gezonde dingen te eten (fruit, groentes), je lichaam heeft het (zeker op dat moment) nodig.
onder gezonde dingen vallen geen vitamine pillen, dit is een aanvulling op je voeding, geen vervanger!!!
Ik dwing mezelf te eten. Na pep en/of xtc volgende middag gewoon broodje pindakaas en/of krentebol. Hoe moeizaam het ook gaat. Valsspelen met glazen melk is geen schande . Echter zorgt dit er wel voor dat ik rond 17:30u gewoon een bord warm eten weg krijgt die ook nog eens prima smaakt.
Ik maak altijd brinta niet tedik maar dat je het nog kan drinken en fruit en komommer..
was er laatst achter gekomen dat een frikandel speciaal ook goed tedoen is als je er maar genoeg saus op zit
Idd. Complex Carb Gainer van XXL of iets dergelijks.
Al moet ik zeggen dat ik zelf maar helemaal niets meer eet voor het slapen gaan de zondagochtend, aangezien zelfs een te grote slok water me al misselijk maakt.
Edit: dit heb ik overigens alleen bij xtc. Bij pep heb ik gewoon niet zo'n eetlust, maar eten gaat wel.
ik heb voor morgen vroeg:
banaantjes, appels, smoothie, sinasappelsap
maar wat echt goed weg eet en vult de maag redelijk zijn tortelinni, gewoon van die grande italie gedroogde zooi, koken, ketchup, geen probleem! zeer goed weg te krijgen de dag erna (als ontbijt)
ngezien zelfs een te grote slok water me al misselijk maakt.
Dat komt gewoon omdat je maag zo leeg is dat het weer moet wennen aan alles wat je binnen krijgt,
Daarom zorg ik ervoor dat ik meteen na het feestje effe een smoothie/breaker ofzo wegwerk, dan kun je weer effe door
Op de after nog wat chips ofzo wegknabbelen, ook prima te doen trouwens
Als je zorgt dat je wat voedsel binnenkrijgt merk je ook dat je kater de dag erna stukken minder is!
In duitsland kan je ravioli halen, en hüner nudelsoep ofzoiets, het is allebei makkelijk weg te eten na een feessie. Je kan dit vinden bij de penny. Gewoon even opwarmen en t glijd vanzelf naar binnen
Zo'n maaltijdsoep van Unox... Vloeibaar, best lekker en de hoognodige vitamines.
Laatste keer dacht ik dat een Snicker wel zou lukken.. Half uur aan het kauwen geweest op één hapje
(permanent verbannen)
verbaasde me altijd hoe veel beter ik me voelde als ik voordat ik ging pitten eerst 2 bruine boterhammen at met sjam en boter (vet kan je dan ook goed gebruike!) en een glas melk of 2.. daarna een appel een madarijn en een banaan meteen die ''boost'' die je ff uit de zware ellende trekt mits je echt goed verrot bent
Vitamine gebrek merk je echt duidelijk dag na mdma, altijd verbazingwekkend. hoe mdma je lichaam ontrekt van allerlei stoffen!! bizar
Vind fruit achteraf toch stukke beter werken dat vitamine pillen. van vitamine pillen voelde ik me nou niet echt veel beter. met fruit voelde ik me wel frisser paar uur later
ZOUT! Ook geen afrader! Soms shake ik een beetje zout op mijn hand (net zoveel als dat ik op 2 eitjes zou doen) en lik ik dat op terwijl ik melk drink. JE zout gehalte is ook fucking laag na x
Suiker gehalte ook compleet geruineerd
Ik nam vroeger altijd een After-E na een feestje... Lastig binnen krijgen maar na ff naspacen op bed voelde ik mij stukken beter waardoor eten ook beter ging....
http://azarius.nl/lifestyle/after_party/after_e/
Nu, met iets meer kennis van supplementen zou ik Animal Pak aanraden.... Ok, je moet 11 pilllen wegwerken, maar je krijgt een overload aan vitamines, aminozuren, en andere shit binnen dat X om zeep heeft geholpen....is goedkoper en stukken beter dan After-E... Tip van Techno.. Geinteresseerd in dit?, ga googlen... geen zin an om me geliijk te behalen!
Heb een keer stampvoetend in de keuken gestaan omdat ik persee kipnuggets wou
(permanent verbannen)
Ik krijg niks geen vreten naar binnen, als ik op de zaterdagavond een mooi feest heb gehad begint bij mij pas tegen de middag op school op maandag pas mn hele gebeuren weer een beetje op gang te komen.
Tijdens: Iedereen raad altijd zoetigheid/vettigheid en veel water aan.. Ik persoonlijk word dan altijd enorm misselijk.. Ik heb nog niks (behalve een ijsje, die valt wat lichter) gevonden wat wel goed helpt..
Meteen na: een beetje magere of halfvolle kwark/vla of een banaan valt altijd goed en is makkelijk weg te krijgen.
Dag derna: Niet zeuren, verman jezelf, hoe sneller je weer normaal eet hoe sneller je van de kater af bent.
Vitamine gebrek merk je echt duidelijk dag na mdma, altijd verbazingwekkend. hoe mdma je lichaam ontrekt van allerlei stoffen!! bizar
Vind fruit achteraf toch stukke beter werken dat vitamine pillen. van vitamine pillen voelde ik me nou niet echt veel beter. met fruit voelde ik me wel frisser paar uur later
ZOUT! Ook geen afrader! Soms shake ik een beetje zout op mijn hand (net zoveel als dat ik op 2 eitjes zou doen) en lik ik dat op terwijl ik melk drink. JE zout gehalte is ook fucking laag na x
Suiker gehalte ook compleet geruineerd
je vreet gewoon een tijd niet, tuurlijk zijn je suiker en zoutspiegels naar de klote, een hoop energie gebruiken maar niks toevoegen leidt tot uitputting