Partyflock

Forumonderwerp · 1140812
Waarschuw beheerder
Halloo !
Elke keer als ik pep of pillen heb gebruikt krijg ik een leeg gevoel in me maag in de ochtend wat leid tot misselijk en na wat voedsel gaat dat voorbij maar helaas is niks lekker na wat zooi dus heeft iemand enig idee wat nou makkelijk weg te eten is na gebruik van speed/xtc
Waarschuw beheerder
+8-1
donateur
Probeer een broodje pindakaas. Gegarandeerd succes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DrukZ op zaterdag 2 maart 2013 om 07:33:
Probeer een broodje pindakaas. Gegarandeerd succes

I'll try maar klinkt alleen al smerig nu ;p
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van M@rk!.:) op zaterdag 2 maart 2013 om 07:36:
I'll try maar klinkt alleen al smerig nu ;p

beter dat je het op een beschuitje smeert ook
Waarschuw beheerder
-1
Niks smaakt, face it. Ik neem altijd een hapje (van een broodje oid), en daar dan een paar druppels vocht bij (iets van cola oid). Dat is al genoeg om er redelijk op te kunnen kauwen zonder dat het zo'n eindeloze droge meelbal wordt die je nooit door kan slikken. Op deze manier krijg ik het dan wel weg, maar het blijft een bittere pil! Je moet er echt even de tijd voor nemen :)

Uitspraak van M@rk!.:) op zaterdag 2 maart 2013 om 07:22:
leeg gevoel in me maag in de ochtend wat leid tot misselijk en na wat voedsel gaat dat voorbij

Ik heb dat dus ook. Als ik het bovenstaande doe, kan ik weer vrolijk door!

Waarschuw beheerder
Bananan, drinkontbijt
Waarschuw beheerder
Vla want krijg daarna moeilijk want naar binnen en soms is eten kauwen ook echt te moeilijk.

Waarschuw beheerder
+6
fruit en zuivel.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 maart 2013 om 08:51:
fruit en zuivel.

dat dacht ik dus ook :) yoghurt of kwark, beste zonder stukjes, mocht je dan last van je smoel hebben, hoef je niet te kauwen, gewoon slikken :P
en dat is sowieso gezond fruit en zuivel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 maart 2013 om 08:25:
Bananan, drinkontbijt

en vla :yes:
Waarschuw beheerder
Na een feestje gaat er standaart een smoothie op, en vaak een breaker. Ddan op naar de afterr, meestal aan het einde van de zondag avond een patatje, pizza of shoarma ofzo, :kwijl:
Waarschuw beheerder
Thanks voor alle reacties wat zuivelproducten gaat me wel lukke :)

Waarschuw beheerder
Die eerste maaltijd erna smaakt nix! Je moet jezelf verplichten te eten ^^ bij mij gaat dan makkelijkst friet met frikadel binnen. Zou nooit zo'n broodje binnenkrijgen (na speed gebruik) als je enkel xtc genomen hebt kan ik alles eten, heb ik nergens last van

Waarschuw beheerder
Lekkere kleffe McDonalds hamburgers is dan het enige wat ik nog een beetje naar binnen krijg en wat opzich nog wel smaakt ook.. (Y)
Waarschuw beheerder
+3
Alleen fruit werkt voor mij, en dan met name bananen. Daar kun je goed op teren.
Ik neem vaak wat bananen mee naar feestjes. Deze leg ik in mijn kluisje of geef ze af bij de garderobe in een tasje.

Uitspraak van DrukZ op zaterdag 2 maart 2013 om 07:33:
Probeer een broodje pindakaas

:lol: Ontbijtkoek. Snelle Jelle doet zijn naam geen eer meer aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Of snackworteltjes bij de ah to go....
Echt tandenbrekend lekker

Waarschuw beheerder
+1
uhh bommetje :lijn: ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 2 maart 2013 om 10:16:
Na een feestje gaat er standaart een smoothie op, en vaak een breaker. Ddan op naar de afterr, meestal aan het einde van de zondag avond een patatje, pizza of shoarma ofzo,

Herkenbaar, ik krijg eerst helemaal niets naar binnen, een 'verplicht' drinkontbijt is de max.
Maar zondagavond laat schuif je zomaar een kebabschotel naar binnen. Die eet ik verder echt nooit, maar is hier ideaal om weer op krachten te komen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 maart 2013 om 12:18:
uhh bommetje :lijn: ?

Gewoon doorgaan hoor ik al vanavond fsvp :D

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van M@rk!.:) op zaterdag 2 maart 2013 om 12:42:
Gewoon doorgaan hoor ik al vanavond fsvp

yess! volgasz
Waarschuw beheerder
Ik maak altijd ff wat brinta. Het is niet zo heel lekker maar wel redelijk goed weg te krijgen en er t vult ook nog en beetje :)
Waarschuw beheerder
Danio Kwark!
Banaan/manderijntje erbij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@rk!.:) op zaterdag 2 maart 2013 om 07:22:
Halloo !
Elke keer als ik pep of pillen heb gebruikt krijg ik een leeg gevoel in me maag in de ochtend wat leid tot misselijk en na wat voedsel gaat dat voorbij maar helaas is niks lekker na wat zooi dus heeft iemand enig idee wat nou makkelijk weg te eten is na gebruik van speed/xtc

Bak fruitmix, zit van alles in. Meloen, appel, banaan enz
Waarschuw beheerder
gewoon iets van frikandel broodje ofzo met cola erbij vind ik dan nog altijd het lekkerste
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 2 maart 2013 om 16:35:
Bak fruitmix, zit van alles in. Meloen, appel, banaan enz

+1.... Maar dan watermeloenen :D
Waarschuw beheerder
broodje shoarma en aa b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op zondag 3 maart 2013 om 00:47:
+1.... Maar dan watermeloenen :D

ik heb het nog maar 1 keer gekocht. was gelijk kut... pak het bakje uit de koelkast en alles donderd uit het bakje :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op zondag 3 maart 2013 om 01:37:
ik heb het nog maar 1 keer gekocht. was gelijk kut... pak het bakje uit de koelkast en alles donderd uit het bakje :lol:

Lomp ^^ grapje e
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op zondag 3 maart 2013 om 01:37:
ik heb het nog maar 1 keer gekocht. was gelijk kut... pak het bakje uit de koelkast en alles donderd uit het bakje

moet je ook niet laten vallen :9 :D
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zaterdag 2 maart 2013 om 09:43:
weight gainer (y)

Pak zelf altijd een eiwitshake op de terugweg van een feestje. Zitten veel aminozuren in die weer goed zijn voor je serotonine herstel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op zondag 3 maart 2013 om 11:43:
Hoe vielen ze anders uit het bakje?

ik bedoel dat ik goed vaag was. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ohhhh zo ;) haha
Waarschuw beheerder
Standaard een doos donuts in huis.....lekker vet en hapslik weg. In de avond aansterken met vieze vette snack en de dag erna kan je weer normaal en gezond eten ;).
Waarschuw beheerder
donateur
cracker met kaas
viatnamese loempia's
lihanboutjes

enzovoorts
Waarschuw beheerder
+2
Donuts,
Bolussen
Boterham (bijv met chocoladepasta of eiersalade ofzo)
Vla/kwark/yoghurt met of zonder cruesli
Brownies, (lache om helemaal uit je stekker zelf te maken, mits je nog in staat ben)
Dit vergezeld met een mok melk/optimel/vifit/fristi
werkt bij mij prima, jezelf gewoon dwingen te eten, al doe je er een half uur/drie kwartier over
je zult merken dat je op een gegeven moment alles naar binnen kan werken.

daarnaast ook goed te doen:
Fruit (Appel, Banaan, versgeperst sinasappelsap, Mango, Kiwi-> maak een smoothie bijv)
Noodles
Pasta’s
Snackbar
Rijst met tomatensaus met wat groentes en gehakt derin.
Chili con Carne

Dit gaat alleen niet op als je nog volledig uit je plaat ben van de XTC,
zorg dus wel dat je een beetje op de wereld ben tijdens je eetpauze
Probeer ook niet teveel in eens in je mond te douwen, neem kleine hapjes.
en probeer ook gewoon gezonde dingen te eten (fruit, groentes), je lichaam heeft het (zeker op dat moment) nodig.
onder gezonde dingen vallen geen vitamine pillen, dit is een aanvulling op je voeding, geen vervanger!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italian-Skull op zaterdag 2 maart 2013 om 11:49:
Ik neem vaak wat bananen mee naar feestjes. Deze leg ik in mijn kluisje of geef ze af bij de garderobe in een tasje

ja ik ben ook altijd heel erg van de bananen meenemen naar feestjes.
zit een hoop energie in, het vult en je krijgt ze redelijk goed weg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meestal at ik vla o.i.d . En daar had ik al moeite mee. Ik kreeg echt niks weg gewoon! Pas na 2/3 dagen kon ik weer normaal eten
Waarschuw beheerder
+1-2
Iets waar je niet op hoeft te kauwen.
Beetje jammer dat wij thuis vaste prik friet eten op zondag :cry: dat is echt killing dan haha

Waarschuw beheerder
+2
Iets uit de frituur gaat er bij mij altijd wel in :p

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
god het ergste van xtc is wel die vieze smaak in je bek dag erna.. om noooit te vergeten :rot:
en dan dag erna aardapels met brocolli en vlees :rot: en kip.

Dat weg krijgen is KONING prestaties.

je kan beter idd gewoon iets vretenm wat je goed weg krijgt.. halve liters dikke vette yogurt met een shit load suiker eiwit en koolhydraten

je lichaam heeft toch zoiets van rot op met dat eten .. ik verbrand toch vet en spier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nooit zo problemen met eten de dag erna. Sws voor slapen boterham met jam en een banaan en een groot glas melk. Zonder al teveel moeite.

Eerste paar hapjes met wat drinken en dan gaat het vanzelf wel. Gewoon niet teveel aandenken en gewoon doorslikken.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Lynn!! op maandag 4 maart 2013 om 19:14:
Pas na 2/3 dagen kon ik weer normaal eten

jaja blabla wat neem je dan? 10 pillen, 2 pakken sos en nog wat wiet om te kunnen slapen? :rot:

tuurlijk heb je een grafsmaak in je bek na een feestje, maar overdrijven is ook een vak

Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 2 maart 2013 om 10:16:
Na een feestje gaat er standaart een smoothie op, en vaak een breaker. Ddan op naar de afterr, meestal aan het einde van de zondag avond een patatje, pizza of shoarma ofzo, :kwijl:

kijk, zo kan het ook (Y)
Waarschuw beheerder
volgende dag geen probleem met eten maar bij voorkeur frisse dingen zoals fruit, vla etc etc.
Waarschuw beheerder
Softijs
Vla
Fruit (vooral bananen)
Vifit drinkontbijt
Multivitaminepillen
Waarschuw beheerder
+1
Friet met mayo.. heel veel mayo
normaal lust ik die meuk niet eens maar als er iets in mn neus zit.. :O zaaaaaalig!!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Cheyy89 op woensdag 13 maart 2013 om 17:26:
Friet met mayo.. heel veel mayo
normaal lust ik die meuk niet eens maar als er iets in mn neus zit.. :O zaaaaaalig!!

mayo in je neus? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gambler85 op donderdag 14 maart 2013 om 08:52:
mayo in je neus? ;)

zo kun je t noemen ja..
hahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 maart 2013 om 08:55:
gewoon slikken

ken ik nog wel wat :clown:
Waarschuw beheerder
Idd begin met zuivel en dan opbouwen naar soep met ballen.....

eventueel groente als je je dapper voelt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet niet of gezegd is maar kinder breno :p dat is makkelijk en lekker
En aantal uren na feest iets uit de vetpan
Waarschuw beheerder
Ik dwing mezelf te eten. Na pep en/of xtc volgende middag gewoon broodje pindakaas en/of krentebol. Hoe moeizaam het ook gaat. Valsspelen met glazen melk is geen schande 8-). Echter zorgt dit er wel voor dat ik rond 17:30u gewoon een bord warm eten weg krijgt die ook nog eens prima smaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 15 maart 2013 om 14:49:
Ik dwing mezelf te eten. Na pep en/of xtc volgende middag gewoon broodje pindakaas

grote jongen! :rot:
Waarschuw beheerder
Ik maak altijd brinta niet tedik maar dat je het nog kan drinken en fruit en komommer..
was er laatst achter gekomen dat een frikandel speciaal ook goed tedoen is als je er maar genoeg saus op zit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zaterdag 2 maart 2013 om 09:43:
weight gainer

Idd. Complex Carb Gainer van XXL of iets dergelijks.
Al moet ik zeggen dat ik zelf maar helemaal niets meer eet voor het slapen gaan de zondagochtend, aangezien zelfs een te grote slok water me al misselijk maakt.

Edit: dit heb ik overigens alleen bij xtc. Bij pep heb ik gewoon niet zo'n eetlust, maar eten gaat wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb voor morgen vroeg:
banaantjes, appels, smoothie, sinasappelsap

maar wat echt goed weg eet en vult de maag redelijk zijn tortelinni, gewoon van die grande italie gedroogde zooi, koken, ketchup, geen probleem! zeer goed weg te krijgen de dag erna (als ontbijt)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Thijs013 op zaterdag 16 maart 2013 om 17:49:
ngezien zelfs een te grote slok water me al misselijk maakt.

Dat komt gewoon omdat je maag zo leeg is dat het weer moet wennen aan alles wat je binnen krijgt,
Daarom zorg ik ervoor dat ik meteen na het feestje effe een smoothie/breaker ofzo wegwerk, dan kun je weer effe door :P

Op de after nog wat chips ofzo wegknabbelen, ook prima te doen trouwens :P

Als je zorgt dat je wat voedsel binnenkrijgt merk je ook dat je kater de dag erna stukken minder is!

Uitspraak van boema op zaterdag 16 maart 2013 om 17:57:
de dag erna (als ontbijt)

hahahah wat godvergeten goor, :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs013 op zaterdag 16 maart 2013 om 17:49:
Idd. Complex Carb Gainer van XXL of iets dergelijks.

True Mass van BSN is een aanrader. :jaja:
ennuh...soms moet je jezelf gewoon dwingen om wat naar binnen te werken.
Waarschuw beheerder
Bakje yoghurt en/of fruit gaat er bij mij meestal wel in!
Waarschuw beheerder
In duitsland kan je ravioli halen, en hüner nudelsoep ofzoiets, het is allebei makkelijk weg te eten na een feessie. Je kan dit vinden bij de penny. Gewoon even opwarmen en t glijd vanzelf naar binnen 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gezond
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Knakworsten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobob op donderdag 21 maart 2013 om 20:57:
????

Je weet wel, dat ene land, wat naast Nederland ligt..
Waarschuw beheerder
Zo'n maaltijdsoep van Unox... Vloeibaar, best lekker en de hoognodige vitamines.

Laatste keer dacht ik dat een Snicker wel zou lukken.. Half uur aan het kauwen geweest op één hapje :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
verbaasde me altijd hoe veel beter ik me voelde als ik voordat ik ging pitten eerst 2 bruine boterhammen at met sjam en boter (vet kan je dan ook goed gebruike!) en een glas melk of 2.. daarna een appel een madarijn en een banaan (Y) meteen die ''boost'' die je ff uit de zware ellende trekt mits je echt goed verrot bent

Vitamine gebrek merk je echt duidelijk dag na mdma, altijd verbazingwekkend. hoe mdma je lichaam ontrekt van allerlei stoffen!! bizar

Vind fruit achteraf toch stukke beter werken dat vitamine pillen. van vitamine pillen voelde ik me nou niet echt veel beter. met fruit voelde ik me wel frisser paar uur later

ZOUT! Ook geen afrader! Soms shake ik een beetje zout op mijn hand (net zoveel als dat ik op 2 eitjes zou doen) en lik ik dat op terwijl ik melk drink. JE zout gehalte is ook fucking laag na x
Suiker gehalte ook compleet geruineerd :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik nam vroeger altijd een After-E na een feestje... Lastig binnen krijgen maar na ff naspacen op bed voelde ik mij stukken beter waardoor eten ook beter ging....

http://azarius.nl/lifestyle/after_party/after_e/

Nu, met iets meer kennis van supplementen zou ik Animal Pak aanraden.... Ok, je moet 11 pilllen wegwerken, maar je krijgt een overload aan vitamines, aminozuren, en andere shit binnen dat X om zeep heeft geholpen....is goedkoper en stukken beter dan After-E... Tip van Techno.. Geinteresseerd in dit?, ga googlen... geen zin an om me geliijk te behalen!

Waarschuw beheerder
+1
Kipnuggets werkt voor mij het beste
Waarschuw beheerder
breaker van friesche vlag koop ik meestal s'ochtens voor in de bus/trein naar huis
en een paar warme saucijzenbroodje ook erg lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 maart 2013 om 17:20:
Kipnuggets werkt voor mij het beste

Ja wattte, hhahaha

Heb een keer stampvoetend in de keuken gestaan omdat ik persee kipnuggets wou :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik krijg niks geen vreten naar binnen, als ik op de zaterdagavond een mooi feest heb gehad begint bij mij pas tegen de middag op school op maandag pas mn hele gebeuren weer een beetje op gang te komen.
Waarschuw beheerder
Tijdens: Iedereen raad altijd zoetigheid/vettigheid en veel water aan.. Ik persoonlijk word dan altijd enorm misselijk.. Ik heb nog niks (behalve een ijsje, die valt wat lichter) gevonden wat wel goed helpt..
Meteen na: een beetje magere of halfvolle kwark/vla of een banaan valt altijd goed en is makkelijk weg te krijgen.
Dag derna: Niet zeuren, verman jezelf, hoe sneller je weer normaal eet hoe sneller je van de kater af bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baboesjka op vrijdag 22 maart 2013 om 08:51:
Je weet wel, dat ene land, wat naast Nederland ligt..

jaaa, daarom ook.... We zitten in nederland, niet dat ene land wat ernaast ligt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vivalabitchy op zondag 24 maart 2013 om 13:14:
Dag derna: Niet zeuren, verman jezelf, hoe sneller je weer normaal eet hoe sneller je van de kater af bent.

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 22 maart 2013 om 15:03:
Vitamine gebrek merk je echt duidelijk dag na mdma, altijd verbazingwekkend. hoe mdma je lichaam ontrekt van allerlei stoffen!! bizar

Vind fruit achteraf toch stukke beter werken dat vitamine pillen. van vitamine pillen voelde ik me nou niet echt veel beter. met fruit voelde ik me wel frisser paar uur later

ZOUT! Ook geen afrader! Soms shake ik een beetje zout op mijn hand (net zoveel als dat ik op 2 eitjes zou doen) en lik ik dat op terwijl ik melk drink. JE zout gehalte is ook fucking laag na x
Suiker gehalte ook compleet geruineerd :jaja:

je vreet gewoon een tijd niet, tuurlijk zijn je suiker en zoutspiegels naar de klote, een hoop energie gebruiken maar niks toevoegen leidt tot uitputting
Waarschuw beheerder
Dus, sommige dingen hebben ze hier nou eenmaal niet :)
Je gaat er heus niet van jodelen hoor...