Partyflock

Forumonderwerp · 1140661
Gezellige boel...? :/

EDIT door medewerker: http://www.politie.nl/nieuws/2013/februari/24/04-aanhoudingen-na-mishandelingen.html
laatste aanpassing door een beheerder
wat kunnen mensen overdrijven zeg.. er werd alleen een beetje geduwd en getrokken

laatste (echte) rel was strandrellen hoek van holland

dit is peunuts :lol:

beeetje gestoeid en de wouten kome
maar de drugs werd toegestaan om mee naar binen te nemen :S
Uitspraak van SJEEP op maandag 25 februari 2013 om 13:19:
Denk dat je matties van veendam casuals daar niet blij mee zijn

Och die hebben andere dingen om zich druk over te maken. Over hun club die (weer eens) ten onder dreigt te gaan bijv. Anders volgend jaar de -wijlen Veendam Casuals.
Uitspraak van ZoNietDanToch op zondag 24 februari 2013 om 22:23:
Och och wat een gedoe heeee, vroeger in het wazi tijdperk werd er ook nooit geknokt.

echt wel knokkerij toen

Uitspraak van SJEEP op zondag 24 februari 2013 om 23:04:
een roze polo

Gayfaq :lol:

laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2013 om 16:14:
Gayfaq :lol:

dat heet verweerd was ooit rood maar zowiezo een duitse wagen sucks hard en daarom gay

Uitspraak van actief op dinsdag 26 februari 2013 om 16:26:
dat heet verweerd was ooit rood maar zowiezo een duitse wagen sucks hard en daarom gay

zo dan

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2013 om 16:27:
zo dan

ja die is wel
Uitspraak van Psychonaut op zondag 24 februari 2013 om 19:03:
Altijd dom kut volk bij mindcontroller.

En bedankt , dan ben ik dus ook dom :') Niet het hele volk over 1 kam scheren.

En wat ik heb gehoord is dat het ontstaan is doordat iemand gepakt werdt met drugs , en die flipte de pan uit.

Dus

Uitspraak van actief op maandag 25 februari 2013 om 22:26:
maar de drugs werd toegestaan om mee naar binen te nemen

Klopt niet helemaal
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op dinsdag 26 februari 2013 om 23:54:
En wat ik heb gehoord is dat het ontstaan is doordat iemand gepakt werdt met drugs , en die flipte de pan uit.

Juist, alleen jammer dat het zo overdreven allemaal moest. Zonde want is best een leuk feest :)

en tog is het zo stond er 1 naast me in de rij werd drugs gevonde moest de helft afstaan en de rest mocht ze houden
Uitspraak van actief op woensdag 27 februari 2013 om 14:49:
en tog is het zo stond er 1 naast me in de rij werd drugs gevonde moest de helft afstaan en de rest mocht ze houden

De andere helft is verkocht door de uitsmijters?
Uitspraak van actief op woensdag 27 februari 2013 om 14:49:

Dat zal dan wel softdrugs zijn geweest , softdrugs wordt vaak wel toegestaan. Lijkt me sterk dat ze pillen toestaan

waaren tog echt witen envelopjes
Ik heb hier eigenlijk helemaal niks van gemerkt :-p
Uitspraak van SuB Bass op zondag 24 februari 2013 om 18:30:
Sensatiezoeker dus? Beter loop je dan gewoon weg van die achterlijken. Zouden meer mensen moeten doen. (Y)

Beter zoek je naar een oplossing dan weg te lopen voor problemen. met weglopen los je ook niks op
Uitspraak van [N.G.W] :bounce: jasper_loil:bounce: op vrijdag 8 maart 2013 om 12:49:
Beter zoek je naar een oplossing dan weg te lopen voor problemen. met weglopen los je ook niks op

ik loop weg hoor, als iemand ruzie met mij gaat maken. gewoon negeren (Y)