Partyflock

Forumonderwerp · 1140343
Hi mensen,

Ik werk al 10 jaar met Cubase maar ik kan mijn creatieve geeft hier niet in kwijt.
Heb te veel plugins nodig om de freaky sound te krijgen die ik wil.

Fruity bied veel voordelen maar ook wel wat nadelen maar dat hou je met elk programma.
Na veel filmpjes gekeken te hebben loop ik met fruity met een paar dingen vast.
Ws voor jullie simpele vragen maar voor mij uren google werk en nog steeds niet kunnen vinden ( ms kan het ook niet ).

1. Is het mogelijk om in je mixer een aantal tracks te selecteren en die naar beneden of omhoog in volume te doen ?

2. Mijn plugins staan in een aparte map vst map. Ik heb die map toegevoegd options, file. Nu zie ik ze allemaal in de browsermaar ik kan ze niet slepen of selecteren. Is het mogelijk om een aparte map in je browser te hebben voor je vst Zodat het overzichtelijk blijft en niet via channel more ect( samples zijn wel gelukt ).

3. Als je veel automation heb is dit mogelijk om te hiden in je playlist ? Is het mogelijk om verschillende automation op 1 track neer te zetten ? Ik gebruik nu elke keer een nieuw spoor voor de automation maar dit word erg overzichtelijk en kost veel sporen.

4. Is het max aantal track echt maar 99 ? ik weet dat je bijv drums op track 1 kan zetten en uniek kan maken. Maar ik werk veel met automation en lijkt me weinig maar ms is hier een oplossing voor.

Voor veel een newbie vraag i know maar hoop dat iemand me op weg wilt helpen

Gr

Steven

Uitspraak van P P op zaterdag 9 februari 2013 om 17:35:
ableton (Y)

Helemaal mee eens! Veel overzichtelijker.. Zeker als ik je vragen zo lees. Dit is in Ableton allemaal mogelijk. Ik heb Fruity, Reason, Cubase en Ableton allen geprobeerd en uiteindelijk bij Ableton gebleven.
Het is uiteindelijk natuurlijk wat jij zelf prettig vind. Maar ik zou Ableton zeker eens proberen, als ik jou was :)

van een proffie programma overstappen naar strontrommel :vaag:
inderdaad dan Ableton of iets dergelijks :)