Het beste is zout mee te nemen, niet op in te nemen. Maar zoals je zelf wel weet helpt zout om te zorgen dat het jeuken minder kan worden door op de tattoo te smeren met een klein beetje water. Omdat je "strak" staat heb je meer last van het jeukende gevoel. Je prikkels worden anders waargenomen.
laatste aanpassing
Uitspraak van cynthiiaaa op maandag 21 januari 2013 om 20:25:Iemand een idee of het kwaad kan xtc te gebruiken na 't zetten van een tattoo? Heb om 4u afspraak voor tattoo zetten en die avond gelijk een feestje..
ligt volledig aan je tattoo, en het soort feestje. Ik heb een grote op mijn zij laten zetten die al zeer deed als ik wat voorover leunde.
Persoonlijk zou ik het niet doen. Wat kan gebeuren als je tegen iemand botst, en je tattoo gaat bloeden, dat er inkt mee komt uit de tattoo. Je hoeft het niet per sé te voelen als pijn, maar als je bloeddruk/hartslag sowieso al hoger is zul je dan ook meer bloeden, en dus meer kans dat je tattoo vernaggelt wordt.
Sowieso appelsap drinken, dat verdikt je bloed (iets). Is 1 van de tips als je een tattoo laat zetten.
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2013 om 22:20:Maar zoals je zelf wel weet helpt zout om te zorgen dat het jeuken minder kan worden door op de tattoo te smeren met een klein beetje water.
Zout in een open wond smeren, klinkt heel logisch.
zou best kunnen hoor, maar mij niet gezien. Dan maar wat jeuk.
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 21 januari 2013 om 22:33:Zout in een open wond smeren, klinkt heel logisch
Ik krab ook nog even aan me hoofd
Uitspraak van cynthiiaaa op maandag 21 januari 2013 om 22:24:Geen formaat.....
Na mijn sessie van 3 uur die op m'n zij gezet is kon je me afvoeren. Ik heb twee uurtjes gedarteld. Daarna was ik zo moe.
Je put je lichaam ook uit. Je probeert een pijn te onder drukken.
Daarbij is mijn overtuiging je lichaam richt zich daarna op herstel van de huid. En vervolgens hakkie takkie met een pilletje. Waardoor je een gewoon een aanval pleegt op je lichaam. Want die pil moet verwerkt worden maar die tattoo moet ook herstellen
Wel grappig dat mensen tegenwoordig zelf niet meer logisch na kunnen denken
Kan ook haar eerste tattoo zijn.
Of haar eerste pilletje.
Zou zelf in beide gevallen ook wel ff aankloppen bij die onder-getatoeëerde drugsgebruikers hier
(ik mag 2 februari weer
laatste aanpassing
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 21 januari 2013 om 23:11:Kan ook haar eerste tattoo zijn.
Of haar eerste pilletje.
Zou in beide gevallen ook wel ff aankloppen bij die onder-getatoeëerde drugsgebruikers hier
Ze merkt het wel
Vraag me af op welke plek t komt.
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 21 januari 2013 om 23:11:(ik mag 2 februari weer
Ik moet eerst nog beetje bijgewerkt worden
Hangt erg af van wat voor tattoo je laat zetten, maar ik zou het zelf iig zeker niet doen.
Precies dit. Als je iets laat zetten waarvoor je een paar uur moet zitten, ben je daarna echt kompleet gesloopt! Zeker bij een sessie van een uur of 3. Het is vervolgens heel lastig in te schatten hoe een pil gaat vallen denk ik. Je kunt lang niet zoveel hebben als anders. Ik heb na het afmaken van mijn tattoo een paar bier gedronken en voelde m vrijwel meteen al hangen
Bovendien loop je na het tatoeëren praktisch met een open wond rond. Deze moet je goed inpakken en verschonen. Ik deed iig elke keer rustig aan en ruste goed uit. Met je vage hoofd komt hier niet heel veel van terecht gok ik
En hoe erg is het om een keer nuchter te feesten? Ik zou het lekker laten als ik jou was
Na mijn sessie van 3 uur die op m'n zij gezet is kon je me afvoeren. Ik heb twee uurtjes gedarteld. Daarna was ik zo moe.
Daarbij is mijn overtuiging je lichaam richt zich daarna op herstel van de huid. En vervolgens hakkie takkie met een pilletje. Waardoor je een gewoon een aanval pleegt op je lichaam. Want die pil moet verwerkt worden maar die tattoo moet ook herstellen
Precies dit. Als je iets laat zetten waarvoor je een paar uur moet zitten, ben je daarna echt kompleet gesloopt! Zeker bij een sessie van een uur of 3. Het is vervolgens heel lastig in te schatten hoe een pil gaat vallen denk ik. Je kunt lang niet zoveel hebben als anders. Ik heb na het afmaken van mijn tattoo een paar bier gedronken en voelde m vrijwel meteen al hangen
Bovendien loop je na het tatoeëren praktisch met een open wond rond. Deze moet je goed inpakken en verschonen. Ik deed iig elke keer rustig aan en ruste goed uit. Met je vage hoofd komt hier niet heel veel van terecht gok ik
En hoe erg is het om een keer nuchter te feesten? Ik zou het lekker laten als ik jou was
Ze merkt het wel
![]()
Vraag me af op welke plek t komt.
Niet m'n eerste tattoo, wel m'n eerste grote/kleur tattoo. maar had feestje gepland en zag toen dat t op dezelfde dag was
En hoe erg is het om een keer nuchter te feesten?
Tja precies, kan ook gewoon
Uitspraak van cynthiiaaa op dinsdag 22 januari 2013 om 11:04:Heb een maand daarvoor m'n 1e afspraak (sugar skull tussen m'n schouderbladen trouwens), en op de dag van het feest is het een afspraak om af te werken. Geen idee dus hoe lang die afspraak gaat duren.
Dan zou ik als ik jou was het de maand van te voren echt zo lang mogelijk vol te houden! Dan is het de keer daarop als het goed is niet veel werk meer
Toen ik in september tattoo had laten zetten had ik twee dage erna etentje met onbeperkt zuipen. Na een paar biertjes werd ik compleet paranoia als mensen me op mn schouder klopten etc (waar ik dus een tattoo had laten zetten). Dus moet er niet aan denken om dan aan de pillen te gaan 
bij jou ja, niet bij ieder ander.... zelf weinig last van eerlijk gezegd
Toen ik in september tattoo had laten zetten had ik twee dage erna etentje met onbeperkt zuipen. Na een paar biertjes werd ik compleet paranoia als mensen me op mn schouder klopten etc (waar ik dus een tattoo had laten zetten). Dus moet er niet aan denken om dan aan de pillen te gaan
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 22 januari 2013 om 19:28:bij jou ja, niet bij ieder ander.... zelf weinig last van eerlijk gezegd
Knappe vent hoor.
Wat zal je trots op jezelf zijn
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 22 januari 2013 om 19:45:t was een normale reactie hoor
aangebrand typje
Als ik aangebrand zou zijn had je wel iets fels kunnen verwachten.
Iets van wat doe je wijs sukkel ?
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op dinsdag 22 januari 2013 om 13:06:ken iemand die heeft 2 nachten door nog een tattoo laten zetten moet geen kwaad kunnen.. en zo wel, jammer dan.
Ik ken ook iemand die het wel interesseert hoe het plaatje op zijn lichaam voor de rest van z'n leven erbij staat.
Sterker nog, ik ken er weinig die het niet interesseert.
En 'jammer dan' in de zin van: dan geef ik na afloop toch lekker de tatoeëerder de schuld dat mijn tattoo niet mooi is geworden?
Had zondag middag tattoo erbij laten zetten en maandag avond freakshow niks aant handje gezopen enz.. en nu nog steeds niets ziet er gewoon goed uit ! Gr
Uitspraak van rave<_>dave op donderdag 24 januari 2013 om 13:15:Had zondag middag tattoo erbij laten zetten en maandag avond freakshow niks aant handje gezopen enz.. en nu nog steeds niets ziet er gewoon goed uit ! Gr
Als ik zo alle reacties lees verschilt het een beetje van persoon tot persoon hoeveel last je ervan hebt na het zetten. Afwachten dan maar denk ik hoe het bij mij is
laatste aanpassing
Overmatig zweten is niet goed voor je tat, dus feesten ook nie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2013 om 20:46:wanneer moet je eigelijks dan? wil de ervaring wel ff weten! noet zelf dinsdag weer en wil s'avond flinks aan de shit alles
Helaas had de tattoo shop nogal een lange wachttijd, 19april m'n eerste sessie en 18mei m'n 2e, en 18 mei dus ook feestje
Uitspraak van cynthiiaaa op donderdag 24 januari 2013 om 21:47:Helaas had de tattoo shop nogal een lange wachttijd,
meen je ! ik was hier gister ff afspraak maken en dinsdag mag ik al
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2013 om 06:16:meen je ! ik was hier gister ff afspraak maken en dinsdag mag ik al
Wow dat is we chill! Ik heb mijn afspraak 2 oktober al gemaakt
Wat ga je laten zetten?
Uitspraak van cynthiiaaa op vrijdag 25 januari 2013 om 11:07:Wow dat is we chill! Ik heb mijn afspraak 2 oktober al gemaaktMaarja, deze staat wel heel goed aangeschreven, dus vind 't niet zo erg om ff te wachten
geduld is een schone zaak zeggen ze he
ha laat tattoo op m'n vingers zetten...onder de knokkels zeg maar
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 22 januari 2013 om 19:28:Uitspraak van DrukZ op maandag 21 januari 2013 om 23:03:Je put je lichaam ook uit. Je probeert een pijn te onder drukken.
bij jou ja, niet bij ieder ander.... zelf weinig last van eerlijk gezegd
Ik heb de pap ook altijd helemaal op na tattoosessie. Zal ook wel schelen natuurlijk op welke plek de tattoo word gezet en de grote ervan.
Maar na een feestje gaan na t tatoeëren lijkt me niet zo verstandig.