4 volgers · 5125x bekeken
In de winter allemaal geen probleem, maar zo'n zweet foef in de zomer, das andere koek
Bah
Sorry hoor... Maar als je alleen al denkt dat je onfris bent daar benee dan wil je toch niet eens gelikt worden lijkt mij
Dat is precies mijn vriendin
Zuurgraad kun je wat aan doen met de producten van Alkalife.nl
Een te hoge zuurgraad staat overigens aan de basis van meer dan honderden ziektes + het leidt tot veroudering. Kijk nu op www.alkalife.nl wat je eraan kunt doen!
Daar knapt een kut van op.
Als de kut stinkt zal die vast niet beter ruiken
Wat een brilante opmerking weer van jou
Als een meid zich laat likken neem ik aan dat ze eerst haar puss gaat wassen, in en out ...
Ooit een kut gelikt en nadien een soort slijmbrok in de keel die maar bleef aanhouden
Was het haar kut wel
zuurgraat
zuurgraad bedoel je. een graat is heel wat anders.
Als dat zo is gewoon even zeggen toch. Het moet prettig zijn voor beiden.
dat dus. alleen vraag ik me wel af hoe mensen dat doen die 'spontaan' seks hebben
Sorry hoor... Maar als je alleen al denkt dat je onfris bent daar benee dan wil je toch niet eens gelikt worden lijkt mij
juist.
viskutjes mogen dus wel?
Ligt eraan, kibbeling-met-ravigotesaus-smaak mag wel, zure haring pass ik ff
ff voorproeven dus...
Welke smaakjes heb jij allemaal?
Puss in de zin van pussy.. joh stupid!
He, gelukkig ben ik niet de enige die het vies vind klinken hoe jij een poentje noemt he schat. Zeg dan poes.. Maar puss.. .. Hoe de ... Kom je er op.. Als ik er teveel over nadenk lijk ik op die mickey hier boven
laatste aanpassing
He, gelukkig ben ik niet de enige die het vies vind klinken hoe jij een poentje noemt he schat. Zeg dan poes.. Maar puss.. .. Hoe de ... Kom je er op.. Als ik er teveel over nadenk lijk ik op die mickey hier boven
Jaaa idd vies hè schat.. tjeee puss als pussy of poes. Bij deze dan POES... POES POES POES
Ewa Pauly Delvecchio
Ooit een kut gelikt en nadien een soort slijmbrok in de keel die maar bleef aanhouden
Dat was een kutje die ik net vol geblaft had. Was dus paar uur oude zaad van mij
Ik eet wel regelmatig fruit rook niet en drink vrijwel geen bier. Moet je toch wel van genoten hebben
Ik zie er geen probleem 
Het stinkt maar voor 1 minute
Daarna is weer lekker
Het stinkt maar voor 1 minute
Daarna is weer lekker
Was je dronken ofzo
Nee, erg jong en naïef. Was een kneut van in de 30 en ik was amper 20jaar.
Oh zo stoer wille doen en aan dr kommeke wille lekke, maar toch met een nasmaakske
Ik herken mezelf er een beetje in
ach.. t is net als met shoarma.. gewoon effe erna een pepermuntje nemen
ja toch... dat masg de pret toch niet bederven..
precies
<br /><a href="http://www.dailymotion.com/video/x8mw1_freshmaker-mentos_fun" target="_blank">freshmaker mentos</a> <i>door <a href="http://www.dailymotion.com/elmoude" target="_blank">elmoude</a></i>
nouw laat het een beetje ruiken ,als zij dan een scheet laat, dan heb je toch weer frisse lucht niet dan Ha Ha
Is toch heerlijk zo'n verse scheet
kut mag best een beetje ruiken als t maar niet STINKT
maar echt een onfrisse kut nee dat is smerig. helpt volgens mij ook al een hoop als ze het gewoon blijft scheren. behaarde kut vind ik persoonlijk eigenlijk ook al onfris. niets mis met een streepje ofzow maar rond de schaamlippen moet et gewoon kaal zijn.
Ik heb hierdoor toch even in een scheur gelegen..
(permanent verbannen)
of gewoon der aarsje likken
BLeehhhhhh viezerik
Uitspraak van #op*C*kurs gek] op zondag 18 november 2012 om 00:55:He, gelukkig ben ik niet de enige die het vies vind klinken hoe jij een poentje noemt he schat. Zeg dan poes.. Maar puss.. .. Hoe de ... Kom je er op.. Als ik er teveel over nadenk lijk ik op die mickey hier boven
Jaaa idd vies hè schat.. tjeee puss als pussy of poes. Bij deze dan POES... POES POES POES
Miauw