Partyflock

Forumonderwerp · 1136242
Waarschuw beheerder
+1-4
hey,

ik ben 18 man en hetero, ik zoek een sexpartner voor alleen sex, ik wil vrouwen niet kwetsen door alleen om sex een relatie te beginnen terwijl zij een echte relatie wil.

Ik wil pas een relatie als ik de ECHTE persoon gevonden heb maar wil wel ondertussen gewoon casual sex :D

echt geen idee waar ik een partner vind voor Alleen sex, dus ik dacht ik probeer hier ^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op maandag 24 juni 2013 om 00:54:
Naar de kroeg, meisje versieren dit dat drankje kopen, kost je een tientje hooguit. En misschien de kans om met wat 'extras' te experimenteren. Beter dan de hoeren.

Kost je dat een tientje?? kom jij uit 1950??

Lekker naar de hoeren gaan... kost evenveel.. €25 tot €50
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op zaterdag 14 september 2013 om 19:54:
Kost je dat een tientje?? kom jij uit 1950??

Lekker naar de hoeren gaan... kost evenveel.. €25 tot €50

Nee, maar als je naar mijn woonplaats kijkt, woon ik niet in NL, en zulke dingen zijn wat goedkoper hier dan in Europa. Drank dus ook. Mij kostte het hooguit 10 Euro inderdaad. Waarom zou iemand naar de hoeren willen dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Aha I see... Nou hier is het even duur om een chick te versieren dan om naar de hoeren te gaan dus DAAROM :P

Uitspraak van Cataclysm op maandag 16 september 2013 om 01:23:
Waarom zou iemand naar de hoeren willen dan

Meestal om een potje te klaverjassen :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 16 september 2013 om 23:05:
Meestal om een potje te klaverjassen

Okee... verkeerde uitdrukking. Waarom zou iemand geld uit willen geven aan sex als het overal gratis te krijgen is?
Waarschuw beheerder
Kijk, ik zou mijn eigen ook niet knap ofzo noemen. Echt niet dus daar gaat het niet om, maar ik heb nooit moeite gehad om iemand zo gek te krijgen dat ze met mij willen neuken. Misschien een hoop geluk. Misschien ken ik genoeg mensen. Weet ik veel. Maar het is niet alsof het moeilijk is, of je moet een verschrikkelijke lelijke kop hebben. Vrijwel eenvoudig. Een baan vinden of uren achter elkaar studieren vind ik een honderd keer moeilijker.
Waarschuw beheerder
donateur
Sletten daar in Australië :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meeok op vrijdag 28 september 2012 om 16:27:
ik zoek een sexpartner voor alleen sex

Ja ik dus ook
:)
Doe maar Amersfoort
Waarschuw beheerder
Lachen weer dit ;p

Waarschuw beheerder