heeft er al iemand deze gehad? en zijn ze goed ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juli 2012 om 22:05:Welke Batch had je op?
hoe kan ik zien welke batch het is o:?
ze zijn wat donkerblauw btw
staat normaal op de gebruiksaanwijzing 
nee is niet te controleren enige verschil wat wij gezien hebben is dat ze van donkerblauw naar lichtblauw en weer naar donkerblauw gegaan zijn. waardoor iedereen er van uit gaat dat er al 3 batches zijn en er nu een 4e uit is weer...
maar voor hetzelfde geld zitten ze al aan hun 10e batch weten alleen de drukkers zelf
nee is niet te controleren enige verschil wat wij gezien hebben is dat ze van donkerblauw naar lichtblauw en weer naar donkerblauw gegaan zijn. waardoor iedereen er van uit gaat dat er al 3 batches zijn en er nu een 4e uit is weer...
maar voor hetzelfde geld zitten ze al aan hun 10e batch weten alleen de drukkers zelf
Uitspraak van Jonaaathan op maandag 23 juli 2012 om 21:56:Niet echt veel lovegevoel ofzo, maar meer echt het ultieme feestgevoel en dat alles geweldig is enzo. Maar niet echt ervaren dat ik iedereen wou gaan knuffelen enzo, maar wel echt het gevoel van ''wauw het is hier geweldig ''
Ook idd een pil die bij mij rustig opbouwde. Vond wel dat ze snel waren uitgewerkt (3 uurtjes ofzo, maar kan ook omdat ik de hele tijd stond te djensen) maar dan nam je weer een halfje erbij en dan ging t weer goed los. Deze vond ik btw ook niet enorm veel energy geven ofzo, maar was gewoon chill.
Ook geen zware kater ervan gehad. Dus ik vind het persoonlijk echt een partypil, en geen lovepilachtigdinges.
Maar het was zeker leuk en aan te raden
precies zo heb ik het ervaren + 1 !!!!