Partyflock

Forumonderwerp · 11333

Als je denkt dat het er hier fel aan toe gaat check dan wwww.q-dance.nl

Gister eens zitten kijken in het muziekgedeelte en daar kan niemand wat goed doen voor elkaar!
:D :D

Wat een zielig zooitje zeg!
laatste aanpassing

Idd Wesz. topic naam aangepast maar waarom vraag ik me dan weer af? Was toch geen spottende naam ofzo?

haha...nutteloze thread...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
ik wil er wel een weekje adminnen :)
even een frisse wind laten waaien en al het vuil wegwaaien ;D
Discord »» Van mij mag je.... Als je de Techno topics maar laat staan ;).. Onze moderators zijn een beetje in slaap gevallen ofzo... Tis iig wel weer een teringzooitje de laatste tijd...
laatste aanpassing
tsjah zal ik me eerst aan moeten melden :P
wil wel eens kijken maar dan gaan een hele hoop mensen postings kwijtraken denkik ;D
gescheld,geflame,rascisme e.d. meteen weg post :P
rascisme komt bij ons ten eerste zeker niet voor, ik denk dat je dan eerder hier moet zijn..
In jou ogen, maar hoe kun je dat nou weten als je er nooit komt??? That's the Question...
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
gezeik is overal wel
je moet er toch vanzelf wat van maken
ik weet hoe het op fora eraantoe gaat :)
daarom weet ik wat er gedaan moet/mag worden :)

GoT,CoN,PF vellen ook onder mijn jurisdictie :)
maar ik zal me es effe aanmelden op de Q :)
doe dat...
Hey Emilio,

Bedankt voor de info.
Dit is mijn 1e en meteen laatste reactie hier.
Maar jij kwam dus naar de site om mijn muziekkennis te misbruiken, goed dat ik het weet. Ik zal dus nooit geen titels meer posten daar. Waarom? Omdat er dus zielige mensen zijn zoals jij. Wel zeiken over ons forum, maar het wel nodig hebben om titels te zoeken. Donder dan ook op ook. Ik zal meteen de rest van het forum vragen ook geen titels meer te posten. Wij zijn tenminste een hechte groep daar. Wij gaan dan wel over naar het mailen van nummers onder elkaar. Ik zal ook nooit zeiken over PF, maar jullie moesten dat wel over ons doen. Hahhahahaha stomme fout gozer.
:S Dit is dus de post van een gefrustreerde Q-dance :S ;) Neej komop HQ, je kan beter Replyen dan dit, ik vindt het ook wel vaag, om wel het forum af te zeiken maar dan ondertussen wel gebruik maken van het forum om nummers te krijgen.
Maar laten we er nu gewoon chill over doen, ze weten dat ze fout zaten, maar ga geen schop na geven, dat geeft zo een rare nasmaak. Greetz WesZ
wij zitten op q-dance jullie forum toch ook niet af te zeiken!!. gewoon elkaars forum met rust laten, verschil moet er wezen en Wesz zn verhaal is idd waar, daar is alles mee gezegd lijkt me. (moet het wel gelezen worden alleen)
heikster.nl // daar vind je 'em wel zei op 9 juli 2002 14:37
klopt ja, ik heb me aangemeld, maar durf gewoon niks te zeggen, want als je daar newbie bent, dan kun je het echt vergeten

inmiddels ben ik over deze angst heen en heb ik wat meer topics gelezen en ben zelfs gaan posten.
ik ben tot de conclusie gekomen dat ik net de verkeerde topics 'half' heb gelezen, want vaak krijgt een newbie de volle laag vanwege een dubbel topic (dit gebeurt op meerdere forums, dus niet alleen q-dance, ik was iets te voorbarig in mijn vorige replie), maar zo leer je het wel en ga je toch eerder een topic zoeken.
de sfeer is daar ook zeker relaxed, een vaste groep heeft echt waardering voor elkaar om wat ze posten en replien. dat is toch mooi als je tussen die groep mensen kunt werken door het bedenken van goede onderwerpen en het geven van goede replies
laatste aanpassing

ben het helemaal met wesZ eens....wij als die hards van het good old q-dance forum hoeven al die poespas eromheen niet!!! als ik weleesn kijk dat er op een pf meeting wel 200 man komt heb ik daar weinig zin in! ga dan 1000 keer liever naar een meeting van q-dance...daar ken ik tenminste iedereen!! zal ik ook geen gezichten en personen vergeten!!! ik zit ook al een tijdje hier op pf hoor..wat ik ook best leuk vind..maar ja bij q-dance zit ik geloof ik al vanaf het begin en dat vind ik persoonlijk wel een stuk gezelliger!!

ieder zijn mening!!