Partyflock
 
Forumonderwerp · 1133055
Een nieuwe pil gespot , de gele ferarri, de opvolger van de gele triforce en speaker..

hij is alleen wel een slag groter dan de normale pillen?

heeft iemand enig idee waarom deze een slag groter is? omdat er niet veel mdma in schijnt te zitten als de andere pillen?
laatste aanpassing
Uitspraak van sebas-030 op maandag 24 september 2012 om 22:24:
enzo


Enzo, leg dan maar eens uit enzo. Ben heel benieuwd. Ik zou wel eens graag weten hoe ze dat dan doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Thijs013 op maandag 24 september 2012 om 17:10:
Voor de zoveelste keer: MDMA is MDMA. Er bestaan geen "feest pillen" of "chill pillen". Het enige wat het verschil kan maken tussen de uitwerking is hoe hard ze gedrukt zijn (harde lossen iets langzamer op in je maag), hoe je je zelf voelt, wat je gegeten en gedronken hebt, hoe lang het geleden is dat je voor het laatst gebruikt hebt etc etc etc. Dat heeft helemaal niks met de pil te maken.


Mee eens. Ik neem niet zo vaak een snoepje, 1x per 2 maanden ongeveer, en ze werken altijd hetzelfde. Ze werken soms wat langer door of slaan bijv eerder in maar dat is alles. Die onzin van chill pillen/feest pillen hoor ik vooral van mensen die het (te) vaak doen en nogal veel tolerantie hebben. En als je eenmaal in je hoofd hebt dat een pil een chill pil is ga je dat ook zo ervaren. Bij mij zijn al de pillen van 150+ chill pillen want dat is mij teveel van het goede en moet ik zitten hehe

Uitspraak van sebas-030 op maandag 24 september 2012 om 22:24:
probeer maar een capsule M en een xtc pill zullen we wedde dat je zoveel verschil der in merkt (door dat die gemengt is met pep? en meestal ook een chemische werking heeft met de bindmiddel)


voor de 1000e keer: in xtc pillen zit vrijwel nooit pep. En leg eens uit wat voor chemische werking mdma met bindmiddel heeft?
laatste aanpassing
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 25 september 2012 om 20:50:
Enzo, leg dan maar eens uit enzo. Ben heel benieuwd. Ik zou wel eens graag weten hoe ze dat dan doen.


Ben inderdaad ook wel erg benieuwd naar de onderbouwing. En als het al onderbouwen wordt ben ik benieuwd in hoeverre die legitiem is.
Uitspraak van Marco45 op woensdag 26 september 2012 om 02:38:
voor de 1000e keer: in xtc pillen zit vrijwel nooit pep. En leg eens uit wat voor chemische werking mdma met bindmiddel heeft?


Precies, geen hol. Om precies te zijn, bindmiddel is meestal cellulose. Voor de mensen die niet weten wat dit is: dit zijn vezels waarvan papier ook gemaakt is.
Niet dat ik het ooit geprobeerd heb, maar ik verwacht geen verschil te merken als ik naast MDMA ook een vel keukenrol naar binnen werk.

Edit:
Typo
laatste aanpassing
Uitspraak van sebas-030 op maandag 24 september 2012 om 22:24:
probeer maar een capsule M en een xtc pill zullen we wedde dat je zoveel verschil der in merkt


Als dat inderdaad al zo is, dan komt dat omdat een capsule veel sneller opgenomen wordt omdat die capsule zo opgelost is en de kristallen vervolgens ook allemaal tegelijk, ipv laagje voor laagje ten opzichte van een pil.
En zal ook een gedeelte tussen je oren zitten, "dit is pure M dus ik voel me dadelijk veel beter dan na een pil.". Self fulfilling prophecy heet dat.
Artiest DanM
Uitspraak van Thijs013 op donderdag 27 september 2012 om 23:12:
bindmiddel


Povidone, xanthan gom en carbopol (een acrylhars) anyone? :D om nog maar te zwijgen over de rest van de meuk die in een pil gaat voor het een pil is...

lactose (melksuiker), microcrystaline cellulose, maïszetmeel, suikers, wei en gist, crospovidone, roscarmellose natrium en gellan gom, shellac, titanium dioxide (wit) en ijzeroxide (rood of geel), magnesium steartaat, stearinezuur, natriumstearyl fumaraat en gehydrogeneerde plantenolie.


Nu zit dit oa in gewone pillen, en ik kan me dus voorstellen dat een 'íllegale pillendraaier' niét aan dit soort 'goedgekeurde' stoffen kan komen en er een substitute voor gebruikt, tel uit je winst....:)
Mijn bron is overigens een héle bekende legale pillendraaier...:) [ check je medicatie maar :D ]
Uitspraak van DanM op donderdag 27 september 2012 om 23:23:
Povidone, xanthan gom en carbopol (een acrylhars) anyone? om nog maar te zwijgen over de rest van de meuk die in een pil gaat voor het een pil is...


Als Sebas me nu ook nog kan vertellen welke van deze stoffen bewezen effect hebben in combinatie MDMA dan ben ik overtuigd en neem ik mijn woorden terug. :P
Na mijn weten zijn dit allemaal niet werkende stoffen die alleen de pil bij elkaar houden en voor een mooie glans en afwerking zorgen. Overigens denk ik dat 90% van alle genoemde stoffen alleen in professionele farmaceutica gebruikt worden. De pillendrukker op de hoek zal het een reet roesten of de pil mooi glanst, zolang het zooitje maar bij elkaar blijft.
laatste aanpassing
Uitspraak van DanM op donderdag 27 september 2012 om 23:23:
Nu zit dit oa in gewone pillen, en ik kan me dus voorstellen dat een 'íllegale pillendraaier' niét aan dit soort 'goedgekeurde' stoffen kan komen en er een substitute voor gebruikt, tel uit je winst....:)


Jawel hoor, is ook nog gewoon legaal te koop.

Uitspraak van Thijs013 op donderdag 27 september 2012 om 23:19:
Als dat inderdaad al zo is, dan komt dat omdat een capsule veel sneller opgenomen wordt omdat die capsule zo opgelost is en de kristallen vervolgens ook allemaal tegelijk, ipv laagje voor laagje ten opzichte van een pil.


Correct
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 28 september 2012 om 07:29:
Jawel hoor, is ook nog gewoon legaal te koop.


Dat snap ik, maar er zal vast wel controle zijn op dit soort grondstoffen, helemaal gezien het eindproduct.
Uitspraak van DanM op zaterdag 29 september 2012 om 01:44:
Dat snap ik, maar er zal vast wel controle zijn op dit soort grondstoffen, helemaal gezien het eindproduct.


Geen controle op bindmiddelen en kleurstoffen. Wel op verkoop pillenmachines en middelen die ook voor drugsproduktie gebruikt kunnen worden.

Ik ken bepaalde iemanden (nnnneeeeuuh hoor niet ik), die wel eens voor z'n werk bij een bedrijf in chemicalien in Waalwijk komt en daar heb ik dat wel eens gevraagd. Op middelen waar drugs van gemaakt kunnen worden is hele strenge controle. Administratie niet in orde en je hebt echt een probleem.

Maar zoals altijd geldt: Als er vraag is, is er aanbod.

Bindelmiddel kopen Jonguh!!: www.hierstondeenlinknaareenvendordiebindmiddelenverkoopt.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 29 september 2012 om 09:54:
Bindelmiddel kopen Jonguh!!:


No offense, maar ik zou wel even je linkje weghalen, aangezien dit ook een RC vendor is. ;)
Uitspraak van DanM op zaterdag 29 september 2012 om 01:44:
Dat snap ik, maar er zal vast wel controle zijn op dit soort grondstoffen, helemaal gezien het eindproduct.


Nee hoor, misschien wil ik wel voor eigen gebruik wat voedingssupplementen en/of reform producten in een pil persen. Het hebben van een tafel persmachine is zeker niet verboden. Sterker nog, na 1 minuut Googlen kan ik er zo een bestellen in een Nederlandse webwinkel. Je moet er alleen wel even een paar duizend euro voor neertellen. Dat wil overigens niet zeggen dat je daarmee niet de aandacht trekt en dat de kans bestaat dat je een keer iemand op bezoek krijgt die gaat kijken of je wel echt alleen ingredienten voor vitaminepillen in huis hebt. :P