Partyflock

Forumonderwerp · 1132953
3302x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Hallo,

Ik zit met het volgende dilemma , aanstaande weekend een leuk feestje van 2 dagen. We willen sowieso XTC (witte speakers 220 mg ) gebruiken.

Het is vrijdag & zaterdag. Ook kunnen we speed krijgen. We willen in ieder geval het effect van de XTC
max beleven.

Wat raden jullie aan, welke volgorde? We hebben met beide ervaring.
Eventueel nog andere goede middeltjes?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2012 om 15:02:
Mwha later me kinderen gezond zien opgroeien en dat ik zelf op zie groeien is ook goud waard, zou ik dan ook niet willen missen. En niet dat er allemaal psygische en hersen problemen komen. En dan ik vanaf me 60 zo dement en parikson als de pest heb dat niemand meer wat aan me heeft.

:roflol: overdrijven is ook een vak hoor....

Waarschuw beheerder
tfoeii moeimakers in deze toppa :') :wetenallesbeteroeahaha:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op vrijdag 22 juni 2012 om 09:18:
ik niet zou kunnen snuiven (speed) als ik pilletje nam, speed neemt bij mij sws amper of niet het effect weg van xtc

dus dat.
Waarschuw beheerder
daarom, gewoon door mixen die handel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op vrijdag 22 juni 2012 om 10:22:
ja en dat is met roken en drinken net zo dus.......kan daar echt niet om wakker liggen, tegenwoordig krijg je van alles kanker dus lekker belangrijk

Het ging niet om de kanker, het ging erom dat ondanks dat je niks voelt, het altijd zo kan zijn dat er in je lichaam al van alles mis aan het gaan is.

Uitspraak van SJEEP op vrijdag 22 juni 2012 om 10:22:
kom eens met dat onderzoek dan :D ben wel benieuwd

Hier, leef je uit! http://www.bluelight.ru/vb/threads/54177-MDMA-Speed-Effects-Neurotoxicity
Je zult nu vast wel komen met één of ander bullshit antwoord, eerlijk gezegd maakt me dat geen kut uit. Sommige mensen krijg je gewoon bepaalde dingen niet aan hun verstand gepraat.
Waarschuw beheerder
-2
sws onderzoek uit amerika ofzo :lol: maar zal allemaal wel zo zijn, ik kan er alleen niet om wakker liggen
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 24 juni 2012 om 11:45:
Sommige mensen krijg je gewoon bepaalde dingen niet aan hun verstand gepraat.

tuurlijk jongen, tuurlijk. ze weten alleen niet hoe ik er over 20jaar aan toe zal zijn. sws na al die jaren dat ik het heb gedaan is het toch al te laat, ALS het zo zou zijn. en die enkele keer dat ik nou nog gebruikt maakt die combi echt niet uit hoor.
en dan nog iets, jij wilt niet weten hoeveel pillen jij hebt gehad waar speed in zat :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 24 juni 2012 om 12:06:
ze weten alleen niet hoe ik er over 20jaar aan toe zal zijn.

Vrij simpel. Als je serotonine receptoren kapot gaan, rest er weinig anders dan somberheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 24 juni 2012 om 12:10:
Vrij simpel. Als je serotonine receptoren kapot gaan, rest er weinig anders dan somberheid.

ja en juist mijn serotonine motortje werkt als een malle :lol: heb bij pillen totaal geen last van gewenning.

sinds jaartje doe ik het heel rustig aan, maar daarvoor vrijwel elk weekend snoepies en ging elke keer van een halfje net zo hard als 4-5jaar daarvoor (icm speed), soms paar weekendjes niet ivm werk.
maar goed mocht ik hier over 20jaar nog zitten en helemaal kapot zijn ben jij de 1e die een berichtje krijgt ok
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 24 juni 2012 om 12:10:
Als je serotonine receptoren kapot gaan, rest er weinig anders dan somberheid.

moet je lekker crack gaan roken :D of mdma met mccp
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 24 juni 2012 om 12:27:
maar goed mocht ik hier over 20jaar nog zitten en helemaal kapot zijn ben jij de 1e die een berichtje krijgt ok

Mij maakt het niet uit. Je zal niet kapot zijn, maar het zal vast enorm tof zijn om je stemming te moeten regelen door middel van dagelijkse medicatie. Als de schade überhaupt te herstellen valt. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 24 juni 2012 om 22:08:
Je bedoelde vast mcPP.

ja die lekkere pillen waar iedereen hoofdpijn van krijgt ;) mccp mcpp zal wel :lol:
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 24 juni 2012 om 22:07:
Mij maakt het niet uit. Je zal niet kapot zijn, maar het zal vast enorm tof zijn om je stemming te moeten regelen door middel van dagelijkse medicatie. Als de schade überhaupt te herstellen valt. :lol:

gast, mn serotonine motortje werkt beter dan jij voor kan stellen. maar zoals ik al eerder vroeg, nooit pillen geslikt waar speed in zat? :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op maandag 25 juni 2012 om 06:06:
ja die lekkere pillen waar iedereen hoofdpijn van krijgt ;)

Heerlijk ja, haha. 8)

gast, mn serotonine motortje werkt beter dan jij voor kan stellen.

I'm happy you're happy.

maar zoals ik al eerder vroeg, nooit pillen geslikt waar speed in zat? :lol:

Nee, laten testen dit dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 25 juni 2012 om 12:32:
Nee, laten testen dit dat.

laat je al je pillen testen? zo is het niet eens leuk meer man :lol: ok ik weet altijd wat er in zit maar dan nog zal ik het echt niet altijd laten testen hoor. als ik op vrijdag ineens zin heb haal ik op en ga ik niet eerst een week of 2 weken wachten
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 25 juni 2012 om 12:32:
I'm happy you're happy.

Waarschuw beheerder
donateur
Haha, dat doe ik ook niet. Maar wat ik kocht of nam was zo goed als altijd getest. Ik heb een keer 2 pillen gekregen van iemand die achteraf idd die fijne stof mcPP bleken te bevatten, gelukkig kwam dat ziek worden maandagochtend pas, haha. ;)

Maar het is niet alsof ik al jaren aan de pillen zit. Eigenlijk heb ik dat maar een half jaar tot een jaar gedaan, daarna maakte ik al vrij snel kennis met 4-FMP en andere leuke RC's.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SJEEP op maandag 25 juni 2012 om 13:21:
aat je al je pillen testen? zo is het niet eens leuk meer man :lol: ok ik weet altijd wat er in zit maar dan nog zal ik het echt niet altijd laten testen hoor. als ik op vrijdag ineens zin heb haal ik op en ga ik niet eerst een week of 2 weken wachten

Pillen zijn ook dingen die je niet laatste moment moet halen. Gewoon een aantal kopen, 1tje laten testen. Duurt een week btw.

Maar dan weet je wel teminste wat je in je flikker hebt zitten ;).

Uitspraak van SJEEP op maandag 25 juni 2012 om 13:21:
zo is het niet eens leuk meer man

Wat is wel leuk dan? Het maar achterover gooien en niet weten wat er allemaal voor troep in kan zitten.

Toch wel vaak wezen testen (50 keer wel ja). en toch zat er in een stuk of 7 van de 50x toch troep in die je echt niet in je wilt hebben. PCP, mcPP. Schadelijke speed etc.