Partyflock

Forumonderwerp · 1131683
Waarschuw beheerder
Dit weekend gaan we met aantal vrienden een kleine hoeveelheid snoepgoed opmaken thuis. Geen grote hoeveelheden, maar wel gewoon zorgen dat we beetje waus zijn.

Ik ben benieuwd wie er zoiets eerder heeft gedaan en tips heeft? Wat was erg vet om te doen? Zoek actie op forum leverde mij niets op.

Op planning staat xboxen met kinect, maar moet zeggen dat ik ooit eerder bij een vriend aan het uit wausen was. Toen was de intresse voor spelletjes minimaal en was ik direct afgeleid

Misschien rondje lopen buiten?
Waarschuw beheerder
thuis spacen :respect:

mn ma allemaal wazige beeldjes en dingetjes die zeer interessant zijn dan

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
Uitspraak van *NG* op vrijdag 18 mei 2012 om 01:06:
jacuzzi is echt baas dan inderdaad! helaas heb ik er geen thuis

:lol: dat is zo ABNORMAAL relex in zon ding.. zonder MDMA space je hem eigenlijk al omdat je uber relex wordt... ook die chloor dampen word je lichtelijk vaag van.. soort suffe roes waar je heel rustig en melow van wordt ... ook je spieren worden lekker slap :P.
Aan 1 kant is het lekker in een jacuzzi aan de andere kant heb je dat spul helemaal niet nodig in zon ding... achteraf besef je dat het helemaal niet nodig was _O_

Het lijkt me ook een keer lachen om in een zwembad ergens te gaan spacen.. :lol: alleen wat zullen die mensen denken als je in de rij staat voor een glijbaan helemaal met zon gezicht van :rot:.. nee not done :P
Het is met mdma thuis 'alleen' vervelend als je in de achtertuin de weg kwijt raakt met zn 2en 8)

Tja, lijkt me nog ene keer leuk om op een lekker rare locatie MDMA te gebruiken (Y).. alleen op vakantie zou ik dat nou nooit doen.. hele vakantie meteen verneukt :roflol:.

Eigenlijk lees ik alleen van mensen over thuis gebruik of op feesten... maar nooit echt ene leipe locatie... in een zwembad zoals Tropicana ofso :lol:
Mijn echte favoriete space locatie is met een groep door het bergse bos dwalen :D geniaal..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op donderdag 24 mei 2012 om 19:56:
Zorg inderdaad dat jij niet zo wordt, op die manier gaat het leuke en speciale er echt af. Maar af en toe thuis chillen kan uiteraard geen kwaad. <3

Ik vind dat zo zonde, ik ken/zie ook genoeg mensen die ieder weekend gebruiken. Doe mij max. 1x in de 2 maanden op een heel tof feest/festival en pilletje, zo blijft het voor mij in elk geval bijzonder.

OT: Thuis heb ik geen ervaring mee en seksen op x ook niet! Dat laatste staat nog wel op mij to-do list :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2012 om 21:44:
Thuis heb ik geen ervaring mee en seksen op x ook niet! Dat laatste staat nog wel op mij to-do list

Ik wel, kon me op het laatst alleen niet meer bezig houden met sex, vond de space veel boeiender. :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 mei 2012 om 21:44:
Dat laatste staat nog wel op mij to-do list

Ik zeg : toch wel n aanrader... Lekker diepgaan...letterlijk en figuurlijk.. If you've got that special someone.... (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe het "as we speak"!
Erg chill als je je energie kwijt kan. Dus heb mn koptelefoon op en loop hier heel de avond rondjes:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2012 om 21:00:
Blijve zitten werkte niet

als ik op de bank zit als ie inklapt kan ik blijven zitten. Dan barst ik ook niet van de energie.
Maar zodra je gaat staan de tering :P

Waarschuw beheerder
Energie van XTC, nog nooit mogen meemaken. Voor mij dan ook echt geen partydrug.
Waarschuw beheerder
Had er weinig van verwacht maar vond het een leuke ervaring. Lekker kalm, leuk gezelschap, goede hallucinaties (voor het eerst) Lekker wandelen, fietsen (lege weg en met toezicht :P) Tripbrilfietsen was ook awesome. Computers werken niet altijd mee :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2012 om 16:08:
Energie van XTC, nog nooit mogen meemaken. Voor mij dan ook echt geen partydrug.

6APB al eens geprobeerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op dinsdag 29 mei 2012 om 21:32:
Tripbrilfietsen was ook awesome.

Jij hebt wel iets met die dingen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 30 mei 2012 om 08:19:
6APB al eens geprobeerd?

Vind ik te lang duren. Ben graag de eerste uren nuchter op een feest en wil ook graag slapen als ik thuis ben. :p
4-FMP en dan 4 uur later 3 ml G is voor mij op dit moment de ideale partydrug. Wil niet :vaag: op een feest rond lopen.
Waarschuw beheerder
4-fmp, en dan halfje nemen na tijdje of eventueel kwartje is perfect niet te waus (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op woensdag 30 mei 2012 om 14:56:
4-fmp, en dan halfje nemen na tijdje of eventueel kwartje is perfect niet te waus

Voor mij werkt dat niet, ik vind XTC bij mijzelf te hard gaan na 4-FMP.