Partyflock

Forumonderwerp · 1131324
Heey peeps!

Ik gebruik zinds kort xtc en na 2x xtc nemen heb ik bij allebij gekotst.
Ik vind dit opzich niet erg maar ik vroeg me af dat op de moment dat ik kots dan ook de xtc pil eruit kots en daardoor de trip/space stopt. want als dat zo is hoe kan ik dan voorkomen dat ik niet kots? ik heb bij de 2e keer wel 4 uur van tevoren niet gegeten de resultaat was dat ik wel braak bewegingen maakte maar er niks uitkwam op een beetje maagzuur na.

ik heb meerdere topics erover gelezen maar komt er niet helder uit.

Niet normaal meer wat sommigen nemen. Kan wel zeggen dat als je steeds meer nodig hebt, je eens moet gaan nadenken hoe verslaafd je wel niet bent.

Een lange periode van ff niet zou ik je dan echt gaan aanraden. Anders pleeg je roofbouw op je lijf.
nog nooit moeten kotsen maar gisteren ben ik begonnen met een hele gele triforce, die klapte er goed hard in waardoor ik wel bijna moest kotsen. Ging daarna wel heel erg lekker moet ik zeggen ;)
laatste aanpassing
Zaterdag dacht ik dat ik moest overgeven, het lukte niet, was even vervelend want bleef wel kokken. Later ging het beter.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2012 om 22:27:
Superman?

denk niet dat ie het bij alleen tikkels heeft gehouden:lol:

OT: zelf nog nooit moeten kotsen, wel aventoe een onverwachtse groffe hoestbui die van heel ver moet komen wat leid tot een gevoel van bijna kotsen maar het blijft bij een gevoel nooit echt gekotst ervan
domperidom en een rennie doen wonderen.
Alleen als ik probeer te eten gaat het fout!