Partyflock

Forumonderwerp · 1131018
Waarschuw beheerder
Yo, ik heb aanstaande zondag een feest en ik wil een keer speed uitproberen.
maar ik weet niet hoeveel G ik nodig heb hiervoor nodig heb omdat ik nog nooit eerder speed gebruikt heb.

hoeveel moet ik hebben om van 12:00 tot 04:00 door te feeste en een goeie avond ervan te maken.
Waarschuw beheerder
alleen speed? dan zou ik 2 gram meeneme en lekkr om de 30 min sleutelen.

maja je ken beter 1 grammetje pep meeneme en dan 3 goeie kletsers ofzo drbij :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 mei 2012 om 22:17:
als je nog wilt slapen melatonine slikken en dan 10mg.

10mg? Waarom?
Ik snap echt niet waarom mensen pep gebruiken.......... volgens mij om de kater op te heffen van de week ervoor?

Omdat er ook mensen zijn die hier geen kater van krijgen maar juist wel weer van andere uppers?
Ik vind pep maar raar spul zonder toegevoegde waarde, je wordt er ook niet vaag van

Niet iedereen wil vaag zijn hoor. Dat jij dat nou zo vindt betekent toch niet dat je zo alles zo hoeft af te kraken. Ik kan ook wel zeggen; neem nooit meer pillen want die kater is om te :kots: maar daar zullen ook heel veel mensen het niet mee eens zijn toch.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2012 om 02:03:
verklaar je nader! :)

Sim, onze enige ekte huisjunk....ik weiger te zoeken naar dat profiel, maar zoveel mensen met de naam Sim en de nationaliteit Rus zijn er niet hiero....:p check vooral de filmpjes, en trek je lering hieruit....:p succes....

Waarschuw beheerder
+2
Speed _O_ Mits goeie kwaliteit.
Leuk voorbeeld waarom speed t beste is:
Q-base, iedereen vrolijk in de middag al aan de pillen,
Om 3-4 uur snachts iedereen bek af omdat de pillen niet meer werken, hoeveel ze ook slikken.
De bankies enzo zitten vol met mensen,
En wie is de t hele feest aant t springen en weet ik het, geen seconde gezeten en rent er als t om 7 uur sochtends is afgelopen nog vol energie t terrein over?
Precies, ik, knetterstrak van de speed.

Nooit een kater van, gewoon nacht doorhalen en dan zondagavong 8 uur onder t wol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2012 om 00:03:
Speed Mits goeie kwaliteit.
Leuk voorbeeld waarom speed t beste is:
Q-base, iedereen vrolijk in de middag al aan de pillen,
Om 3-4 uur snachts iedereen bek af omdat de pillen niet meer werken, hoeveel ze ook slikken.
De bankies enzo zitten vol met mensen,
En wie is de t hele feest aant t springen en weet ik het, geen seconde gezeten en rent er als t om 7 uur sochtends is afgelopen nog vol energie t terrein over?
Precies, ik, knetterstrak van de speed.

Nooit een kater van, gewoon nacht doorhalen en dan zondagavong 8 uur onder t wol

gwn met pep beginne als de schijven zijn uitgewerkt :D
Waarschuw beheerder
En? wat is het uiteindelijk geworden?

Waarschuw beheerder
+3
Of nog steeds wakker en lekker para...

Waarschuw beheerder
of kapot aan een hartaanval XD

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2012 om 00:03:

Inderdaad...
Geen kater inderdaad, gewoon flink uitslapen en je bent na 5 dagen weer enigzins het mannetje.