Hoppa en dan 4 achter elkaar en tegelijk.....en als je klaar bent breek je ze doormidden en flikker je ze weg.
Had laatst nog een blind date met zo'n dunne, ik zeg waar spreken we af.......ooow zegt ze, dat ligt eraan..
Waaraan????
Hoe de wind staat
Een echte vrouw heeft iets een buikje en een kont
dat zeg je natuurlijk om er zelf een goed gevoel aan over te houde
Ik zit lekker strak in m'n velletje..
salma hayek heeft ook mooie rondingen......niet te dik en zeker niet te dun
vind jij wel lekker he?
gewoon als alles een beetje in verhouding is
Dus jij neukt liever een gratenpakhuis?
Het liefst nog met nep tietjens zeker
en een kont
iets voller aub! Gewoon met iets bredere heupen bijv. Geen modellenlook. daar hou ik niet van. Verder moet een vrouw gewoon borsten en billen hebben. En (meestal) hoe dunner hoe minder he!!!
En (meestal) hoe dunner hoe minder he!!!
iets voller aub! Gewoon met iets bredere heupen bijv. Geen modellenlook. daar hou ik niet van. Verder moet een vrouw gewoon borsten en billen hebben. En (meestal) hoe dunner hoe minder he!!!
Soms slaan vrouwen een beetje door met mooi willen zijn en dan worden het net poppen. Niet nodig. Mooi is mooi. Beetje accent is dan genoeg. Daarbij geeft het ook een raar gevoel als ik me voorstel dat ik er naast zou lopen. kom ik aan. Zo'n tikkeltje grof ongepolijst en dan met een nagenoeg perfect pupske ernaast. Het contrast valt niet te rijmen. Zo grof ben ik trouwens niet, maar als ik dat gevoel desondanks wel krijg dan laat maar.
Zo grof ben ik trouwens niet, maar als ik dat gevoel desondanks wel krijg dan laat maar.
Een echte vrouw heeft iets een buikje en een kont
Lastige is hier wel dat als je je voorkeur uitspreekt voor dun, je meteen al die maatje 38+ wijven op je dak hebt.. omdat ze zich dan zogenaamd dik, onzeker en aangevallen voelen
Lastige is hier wel dat als je je voorkeur uitspreekt voor dun, je meteen al die maatje 38+ wijven op je dak hebt.. omdat ze zich dan zogenaamd dik, onzeker en aangevallen voelen