Partyflock

Forumonderwerp · 1130811
JDTV heeft op 18 febjl. in Haarlem een docu geschoten(de Wietpas) met Nol v. Schaijk en een dude v/d Dampkkring.

Vooral Nol weet goed uit te leggen welke hypocrisie er bij het invoeren v/d wietpas naar boven komt..

Wat vinden jullie(na het zien v/d docu) van dit plan van ons kabinetje?

Van der Laan: wietpas werkt niet
laatste aanpassing
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op maandag 7 mei 2012 om 00:55:
EEJ HEEFT IEMAND NOG EEN WIET PASSEH?!?

IK BEN ECHT KETS BEHOEFTUG!!!!!!!!!

{of krijg ik nu direx waarskuwings en is dit echt een volledig staats gestuurde website??!?!?!?}

Volgens mij heb jij die pas helemaaaaaal niet nodig.
Kan je mij ook wat passssen?
Dit komt wss bij ons in BE

zo nog maar eens een jointje roken ik maak me niet druk

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 mei 2012 om 00:01:
zo nog maar eens een jointje roken

Artiest DanM
Ik ook zolang het nog kan zonder kutpas! :p

Ik heb geen pas nodig 8)
Ik ook nog niet...:p [ en strakjes waarschijnlijk ook niet...;) maar das toekomst ] :p

Uitspraak van DanM op dinsdag 22 mei 2012 om 22:40:
strakjes waarschijnlijk

???

Strax?

Gewoon nooit, kut pas!!!!

Maar ik hoor hier in de wandelgangen dat ze waarschijnlijk de pas willen afschaffen :S
Ik geloof het niet, maja we zullen zien.
Ik geloof het ook niet...:p maar zolang het kan, af en toe een lekkere snaak (Y)
ben al ant oefenen, zonder de sjop toch altijd voorraad,

ik kom echt mooie partijtjes tegen a 4 eurie de gram! :)
Ja, dat is het probleem ook niet :P
Ik zie dit eigenlijk als opportunity om voor eens en altijd een punt te zetten achter deze habit :P
Als die pas er komt, zijn ze een goedbetalende klant kwijt, dat is zeker....en mócht de nood aan de man zijn, groen is altijd en overal te vinden ;)
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 18 april 2012 om 14:45:
Wietpas

(n)

en over 2 jaar een wetswijziging dat de data beschikbaar is voor verzekeraars oid...

waarschijnlijk daarna een oproep om vrijwillig te melden voor dwangarbeid in zuid-Polen :s
Uitspraak van Soul Survivor op donderdag 24 mei 2012 om 14:25:
en over 2 jaar een wetswijziging dat de data beschikbaar is voor verzekeraars oid...

Dit is wel iets waar ik bang voor ga zijn :p
Mocht je dan wat hebben kunnen ze je het wel eens héél lastig gaan maken...
daarom moet je ook gewoon niet registreren als je een baan en een normaal leven hebt!

als je al totaal kansloos bent moet je je ntrlk wel registreren

dit is jouw kans om dikke geld te verdienen als tussenhandelaar tussen figuren zoals jou en figuren zoals mij!!

:) ik gun het ze heur!
Daar komt alleen maar shit van :p
ja als je dan hoort dat in andere landen de wiet soms bespoten wordt met antidepressiva om de wiet zwaarder te maken en het effect heftiger dan denk ik, gvd as we dat maar nooit krijgen!!!
Beetje wereldvreemd?

Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op vrijdag 25 mei 2012 om 00:03:
ja als je dan hoort dat in andere landen de wiet soms bespoten wordt met antidepressiva om de wiet zwaarder te maken en het effect heftiger dan denk ik, gvd as we dat maar nooit krijgen!!!

Ach kun je toch lekker hard op de wiet gaan :lol:
In Nederland is haarlak voorkomend...:p maar dat merk je vrijwel meteen als je aan de inhoud van je sealzakje ruikt...:P
suiker wordt ook veel gebruikt.
kun je merken als je toep voor geen meter brand en de as kei hard is
ik vind gewoon dat suiker hoort in wiet