Partyflock

Forumonderwerp · 1128956
7 volgers · 35956x bekeken

Waarschuw beheerder
+5-2
Algemeen topic voor releases, verwachtingen en algemene game-zaken.

Scheelt denk ik een hoop losse topics.

Games van 2012 waar ik naar uitkijk:

Spec Ops the Line: http://www.specopstheline.com
Far Cry 3: http://far-cry.ubi.com/far-cry-3/nl-NL/home/
Bioshock 3: http://www.bioshockinfinite.com/validateage?destination=home
Ninja Gaiden 3: http://teamninja-studio.com/ng3/uk/
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
haha.. je hebt wel gelijk hoor, maar denk dat het eerder te maken heeft met dat je fucking snel dood bent. spawnt, tak tak, dood. nog een keer spawnen, tak tak, dood. heeft ook te maken met dat je de maps nog niet kent, je weet niet waar ze vandaan komen. ik vermaak me er wel goed mee, vind het wel fijn dat er geen tanks meer rond rijden en dat niet iedereen een rpg in zijn handen heeft.

ben je online? knalle we der een paar....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 26 maart 2015 om 17:06:
ben je online

Heb avond dienst.

maar die spawn points zijn wel belachelijk. Stond bij een vlag spawnde 2 1 meter naast me.

Spawn je, spawnt er iemand achter je....

Spawn je, staan er 5 enemys voor je.
Waarschuw beheerder
ja heb ik ook wel gemerkt ja.. hier stoor ik me ook aan.

een assist van 105. hoe dan?
Waarschuw beheerder
Nog niet opgevallen moet ik zeggen. Waarzie je 105 staan.
Waarschuw beheerder
op 25 seconden. als die gast die mij killde zelf dood gaat.
Waarschuw beheerder
Oja hehe, naja nog niet gezien.
Waarschuw beheerder
Ik had net bij 1 ventje geen kill terwijl hij wel doodging en 141 kill assist :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja het komt door die boosts. als je bijv. 100% kill assist boost hebt, dan komt ie boven de 100 uit. het klopt dus wel.
Waarschuw beheerder
Spel alleen verveelt snel moet ik zeggen. Alleen speel ik TDM, omdat je voor de andere toch wel squads moet hebben.
Waarschuw beheerder
je gaat gewoon te snel dood. is niet leuk meer, hopelijk pakken ze dat aan.
Waarschuw beheerder
[img width=656 height=270 cacheid=00162b8b003248ba73bef21a1a02e62d2a]http://g.bfhstats.com/lKnpW1ON/ps4/psychonaut038.png[/img]

Gaat mij prima af en stijgende :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja in TDM haal ik ook goede scores. maar das niet zo moeilijk, daar spawn je gewoon achter 4 man, die je dan 1 voor 1 afschiet en dan spawnen ze weer achter jou. :lol:
Waarschuw beheerder
Ik ben bijna elke pot MVP heb vaak dubbele score van de nummer 2, lijkt wel of niemand het spel snapt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 31 maart 2015 om 16:12:
daar spawn je gewoon achter 4 man

Word in de eerst volgende patch verholpen, was ook zo bij BF3.
(ale da hoop ik toch, maar vele zeggen het toch, bron? geen idee ... dus ik gok er op)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 9 april 2015 om 15:52:
Word in de eerst volgende patch verholpen, was ook zo bij BF3.
(ale da hoop ik toch, maar vele zeggen het toch, bron? geen idee ... dus ik gok er op)

ik heb hem al verkocht. ;)
Waarschuw beheerder
Denk dat er weinig mensen nu nog op een verhaal zitten te wachten van 1940-1945 nu al die kinderen van die toekomstwapens genoten hebben.
En buiten dat koop ik toch geen CoD meer want dat spel word alleen aan de MP gewerkt tegenwoordig.

Ik ken mensen die serieus World at War hebben gekocht en op de dag van vandaag de SP niet eens hebben gespeeld.
En dat is ook een beetje het gemiddelde IQ van een CoD speler
Waarschuw beheerder
:roflol: een shooter draait om de multiplayer. De singelplayer kan mij ook echt gestolen worden.

Van mij mogen alle shooters multiplayer only zijn.
Waarschuw beheerder
:gaap: ... fucking updates altijd. Moet eerst 2gb binnenhalen voordat ik MKX kan spelen. (N)

Waarschuw beheerder
Huil niet :P ik wilde gisteren destiny spelen. 6gb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 april 2015 om 08:07:
Huil niet :P ik wilde gisteren destiny spelen. 6gb

:lol: Baas boven baas!

Waarschuw beheerder
Wel een supergrote update. Snap niet dat ze dat niet in delen brengen XD

Weet je nog, dat UT2000 op een 700mb cd paste

Of Wolfenstein 3d op een floppy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is die nieuwe reef shit er al in destiny?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 april 2015 om 13:49:
is die nieuwe reef shit er al in destiny?

neen, alleen maar wapen ruimte en je kan je helm op doen in de toren :lol:ook nog nieuw geluidje bij inleveren bounties.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vet! geen raid in de nieuwe DLC. ze neuken ons wel hard hoor, die gekke Bungie (lees: Activision).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 april 2015 om 14:34:
vet! geen raid in de nieuwe DLC. ze neuken ons wel hard hoor, die gekke Bungie (lees: Activision).

nieuwe co-op en een battle arena
Waarschuw beheerder
ja, maar geen 6-spelers activiteit. vind dat jammer, maarja, al betaald he. dus speel hem wel, maar het is zonde!
Waarschuw beheerder
Vind ik niet erg, want ik heb niet altijd 6 medespelers voor destiny online.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 15 april 2015 om 14:53:

lone ranger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 15 april 2015 om 14:40:
ja, maar geen 6-spelers activiteit. vind dat jammer, maarja, al betaald he. dus speel hem wel, maar het is zonde!

Ene kant wel andere kant niet, de huidige Raids blijven relevant aangezien je alle Legendary gear kunt gaan upgraden naar een hoger light level. Daarbij hebben ze slim gekeken naar de spreiding van de gamers, de meeste spelen van dinsdag tot donderdag/vrijdag om alle weekly activities te doen. Nu met de Trail of Osiris elk weekend van vrijdag tot dinsdag trekken ze de spelers ook naar het weekend. Mede omdat dan matrerial te verdienen is waarmee je je gear kunt gaan upgraden (ook in de Nightfall en Prison of Elders overigens)

Uitspraak van Psychonaut op woensdag 15 april 2015 om 14:53:

destinylfg.com en je hebt binnen 5 minuten een Raid team, deed ik in het begin ook tot ik tegen een leuke nederlandse clan aanliep. We spelen nu vast elke dinsdag en donderdag avond en in 't weekend af en toe, tot nu toe blijf het voor mij erg tof om te spelen ondanks dat ik eigenlijk bijna alle gear wel heb.
Op de gear uit de VoG na, die heb ik weggeknikkerd zodra Dark below uit kwam, die moet ik nu dus weer opnieuw gaan halen aangezien die weer relevant wordt.
Waarschuw beheerder
niet heel relevant, want die gear gaat maar tot 34.

Nieuwe gear gaat alsnog het hoogst.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is farcry 4 het waard? spel kost nu maar 25 eu. Ik twijfel nog hoor teveel negatoeve geluiden. Minder dam deel 3. Precies hetzelfde. Slechr verhaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 6 mei 2015 om 16:55:
Is farcry 4 het waard? spel kost nu maar 25 eu. Ik twijfel nog hoor teveel negatoeve geluiden. Minder dam deel 3. Precies hetzelfde. Slechr verhaal.

Als je FC3 leuk vond, dan vindt je deze ook leuk. Het is inderdaad wel vrijwel hetzelfde, maar zeker niet slechter. Heb 'm nog niet uitgespeeld dus over het verhaal kan ik niks zeggen.

Waarschuw beheerder
verhaal is ok... je kan veel keuzes maken en heb hem zelf drie keer uitgespeeld om alle eindes te zien.
Is ook wel veel te doen. Heb er in ieder geval met veel plezier veel uren in gestoken.
Waarschuw beheerder
3 x al joh... moet hem nog steeds uitspelen, betwijfel of dat nog gaat gebeuren. het schiet toch net niet zo lekker als andere FPS. maar het ontdekken etc is wel echt tof! voor 25 euro doe je er iig geen miskoop.
Waarschuw beheerder
ontdekken is niet echt mijn ding :p
Spel is inmiddels weer 33 eu op zn goedkoopst.

Waarschuw beheerder
Tip. De snelste manier om hem uit te spelen is door gewoon te blijven zitte als dat aan je gevraagd wordt hahaah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2015 om 23:02:
Tip. De snelste manier om hem uit te spelen is door gewoon te blijven zitte als dat aan je gevraagd wordt hahaah

:lol: ja ik heb dat in een filmpje gezien. Naja ik koop hem toch maar niet. Binnenkort destiny dlc. Daarnaast wil ik the witcher nog spelen en the elder scrolls.
Waarschuw beheerder
ben ook weer met destiny bezig! PvP blijft toch ook wel tof hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op vrijdag 8 mei 2015 om 08:34:
ben ook weer met destiny bezig! PvP blijft toch ook wel tof hoor!

Ik vind dat maar niks. Die nieuwe pvp 3 vs 3 deadmatch ga ik wel proberen, maar dat doe ik ook omdat er rewatds aan zitten.

Waarschuw beheerder
Iron banner ging wel goed vorige keer. Maar crota of vault of glass vind ik toch het lolligst
Waarschuw beheerder
online gaat best wel lekker voor mijn doen.. vaak in de top 3. tactisch is het gewoon leuker, omdat je niet in 3 kogels dood bent, kun je beetje klooien.. en dan met blink aan en een shotgun alles en iedereen omver maaien!

Raids zijn zeker het leukst, alleen laatste tijd gebrek aan spelers.

Waarschuw beheerder
ja wij hebben een vast clubje met wat amsterdammers en engelsen. Dan gaat het best goed. Alleen heb ik zon Raid na 3x wel gezien. Snap niet dat ze er niet meer van maken.
Waarschuw beheerder
Wij zijn meetal met zn 4en tegelijk online. Dus dan komt er meestal ook niet alles van. Af en toe beetje hulp van her en der.

Zijn meerdere raids aan het maken had ik gelezen. Alleen dat zit niet meer in ons pakket.

Uitspraak van Soon. op vrijdag 8 mei 2015 om 12:39:
blink

Blink?
Waarschuw beheerder
+1
blink is ipv van dubbel jump. dat je teleporteerd zeg maar...

had gister wel een vette Nova Bomb
Waarschuw beheerder
2 uur the witcher 3 gespeelt. Mooi spel maar je merkt echt dat de PS4 nu al oud is. Gehaper en er word echt ingehouden op de graphics. Lijkt wel the witcher 2 op high settings toen ik die op de pc had.

Heel breed opgezet. Je kan alles maken armor repereren. Side quests zijn allemaal anders.

Nu zi 19 uur destiny aanslingeren. Ben benieuwt naar de uitbreiding.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Viel mij ook op. Ikzelf reken een game vrijwel nooit af op graphics, maar het lijkt wel of de ps4 nog niet ten volste benut wordt.

Ik heb op zich geen problemen met mindere graphics, maar zorg dan wel dat alles goed loopt, zonder haperingen pop ups of glitches, en dat de gameplay en het verhaal top zijn...