Partyflock

Forumonderwerp · 1128864
Waarschuw beheerder
+1-1
- Een lid van het Nederlands koninklijk huis is vrijdag in Oostenrijk bedolven onder een lawine.
Om wie het gaat is niet bekendgemaakt. Volgens de Oostenrijkse krant Krone gaat het om prins Johan Friso. Minister president Mark Rutte meldt dat het slachtoffer in ieder geval niet koningin Beatrix is.

"De persoon is gereanimeerd en naar een ziekenhuis gebracht", heeft de burgemeester van Lech vrijdag gezegd tegen Oostenrijkse media.

http://www.nu.nl/binnenland/2743615/prins-johan-friso-bedolven-lawine-.html
Waarschuw beheerder
Hij opzeker geen prins carnaval nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 17:55:
Liever zet ze zich op mijn lul! Whahahahahaha POW! Hoe hard komt die opmerking dan?

_o_
Waarschuw beheerder
Liever zet ze zich op mijn lul! Whahahahahaha POW! Hoe hard komt die opmerking dan?

Mickey ga jij weer lekker flipperen nerd

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
+1
donateur

Godnondeju Nils! Harde diss swa! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op vrijdag 17 februari 2012 om 17:50:
Mja als ie dood gaat word ie geen koning denk ik

:facepalm: oeiiii

Waarschuw beheerder
+1
Ho, ho , ho stop de persen! Ik heb hele nuttige info:

Volgens lawinedeskundige Rolf Westerhof is de kans dat iemand een lawine overleeft ongeveer 50 procent. Maar dat verschilt per geval

Er is dus een kans dat hij het overleefd, maar er is ook een kans dat hij doodgaat. Dat jullie het even weten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blaaskaak op vrijdag 17 februari 2012 om 17:57:
oeiiii

Was is daar raar aan :S?
Waarschuw beheerder
dat is meestal he als de kans 50% is ?
Uitspraak van Noddy op vrijdag 17 februari 2012 om 17:54:
omdat er nu geen ontwikkelingen zijn, op rtl 7 was net een trauma arts aan het woord, dat was best boeiend

naja, laten ze hem gewoon liggen en gaan ze dinsdag een keer kijken hoe het met hem gaat ofzo? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 17:57:
Rolf Westerhof

Rolf kan beter weer de tandenborstelshow presenteren want van lawines weet ie volgens mij geen pleuris
Uitspraak van suckme op vrijdag 17 februari 2012 om 17:58:

haha, of wel of niet bedoel je? ghehe hoorde ik pas voor het eerst die, best lagge, maar met voetbaluitslagen is niet zo toch? haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op vrijdag 17 februari 2012 om 17:56:
Mickey ga jij weer lekker flipperen nerd

Waarom zo hatelijk? :S

Ik snap dat het nieuws je raakt, maar moet je dat op mij afreageren?
Waarschuw beheerder
donateur

Was net op het nieuws dat het afwachten is welke functies er de aankomende dagen weer terugkomen, en welke niet.
en dat er dan in overleg met de familie word gekeken naar wat het beste is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ja tuurlijk op vrijdag 17 februari 2012 om 17:51:
Owja ik kwam natuurlijk naar jou zo, solly foutje Poesj :lief:

Whahaha ga weg idioot.

:')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 17 februari 2012 om 17:59:
naja, laten ze hem gewoon liggen en gaan ze dinsdag een keer kijken hoe het met hem gaat ofzo?

Uitspraak van Noddy op vrijdag 17 februari 2012 om 18:00:
Was net op het nieuws dat het afwachten is welke functies er de aankomende dagen weer terugkomen, en welke niet.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noddy op vrijdag 17 februari 2012 om 18:00:
Was net op het nieuws dat het afwachten is welke functies er de aankomende dagen weer teugkomen, en welke niet.

Meen je niet? Maar wist je wel dat Friso een ongeluk gehad heeft? Was net op het nieuws namelijk! :O Echt niet normaal :S!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1

Ja, tenzij het 70% is, dan niet.
Waarschuw beheerder
Het ziekenhuis in Innsbruck waar prins Johan Friso wordt behandeld, is hermetisch afgesloten. Alle publieke toegangen zijn dicht.

De door een sneeuwlawine bedolven Johan Friso is per helikopter naar het Landeskrankenhaus van de universiteitskliniek overgebracht. Het is niet bekend is of er familieleden zijn meegevlogen.

Mochten leden van de koninklijke familie naar Innsbruck reizen, dan is de kans klein dat de aanwezige media ze te zien zullen krijgen. Het ziekenhuis kent verschillende ingangen.

Overigens is het aantal mediavertegenwoordigers nog klein. Er staan een Nederlandse en een Oostenrijkse fotograaf voor de deur. (ANP/Redactie

http://www.ad.nl/ad/nl/9664/Prins-Johan-Friso-bedolven-onder-lawine/article/detail/3187401/2012/02/17/Ziekenhuis-Innsbruck-hermetisch-afgesloten.dhtml

Andere patienten allemaal vrij gelaten ofzo dan? :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op vrijdag 17 februari 2012 om 18:00:
Rolf kan beter weer de tandenborstelshow presenteren want van lawines weet ie volgens mij geen pleuris

je bent in de war,dat is rolf woesthof,die van kane
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 18:01:
Meen je niet? Maar wist je wel dat Friso een ongeluk gehad heeft? Was net op het nieuws namelijk! Echt niet normaal !

?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 17 februari 2012 om 18:00:
Whahaha ga weg idioot.

Ja ONDERweg om precies te zijn naar jou :kiss:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noddy op vrijdag 17 februari 2012 om 18:02:
?

Ja, dat is echt zo! Kijk RTL4! :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 18:00:
Ik snap dat het nieuws je raakt, maar moet je dat op mij afreageren?

Ja sorry, mijn emoties krijgen af en toe de overhand ....:rose:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 18:03:
Ja, dat is echt zo! Kijk RTL4!

Nou euh digitale engel, dit is dus echt niet grappig :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noddy op vrijdag 17 februari 2012 om 18:04:
dit is dus echt niet grappig

Nee dat zeg ik toch ook niet? :S Kvind het verschrikkelijk! Maar wat gaan ze nu doen da? Ik heb geen twitter dus kan het niet echt zo snel volgen zeg maar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 18:04:
Nee dat zeg ik toch ook niet? Kvind het verschrikkelijk! Maar wat gaan ze nu doen da? Ik heb geen twitter dus kan het niet echt zo snel volgen zeg maar.

*sjucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op vrijdag 17 februari 2012 om 18:03:
Ja sorry, mijn emoties krijgen af en toe de overhand

Ik snap het hoor, heel Nederland snapt het. Vanavond om 20uur een kaarsje aan en lichten uit, voor Friso. Misschien kan Andre Kuipers dit dan zien vanuit de ruimte.
Waarschuw beheerder
Mensen overdrijven het weer, als hij daadwerkelijk een hersenbreukfractuur heeft dan kan dat echt wel meevallen maar ze willen gewoon sensatie. Maat van mij heeft ook een schedelbreukfractuur gehad (scooter-ongeluk) en is er zelfs nooit aan geopereerd en die loopt gewoon nog rond maar ja, alles voor de sensatie he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mausan1 op vrijdag 17 februari 2012 om 18:01:
je bent in de war,dat is rolf woesthof,die van kane

Owja das waar ooks

Waarschuw beheerder
donateur
Wet weten het nu wel! Echt het word binnen no-time weer helemaal uitgemolken op het nieuws. Elke 20 seconden een update en een complete biografie van een kerel waar je anders bijna nooit wat van hoort :lol:

Waarschuw beheerder
Carnaval krijgt ook een sober karakter lees ik net, gaat alleen maar malt bier geschonken worden.

Waarschuw beheerder
-3
donateur
AMSTERDAM - Premier Mark Rutte heeft contact gehad met koningin Beatrix in Lech over het ski-ongeluk met haar zoon, prins Johan Friso. "Ik heb haar laten weten dat heel Nederland zeer met ze meeleeft", zei Rutte vrijdag.

Duimpje als jij ook meeleeft!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11542979/__Rutte__heel_het_land_leeft_mee__.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 18:12:
Duimpje als jij ook meeleeft!

done
die ene omlaag is van mij
Waarschuw beheerder
donateur
Maxima zou zeggen : Dat was een beetje dom :facepalm:
Waarschuw beheerder
-1
Mark Rutte zegt dat er goeie artsen aanwezig zijn bij Friso... is wel weer geluk bij een ongeluk dan. Voor zelfde geld paar stagaires ofz0w

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 17 februari 2012 om 18:16:
Mark Rutte zegt dat er goeie artsen aanwezig zijn bij Friso... is wel weer geluk bij een ongeluk dan. Voor zelfde geld paar stagaires ofz0w

:lol:

Ja of slechte artsen, omdat de goeie net aan het eten waren. :S:S

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 18:16:
de goeie

Die waren ook aan het skieen gehoord uit vertrouwde bronnen zoals Twitter enzo :O
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 18:19:
Die waren ook aan het skieen gehoord uit vertrouwde bronnen zoals Twitter enzo

Misschien is het wel complot en gewoon publiciteitsstunt van Twitter, zal me niks verbazen
Waarschuw beheerder
-1
Kop op jongens nou weer ff serieus, als het om een familielid van jullie gegaan zou zijn, zouden jullie dit soort grapjes ook niet op prijs stellen....:kots:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van ja tuurlijk op vrijdag 17 februari 2012 om 18:21:
ls het om een familielid van jullie gegaan zou zijn, zouden jullie dit soort grapjes ook niet op prijs stellen....

Die zijn ook lang zo belangrijk niet om een topic over te openen :D..
Waarschuw beheerder
-1
Kop op jongens nou weer ff serieus, als het om een familielid van jullie gegaan zou zijn, zouden jullie dit soort grapjes ook niet op prijs stellen....:kots:

Ja sorry, heb je gelijk in... maar hoe verder het van je eigen kring af is hoe minder erg het wordt he... dat weet jij ook. Als nu de koning van trinidad en tobago onder een lawine komt kraait er geen haai naar. Is dat dan wel terecht???
Waarschuw beheerder
+1

mijn familie vindt zich ook niet beter dan de rest van het land zonder daar een fuck voor gedaan te hebben , behalve liegen en bedriegen dan