Partyflock

Forumonderwerp · 1128699
3 volgers · 3048x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
Nu op CNN :(

edit:
Pop singer Whitney Houston dead at 48
Cause and location of singer's death unclear
The Associated Press Posted: Feb 11, 2012 8:09 PM ET Last Updated: Feb 11, 2012 8:16 PM ET
Whitney Houston, who reigned as pop music's queen until her majestic voice and regal image were ravaged by drug use, has died. She was 48.

Publicist Kristen Foster said Saturday that the singer had died, but the cause and the location of her death were unclear.

At her peak in the 1980s and `90s, Houston the golden girl of the music industry and one of the world's best-selling artists.

Among her hits were How Will I Know, Saving All My Love for You and I Will Always Love You. She won multiple Grammys including album and record of the year.

Her success carried her beyond music to movies like The Bodyguard.

But by the end of her career, drug use took its toll as her record sales plummeted and her voice became raspy and hoarse.

http://www.cbc.ca/news/world/story/2012/02/11/whitney-houston-dies.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2012 om 17:59:
Iemand die echt dood wil boeit dat allemaal niet

dat kan ik dus niet begrijpen heb:/

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van InfinetyX op zondag 12 februari 2012 om 20:01:
mijn moeder heeft lang lang geleden poging gedaan

heftig....ik ken of hoor nl nooit veel over moeders die het doen nl...vaders dan weer wel...
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2012 om 20:28:
heftig....ik ken of hoor nl nooit veel over moeders die het doen nl...vaders dan weer wel...

das vreemd :| ik juist alleen over moeders...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Rachel- op zondag 12 februari 2012 om 18:02:
Offtopic: als je geen fan was

Iedereen is fan nu uiteraard:respect:
Net als met MJ:woop:
Waarschuw beheerder
-1
nooit naar geluisterd, evengoed RIP (f)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
-1

mooi :(
#fail..

zo was ze er aan toe dus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1

de 2 besten ooit samen (L)
Waarschuw beheerder
Medicatie en alcohol, daarbij een warm bad..
En dan heb je een dodelijke mix van omstandigheden.

De mensen die bij haar waren zijn ook fucking dom geweest, je laat een laveloos bezopen mens toch niet alleen in een bad zitten?
Ik zou zeggen, je gaat maar douchen en dan naar je nest.

Afijn, het is en blijft eeuwig zonde.. Shocking, die video waarop ze zingt die hierboven geplaatst is.
Whitney had in 2009 een comeback willen maken, maar haar stem was er zo ernstig aan toe door al het drugsgebruik. En ja, ik denk dat dat ook psychisch wel zwaar voor haar was, te beseffen dat ze zichzelf ten gronde had gericht door haar alcohol en drugsgebruik.
Met dank aan Bobby Brown.

RIP Whitney.
I will always love you...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 13 februari 2012 om 03:32:
Shocking, die video waarop ze zingt die hierboven geplaatst is.
Whitney had in 2009 een comeback willen maken, maar haar stem was er zo ernstig aan toe door al het drugsgebruik. En ja, ik denk dat dat ook psychisch wel zwaar voor haar was, te beseffen dat ze zichzelf ten gronde had gericht door haar alcohol en drugsgebruik.
Met dank aan Bobby Brown.

Dramatisch slecht idd die optredens van rond 2009. Met plaatsvervangende gêne zitten bekijken toen weet ik nog. Maar ja, ik vind dat meer zielig dan dat ik denk 'haha, je kan het niet meer'. Sneu dat dat zo moest lopen. Ik had eigenlijk altijd wel het idee dat die gewoon wel weer zou terugkomen qua stem, zo oud was zo per slot van rekening nog lang niet... 48; qua leeftijd nog alle mogelijkheden dus... maar goed, haar leven ging maar tot de 48 blijkbaar
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 februari 2012 om 03:05:
Ik schaam me voor Partyflock!! dat zo een in en intriest bericht als dat van Whitney vandaag.. toch reden kan zijn voor een paar mensen hier om respectloos te praten over iemand die net tragisch is overleden!!

Bah bah en bah!!!!

Ik snap je ongenoegen, maar ze was al jaren niet meer de ster die ze ooit was. Ze heeft haar kwaliteiten laten verkwanselen aan drugs, drank en medicijnen.
Haar beste tijden zullen we nooit vergeten. Maar neemt niet weg dat 'zo'n iemand een legendarisch persoon moet worden.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 03:17:
de 2 besten ooit samen

Daar kunnen we over twisten. We hebben genoeg artiesten waar we dagelijks nog van kunnen genieten.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die vorige video was pijnlijk.. het kan erger..:
een voor.. en een (erger) na..

geen haat.. maar wel duidelijk wat zooitje drugs,roem,geld en alchol met je doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
wat zal haar dealer t beu zijn zeg! :O

Waarschuw beheerder
+1
[img width=620 height=457 cacheid=001230c9002fcd59375792e61a02ce8f42]http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2612797_700b_v2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+2
Michael Jackson stierf toen hij 58 was. Whitney Houston was 48. John F Kennedy 38 en Amy winehouse 28. Hoera! Justin Bieber is bijna 18!!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tollen:cheers: op maandag 13 februari 2012 om 09:33:
Amy winehouse 28

Amy was 27, net als Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Janis Joplin en natuurlijk Jim Morrison...

Waarschuw beheerder
+2
Rips voor whitney. Beter gaan al die autotune hoeren van nu heen. Justien bieber, katy perry, lil wayne, black eyed pies, lady blabla en nicky minaj

Gotta use autotune cuz they're out of tune 8)
Waarschuw beheerder
+1
Natuurlijk zullen een hoop mensen tegenwoordig niet veel meer naar Whitney Houston geluisterd hebben, aangezien ze geen nieuwe nummers meer maakte.
Maar feit blijft dat men er wel mee opgegroeid is. Heb vroeger haar nummers grijs gedraaid..

En heb nog best vaak wel eens naar nummers als 'I will always love you' en 'Run to you' zitten luisteren.
Dat je van hardcore houd wil natuurlijk niet zeggen dat je dergelijke ballads niet kunt waarderen.
Persoonlijk houd ik van allerlei muziek, van hardcore tot ballads en van Nederlandstalig tot Italiaanse opera..
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
En het is notabene ook nog eens een sticky topic geworden.
Nu de volledige media er bovenop om haar hele familie binnenste-buiten te keren, en 100 artikelen over haar drugsgebruik, kinderen, sexpartners, en hoeveel suiker ze in haar koffie had. Ze kon dan wel heel goed zingen, we gaan allemaal een keer dood.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 13:05:
Er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Ineens heeft dat mens er 100000 fans bij omdat ze even wereldnieuws is, over een paar dagen hoor je niks meer over haar.

Ben er ook bang voor. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet meer echt geïnteresseerd was na de Bodyguard (niet dat dat aan die film lag trouwens).

Toch RIP

Waarschuw beheerder
Er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Ineens heeft dat mens zoveel mensen die allemaal haar muziek luisteren wat ze nooit deden toen ze nog leefde.

Uitspraak van Italia op maandag 13 februari 2012 om 11:53:
Dat je van hardcore houd wil natuurlijk niet zeggen dat je dergelijke ballads niet kunt waarderen.

En hier ook.

Ik was geen fanatiek fan maar heb wel bijna al haar CD's gekocht. Meeste nummers kon ik echt waarderen en je hecht altijd wel meer sentimentele en enotionele waarde aan de muziek waar je mee bent opgegroeid. Twee jaar geleden toen ze een comeback wilde maken vond ik het echt een aanfluiting want het klonk werkelijk nerges naar maar heb filmpjes van vorig jaar gezien waar ze opgeknapt en wel toch wel weer als vanouds performed. Dus daar was ik wel benieuwd naar.

Anyway het blijft een groot verlies en of je nou die hard fan bent of niet, iedereen heeft wel wat met 1 van haar vele songs dus laat het lekker ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 09:54:
nicky minaj

:dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op maandag 13 februari 2012 om 13:16:
Uitspraak van Digital Angel op maandag 13 februari 2012 om 13:05:
Er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Ineens heeft dat mens er 100000 fans bij omdat ze even wereldnieuws is, over een paar dagen hoor je niks meer over haar.

Ben er ook bang voor. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet meer echt geïnteresseerd was na de Bodyguard (niet dat dat aan die film lag trouwens).

Euhm dat gaat toch altijd zo bij al die celebrities die doodgaan of niet? :o
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 13:21:
Oh man zij is gewoon de vrouw waardoor ik spontaan naar death metal ging luisteren omdat ik die walchelijke muziek uitkotste.

:lol: ja dat kan maar goed ieder zijn ding he?

Waarschuw beheerder
-1
Ik vind het echt erg. Mijn ouders hebben alle cd's van haar en ben ermee opgegroeid. WIE DIT NIET AANGRIJPT HEEFT GEEN HART GVD!!!!!!
Waarschuw beheerder
Michael Jackson, Whitney Houston, Madonna, Prince...
allemaal jeugd sentiment.

Dat snappen de jonkies hier gewoon niet... maakt niet uit hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 13 februari 2012 om 13:34:

Wat is dat voor bullshit? :')

Waarschuw beheerder
donateur

Dit slaat gewoon als een lul op een drumstel.
Ik heb niks met geen 1 van die artiesten maar ik verbaas me over het feit dat de hele wereld ineens over-emotioneel reageert, maar over een tijdje horen we niks meer van die ''fans''. Het is gewoon weer een opgeblazen media-circus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Michael Jackson, Whitney Houston, Madonna, Prince...
allemaal jeugd sentiment.

een kern van waarheid

(y)

Waarschuw beheerder
Mensen gaan nu eenmaal dood...