Partyflock

Forumonderwerp · 1128686
Waarschuw beheerder
In de loop der jaren heb ik zo alles wel een beetje gezien eigenlijk qua drugs. maar toch eigenlijk alleen die echte junk drugs nooit gedaan eigenlijk. waarom zijn er toch van die mensen in de stad die hun leven verkankeren voor crack en heroine? dan zou dat toch wel heel kickuh moeten zijn, je hele leven geven voor die troep. en nu, ik ben benieuwd, kan ik echt niet een keer heroine of crack kunnen roken zonder ook op straat terecht te komen? wie heeft hier ervaring mee? hoe groot zijn de risico's? wat zijn de prijzen? en met politie en justitie, hoe riskant is het ? ik heb genoeg ervaring met de bekende party drugs, maar ben er wel een beetje klaar mee nu. benieuwd of hier op PF mensen zijn met ervaring.
Waarschuw beheerder
+9
Hier even een citaat van drugsinfo:

Iemand zit niet na eenmalig gebruik al vast aan heroïne. Maar wordt heroïne intensiever gebruikt, dan wordt de lichamelijke afhankelijkheid snel groter. Het lichaam went snel aan heroïne en iemand moet meer gebruiken voor hetzelfde effect.

Toch zou ik er niet aan beginnen. Ik denk altijd maar zo: wat je niet geprobeerd hebt, kun je ook nooit missen. Wat als het gevoel 10x lekkerder is dan de eerste keer XTC? Hoe groot is dan de kans dat je het bij die ene keer laat? Precies.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat komt omdat het ook geen recreatieve drug is, pep en xtc schijnen al veel lekkerder te voelen dan hero, aldus gebruikers.

Heroine rol je ook niet zo gemakkelijk in als bijv coke of xtc.
Waarschuw beheerder
Crack is cocaïne.

Maar heroïne, tja. Schijnt het lekkerste van het lekkerste te zijn, maar zoals hierboven al gezegd, het is zo'n beetje het meest verslavende wat er is. De meeste mensen laten het niet bij één keer en dan kom je er gewoon erg moeilijk van af.

Ik denk niet dat je het moet willen (evenals coke trouwens, maar das wel een heel ander verhaal).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn veel schrijvers uit het verleden die opium hebben gebruikt als inspiratie middel... Helaas is het erg verslavend...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Kopje thee kan ook wonderen doen
Als je het over inspiratie heb ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ik ken iemand die verslaafd is aan de hero.. Het schijnt dat de 1e x niets is ofzo,ziek worden enzo,maar de 2e x schijnt echt helemaal geweldig te zijn.. het is echt bende,maar toch zou k wel nieuwsgierig zijn,want het schijnt zo lekker te zijn.. Maargoed ik ga het nooit proberen,tenzij ik nu hoor dat ik doodga bijna ofzo.. Maargoed het is geen leuk cirkeltje hoor,altijd naar amsterdam bijlmer om dope te scoren,die mensen liegen,stelen,bedriegen alles.. Ziet er overgens ook niet uit,is al 5x afgekickt,maar goed telkens verlangt die er weer naar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 11 februari 2012 om 17:32:
Kopje thee kan ook wonderen doen
Als je het over inspiratie heb

Zoals cocaine bij een jogger heel lekker spul is.. zo was opium bij mij echt spul dat me hielp om topprestaties te leveren tijdens kunst maken, muziek en tekenen,, Maar de kater is enorm... en verslaving ook .. dus als ik er nu aan terug denk dan zeg ik : nooit meer!!
Waarschuw beheerder
+1-2
ik zou zeggen probeer het gewoon even, post je het even hier als je hooked bent? :p

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van anegel op zaterdag 11 februari 2012 om 14:17:
n de loop der jaren heb ik zo alles wel een beetje gezien eigenlijk qua drugs. maar toch eigenlijk alleen die echte junk drugs nooit gedaan eigenlijk. waarom zijn er toch van die mensen in de stad die hun leven verkankeren voor crack en heroine? dan zou dat toch wel heel kickuh moeten zijn, je hele leven geven voor die troep. en nu, ik ben benieuwd, kan ik echt niet een keer heroine of crack kunnen roken zonder ook op straat terecht te komen? wie heeft hier ervaring mee? hoe groot zijn de risico's? wat zijn de prijzen? en met politie en justitie, hoe riskant is het ? ik heb genoeg ervaring met de bekende party drugs, maar ben er wel een beetje klaar mee nu. benieuwd of hier op PF mensen zijn met ervaring.

Heeft waarschijnlijk niet zo veel ermee te maken dat die middelen nou zó onwijs kicken zijn hoor. Eerder met de persoonlijke omstandigheden waarin mensen verkeren die op zo'n punt komen dat ze in aanraking komen met zulke middelen. Vaak zijn het al daklozen als ze eraan beginnen, of hebben ze verschrikkelijk veel problemen. Bijvoorbeeld een verleden van misbruik en/of mishandeling, of een kind verloren, gezin naar de klote (bv door alcoholisme of zo), opgegroeid in internaten en altijd een basis gemist in het leven; ach allerlei (ernstige) problemen kun je als voorbeeld noemen. Doet er niet eens toe wat voor specifieke dingen precies, maar meestal gaan er wel dat soort dingen aan vooraf. Hoeft niet per sé; 't kan ook zijn dat iemand door te ver gaan in allerlei experimenten eindigt bij crack of heroïne en er dan vervolgens aan verslaafd raakt. Als eenmaal die verslaving toeslaat, dan is het moeilijk er weer vanaf te komen. Het is een cirkeltje waar men dan in terecht komt en heel moeilijk weer uit.

Het is waarschijnlijk niet zozeer de speciaalheid van het gevoel, alsof ze boven alle drugssoorten uittoornen en beter zijn dan alle anderen en daarom mensen er zo verslaafd aan raken. Ze zorgen er gewoon voor dat problemen sterk verdoofd worden en tijdelijk even niet tot het denken doordringen. Mensen met een heel verrot leven voelen zich dan 'thuiskomen', waardoor ze het zo fijn vinden en het overnieuw willen voelen en zo een verslaving in gaan. Die middelen zijn verder niet alleen geestelijk verslavend, maar nestelt zich ook in het lichaam als lichamelijke verslaving. Mensen worden ziek en paranoia als het gaat uitwerken. Dat is vreselijk, en om dat te voorkomen moeten ze dan altijd zorgen dat ze dat op tijd voor zijn door een nieuwe dosis te nemen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 februari 2012 om 16:54:
Er zijn veel schrijvers uit het verleden die opium hebben gebruikt als inspiratie middel... Helaas is het erg verslavend...

De Stones ook, of the Stranglers.
Beide bands hebben tracks gemaakt over heroine maar niemand van de Stones is verslaafd eraan.

Wel een zanger als Kurt Cobain, die zichzelf door zn kop schoot
Waarschuw beheerder
Ze zeggen dat de eerste shot heroine niet te evenaren is met wat dan ook...

Maar om zomaar eens te proberen :no:
Misschien als ik terminaal word dat ik het wel eens zou willen
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt,het heeft vaak wel een achtergrond,mensen die sterk zijn die weten hoe verslavend heroine is en zullen er nooit aan beginnen. Mensen die een zwakte krijgen door problemen grijpen er eerder naar.. Die jongen die ik ken die is werkeloos vanwege zijn reuma en is daardoor erg verdrietig en is 10 jaar geleden ook in aanraking met heroine gekomen.. Maar idd kan het ook zijn dt je denkt : uitproberen voor de gein be wijze van en verslaafd raakt.. Beter nooit aan beginnen :) tenzij je te horen krijgt dat je dood gaat :P dan zou k het wel doen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 februari 2012 om 17:43:
cocaine bij een jogger

lol
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zaterdag 11 februari 2012 om 18:28:

meh, zo bijzonder vond ik het niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zaterdag 11 februari 2012 om 18:28:

nee dat is idd zo, reken er maar op dat je ziek word en moet kotsen ;-)

als je voor de rest goed stevig in je schoenen staat en niet te veel zware shit hebt hoeven te verwerken, en het leven wel een beetje positief inziet dan is het best mogelijk eens te proberen, is zeker niet te vergelijken met andere drugs/opiaten in mijn beleving en daardoor ook zeer verslavings gevoelig, direct shotten is wel link!.

kortom beter NIET doen!, tenzij je geestelijke gesteldheid zeer goed is!
Waarschuw beheerder
+2
gewoon niet doen, je mist er niets aan.
Vraag maar aan Cristiane F ;)
Waarschuw beheerder
Zijn al zoveel dingetjes om niet al te vaak te pakken. :vaag: dus laat die hero maar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2012 om 18:26:
maar niemand van de Stones is verslaafd eraan.

Haha, Keith Richards was anders behoorlijk hooked, net als de rest overigens...Is een verschil tussen verslaafd zijn en op straat belanden. Deze gasten hebben gewoon de mazzel dat ze de middelen hadden om niet op straat te belanden wil niet zeggen dat ze niet knetterverslaafd waren. Je moet zijn autobiografie eens lezen...

Waarschuw beheerder
-1
Die heb ik gelezen...
Dat verhaal dat ie z'n gecremeerde vader opsnoof is hilarisch

Waarschuw beheerder
+2
Had ooit 'n vriend, z'n vader was huisarts en hooked, maar het echte probleem thuis was de moeder die alcoholiste was.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anegel op zaterdag 11 februari 2012 om 14:17:
maar toch eigenlijk alleen die echte junk drugs nooit gedaan eigenlijk. waarom zijn er toch van die mensen in de stad die hun leven verkankeren voor crack en heroine? dan zou dat toch wel heel kickuh moeten zijn

Vraag me wel af wat je precies voelt en ervaart bij heroine .
alleen nooit de neiging om dat uit te gaan voeren is het niet waard .
Waarschuw beheerder
+2-1
Heroïne is na 1 keer gebruiken niet meteen verslavend. Ook niet als je een weekend lang gebruikt hebt.
Maar je moet dat spul natuurlijk wel pompen hé! Lekker rechtstreeks in je ader anders is het niet de moeite waart.
Wel oppassen dat je niet iets teveel op de lepel pleurt anders kom je in een roes waar je mogelijk nooit meer uit komt.
Dat heet een overdosis ;) Is leuk joh als je gevonden wordt door 1 van je vrienden, Knock out met een spuit in je ader.

Jep tof spul Heroïne! Have fun!

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van big Mmm op zondag 12 februari 2012 om 19:25:
Jep tof spul Heroïne! Have fun!

als je rookt kan je heel makkelijk doseren en is het praktisch onmogenlijk om een od te krijgen,,,,
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 11 februari 2012 om 20:09:

Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 11 februari 2012 om 20:09:
. dus laat die hero maar

ja maar hoe veel mensen zijn er niet die elk weekend een pil nemen zonder te weten wat er in zit.
En alcohol? alcohol is puur vergif 1.5 miljoen mensen in nederland hebben een ernstig drankprobleem. hoe schadelijk is dAT ? mensen hebben een mening over heroine gebaseerd op de mening van anderen, en via media etc. als je het nooit hebt ervaren kun je ook niet oordelen of je moet een volger zijn, iemand die afgaat op wat de meeste mensen denken en doen, geen eigen LEF hebben. makke lammetjes.
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik vind bruin gewoon rotspul, heb zelf meerdere vrienden naar de kloten zien gaan door heroïne.
Als je strak van de sos staat is het wel lekker om r bruin bij te gebruiken. Maar het is echt een loserdrugs...
Lager kan bijna niet, nouja je hebt ook nog van die GHB-artiesten natuurrlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ben er doodziek van geweest, nooit weer gedaan.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van anegel op zondag 12 februari 2012 om 19:56:
a maar hoe veel mensen zijn er niet die elk weekend een pil nemen zonder te weten wat er in zit.
En alcohol? alcohol is puur vergif 1.5 miljoen mensen in nederland hebben een ernstig drankprobleem. hoe schadelijk is dAT ? mensen hebben een mening over heroine gebaseerd op de mening van anderen, en via media etc. als je het nooit hebt ervaren kun je ook niet oordelen of je moet een volger zijn, iemand die afgaat op wat de meeste mensen denken en doen, geen eigen LEF hebben. makke lammetjes.

Klinkt alsof je je beslissing al hebt gemaakt. En het is natuurlijk onzin om te zeggen dat je het ervaren moet hebben om er over te kunnen oordelen, er is genoeg feitelijk informatie beschikbaar om een goed oordeel te kunnen vellen over wat heroïne is en wat het met je doet.

Waarschuw beheerder
-1
Zolang je t kan betalen kan je beter verslaafd zijn aan de hero dan aan crack...
Zo slecht is t niet voor je lichamelijk gezien. Sociaal schadelijk wel natuurlijk.

Zou uit nieuwsgierigheid best keer willen proberen mocht t op mn pad komen, maar dan nasaal en niet met de spuit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 00:03:
mocht t op mn pad komen,

1 rondje door het centrum van een gemiddelde stad en het is al 6 keer op je pad gekomen :)
Zoals Chrizum al zegt: Je hebt die keuze allang gemaakt. Ga dan gewoon ff bruin scoren. Koop voor 20 euro en post je ervaring ff hier.
kunnen wij ook lachen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van joelles op zondag 12 februari 2012 om 21:14:
ben er doodziek van geweest, nooit weer gedaan.

dat
1x gedaan toen ik "op vakantie" was in duitsland, uit pure verveling en bij gebrek aan wat anders

Waarschuw beheerder
+6
Waar ik woon is een grote groep zogenaamd recreatief gebruiker. Ze beweren zelf niet verslaafd te zijn, maar gaan toch al op donderdag avond even op pad om wat te halen en gebruiken dan t/m Zondag om vervolgens Donderdag weer te gaan halen.

Heroine is niet gerelateerd aan wat je verleden is, de mensen die hier wonen hebben gewoon ook niks te doen. Heroine kost minder dan Cocaine dus voor hen is de keuze gemakkelijk.
Het is misschien niet de eerste keer verslavend, maar het effect van Heroine schijnt zo goed te zijn, dat je nooit meer met een andere drugs kan evenaren, en daardoor zeer verslavend is.
Er zijn overigens genoeg mensen die 1x per maand of minder een shotje nemen en dat prima onder controle kunnen houden. Maar van die mensen zijn er weinig.
Het is ook zo dat je bij Heroine meteen lichte lichaamelijke afkickverschijnselen toont, jeuk, pijn in de benen etc. Dit is normaal en moet je voor lief nemen.
Na het afkicken van Heroine is er slechts een klein percentage (mij is verteld 5% ofzo) wat daadwerkelijk afkickt, de rest valt hoogstwaarschijnlijk weer in de routine.
Althans dit is wat ik mij heb laten vertellen bij de afkickkliniek in Italie.

Ik heb dit van heel dichtbij meegemaakt, en je gunt het niemand om met deze drug in aanraking te komen. Je maakt niet alleen jezelf kapot, maar ook je omgeving.
Waarschuw beheerder
-1
Hallo nou ik heb deze dag voor 50euro bruin gekocht samen met een jongen die al lang gebruikt,ik heb het gerookt via de folie en het was ECHT heel lekker werd er ook niet ziek of misselijk van.
Ik heb nu nog een bol en die rook ik zo op. Dus mijn eerste ervaring met de hero is heel goed bevallen. Heb gelijk het telnr van de man die het mij verkocht gehad,kun je me altijd bellen als je meer moed hebe. Maar daar ge ik even goed over na denken want ook al kan ik er nu heel makkelijk aan komen ik wil niet verslaaft raken.
Maar al met al is het bij mij wel goed gevallen. Dus wat nu........?????

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van anegel op maandag 13 februari 2012 om 21:30:
Heb gelijk het telnr van de man die het mij verkocht gehad,kun je me altijd bellen als je meer moed hebe. Maar daar ge ik even goed over na denken want ook al kan ik er nu heel makkelijk aan komen ik wil niet verslaaft raken.

Nu is het einde zoek ;)
Waarschuw beheerder
Dus wat nu........?????

Meer bestellen en elke dag van de wereld zijn natuurlijk, wat denk je zelf?
Waarschuw beheerder
+2
Haha zou dit allemaal serieus zijn of zit ie ons in de zeik te nemen?
Waarschuw beheerder
Daar kom je altijd te laat achter ben ik bang :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pollo op maandag 13 februari 2012 om 22:03:
zou dit allemaal serieus zijn of zit ie ons in de zeik te nemen?

ik heb wel wat anders te doen dan mensen in de maling te nemen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van anegel op vrijdag 17 februari 2012 om 12:10:

In dat geval moet je niet zo achterlijk zijn en de vraag die je stelde niet aan ons stellen.

Beter stop je met die shit nu het nog kan. Neem het risico niet, iedere junk dacht in het begin waarschijnlijk dat het hem of haar niet zou overkomen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 17 februari 2012 om 12:49:
In dat geval moet je niet zo achterlijk zijn en de vraag die je stelde niet aan ons stellen.

achterlijk en wie zijn ons spreek voor je zelf doe ik ook

Waarschuw beheerder
+7
Gewoon meemaken hoe iemand een Hero junk wordt, vette shit :D

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van anegel op vrijdag 17 februari 2012 om 12:10:

Willekeurig vriendschapsverzoeken versturen? :lol:
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van anegel op vrijdag 17 februari 2012 om 12:51:

Interpunctie.

Je plaatst het bericht in een topic, wie denk je dan dat 'ons' zijn?

Het interesseert me trouwens geen reet meer wat je doet, succes er mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 12:55:
Gewoon meemaken hoe iemand een Hero junk wordt, vette shit

hahahahahaha :D

* klikt op volgen *

Waarschuw beheerder
+2-1
Beter stop je met die shit nu het nog kan. Neem het risico niet, iedere junk dacht in het begin waarschijnlijk dat het hem of haar niet zou overkomen.

Uitspraak van anegel op vrijdag 17 februari 2012 om 12:51:

Kun je wel zeggen, maar ook jij weet stiekem dat hij gelijk heeft.

Oke laat ik dan maar voor mezelf praten. Ik weet nog goed toen ik begon met blowen (15 jaar) ik riep toen heel hard begin je aan iets anders dan is het stapje nog kleiner naar de rest. En dat is ook zo weet eigenlijk wel bijna zeker dat iedereen daar ja op zou zeggen(kan niet voor de rest hier denken maar wat ik dan zie in mijn omgeving). Want er hoeft maar een keer een vriend aan te komen van weetje wat ik heb ik heb een pilletje en dat is vet dit en dat, dat gaan we gewoon een keertje doen. Allemaal heel onschuldig enzo. Daarna is het een keer van o ik heb coke of speed dit of dat. Ja dat kunnen we ook wel een keertje doen. En je hebt mensen erbij en die slaan er in door.
Het is alleen meaar net hoe ga je er mee om en wat zijn je grenzen.

Heb van veel mensen gehoord van ik heb het onder controle en dit en dat en ik weet wanneer ik gebruik en niks lijd er onder bla bla bla. Maja het is maar net ook wat zijn je normen en waarden voor de 1 is 2x per maand iets gebruiken al veel terwijl het voor een ander 1x per week ook normaal kan zijn.

Pas gewoon op en probeer geen misbruik te maken van je leven (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van anegel op zondag 12 februari 2012 om 20:00:
Makke lammetjes !!!

Blaat het niet dan schaadt het niet... (y)
Waarschuw beheerder
het is zo het is geen goede zet om aan die spullen te beginnen 1 keer en dat is het wel voor mij.
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van anegel op maandag 20 februari 2012 om 16:10:
het is zo het is geen goede zet om aan die spullen te beginnen 1 keer en dat is het wel voor mij.

tog nog maar wat op de folie gegooid en hopa daar ga ik weer.
smaakt best dat spul.............

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anegel op woensdag 29 februari 2012 om 18:31:
tog nog maar wat op de folie gegooid en hopa daar ga ik weer.
smaakt best dat spul.............

Goed bezig, hopelijk gaat je interpunctie erop vooruit. Maargoed, gezien je post zit je of maar wat te faken, of je bent ontzettend dom bezig. Denk maar niet dat je een euro van me krijgt voor het slaaphuis als ik je binnenkort op Nijmegen centraal zie lopen.
Waarschuw beheerder
heerlijk! :)

ff filmpje / foto maken!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 18:56:
Denk maar niet dat je een euro van me krijgt voor het slaaphuis als ik je binnenkort op Nijmegen centraal zie lopen.

hahaha, +1 (ps als je filmpje post krijg je van mij wel een euro voor een nachtje!)
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Thijs013 op zaterdag 11 februari 2012 om 14:22:
Toch zou ik er niet aan beginnen. Ik denk altijd maar zo: wat je niet geprobeerd hebt, kun je ook nooit missen. Wat als het gevoel 10x lekkerder is dan de eerste keer XTC? Hoe groot is dan de kans dat je het bij die ene keer laat? Precies.

Mee eens, tevens mijn persoonlijke reden om lekker van coke af te blijven.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 00:03:
Zolang je t kan betalen kan je beter verslaafd zijn aan de hero dan aan crack...
Zo slecht is t niet voor je lichamelijk gezien. Sociaal schadelijk wel natuurlijk.

Ja dat klopt in mindere mate.. Als jij als persoon zijnde verslavings gevoelig bent.. Wat ook weer erfelijk bepaald is helaas.. dan moet je gewoon oppassen met alle drugs/alcohol! En Hero is lichamelijk het ergste verslavend, maar wel het minst schadelijke voor je lichaam. En die crack/coke gebruikers kunnen na verloop van tijd niet meer normaal functioneren door slaap/eetgebrek! terwijl je met hero een stabiel leven kunt lijden.. niet allemaal natuurlijk maar dat ligt aan de omstandigheden. Je kunt gewoon eten en slapen. en dat is een van de belangrijkste dingen om je stabieliteit en structuur te houden.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2012 om 17:58:
Heroine is niet gerelateerd aan wat je verleden is, de mensen die hier wonen hebben gewoon ook niks te doen. Heroine kost minder dan Cocaine dus voor hen is de keuze gemakkelijk.
Het is misschien niet de eerste keer verslavend, maar het effect van Heroine schijnt zo goed te zijn, dat je nooit meer met een andere drugs kan evenaren, en daardoor zeer verslavend is.
Er zijn overigens genoeg mensen die 1x per maand of minder een shotje nemen en dat prima onder controle kunnen houden. Maar van die mensen zijn er weinig.
Het is ook zo dat je bij Heroine meteen lichte lichaamelijke afkickverschijnselen toont, jeuk, pijn in de benen etc. Dit is normaal en moet je voor lief nemen.
Na het afkicken van Heroine is er slechts een klein percentage (mij is verteld 5% ofzo) wat daadwerkelijk afkickt, de rest valt hoogstwaarschijnlijk weer in de routine.
Althans dit is wat ik mij heb laten vertellen bij de afkickkliniek in Italie.

Ik heb dit van heel dichtbij meegemaakt, en je gunt het niemand om met deze drug in aanraking te komen. Je maakt niet alleen jezelf kapot, maar ook je omgeving.

Als eerste is het zo dat je niet meteen verslaafd raak aan de hero! dat duurt best een tijd, want in het begin ga je niet elke dag gebruiken eerst worden het weekenden... en shotten is heel wat anders als roken.. veel mensen roken het tegenwoordig.. omdat je aders kapot gaan. iedereen heeft zn verdraaid beeld van hero.. al die magere junks wat je op straat ziet zijn grotendeels cokeverslaafden! van hero val je niet eens af.. mensen verdiepen zich er niet in en dat vind k erg.. conclusies trekken over dingen wat ze horen.. maar niks kunnen ze echt onderbouwen of beargumenteren..

Hallo nou ik heb deze dag voor 50euro bruin gekocht samen met een jongen die al lang gebruikt,ik heb het gerookt via de folie en het was ECHT heel lekker werd er ook niet ziek of misselijk van.
Ik heb nu nog een bol en die rook ik zo op. Dus mijn eerste ervaring met de hero is heel goed bevallen. Heb gelijk het telnr van de man die het mij verkocht gehad,kun je me altijd bellen als je meer moed hebe. Maar daar ge ik even goed over na denken want ook al kan ik er nu heel makkelijk aan komen ik wil niet verslaaft raken.

Nou als je al eerder drugs hebt gebruikt en je verslaving gevoelig bent.. ja dan is dit niet een ideale keus... dit is niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk en geloof me als je eraan zit dan is t vaak te laat!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 februari 2012 om 18:56:
Goed bezig, hopelijk gaat je interpunctie erop vooruit. Maargoed, gezien je post zit je of maar wat te faken, of je bent ontzettend dom bezig. Denk maar niet dat je een euro van me krijgt voor het slaaphuis als ik je binnenkort op Nijmegen centraal zie lopen.

hoezo meteen zon vooroordeel? Van mij krijg je geen euro? Alsof alle heroine verslaafden in een slaaphuis zitten? k ken genoeg verslaafden die een super baan hebben en toch verslaafd zijn.. leven gewoon in een goed gezin met normen en waarden! Dat we ons maar eens beetje meer bezig gaan houden met de alcohol en medicijn verslaafden in ons land!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van {RaMgAd} op woensdag 28 maart 2012 om 01:59:
Dat we ons maar eens beetje meer bezig gaan houden met de alcohol en medicijn verslaafden in ons land!

Daar heb je 'n heel goed punt (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 28 maart 2012 om 02:12:
Daar heb je 'n heel goed punt

Ja dat is gewoon feitelijk vastgelegd. En ja alcohol is inderdaad legaal,maar als we eens kijken naar de jeugd tussen de 12 en 18 jaar die zuipen zich letterlijk in coma! en alcohol belemmerd de groei en je hersens houden er een achterstand aan op(je wordt er letterlijk dommer van)! Maar wat maakt het uit tegenwoordig met 10 jaar krijg je al een sneeuwwitje van je vader in de cafe, is allemaal dood normaal!:S maar als je met je 17 een joint rookt wat natuurlijk ook niet goed is voor je! Je meteen bestraft wordt door je ouders en de maatschappij die er nog een schepje bovenop doet.. allemaal een beetje kortzichtig, maar ook dubbelzichtig naar mijn mening.. alles wat teveel is niet goed! K denk gewoon dat als je een keer in de zoveel tijd eens iets toe je neemt waar jij je beter door voelt.. Ga je gang.. maar ja met mate he!

Nog even iets over de medicijn verslaafden: Die zijn er het meeste, van benzodiazepines(kalmeringsmiddelen)die erg lichamelijk/geestelijk verslavend zijn tot aan de antipsychotica,antidepressivum, ect! (Kost ons zorgsysteem handen vol geld)

Oh ja en de alcohol verslaafden dat zijn er zoveel...Maar ja dat mag he want ja daar is genoeg aan te verdienen..(Accijns)

En maar geld steken in het bestrijden van de wiet kweek en de rest van de drugshandel!(Maar ondertussen wel zakken vol steken met belastinggeld van alle coffeeshops)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vraag me af wat er gebeurd als een normaal persoon die shit probeert, en niet die iq 60 level mensen 8).
Ik denk dat het net is als met dieeten wat 99.99% niet volhoudt ondanks dikke Sonja Bakker, proffessor piet lul en Jip en Janneke boeken over hoe je moet dieeten 8).

En dan 130 kilo blijven wegen en je huis vol met vreetwerk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar daar ge ik even goed over na denken want ook al kan ik er nu heel makkelijk aan komen ik wil niet verslaaft raken.

dit:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2012 om 12:55:
Gewoon meemaken hoe iemand een Hero junk wordt, vette shit :D

Uitspraak van JandeJager op vrijdag 17 februari 2012 om 19:58:
hahahahahaha :D

* klikt op volgen *

hahahaha!
*klikt ook op 'volgen'*

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van {RaMgAd} op woensdag 28 maart 2012 om 01:59:
Als eerste is het zo dat je niet meteen verslaafd raak aan de hero! dat duurt best een tijd, want in het begin ga je niet elke dag gebruiken eerst worden het weekenden... en shotten is heel wat anders als roken.. veel mensen roken het tegenwoordig.. omdat je aders kapot gaan. iedereen heeft zn verdraaid beeld van hero.. al die magere junks wat je op straat ziet zijn grotendeels cokeverslaafden! van hero val je niet eens af.. mensen verdiepen zich er niet in en dat vind k erg.. conclusies trekken over dingen wat ze horen.. maar niks kunnen ze echt onderbouwen of beargumenteren..

Ik zei ook niet dat het meteen verslavend is... Ik zeg alleen dat het voor veel mensen wel zeer verslavend is door de kick die je krijgt, en nooit meer kan evenaren met iets anders. Daarom is het idd van een weekendje naar 4 dagen naar elke dag. Het sluipt erin voordat je er erg in hebt.
Daarbij trek ik geen conclusies over wat ik heb gehoord, maar ik heb er midden in gezeten, dus ga mij alsjeblieft niet vertellen hoe het zit. Ik heb genoeg shit met die troep meegemaakt om te weten waar ik het over heb.
Ik snap dat een "shotten" heel anders is, maar het neemt het feit niet weg dat je, hoe dan ook, met het gebruik van heroine het risico groot is dat je je leven en het leven van andere kapot maakt. Juist omdat je denkt het onder controle te hebben, daar gaat het al fout.

En zoals ik al zei, natuurlijk zijn er mensen die een keer per maand gebruiken en daarmee rustig kunnen werken en een gezin onderhouden, maar dat zijn uitzonderingen, en personen die erg sterk in hun schoenen staan. Hiervan zijn er maar weinig. En de rest verwaarloost zichzelf, zal zichzelf in elke hoek wringen voor dat ene snuifje, spuitje, haaltje of wat dan ook van Heroine. Dus nee van heroine val je idd niet af, maar van je eigen gore verwaarlozing wel. Heroine voor eten... vreemd dat die junkies toch allemaal zo mager zijn... En ik heb het hier over junkies die dagelijks gebruiken, dus niet over de weekend gebruikers (die daar overigens vroeg of laat ook zullen eindigen).

Ik vind dat jij nu een beetje de Heroine staat te verdedigen, misschien heb ik het mis, maar ik vind je gewoon een beetje naief.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van tha guru op zaterdag 11 februari 2012 om 19:26:
Cristiane F ;)

Film & Boek gezien!

Uitspraak van inactief op woensdag 28 maart 2012 om 02:12:
Daar heb je 'n heel goed punt (Y) :yes:

Meer alcohol en medicijn verslaafden dan heroine en 2e is alcoholverslaafden kost de maatschappij ook weer meer;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2012 om 21:56:
Ik vind dat jij nu een beetje de Heroine staat te verdedigen

Als ik wist dat ik er niet verslaafd aan zou raken wat ik overigens ook niet denk bij al mn geprobeerde dingen dan zou ik het nog wel proberen te roken of te snuiven ja....
Spuiten gaat me wel weer wat te ver:rot:
Waarschuw beheerder
+2
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja, als je wilt zien hoe het voelt om van die zooi af te kicken, check dopesickjoe op youtube. Is gefilmd terwijl hij thuis aan het afkicken was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 14:59:
Spuiten gaat me wel weer wat te ver

Om echt die flash te beleven zul je daaraan toch moeten geloven 8) Anders blijft 't bij bange trials die niets zeggen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op maandag 2 april 2012 om 14:41:
terwijl hij thuis aan het afkicken was.

Net als Frankie Sinatra in die kleerkast, dan begint 't pas ;)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 3 april 2012 om 01:42:
Om echt die flash te beleven zul je daaraan toch moeten geloven 8) Anders blijft 't bij bange trials die niets zeggen !

Je kan het snuiveng en rokeng dus heb nog 2 andere opties :D

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 11:12:
Je kan het snuiveng en rokeng dus heb nog 2 andere opties

Toch benadert de werking van die opties bij lange na niet de ultieme flash die 'n shot teweeg brengt ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 3 april 2012 om 15:01:
Toch benadert de werking van die opties bij lange na niet de ultieme flash die 'n shot teweeg brengt ;P

Ja maar spuiten wil ik nu net niet doen....
Okeey Keta zou ik dan wel misschien nog ergens in me hoofd kunnen halen te spuiten of anabolen misschien

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2012 om 01:23:
zou ik dan wel misschien nog ergens in me hoofd kunnen halen te spuiten

Wat is het verschil dan met die middelen die je daar opnoemt ? Je bent gewoon bang voor het onbekende, geef maar toe ! Niet bereid tot het dragen van de consequenties :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op maandag 2 april 2012 om 14:41:
Oh ja, als je wilt zien hoe het voelt om van die zooi af te kicken, check dopesickjoe op youtube. Is gefilmd terwijl hij thuis aan het afkicken was.

Kon hem eerst niet vinden, je was de 'l' vergeten. Dopesickjoel :)

Maar als je zoiets ziet, dan zou je toch moeten beseffen dat dit werkelijk tot niets goeds kan leiden?
En dan heb ik het niet eens over het gezonde verstand gebruiken, de beelden en reputatie spreken voor zich..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ghostworld op woensdag 4 april 2012 om 12:26:
de beelden en reputatie spreken voor zich..

Heb je wel 's gechecked wat roken van sigaretten zoal veroorzaakt aan amputaties en andere shit ?!
Waarschuw beheerder
+2
Wat is je punt, Bodo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ghostworld op woensdag 4 april 2012 om 12:26:
, je was de 'l' vergeten

Klopt! Mijn excuses ;). Wel verontrustend om te zien n.m.i. Gast is dus 'n jaar later nog steeds hooked.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 4 april 2012 om 13:58:
Heb je wel 's gechecked wat roken van sigaretten zoal veroorzaakt aan amputaties en andere shit ?!

Check. Daar ben ik me ook van bewust.
We kunnen in dat geval ook andere zaken erbij halen, zoals het voedsel dat we iedere dag consumeren.
Overmatig gebruik kan dan ook lijden tot suikerziekte (amputaties) en obesitas.
Maar laten we reeël blijven wanneer we iemand zien die ten onder gaat aan het gebruik van "H"..
Of is er iemand in jouw omgeving die er op vooruit is gegaan door dit middel te gebruiken?

Uitspraak van Hawaiiaan op woensdag 4 april 2012 om 15:03:
Klopt! Mijn excuses ;). Wel verontrustend om te zien n.m.i. Gast is dus 'n jaar later nog steeds hooked.

Hey, no problemo :)
Inderdaad. Het is gewoon beangstigend om te zien hoeveel macht dit middel over een persoon heeft..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Nachtdier op woensdag 4 april 2012 om 14:17:
Wat is je punt, Bodo?

Alles wat lekker is draagt hel en verdoemenis in zich. Als je 'n relatie aangaat en kids maakt weet je ook dat je de helft van de rest van je leven ook hooked bent. Zoiets :D
Uitspraak van ghostworld op woensdag 4 april 2012 om 17:16:
Of is er iemand in jouw omgeving die er op vooruit is gegaan door dit middel te gebruiken?

Moeilijk te zeggen in één geval, hij is vrij oud geworden omdat hij het geld voor z'n verslaving had en er in die zin niet onder leed. De vraag is of hij zonder H beter was afgeweest.

Waarschuw beheerder
ik ben één keer bij geweest dat een kennis van me het aangeboden kreeg en nog ging doen ook!! diezelfde avond, hij snuift een dikke lijn bruin, daarna werd die eerst geel, toen moest die de hele tijd overgeven, en daarna zat/lag die alleen maar in de stoel met ja voelt goed maar je hebt geen zin om te praten :/. not cool

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 4 april 2012 om 02:01:
Je bent gewoon bang voor het onbekende, geef maar toe ! Niet bereid tot het dragen van de consequenties :)

Dus jij spuit liever?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2012 om 21:05:
een dikke lijn bruin

En wat denk je zelf wat daar allemaal inzat :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2012 om 23:18:
Dus jij spuit liever?

Dat is en blijft voor iedereen 'n persoonlijke afweging :D Als je niks hebt moet je r niet aan beginnen, dan ga je 'n rot leven tegemoet (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 april 2012 om 01:43:
Als je niks hebt moet je r niet aan beginnen, dan ga je 'n rot leven tegemoet

Amen. ;)
Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk zeggen dat heroïne al bij mij aan de deur klopt voordat ik überhaupt erover peinsde om iets te gebruiken. Nog zelfs voordat ik alcohol dronk of rookte. Tegenwoordig (27 jaar oud inmiddels) heb ik mijn aandeel qua drugs wel gehad. Hasj en wiet natuurlijk, coke, pillen en wat ketamine.
Over mijn gebruik kun je geen boeken schrijven. Ik heb wel een paar slechte ervaringen gehad vanwege coke, maar ik heb alles toch wel redelijk in de hand.

Vreemd genoeg blijf ik nieuwsgierig naar het effect van heroïne en in tegenstelling tot de meesten hier zou ik het liefste de eerste keer meteen spuiten. Gewoon om het maximale effect te ervaren.
Ik weet niet of het er ooit van komt. Gelukkig heb ik geen vrienden die het ooit hebben gebruikt en ken ik verder ook helemaal niemand die er geregeld mee in aanraking komt.
Wel heb ik in het verleden een collega gehad die ooit 3 pillen kreeg waarvan hij dacht dat het mdma was. Ze waren bruin van kleur en toen hij dat zei wist ik al meteen hoe laat het was. Hij had ze alledrie in een keer gegooid en had de trip van z'n leven. Hij zei ook dat het effect hem had afgeschrokken omdat het zo intens was.

Ik heb een aantal documentaires gezien over heroïne en ze weten me van begin tot eind te boeien. Misschien omdat het zien ervan me op andere gedachten brengt.
Deze heb ik een hele tijd geleden gezien en hij is zeer indrukwekkend. Duurt wel 3 kwartier ofzo, maar als je een beeld wilt krijgen van wat het met je kan doen kan ik deze docu zeker aanraden.

http://www.youtube.com/watch?v=3KvjXkZAvdE
http://www.youtube.com/watch?v=L9Vn1pegfxc
http://www.youtube.com/watch?v=GgL1YSBrrgg

Let er ook op dat hij de spuit zet in z'n lies. Zijn aderen waren al zo beschadigd dat hij wel daar moest zetten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 maart 2012 om 10:41:
Vraag me af wat er gebeurd als een normaal persoon die shit probeert, en niet die iq 60 level mensen 8).
Ik denk dat het net is als met dieeten wat 99.99% niet volhoudt ondanks dikke Sonja Bakker, proffessor piet lul en Jip en Janneke boeken over hoe je moet dieeten 8).

En dan 130 kilo blijven wegen en je huis vol met vreetwerk

Jouw comments zijn duidelijk uit het leven gegrepen :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ghostworld op donderdag 5 april 2012 om 12:22:
Amen.;-)

Nee armen, en dan heel die naald erin. Maakt slim. Alleen al het woord 'intraveneus' klinkt al intelligent....
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRANKENSTYN op zondag 15 april 2012 om 20:40:
Alleen al het woord 'intraveneus' klinkt al intelligent....

Ligt aan het gebruik van het begrip...ik ken wel intraveneuze dingen waar je echt niet zonder zou willen, of kunnen....;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRANKENSTYN op zondag 15 april 2012 om 20:58:
Brand maar los

Laat je niet naaie joh :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J0nathan_ op zaterdag 7 april 2012 om 20:55:
Wel heb ik in het verleden een collega gehad die ooit 3 pillen kreeg waarvan hij dacht dat het mdma was. Ze waren bruin van kleur en toen hij dat zei wist ik al meteen hoe laat het was. Hij had ze alledrie in een keer gegooid en had de trip van z'n leven. Hij zei ook dat het effect hem had afgeschrokken omdat het zo intens was.

Hier geloof ik dus helemaal niks van. Heroinepillen ben ik nog nooit tegengekomen en heb ook nog nooit gehoord bij de testcentra dat ze dat tegenkomen. Ook is het oraalnemen van heroine min of meer zinloos, omdat je dan een gigantisch veel grotere hoeveelheid zou moeten nemen om wat te voelen. Zou het kunnen zijn dat je het hier over morfinepillen hebt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op maandag 16 april 2012 om 07:01:
Heroinepillen ben ik nog nooit tegengekomen en heb ook nog nooit gehoord bij de testcentra dat ze dat tegenkomen. Ook is het oraalnemen van heroine min of meer zinloos, omdat je dan een gigantisch veel grotere hoeveelheid zou moeten nemen om wat te voelen. Zou het kunnen zijn dat je het hier over morfinepillen hebt?

Dat denk ik ook of een andere opiopaat;)
Like Codeine enz....
Wat wel kan is van Codeine Morfine synthetiseren (Y)

En voor de gene die dat wilt doen gewoon even googlen op 'Codeïne tot heroïne homebake method'

Hier geloof ik dus helemaal niks van.

Zo zij laatst een wappie tegen me pillen met bruine spikkels daar kan heroïne inzitten:facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRANKENSTYN op zondag 15 april 2012 om 20:58:
Brand maar los :jaja: (y)

1 goed voorbeeld is de zooi die je krijgt door de anesteist? :O moet er niet aan denken dat ze onverdoofd mijn klaplong zouden verhelpen...:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 16 april 2012 om 20:33:
1 goed voorbeeld is de zooi die je krijgt door de anesteist? :O

Nou laat een anesthesist je ook snuiven dan:O
Weet wel dat ze lidocaïne enz hebben;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, al is het verslavingsrisico wel veel groter dan met andere drugs. In de jaren 70 werd er enorm mee geexperimenteerd maar slechts een deel van de gebruikers bleef erin hangen.
Waarschuw beheerder
Hier geloof ik dus helemaal niks van. Heroinepillen ben ik nog nooit tegengekomen en heb ook nog nooit gehoord bij de testcentra dat ze dat tegenkomen. Ook is het oraalnemen van heroine min of meer zinloos, omdat je dan een gigantisch veel grotere hoeveelheid zou moeten nemen om wat te voelen. Zou het kunnen zijn dat je het hier over morfinepillen hebt?

Dan zal ie dat wel uit zn duim hebben gezogen. Ik was er niet bij dus ik weet niet wat het effect was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 21:57:
Nou laat een anesthesist je ook snuiven dan:O

Snuif jij door je aderen [ want daar ging het over...:/ ]
Uitspraak van KRANKENSTYN op zondag 15 april 2012 om 20:40:
'intraveneus'

Heeft overigens niets met je neus te maken, dat dacht je want je denk aan snuiven....:lol:

Waarschuw beheerder
In Duitsland (of was het zwitserland :s ) krijg je gratizz hero (Y)
Waarschuw beheerder
Hier heb je ook van die huizen waar je kan gebruiken...:s

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van DanM op dinsdag 17 april 2012 om 17:00:
Hier heb je ook van die huizen waar je kan gebruiken...

Was laatst bij drugs inc.

Vroeger in de jaren 60 ofzo was er een plaag van gebruikers en criminaliteit enzo.
Toen heeft een groepje mensen een soort van stichting opgericht waardoor verslaafde gratis zuivere hero konden halen.

Schijnbaar werkt het want er is tot 60% minder criminaliteit en de verslaafde worden geholpen met probelemen en ze hadden weer werk en een sociaal leven.
Kregen dan nog wel dagelijk een dosis maar toch.

Dit lijkt mij beter dan van gooi ze maar in de gevangenis en we zien wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 17 april 2012 om 13:47:
Heeft overigens niets met je neus te maken, dat dacht je want je denk aan snuiven....:lol:

Moet toegeven dat ik pas een paar jaar terug leerde dat dit om de bloedvaten draaide en niet over neuzen/ademhaling ghehe. WTF besef nu pas dat het woord 'neus' erin zit. En het woord 'rave' staat er voor. Dat het woord rave-neus je aan snuiven doet denken is natuurlijk logisch :jaja: :roflmao:
[img width=600 height=450]https://album.partyflock.nl/56427208_1084515920.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk zeggen dat heroïne al bij mij aan de deur klopt

Ja als je de smaak te pakken hebt en het een paar keer gebruikt zonder ziek te worden bv overgeven enz enz ik het een lekkere drug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRANKENSTYN op dinsdag 17 april 2012 om 23:35:
Moet toegeven dat ik pas een paar jaar terug leerde dat dit om de bloedvaten draaide en niet over neuzen/ademhaling ghehe. WTF besef nu pas dat het woord 'neus' erin zit. En het woord 'rave' staat er voor. Dat het woord rave-neus je aan snuiven doet denken is natuurlijk logisch :jaja: :roflmao:

:lol: true....:p :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 17 april 2012 om 15:49:
in duitsland (of was het zwitserland ) krijg je gratizz hero

hier heb je ook vrije verstrekking maar dan wel voor mensen die al een lange tijd hoekt (verslaaft) zijn en dan heb je ook nog de methadon verstrekking maar dat is nog een grotere troep dan hero zelf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van anegel op zondag 6 mei 2012 om 22:18:
hier heb je ook vrije verstrekking maar dan wel voor mensen die al een lange tijd hoekt (verslaaft) zijn en dan heb je ook nog de methadon verstrekking maar dat is nog een grotere troep dan hero zelf.

Is dat tegenover de appie in het centrum? Altijd als ik daar boodschappen doe lijkt het alsof ze weer een nieuw blik aan straatjunk's open hebben getrokken.

Waarschuw beheerder
+1
Doe het niet ;)
Waarschuw beheerder
+1
Als ik jou was zou ik nu voor de Methadon gaan, is net ff dat stapje verder hé.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Hawaiiaan op maandag 7 mei 2012 om 02:29:
Is dat tegenover de appie in het centrum? Altijd als ik daar boodschappen doe lijkt het alsof ze weer een nieuw blik aan straatjunk's open hebben getrokken.

Als je Nijmegen bedoeld daar tegen over de zit het MFC dat is een dag en nacht opvang voor verslaafde. Mensen die daar wonen kunnen er eten slapen en gebruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2012 om 21:05:
ik ben één keer bij geweest dat een kennis van me het aangeboden kreeg en nog ging doen ook!! diezelfde avond, hij snuift een dikke lijn bruin, daarna werd die eerst geel, toen moest die de hele tijd overgeven, en daarna zat/lag die alleen maar in de stoel met ja voelt goed maar je hebt geen zin om te praten . not cool

Ja dat kan je kunt hero snuiven roken en spuiten maar de dope van nu is echt niet meer goed te snuiven er zit te veel troep door heen. vroeger had je chinese dope en die was zelfs ook wit en niet bruin en dat was heel goed om te snuiven maar die is al heel lang niet meer te krijgen. als je het gebruikt kun je het beste roken op de folie.
Ik doe het nu een tijdje en mij bevalt het goed maar ik raat het niet iedereen aan om het te gaan proberen want eerlijk is eerlijk het is een gevaarlijk goedje die hero.
mazzeellls
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2012 om 18:26:
De Stones ook, of the Stranglers.
Beide bands hebben tracks gemaakt over heroine maar niemand van de Stones is verslaafd eraan.

De stones zijn in bepaalde periodes allemaal aan de dope gegaan en wat denk je van de gitarist met zijn gezicht getekend door overmatig drug en drank gebruik nee onze KR is er echt niet vies van

Waarschuw beheerder
Meeste dealers hebben de 1ste keer gratis actie :).

Vul zelf maar de rest in hahaha
Waarschuw beheerder
Betere vraag zou zijn

Waarom zou je heroine willen gebruiken?
Waarschuw beheerder
Mij maakte ze vroeger altijd wijs:

"Als je voor de eerste keer heroine gebruikt ben je direct verslaafd enz ..."

Gelukkig nooit gedaan in men leven, wss door het geen wa ze me wijs maakte " ? "

Ik heb wel echte hero junks gekent (vroeger) en dan had ik zoiets van 'afblijven, das ni goe'
Waarschuw beheerder
Ik denk dat een dakloze mens een beter leven heeft dan een hero junk :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 5 juni 2012 om 01:19:
Ik denk dat een dakloze mens een beter leven heeft dan een hero junk

Gaat veelal hand in hand eh :). Alles opgeven voor de verslaving tot je niks meer hebt en op straat staat. Kan me gewoon echt niet voorstellen hoe dat in je hoofd moet werken, maar het feit dat zoveel mensen door de hero op straat leven zegt al genoeg. Verwacht niet dat zij bij de eerste keer hero de gedachte hadden dat ze op straat zouden gaan leven.
Lekker niet doen, en als je het wel doet en je kan het niet handelen, ik heb geen medelijden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 5 juni 2012 om 01:19:
Ik denk dat een dakloze mens een beter leven heeft dan een hero junk

En toch kun je op een normale manier oud worden als heroïne verslaafde. Als je de verslaving maar kunt betalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2012 om 16:00:
Als je de verslaving maar kunt betalen.

Wss wil je dan meer en meer, en ga je er onderuit aan een OD (denk ik zo)
Feit dat hero junks amper geld hebbe, bespaard hun van een OD ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2012 om 16:00:
En toch kun je op een normale manier oud worden als heroïne verslaafde. Als je de verslaving maar kunt betalen.

En dat is het de drugs maken een gebruiker meestal niet kapot het is het leven er om heen.
Iemand met genoeg geld kan goede dope kopen en heeft geen gedoe met geld dus op straat zal hij niet komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anegel op dinsdag 12 juni 2012 om 16:44:
Iemand met genoeg geld kan goede dope kopen en heeft geen gedoe met geld dus op straat zal hij niet komen

Wat over blijft is dat hero het lichaam blijft slopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anegel op dinsdag 12 juni 2012 om 16:44:
En dat is het de drugs maken een gebruiker meestal niet kapot het is het leven er om heen.

Correct, de meeste heroineverslaafden gaan niet dood aan een overdodis, maar verwaarlozing. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 12 juni 2012 om 16:57:

Dat valt wel mee, hero is niet heel erg slecht voor je. alleen ongelofelijk verslavend
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van sander395 op dinsdag 12 juni 2012 om 19:10:
hero is niet heel erg slecht voor je

Ligt ook erg aan welke manier je gebruikt om te gebruiken. (Zodat je kan gebruiken terwijl je gebruikt, Innnjection (H))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anegel op vrijdag 4 mei 2012 om 22:21:
Ja als je de smaak te pakken hebt en het een paar keer gebruikt zonder ziek te worden bv overgeven enz enz ik het een lekkere drug

Nou in een woord Chapeau!
Maar hoe gaat het nu met je??erg nieuwsgierig ? Een kleine 2 maanden :)
Waarschuw beheerder
ooow sorry ,,,,,,,,, Een kleine 2 maanden LATER :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stephanie2010 op zaterdag 30 juni 2012 om 21:43:
Nou in een woord Chapeau!
Maar hoe gaat het nu met je??erg nieuwsgierig ? Een kleine 2 maanden

met mij gaat alles goed ik gebruik zo af en toe en dat bevalt me goed ik spuit het niet maar rook het een goede punt op de folie en hup roken.
Wel tof dat je het vraagt.
Ik haal regelmatig op de Vrijdag een paar gram en rook dan een dag of 2 met een paar vrienden muziekje er bij lekker rustig aan het bevalt mij beter dan speet en coca.
Dus nu een maand of 2 verder gaat alles goed hier.
Waarschuw beheerder
Oke dan, ik hoop echt dat je niet verder gaat .
En dat je het bij de weekenden houd...
Alleen zeg ik wel dat je het beter eens per maand kan doen. is net zoals met een Jtje, ik rookte eerst eens per week 1 en nu elke dag 3 a 4!
Dus ja het is te lekker misschien, H dan omdat dat toch harddrugs is.
But its your life and have fun with it! Just be careful with it!
greetz

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 12 juni 2012 om 16:57:

Is een fabel, heroine is 1 van de minst toxische drugs die er is.

het gevaar van heroine schuilt 'm in het feit dat mensen hun persoonlijke verzorging ondergeschikt maken.
Iemand die over voldoende geld beschikt voor schone naalden, zuivere heroine en goed blijft eten, drinken en wassen kan heel oud worden.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2012 om 15:27:
Is een fabel, heroine is 1 van de minst toxische drugs die er is.

het gevaar van heroine schuilt 'm in het feit dat mensen hun persoonlijke verzorging ondergeschikt maken.
Iemand die over voldoende geld beschikt voor schone naalden, zuivere heroine en goed blijft eten, drinken en wassen kan heel oud worden.

Ben ik helemaal met je eens maar wil je dat ? Al heb je het geld ervoor, de meeste mensen niet.
Toch zou ik me prettiger voelen als ik nuchter ben 85% van me leven, en zo nu en dan naar de fuck gaan.
Van hero ben je meteen zo afhankelijk, maar ieder zijn eigen keus natuurlijk. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stephanie2010 op maandag 2 juli 2012 om 15:51:
maar wil je dat ?

Ikke niet, ik kijk wel uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2012 om 18:12:
Ikke niet, ik kijk wel uit

Heel verstandig (Y)

Waarschuw beheerder
+1
Ik heb alles gebruikt ook heroine 3x O.D. dus op folie en snuiven vaak rookte ik dan ook 5 gram rocks erbij. Dat doe ik nu niet meer sinds januari. Toen ben ik ook van de metadon afgekickt. EEN RAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maargoed nu vreet ik elke dag weer 5 gram speed op ik zuip als een drigonder ik gebruik veel xtc en mdma crystal en blowen he.

En aan die speed ben ik al verslaafd vanaf me 13e..................... vaak psychotisch geweest bah bah dat wens ik me grootste vijand nog niet toe

Om over de oxa/dia/tema en alle andere medicijnen maar te zwijgen

Moet/wil over 3 weken weer afkicken

Ben al vaak opgenomen geweest, maar loop altijd weg,

Ik kon goed leren, heb ook wel diplomas gehaald, maar toen ik 19 was en bij HEINEKEN op de vrachtwagen reed, was ik ook altijd strak. Ik ben om een andere reden ontslagen, maar ze wisten het natuurlijk he........

Ben nog geen 30, maar heb totaal geen levenslust meer. Zou graag een lieve vriendin willen (het is niet erg als ze ook lekker is). Geen pepsletten meer (excusez les mots) Dat was geil maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden

dat ze meer voor de inhoud van de vriezer kwamen dan voor mij. Ja voor het neuken, maar van "liefde" is nooit sprake geweest.

Heb net nog een grote vloei bom gedropt en een gram door de koffie, nu ga ik lekker gezond koken

Oja nog 1 ding beste party people. Heroine en base zijn lekker, maar doe het ajb niet. En steek vooral geen spuit in je ader. Dat zou ik wel doen, maar die 'junk', ja dat is een kutwoord, bij wie ik altijd kocht had totaal geen

geweten/gevoelens of emoties meer. Tog zei hij: als je het doet, kom je er NOOIT MEER VANAF, die vent is nu 58 en spuit al vanaf ze 15e..............

Ik hoop dat het nu wel lukt, maar ik ben erg hardleers en na 15 jaar zeg ik nog steeds af en toe een pilletje of een gram speed moet kunnen, terwijl ik weet dat ik mezelf voor de gek hou.....

Mensen eetze, en wens me sterkte toe, als het je boeit, want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 17:47:
Mensen eetze, en wens me sterkte toe, als het je boeit, want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........

Tjonge, sterkte zeg. Probeer er vanaf te komen, maar je moet het echt zelf doen. Ben je al eens totaal weggegaan uit de omgeving waar je zit? Misschien dat dat wat helpt. Ik bedoel totaal naar de andere kant van het land waar je niemand kent?
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=47369651]{element is niet toegankelijk}Mensen eetze, en wens me sterkte toe, als het je boeit, want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........

Wat een verhaal man heftig hoor! Hoop dat het goed komt met je sterkte!

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Je bent niet meteen verslaafd ook niet bij crack....
Afhankelijk van je eigen persoonlijkheid ook

Waarschuw beheerder
aan technoasis:

bruin en metadon en wit ben ik al vanaf een hel was het die metadon en ik heb het niet eens zo heel lang geslijkt, wel vrij hoge dosis.

enfin, ik ben nu gewoon helemaal in de war als ik geen speed, drank en benzo's heb.

En die benzo's slik ik al heel lang ook, terwijl het toen niet eens nodig was. Maar zo'n psychiater van het GGZ kan je alles wijsmaken.

Nu heb ik er een van de verslavingszorg, nou die maak je niets wijs hoor.

Maar die tijd heb ik ook gehad, liegen bedriegen

Gelukkig heb ik nooit gestolen voor die troep.

Ook niet gedeald, wel geprobeerd maar binnen een week was die ons pep op, en heb niet 1 gram verkocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2012 om 18:06:
wel geprobeerd maar binnen een week was die ons pep op, en heb niet 1 gram verkocht.

Blijkt altijd dat oude gezegde weer naar boven te borrelen, 'don't get high on your own supply', met als eigen toevoeging 'and if you're already high, don't buy'.

Heb dit uit eigen ervaring, maar ook praktisch iedereen om me heen die dezelfde poging deed. Zelf dan met wat 'onschuldigere' dingen zoals wiet kweken of pillen, maar denk dat dit voor veel / alle dope op gaat.
Waarschuw beheerder
-1
grappig :D ik heb het gesprek weer op gang gezet hihi.

Waarschuw beheerder
bedankt voor de reacties ik ben nu ook zo lep als een klapdeur. paar gram pep en een bommetje mdma cryst en die gaat zi inslaan en dan ge ik tog lekker. Er is zondag een feest in leeuwarden overdag van 13 tot 22 uur GRATIS en er loprn tog 10000 man rond. Daarom heb ik een gram gekocht want ik wil lekker kunnen dansen en als ik echt veel speed gebruikt heb wordt ik tog lramachtig en scheve bekken trekken. maar dat doe ik ook als ik niets gebruikt heb.....

Enfin, zijn er nog mensen uit drachten die heengaan zondag? Stuur me dan zon berichtje ofzo miscchien kunnen we met een hele groep heen en zo leer ik ook wat mensen kennen die niet altijd waus zijn maar gewoon gezellig een midaagie loos gaan. ik lul weer teveel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2012 om 00:26:
ik lul weer teveel

:lol:

Waarschuw beheerder
maar loop altijd weg,

Luister dan eens naar jezelf en val stil...je weet niet wat je overkomt :D Je lult jezelf helemaal plat mang :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stephanie2010 op maandag 2 juli 2012 om 15:16:
citeer 2 juli 2012 15:16

Oke dan, ik hoop echt dat je niet verder gaat .

Ik heb het is de hand ik gebruik in het weekend met een paar vrienden halen we 5a8gram en dan lekker roken heb het nog never door de week gedaan en ben dat ook niet van plan.
En als je alleen in het weekend gebruikt blijft het lekker en zo doe ik het al een tijd en gaat nog altijd heel goed.
Waarschuw beheerder
want buiten me ouders en me zus ken ik alleen dealers en gebruikers..........

sjeeeee.... wat een verhaal! :aai:

Toch maar eens het roer omgooien maar dan ook echt, nieuwe mensen leren kennen, ga hobby's zoeken die niet drugs gerelateerd zijn etc......

maar goed, ik weet ook wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan! Sterkte er mee (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anegel op maandag 9 juli 2012 om 19:23:
Ik heb het is de hand ik gebruik in het weekend met een paar vrienden halen we 5a8gram en dan lekker roken heb het nog never door de week gedaan en ben dat ook niet van plan.
En als je alleen in het weekend gebruikt blijft het lekker en zo doe ik het al een tijd en gaat nog altijd heel goed.

Vind ik eigenlijk al wel veel.. Als het daar maar bij blijft en je het niet gaat spuiten..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het is de hand ik gebruik in het weekend met een paar vrienden halen we 5a8gram

Ik weet niet precies wat een normale dosering is per persoon. Weet wel dat er tolerantie wordt opgebouwd en je dus automatisch meer nodig hebt, maar ik neem aan dat de eerste keer dat je gebruikte er niet zoveel gram doorheen ging? Je groeit dus langzamerhand de verslaving in door de tolerantie, wanneer je een tolerantie hebt opgebouwd weet je ook dat je afhankelijk begint te raken. Erg lastig bij hero denk ik ( geen ervaring).
Daarnaast lees ik dat de prijzen hier tussen de €30 / €45 op een gram liggen. Is +/- €240,- per weekend. Joekelen jullie er zo €1000,- doorheen in de maand.

Zet me toch aan het denken, als je dat alleen al omzet aan mensen die recreatief gebruiken ;)
Waarschuw beheerder

He gast ik hoop dat je het gaat lukken deze keer en je er van af komt en blijft.....

ik heb zelf ook al heel lang een benzo probleem en dan voor al met de oxa 50mg vroeger slikte ik ropies weet niet of je die kent zijn nu uit de handel werd er zo gek als een deur van ik heb er al zo veel mee naar de klote geholpen om dat ik geen grens heb ik slik gelijk een strip weg.....
of nog wat extra er bij venagan of zo en de dag er op weet ik niet meer wat ik allemaal gedaan heb en dat heeft me heel veel jaren bajes opgeleverd en weet je nog heb ik moeite om er af te blijven.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik heb jaren geleden een keer een pil gehad in de vorm van een bruine tulp. De pil gaf een super heldere high :jaja: en duurde de hele avond. Nadeel was dat je de volgende dag helemaal naar de tering :nee: was en het zonlicht niet meer kon verdragen. Later bleek dat de pil een lage dosering heroïne had. De combo heroïne en XTC was briljant, maar die day after wil ik echt nooit meer meemaken! :nee:

Voor mij geen bruin dus....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb nog een tijdje als bijbaan methadon drank gemaakt in een apotheek (altijd vanzelfsprekend met mijn klauwen vanaf gebleven). Ging per vaten van 20 liter waar je dan afhankelijk van de concentratie 100 tot 200 gram methadon in mikt en dan uitvult in van die kleine cups. Dan zie je pas hoeveel mensen er hookt zijn aan de hero. Iedere week een paar 100 liter (1 dosis is 5 tot 12 ml volgens mij) en de week erna was het gewoon weer op...zou er gewoon lekker vanaf blijven!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van anegel op zondag 1 juli 2012 om 23:03:
Ik haal regelmatig op de Vrijdag een paar gram en rook dan een dag of 2 met een paar vrienden muziekje er bij lekker rustig aan het bevalt mij beter dan speet en coca.
Dus nu een maand of 2 verder gaat alles goed hier.

Ja het begint in het weekend.... en maar blijven denken dat je het in de hand hebt pik! (Y) Je bent opweg naar ellende, je bent alleen een beetje te naïef om het in te zien.
Beter stop je ermee nu het nog enigzins kan, anders eindig je net als mijn vrienden... in de goot.
Waarschuw beheerder
Wat kim-me hierboven verteld. Ik sprak mn neefje gister die dat dus ook in zn buurt had meegemaakt. Ik snap niet dat mensen met deze brol gaan kloten. Is het soms weer met een opmars bezig? Wellicht door een overschot aan goedkope afghaanse heroineofzo?
Ik heb nog steeds het schrikbeeld van hoog catherijne in de 80's als klein menneke voor me.
Maar voor de personen die ermee bezig zijn ik hoop dat jullie optijd door hebben dat het niet uit de klauwen loopt, je zal niet de eerste zijn waarbij het fout gaat.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van PimPamPat op zaterdag 28 juli 2012 om 09:28:
Later bleek dat de pil een lage dosering heroïne had. De combo heroïne en XTC was briljant

Nee! Heroine is ten eerste veel te duur om in een pil te stoppen en een merkbare hoeveelheid past ook niet in een pil. Daarnaast zal heroine die illegaal gemaakt is oraal niet werken. Je zult er dus niets van merken. In de UK is in de jaren 90 hier een onderzoek naar geweest en vond men alleen maar MDE in de onderzochte (verdachte) pillen.

Als jij ander bewijs hebt, dan zie ik dat graag tegemoet. En anders heeft niemand wat aan deze van horen zeggen fabels die mensen zoals jij de wereld in slingeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je pist en schijt alles onder en je aderen branden like hell good luck

Waarschuw beheerder
+6-1
(permanent verbannen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Duurt wel 3 kwartier ofzo, maar als je een beeld wilt krijgen van wat het met je kan doen kan ik deze docu zeker aanraden.

http://www.youtube.com/watch?v=7thZbHTvZIQ
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 16:05:
Meeste dealers hebben de 1ste keer gratis actie .

Vul zelf maar de rest in hahaha

hahaha lijkt me met hero geen goed idee, als je lichaam niet gewend is aan opiaten is de eerste keer niet echt een succes ;)
Waarschuw beheerder
+2
Als je een beetje engels kan en je wilt antwoord op deze vraag kijk dan even deze http://www.youtube.com/watch?v=-9huWlXFA1s
leuk soms herkenbaar en informatief filmpje :)
Waarschuw beheerder
Wow vet filmpje amfitamien! Ik geloof dat verhaal wel en dat bevestigd mn angst voor dit spul ook wel. Niemand zou iets nemen waar je na een keer van je kontje achter het station gaat verkopen.. Althans dat lijkt mij :)
Waarschuw beheerder
Hey Lex!!! hoegaan de zaken? hehe, ...... iemand ervaring met suboxone, en het stoppen cq. afbouwen daarvan? oh ja, begin nooit met heroine! (maar stop er ook nooit mee) :p
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DwarsLazy op zondag 23 september 2012 om 16:51:
Hey Lex!!! hoegaan de zaken? hehe,

He maatje jij ook weer hier de zaken kunnen altijd beter dat weet je wel hahaha
Nog wat nodig dan haha
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=7thZbHTvZIQ
kijk dit eens mensen

Waarschuw beheerder
Ja, heroine is direct verslavend. Dat wil overigens niet zeggen dat iedereen die het probeert meteen junk wordt, een groot deel van de experimenteerders hield het slechts bij 1 of enkele keren. Mijn oom is opgegroeid in de flower power-tijd, hij heeft ook wel eens heroine gebruikt (gerookt, niet gespoten) en vertelde dat dat wel meer gebeurde maar dat slechts een paar van die mensen in de goot is geeindigd.
Waarschuw beheerder
Nog nooit gespoten het roken vind k net 30jointz roken ofzo helemaal vn de wereld 2x geprobeert niet verslavend voor my
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2012 om 00:26:
Enfin, zijn er nog mensen uit drachten die heengaan zondag?

kom je uit drachten ???

Waarschuw beheerder
HEROINEHOERTJES

3-delige reportage uit Belgie van Paul Jambers :

Heroine is enkel voor mensen met een zeer sterk karakter eigenkennis en persoonlijkheid.
Anders ga je eraan kapot.
Je leven zal voornamelijk draaien om heroine te scoren en alles wat daarbij hoort.Dit kan heel ver gaan.
Nog maar gezwegen over de lichamelijke aftakeling doordat je zelfrespect helemaal verloren gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amfitamien op zaterdag 8 september 2012 om 12:50:
Als je een beetje engels kan en je wilt antwoord op deze vraag kijk dan even deze http://www.youtube.com/watch?v=-9huWlXFA1s
leuk soms herkenbaar en informatief filmpje :)

Aangrijpend !

Waarschuw beheerder
Mocht ik ongeneeslijk ziek worden dan ga ik het proberen.. denk alleen dat de verhalen allemaal groter zijn dan dat ze echt zijn!
Over LSD dacht ik ook nooit doen, blijven hangen je ziet dit dat.. nou deze zomer op woodstock gedaan viel allemaal hartstikke mee haha! (ligt natuurlijk ook aan de mate waarin je het doet)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 oktober 2012 om 14:59:
Mocht ik ongeneeslijk ziek worden dan ga ik het proberen.. denk alleen dat de verhalen allemaal groter zijn dan dat ze echt zijn!
Over LSD dacht ik ook nooit doen, blijven hangen je ziet dit dat.. nou deze zomer op woodstock gedaan viel allemaal hartstikke mee haha! (ligt natuurlijk ook aan de mate waarin je het doet)

Lsd kun je niet vergelijken met heroine.
Van heroine is het algemeen bekend dat dit lichamelijk zeer verslavend is.

HEROINE : Lichamelijk en psychisch verslavend

LSD : Enkel psychisch verslavend zoals wiet. (het kan wel ernstige lichamelijke gevolgen hebben bij overmatig gebruik)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2012 om 15:09:
HEROINE : Lichamelijk en psychisch verslavend

LSD : Enkel psychisch verslavend zoals wiet. (het kan wel ernstige lichamelijke gevolgen hebben bij overmatig gebruik)

Je spreekt jezelf zó tegen in slechts twee zinnen. Drink 'n biertje, rook 'n pijp met 3 a 4 gram wiet erin, drink vervolgens 'n halve liter rum en je weet hoe 'n shot ongeveer werkt. Fysiek en psychisch moet dat wel gevolgen hebben, niet dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 27 oktober 2012 om 02:55:
Je spreekt jezelf zó tegen in slechts twee zinnen. Drink 'n biertje, rook 'n pijp met 3 a 4 gram wiet erin, drink vervolgens 'n halve liter rum en je weet hoe 'n shot ongeveer werkt. Fysiek en psychisch moet dat wel gevolgen hebben, niet dan ?

Hoezo ik spreek mezelf tegen ?

Heroine is lichamelijk zeer verslavend LSD niet. simpel
Het is niet omdat LSD fysieke gevolgen kan hebben bij overmatig gebruik (in je hersenpan) dat je er daarom lichamelijk afhankelijk van bent.
Ik snap echt niet wat je bedoelt hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anegel op zondag 1 juli 2012 om 23:03:
Ik haal regelmatig op de Vrijdag een paar gram en rook dan een dag of 2 met een paar vrienden

beter kap je met die shit ;) let maar op als je zo doorgaat dat gaat fout
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op maandag 9 juli 2012 om 21:17:
Zet me toch aan het denken, als je dat alleen al omzet aan mensen die recreatief gebruiken ;)

Ok daar heb je wel een punt we zitten nu al een paar gram hoger dan aan het begin maar het is nog wel alleen in het weekend.

Waarschuw beheerder
Kijk dat het al meer wordt zegt al veel, vooral paar gram, dat is niet niks.. Denk eens in coke, een paar gram meer coke..
Misschien toch een keertje stoppen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2012 om 14:03:
Heroine is lichamelijk zeer verslavend LSD niet. simpel

Weet je wel wat je met LSD zoal kunt aanrichten in psychisch opzicht ?! Als het fout gaat kun je moeilijk nog acceptabel functioneren in maatschappelijk verband. Neem je hero en ben je er zelfs aan verslaafd, dan nog kun je gewoon je beroep uitoefenen, áls je maar genoeg poet hebt. Ik zie het dubbele, de tegenspraak in je reply heel duidelijk (Y) But eh, no offence joh :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 7 november 2012 om 00:24:
Weet je wel wat je met LSD zoal kunt aanrichten in psychisch opzicht ?! Als het fout gaat kun je moeilijk nog acceptabel functioneren in maatschappelijk verband

Hoe kom je daar nou weer bij?? Een bad trip kan vervelend zijn maar dat iemand er niet meer goed door kan functioneren is echt zeer zelden zoniet nooit gebeurd. Aan de andere kant functioneert een zeer groot deel van de heroïneverslaafden uberhaupt niet meer in de maatschappij. Als je de feiten erop naslaat is LSD zelfs één van de drugs met het minste gevaar voor de maatschappij, en heroïne samen met alcohol zorgt voor de meeste problemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 7 november 2012 om 00:24:
Weet je wel wat je met LSD zoal kunt aanrichten in psychisch opzicht ?

Ik heb het over de verslaving van het product.
Jij hebt het over de schade die het kan aanrichten. Dat is iets totaal verschillend.

@ chrizum : Van lsd is wel degelijk gekend dat je psychische problemen kan krijgen bij overmatig gebruik.
Nuja die problem krijg je niet niet zomaar. Het kan ook zijn dat je genetisch bent aangelegd voor psychische problemen
en dat drugs zoals lsd dit triggeren . Maar daar weet ik niets van af het is maar een veronderstelling
Waarschuw beheerder
Hallo beste mensen wassuuppp ?? leuk dat jullie mee denken en schrijven hier op mijn forum over Hart Drugs... even een info van af mijn kant.
Ik gebruik nog altijd in het weekend maar het is wel waar wat iemand mij schreef dat ik nu al meer begin te gebruiken maar heb het nog in de hand.
Groet.....

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van anegel op woensdag 14 november 2012 om 20:35:
even een info van af mijn kant.

Zijn de vragen die je in februari dit jaar had inmiddels beantwoord ?
Waarschuw beheerder
+1
Maar ieder weekend? Wat gebeurd er als je dat niet zou doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stimpy op donderdag 15 november 2012 om 11:59:
Maar ieder weekend? Wat gebeurd er als je dat niet zou doen?

Nu nog niets ja op de maandag voel ik me niet lekker ik denk dat ik dit experiment wat uit de hand loopt ik gebruik nu soms ook al door de week.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anegel op donderdag 22 november 2012 om 16:18:
Nu nog niets ja op de maandag voel ik me niet lekker ik denk dat ik dit experiment wat uit de hand loopt ik gebruik nu soms ook al door de week.

...

Waarschuw beheerder
Die docu van Jos Bobbols, heel erg ontroerend.. Echt fascinerend hoe anders dat leven van dat soort mensen is.

Waarschuw beheerder
Misschien toch beter als je gaat stoppen, je ziet het zelf al, doordeweeks gebruiken..
Waarschuw beheerder
Anders ga je stoppen en ga je het afkickverhaal hier ook beschrijven. Ben erg benieuwd namelijk. Tevens een mooi nieuw expiriment

Waarschuw beheerder
+1-6
(permanent verbannen)
Ik heb al moeite met pillen ........ ik zal deze shit nooit doen :P. Van pille ga je al hard genoeg imo. Ik snap niet waarom mensen dan nog 100x extremer willen..???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lekker shotten man en daarna meteen een lijn speed, doe eens gek

ps. de speed is om de drang naar nieuwe hero tegen te gaan
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 december 2012 om 18:59:
Ik heb al moeite met pillen ........ ik zal deze shit nooit doen :P. Van pille ga je al hard genoeg imo. Ik snap niet waarom mensen dan nog 100x extremer willen..???

Het is niet te vergelijken heroine is een downer mdma menen upper, en val pillen wordt je nog wel zat gebeurt iedereen Na een tijd iig in myn omgeving, alleen nog slaap pillen :p

Waarschuw beheerder
Alleen al dat ik een naald in m'n arm zou moeten steken moet ik niet aan denken, bah.
Naast dat het veels te verslavende en slopende rotzooi is natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Niemand zegt dat je perse een naald in je arm moet steken als je heroine gebruikt he. het word ook genoeg gerookt folietje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davicii op dinsdag 11 december 2012 om 14:18:
Niemand zegt dat je perse een naald in je arm moet steken als je heroine gebruikt he. het word ook genoeg gerookt folietjePeterGriffinvolgen:

I know, maar spuiten is toch veel efficiënter/goedkoper en sneller werkzaam?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 december 2012 om 14:44:
I know, maar spuiten is toch veel efficiënter/goedkoper en sneller werkzaam?

jaa daar heb je gelijk in maar er zijn toch veel gebruikers die iets liever wat meer betalen om geen naald in hun arm te hoeven steken.
keta kan je ook spuiten als je wilt, maar wordt ook vaak alleen gedaan door de echte keta verslaafden.

Waarschuw beheerder
En dat is idd een interessante vraag: bestaan er bij heroïne gebruikers die het bij 'in het weekend even wat roken' kunnen (blijven) houden?
Of is het gewoon vrijwel zeker dat (tenzij je afkickt) je op den duur ingehaald wordt door de drug?
Bij een middel dat zo erg op je 'verslavingsreceptoren' inramt en geestelijk én lichamelijk zwaar verslavend is lijkt me het heel moeilijk om dat in de hand te houden.
Waarschuw beheerder
Het is toch bekend als je eenmaal aan heroine begint,
Verslaafd raakt, zou er nooit aan beginnen!
Waarschuw beheerder
Hmmm ik doe een minor psychologie en vandaag hadden we themadag over verslaving, kwam ook iemand spreken die heroïneverslaafd is, nog steeds. Hij is wel 14 jaar clean geweest (helemaal uit zichzelf) omdat hij verliefd was en getrouwd, maar na de scheiding weer erin teruggevallen. Heel bizar hoe dichtbij zoiets kan komen op zo'n moment. Hij gebruikt nu af en toe, maar zegt dat het wel heel erg moeilijk is ook.
Waarschuw beheerder
+1
geen aanrader, zeer verslavend idd.
nu zo'n 4 jaar clean van die shit.
Waarschuw beheerder
Van crack word je egt niet direct hooked, als je maar sterk in je schoenen staat..

Heroine zou ik tog egt niet aanraken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreamer020 op dinsdag 18 december 2012 om 07:04:
Van crack word je egt niet direct hooked, als je maar sterk in je schoenen staat..

Heb juist gehoord dat crack veel verslavender is, maar dat je snel overstapt naar hero omdat crack zo vertieft duur is?
Waarschuw beheerder
al een tijdje niks meer van de TO gehoord,ben benieuwd hoe dat het nu met hem gaat. (of hij het gebruik nog onder controle heeft)
Waarschuw beheerder
Zou het opzich best een keer willen proberen, met als insteek dat je alles een keer geprobeerd moet hebben.
Ik kan me seriues niet voorstellen dat ik daarna er verslaafd aan zou raken. Als je het niet gebruikt uit probelemen maar gewoon eenmalig voor interesse moet het wel kunnen denk ik. Maar dat is geheel persoonlijk.

Waarschuw beheerder
MWah mij lijkt het sowieso niet echt wat.. Houd persoonlijk toch niet echt van downers, dan zou ik eerder een keer crack proberen. Maar goed ik ken mezelf en ben best wel verslavingsgevoelig op bepaalde vlakken dus beter probeer ik et niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2012 om 20:19:
Heb juist gehoord dat crack veel verslavender is, maar dat je snel overstapt naar hero omdat crack zo vertieft duur is?

Dan heb je dat verkeerd gehoort, sowieso is hero veel duurder dn crack.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZERO_ op dinsdag 11 december 2012 om 18:20:
Hij gebruikt nu af en toe, maar zegt dat het wel heel erg moeilijk is ook.

Spijker op z'n kop. Verslaafd wordt je niet. Dat ben je, al heel je leven. Ik kan coke gebruiken wat ik wel, speed gebruiken wat ik wil. Ik word nooit verslaafd. Dat weet ik heel zeker. Doe nu al 20 jaar drugs. Vroeger meer, nu nog maar een keer of 5 per jaar.

Verslaafden zijn ook zielige mensen. Het is een ziekte. Ik heb pasgeleden weer een euro gegeven aan een junk met de opmerking: Wel gaan eten he. Maar ja, of hij het aan drugs besteedt of niet, je kunt er niks aan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op zondag 23 december 2012 om 00:12:
Verslaafden zijn ook zielige mensen. Het is een ziekte. Ik heb pasgeleden weer een euro gegeven aan een junk met de opmerking: Wel gaan eten he. Maar ja, of hij het aan drugs besteedt of niet, je kunt er niks aan doen.

Die eerste opmerking komt vrij denigrerend over. Bedoel je waarschijnlijk niet zo, maar zo komt het dus wel over. En als een junk of dakloze mij om wat geld vraagt voor te eten, dan geef ik hem (of haar) geen geld, maar ik haal wat te eten. Kost me wat meer, maar dan weet ik wel zeker da het aan eten wordt besteed. ;-)

En wat verslaving betreft; sommige mensen zijn nu eenmaal verslavingsgevoeliger dan anderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 23 december 2012 om 00:16:
sommige mensen zijn nu eenmaal verslavingsgevoeliger dan anderen.

kanjer :hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreamer020 op zaterdag 22 december 2012 om 23:56:
Dan heb je dat verkeerd gehoort, sowieso is hero veel duurder dn crack.

Je weet dat crack uitgekookte coke is.. Hero is sowieso goedkoper...\
Waarschuw beheerder
Die eerste opmerking komt vrij denigrerend over. Bedoel je waarschijnlijk niet zo, maar zo komt het dus wel over.

Zo bedoel ik het inderdaad niet, maar dat is nou eenmaal het probleem bij geschreven tekst. Maar prima dat jij eten gaat kopen, ik heb daar geen tijd voor. Wat ik me wel ben gaan realiseren is dat het iedereen kan overkomen, op straat staan (wel of niet verslaafd aan drugs).

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van lunatic4life op dinsdag 18 december 2012 om 21:35:
Ik kan me seriues niet voorstellen dat ik daarna er verslaafd aan zou raken.

Denk je dat een zwaar in de goot geraakte heroïne-junk zich dat wel kon voorstellen toen ie begon? ;)

Waarschuw beheerder
En wat verslaving betreft; sommige mensen zijn nu eenmaal verslavingsgevoeliger dan anderen.

Dat sowieso. Heeft met erg veel dingen te maken, er bestaat bijvoorbeeld zelfs een bepaald gen dat gevoelig maakt voor drank/coke-verslaving.
Ook AD( H )D'ers zijn extra snel verslaafd aan drugs. Naast het feit dat die mensen vaak meer moeite hebben impulsen te beheersen, werkt hun 'beloningssysteem' in de hersenen extra goed op dopamine (ook bij roken al).

Maar bepaalde drugs (zoals heroïne) zijn denk ik bijna voor iedereen veel zwaarder verslavend. Je moet echt 1. sterk in je schoenen staan/discipline hebben 2. een stabiel leven en omgeving hebben en 3. niet bovengemiddeld verslavingsgevoelig zijn; wil je een kans maken om op een 'verantwoorde' manier heroïne te gebruiken en geen junk te worden. Mensen die roepen dat ze niet verslaafd aan heroine zullen raken omdat ze ook verantwoord speed, xtc of coke gebruiken onderschatten de kracht van heroine op je 'verslavingsreceptoren' denk ik. Dat zijn allemaal geen drugs waar je al tijdens de kater van het vorige gebruik weer naar hunkert.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 01:15:
Dat zijn allemaal geen drugs waar je al tijdens de kater van het vorige gebruik weer naar hunkert.

Dat is 'n zeer cruciaal kenmerk van hero !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 28 december 2012 om 01:29:
Dat is 'n zeer cruciaal kenmerk van hero !!

Voor zover mijn kennis over heroïne gaat, is dat idd zo ja.
Zo blijf je dus maar bezig, en kun je in een 'cirkel' komen. Sowieso lijkt het me dus belangrijk dat ALS je het probeert, je zorgt dat je voorlopig niet meer aan een nieuwe dosis kunt komen of dat je het koopt van dealers die er belang bij hebben je snel weer meer te verkopen en je snel kunnen vinden.

Alcohol is ook redelijk verslavend, maar daarbij scheelt het nog dat je minder snel hunkert naar een nieuw 'shot' als je een kater hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 01:51:
je zorgt dat je voorlopig niet meer aan een nieuwe dosis kunt komen of dat je het koopt van dealers die er belang bij hebben je snel weer meer te verkopen en je snel kunnen vinden.

:lol: niet te realiseren dus...

Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 01:51:
Alcohol is ook redelijk verslavend, maar daarbij scheelt het nog dat je minder snel hunkert naar een nieuw 'shot' als je een kater hebt.

Je kunt op één dag kotsen door 'n overdosis en later door 'n nieuwe...dosis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 28 december 2012 om 01:58:
:lol: niet te realiseren dus...

Lastig ja.. of je zou met een stel vrienden eenmalig aan 1 dosis voor iedereen moeten zien te komen door zo anoniem mogelijk ergens wat te kopen. Liefst in een voor jullie onbekende omgeving waar je niet snel weer komt.

Uitspraak van inactief op vrijdag 28 december 2012 om 01:58:
Je kunt op één dag kotsen door 'n overdosis en later door 'n nieuwe...dosis

Klinkt ongelooflijk naar. Je hersenen leren dus bij heroïne niet af om snel weer te gebruiken wanneer je er een keer doodziek van bent. De associatie 'fijn' is vele malen overheersender.
Bij alcohol, wiet, xtc, ghb, 4-fa, methylone, truffels is een keer een minder fijne 'trip' of zware misselijkheid direct genoeg voor mij om er een hele tijd niet aan te zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 02:18:
De associatie 'fijn' is vele malen overheersender.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 28 december 2012 om 02:51:
De associatie 'fijn' is vele malen overheersender.

Als je het zo hoort, veranderd dat spul na 1 keer gebruik je hersenen echt. Een bepaalde nieuwe hele dominante 'verbinding' die je bijna nooit echt weer kan weerleggen, hoogstens wat vervagen...

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 28 december 2012 om 02:51:
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 02:18:De associatie 'fijn' is vele malen overheersender.

Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 03:06:
Uitspraak van inactief op vrijdag 28 december 2012 om 02:51:De associatie 'fijn' is vele malen overheersender.
Als je het zo hoort, veranderd dat spul na 1 keer gebruik je hersenen echt. Een bepaalde nieuwe hele dominante 'verbinding' die je bijna nooit echt weer kan weerleggen, hoogstens wat vervagen...

Ga je nou jezelf lopen citeren en daarop reageren?

Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 02:18:
Klinkt ongelooflijk naar. Je hersenen leren dus bij heroïne niet af om snel weer te gebruiken wanneer je er een keer doodziek van bent. De associatie 'fijn' is vele malen overheersender.

Ja dus.... :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 03:14:
Ga je nou jezelf lopen citeren en daarop reageren?

Nee, hij benadrukt mijn punt nog even om te willen zeggen dat deze drug niet te vergelijken is met de meeste andere (qua verslaving). Beter kijken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 03:14:
Ja dus.... :vaag:

Dus? Je 'leert' er niet van wanneer het (een klein beetje of erg) mis gaat. Daardoor zijn de remmingen weg en de kans op een overdosis steeds groter.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 03:20:
Nee, hij benadrukt mijn punt nog even om te willen zeggen dat deze drug niet te vergelijken is met de meeste andere (qua verslaving). Beter kijken

Hij citeert jou en voegt daar verder geen opmerkingen aan toe. Dan kun je dus niet weten wat hij daarmee wilt zeggen. Dat kun je alleen vermoeden. Niks mis dus met mijn manier van kijken. Maar goed, dit gaat al richting off topic.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 december 2012 om 03:27:
Hij citeert jou en voegt daar verder geen opmerkingen aan toe. Dan kun je dus niet weten wat hij daarmee wilt zeggen. Dat kun je alleen vermoeden. Niks mis dus met mijn manier van kijken. Maar goed, dit gaat al richting off topic.

Klopt idd, maar ik denk dat hij mijn eigen 'semi-vraag'/opmerking (dat ik bij andere drugs totaal geen zin heb om snel weer te gebruiken als het 'misgaat' en dat dat bij heroine wel zo zou zijn) beantwoord met een verklaring die ik zelf eerder gaf. Maar das idd gissen. :)
Maar u bent de mod en u bepaalt :P ik hou m'n mond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WATTE op maandag 3 december 2012 om 13:32:
Anders ga je stoppen en ga je het afkickverhaal hier ook beschrijven. Ben erg benieuwd namelijk. Tevens een mooi nieuw expiriment

Nou misschien doe ik dat wel is een goed idee als ik het ga doen schrijf ik het wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2012 om 20:19:
Heb juist gehoord dat crack veel verslavender is, maar dat je snel overstapt naar hero omdat crack zo vertieft duur is

Crack dat is hier in Nederland heel wat anders dan wat je bv op tv ziet over de crack in de usa.
Hier krijg je gekookte coca en dat doen ze berijden door de ruwe zeg maar de snuif coca te koken in amoniejak (spel fout) of in maagzout dan wordt de coca vloeibaar en met het puntje van een mes dep je de shit er uit dan drogen of als je het echt goed wil doen nog een keer na koken in water zo dat die smaak van die amo er af is. En dan is het klaar voor gebruik de 1 rookt het nog op de folie maar 95% die gooit het op de pijp en het is geestelijk 1 van de meest verslavende drugs die er is hier in ons Holland.

Waarschuw beheerder
Ik gebruik het toch weer steeds vaker de laatste tijd en dan bedoel ik 1 gram verspreid over de week, de kwaliteit is gewoon goed, maar ik moet wel metadon erbij slikken, dat is nadeel. En even over spuiten. Spuiten zou ik mensen altijd afraden. Vaak beginnen mensen pas te spuiten als roken en snuiven niet meer werkt. Spuiten geeft de ultieme rush, dat klopt.

Paar tips voor diegenen die het toch willen.

1.Zorg dat je met meerdere mensen bent (die je kunt vertrouwen) dus zoek je mensen goed uit
2. JIJ bent de enige die spuit, laat de anderen chinezen of snuiven
3. Zorg dat er amfetamine aanwezig is (wat als je gaat o.d.-en bestaat de kans dat er geen ambulance komt, die hebbeb het veel te druk met ghb- ers, (geen dis-respect) ik spreek uit ervaring(en)
4.Zorg dat er een 'vrijwel nuchter' persoon bij is, die kan een joint roken maar meer niet, MET EEN AUTO, HET LIEFST IEMAND DIE IN DE VERPLEGING WERKT EN DIE JOU EEN SHOT(JE) HELE STERKE DURFT TE GEVEN, als diegene die zonodig wilde spuiten begint te o.d -en.

Ik weet dat ze in ziekenhuizen adrenaline rechtstreeks in je hart spuiten, maar amfetamine werkt ook hoor maar dan zou ik eerst een normale ader proberen

Oja, dan nog dit
Ik rook en snuif het nu ongeveer 5 jaar, met lange tussenpozen, maar heb 4 keer O.D gehad en ik heb nog nooit heroine gespoten. Maar ik vond het blijkbaar nodig om heel veel drank, benzo's, metadon en andere kalmerende shit zoals ghb erbij te nemen. MENSEN, doe dit in hemelsnaam niet

speed en coke basen kan wel samen met bruin, MAAR DAN KRIJG JE HET UPPER-DOWNER EFFECT, ooK ERG LINK

Nog 1 ding: als je sirieus met hero wilt expirimenteren, ga dan ook vast naar de verslavingszorg in jouw regio, en laat je instellen op metadon. Dit klinkt dom, maar vermindert de kans op od heel sterk

Jullie kunnen voor vragen altijd prive bericht sturen (alleen serieus graag) dan probeer ik te beantwoorden

Fijne dag en werkze ik neem nog een ---------/ en brood met hagel slag

groeten van Roland
Waarschuw beheerder
+6
donateur
Hoe is het nu met anegel? Heb je wifi onder de brug?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.aaike op zaterdag 11 februari 2012 om 17:37:
Ik ken iemand die verslaafd is aan de hero.. Het schijnt dat de 1e x niets is ofzo,ziek worden enzo,maar de 2e x schijnt echt helemaal geweldig te zijn.. het is echt bende,maar toch zou k wel nieuwsgierig zijn,want het schijnt zo lekker te zijn.. Maargoed ik ga het nooit proberen,tenzij ik nu hoor dat ik doodga bijna ofzo.. Maargoed het is geen leuk cirkeltje hoor,altijd naar amsterdam bijlmer om dope te scoren,die mensen liegen,stelen,bedriegen alles.. Ziet er overgens ook niet uit,is al 5x afgekickt,maar goed telkens verlangt die er weer naar

De geestelijke verslaving blijft altijd idd. Je hersenen zijn na een tijdje letterlijk zo erg veranderd dat ze nooit die kick/rush vergeten (dat spul heeft een extreme invloed op je receptoren/je 'beloningssysteem' die daarna elke andere soort prikkel minder lekker/sterk vinden).

Lichamelijk is de verslaving na een aantal (vreselijke) dagen over, geestelijk nooit.
Je kunt slechts leren die verslaving te onderdrukken en te zorgen dat je uit je oude omgeving vertrekt.
Ik zelf zal er in elk geval nooit aan beginnen. Al was de kans dat ik verslaafd raakte 40 %, dan nog lijkt me het het risico niet waard.
Genoeg leukere 'veiligere' alternatieven :P
laatste aanpassing