Partyflock

Forumonderwerp · 1128206
2 volgers · 1696x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-4
DEN HAAG - Het in huis hebben van een hond moet verboden worden, omdat dat pure dierenmishandeling is. Dat stelt het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten.

„Honden horen in de natuur, maar niet in een huis”, aldus Küçük. Hondenbezit zou volgens hem daarom strafbaar moeten worden in de hofstad. „Een hond in een flat is dierenmishandeling.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11393073/___Verbied_honden___.html?sn=binnenland

Wat een onzin weer!:rot:
In arabische landen kijken ze nauwelijks om naar dierenleed, sterker nog die paar dierenorganisaties die daar zijn
vragen gesponseerd te worden door mensen uit o.a nederland.
Dat hij het onreine dieren vind kan die natuurlijk niet zeggen in de politiek.:facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 4 februari 2012 om 12:54:
Eendenpoep en ganzenpoep is lang niet zo'n probleem als hondenpoep

ja, kan wel merken dat jij nooit de eendjes voert

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 29 januari 2012 om 19:30:
In arabische landen kijken ze nauwelijks om naar dierenleed, sterker nog die paar dierenorganisaties die daar zijn

:roflol: dierenleed en onrein vind ik vrouwen met snor en je lul in een geit steken dat mag dan weer wel
mits ze hem goed afvegen natuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 4 februari 2012 om 14:18:
a, kan wel merken dat jij nooit de eendjes voert

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 4 februari 2012 om 12:54:
Jij bent dan houder van de hond en dus verantwoordelijk voor zijn stront..
Moeilijk he, zelf nadenken

ken je dat hondenbelasting betalen zoals ze het ook wel noemen
en dan zouik zelf nog is de stront opruimen met een poepzakje :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind je gedrag asociaal.. Je hoort je hond niet los te laten lopen als het geen losloopgebied is. In een park zijn vaak ook kinderen, ik vind het heel onverantwoordelijk gedrag.
Alle honden die ooit een mens aangevallen zijn, 'deden ook niks'... denk daar maar eens over na.

lig meestal niet altijd aan de hond maar aan het baasje zelf of hij betrouwbaar is of niet
asociaal is het als hij zelf in het park zou schijten..
je weet zelf of je eigenhond te vertrouwen is of niet,en anders moet je hem ook niet in losloopgebied
los laten lopen.. daar loop zeker niemand of wat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op vrijdag 3 februari 2012 om 21:24:
honden ruiken mensen niet aan hun kruis dat doen ze enkeld als er een sterke geur afkomt.
je heb van die viespeuken die er choco pasta ofzo opsmeren en zo beesje ernstig misbruiken.
niet dat jij je aangesproken moet voelen , honden vragen om aandacht om geaait te worden meestal ruiken ze aan je hand.
het zal bij jou wel toevallig geweest zijn, omdat je ze niet aait en wellicht een wilde avond had gehad.

base :lol:
dat ze dat beestje en pindakaas misbruiken ok maar laat daarna dat beestje ook ff aan de beurt:lol:
waarom denk je dat martin gauws zo handig is met honden die heb de calve uitgevonden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 07:43:
lig meestal niet altijd aan de hond maar aan het baasje zelf of hij betrouwbaar is of niet

mee eens, ligt altijd aan de mensen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 07:49:
dat ze dat beestje en pindakaas misbruiken ok maar laat daarna dat beestje ook ff aan de beurt
waarom denk je dat martin gauws zo handig is met honden die heb de calve uitgevonden

:roflol: nee gassie dat is niet ok! gauws is zelf een labrador:P
Waarschuw beheerder
-1
Moslims zijn hondeng dus verbieden ze zichzelf

Waarschuw beheerder
Een goeie maat van me Frans B. bestelt weleens Chinees. Ook zijn Chinees was tegen het hondenverbod.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 07:24:
ken je dat hondenbelasting betalen zoals ze het ook wel noemen
en dan zouik zelf nog is de stront opruimen met een poepzakje

Hondebelasting betaal je voor de stront die ze opruimen op de gebieden waar geen opruimpplicht geldt.
Die zijn er namelijk overal.
Als jouw hond of de hond waar je mee loopt dus buiten zo'n hondenuitlaatgebied schijt, dan moet JIJ dat dus opruimen.
Als je dat niet doet, zijn er hoge boetes voor uit te delen...

Als je hier bij mij voor mijn deur kijkt... ik heb een groot hondenpoepprobleem voor mijn deur.
Overal ligt schijt.
En daar wordt ik mooi schijtziek van!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 11 februari 2012 om 10:32:
wordt ik

...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 29 januari 2012 om 19:30:
„Honden horen in de natuur, maar niet in een huis”, aldus Küçük.

turken horen in turkije, niet in nederland

lekker makkelijk ditdat

Waarschuw beheerder
zus zo

Waarschuw beheerder
+1
wie moeten ze dan neuken als hun vrouw naar integratiecursus is? lekker schijnheilig weer :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2012 om 00:48:
wie moeten ze dan neuken als hun vrouw naar integratiecursus is? lekker schijnheilig weer :/

daar hebben ze geiten voor uitgevonden toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2012 om 00:48:
wie moeten ze dan neuken als hun vrouw naar integratiecursus is? lekker schijnheilig weer

:lol:

Waarschuw beheerder
we zouden die geit op cursus moeten sturen dat hij die turk kan neuken