Partyflock

Forumonderwerp · 1127457

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Dinsdag op mijn werk begon ik lichtelijk last van mijn nek te krijgen, maar nog niks waar ik mij toen zorgen om maakte.
Woensdag had ik wel enorm last van mijn nek, en kon het amper 2 centimeter naar links of naar rechts bewegen.
De pijn zat vooral links in mijn hals, en trok door tot achter boven aan mijn schedel.
Donderdagochtend werd ik wakker, en tot mijn verbazing kwam ik erachter dat ik door de pijn mijn bed niet eens uit meer kon komen.
Ik heb mijn werk afgebeld en toch maar een afspraak bij mijn huisarts laten maken omdat ik het niet echt vertrouwde.
Aangekomen bij de huisarts wist hij mij te vertellen dat het toch mijn spieren waren, en dat ik 8x 500 mg paracetemol en 4x 400 mg iboprufen in moest nemen, en dat de pijn binnen 2/3 dagen weg moest trekken.
Tot en met Zaterdag heb ik die rotzooi geslikt, maar het heeft geen enkel effect gehad, en de pijn is niet 1x weggetrokken.
Zaterdagsavond voelde ik me zo beroerd, dat ik toch maar een afspraak bij de dokterswacht heb laten maken omdat de pijn echt ondragelijk geworden was.
Ook deze arts wist mij te vertellen dat al mijn spieren van mijn nek/hals/keel te gespannen waren, en dat het verstandig was een afspraak te laten maken bij de fysio.
Zondagavond werd de pijn zo erg, dat ik niet eens meer kon liggen, omdat de pijn zo erg was dat mijn spieren stuiptrekkingen begonnen te veroorzaken. Ik had een suis in mijn hoofd en het bonkte ook als een gek. Die hele nacht heb ik wakker gelegen wachtend op het moment dat ik s'ochtends meteen weer een afspraak kon laten bij mijn huisarts.
Maandag heb ik inderdaad meteen gebeld, en ik kon direct langskomen om het nog eens een keer te kunnen laten controleren. Weer zei de arts dat het mijn spieren waren die zonder enige aanleiding aangespannen waren. Ik heb van de arts 10mg diazepam meegekregen om toch een beetje te kunnen slapen, en een band om mijn nek voor de stevigheid.
Inmiddels heb ik al 3x10 mg diazepam achter de kiezen, 4000mg paracetemol gehad, en 1600 mg iboprufen. Ik kijk zo scheel als een banaan, en de pijn is alsnog niet om uit te houden.
Zelf ben ik bang dat er meer is als alleen mijn spieren, omdat de linkerkant van mijn hals aardig op begint te zwellen. Wat zouden jullie doen als jullie in een situatie zaten waarin je verplicht bent met zoveel pijn te lopen, en geen pijnstiller werkt. Ik zit er echt doorheen na bijna een week niet te kunnen slapen en 24 uur met een constante pijn te moeten lopen?

Waarschuw beheerder
donateur
terug naar je huisarts en een goeie zinvolle doorverwijzing eisen (Y)

Waarschuw beheerder
Hmmm, dat klinkt echt heel akelig ja! Ik dacht ff aan het begin 'met zo'n vraag kom je toch niet op PF aan', maar ik snap na het gelezen te hebben de wanhoop een stuk beter. 't Klinkt als een nogal acute aanval ergens van. Als je 't mij vraagt een reden nogmaals de dokterpost te raadplegen of 112 te bellen (ho ho, niet paniekerig bedoeld verder), want dan is er echt wel wat meer dan wat gespannen spieren. Als je 't mij vraagt een acuut soort iets; een tijdelijk disfunctioneren in je lichaam dus. Niet meteen aan enge toestanden als kanker denken dus ;)
Maar even bellen nog een keer en eisen dat ze naar je toekomen lijkt me terecht en verstandig :)

Waarschuw beheerder
Laat even weten hoe of wat als je er bent en de mogelijkheid hebt tot reageren... (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik ben nog steeds wakker en de pijn is alleen maar erger geworden. Mijn hele hals is hard, en de hoofdpijn is niet om vol te houden. Ik heb vannacht echt een overdosis aan pijnstillers genomen, maar het werkt echt voor geen meter. Ik ga zodra de huisartsen open zijn meteen bellen en ik wil nu echt serieus genomen worden en niet aan de kant gezet worden met wat medicijnen die toch niet werken. Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel pijn in mijn leven gehad als wat ik nu voel.

Waarschuw beheerder
+1
zwellingen zijn meestal een ontstekings/overgevoeligheidsreactie van de lymfeklieren, direct om doorverwijzing eisen (niet vragen) bij huisarts, en anders naar eerste hulp in ziekenhuis
Waarschuw beheerder
+1
niet zo zeuren lijkt me een goede oplossing (y)

Waarschuw beheerder
Heb ook eens zoiets gehad..
Bleek een ontsteking in me nekspieren te hebben.
Heb ontstekingsremmers gehad en diclofenac.
Kuurtje afgemaakt van 10 dagen geloof ik en over was het :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 januari 2012 om 08:22:
zwellingen zijn meestal een ontstekings/overgevoeligheidsreactie van de lymfeklieren, direct om doorverwijzing eisen (niet vragen) bij huisarts, en anders naar eerste hulp in ziekenhuis

Maar hoort een huisarts dat dan niet te zien? Want hij heeft het daar nergens over gehad, en ben tot zeker al 2x bij mijn huisarts geweest, en 1x dokterswacht.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 januari 2012 om 09:33:
Bleek een ontsteking in me nekspieren te hebben.

Dat was het ook niet volgens hem. :S Ik heb nu inmiddels weer 30 mg diazepam gehad, en 3x 500 mg paracetemol, en het topje van de pijn is even weg. Jammer dat het spul bij mij na 3 uur al weer uitwerkt en de volgende dosis zijn effectiviteitmist.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 januari 2012 om 11:02:
Maar hoort een huisarts dat dan niet te zien? Want hij heeft het daar nergens over gehad, en ben tot zeker al 2x bij mijn huisarts geweest, en 1x dokterswacht.

huisartsen maken vaker foutjes... Dus gewoon doorverwijzing aanvragen want dit kan nooit goed zijn. Heb je ook koorts?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Fok die huisarts.
Gewoon naar het ziekenhuis gaan (Y)

Waarschuw beheerder
30 mg diazepam

Oehh pannetjes zijn best aangenaam :lief:
maar dat is toch valium dat is toch nutteloos? ik zou om diclofenac vragen.

En indd naar de 1e hulp van het zhuis, die arts an je is een prutser.

Waarschuw beheerder
Ik heb nu inmiddels weer 30 mg diazepam gehad, en 3x 500 mg paracetemol

:Z

Uitspraak van Satanica op dinsdag 10 januari 2012 om 11:53:
Fok die huisarts.
Gewoon naar het ziekenhuis gaan

Waarschuw beheerder
-1
ook keer gehad, bij mij hielp het door hete douche op mn nek te houden en dan hoofd te bewegen, steeds iets meer rekken en masseren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 januari 2012 om 12:42:
maar dat is toch valium dat is toch nutteloos?

is om die nek te ontspannen he?

ben je nou al naar het zh geweest?

Waarschuw beheerder
+1
Zeker een andere arts in het ziekenhuis laten bekijken.

Waarschuw beheerder
donateur

Gewoon bij de EHBO naar binnenlopen, gedragen worden en gewoon zeggen: ik ga verdomme niet eerder weg dan dat iemand me van deze koppijn afhelpt!!!!

Als je er echt zo beroerd aan toe bent als je zegt dan zien ze dat er iets niet in orde is en zullen ze je niet wegsturen.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Marii!! op dinsdag 10 januari 2012 om 11:49:
Heb je ook koorts?

Koorts is graadmeter voor ziekte.
Ik ben ooit acuut opgenomen met een zware ontsteking in mn lichaam. Pas toen ik Antibiotica kreeg kreeg ik koorts.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 januari 2012 om 21:40:
Pas toen ik Antibiotica kreeg kreeg ik koorts.

Zou kunnen, onderzoek heeft inderdaad bewezen dat verschillende geneesmiddelen koorts kunnen veroorzaken, maar koorts is in veel gevallen het gevolg van een ontsteking, voortkomende uit een infectie. Koorts is nl. het resultaat van communicatie tussen het ontstekingssysteem en onze hersenen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op dinsdag 10 januari 2012 om 23:31:
Zou kunnen, onderzoek heeft inderdaad bewezen dat verschillende geneesmiddelen koorts kunnen veroorzaken, maar koorts is in veel gevallen het gevolg van een ontsteking, voortkomende uit een infectie. Koorts is nl. het resultaat van communicatie tussen het ontstekingssysteem en onze hersenen....

ja maar dat wil niet zeggen dat, waar nu over het algemeen vanuit word gegaan, dat er niks is als je geen koorts hebt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op dinsdag 10 januari 2012 om 23:38:
ja maar dat wil niet zeggen dat, waar nu over het algemeen vanuit word gegaan, dat er niks is als je geen koorts hebt...

Klopt, koorts kan ook andere oorzaken hebben, maar de meeste huisartsen lijken hiervan of niet op de hoogte te zijn, of lijken nog steeds uit te gaan van hun eigen kennis en ervaring......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op dinsdag 10 januari 2012 om 23:42:
Klopt, koorts kan ook andere oorzaken hebben, maar de meeste huisartsen lijken hiervan of niet op de hoogte te zijn, of lijken nog steeds uit te gaan van hun eigen kennis en ervaring......

en ook zonder koorts kan je best ziek zijn

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben dus vanmorgen meteen doorverwezen naar de neuroloog. uit de fotos kwam niks uit wat kritiek kon zijn. daarna moest ik naar een ander ziekenhuis voor kno onderzoek. daar bleek dat ik een virusinfectie in mijn hals en nek had en heb zaldiar gekregen wat goed was voor 6 pijnloze uren. toen ik thuis kwam had ik minder pijn en ben eindelijk even in slaap gevallen. na 2 uur was dit helemaal uitgewerkt en was de pijn erger als normaal. een kerel of niet, ik heb werkelijk waar geschreeuwd en gejankt van de pijn. mijn ouders hebben meteem de dokterswacht gebeld en gezegd dat er meteen iemand langs moest komen omdat ik enorm begon te hyperventileren. na een onderzoek van deze arts (een oudere man) bleken alle symptomen te wijzen op pfeiffer. ik heb een spuit diclofenac in mijn been gekregen en de pijn was binnen een paar minuten weg. nu heeft hij ook wat extra diclofenac laten liggen voor het geval dat ik vannacht weer een pjjnaanval krijg. morgen moet ik voor een bloedonderzoek om zeker te weten of het pfeiffer is. mijn lymfeklieren zijn enorm opgezwollen en heb 39 graden koorts. wat ik wel weet is dat ik het raar vind dat pfeiffer zo ongelovelijk pijnlijk kan zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 januari 2012 om 00:31:
wat ik wel weet is dat ik het raar vind dat pfeiffer zo ongelovelijk pijnlijk kan zijn.

ja dat gebeurd soms. iig blij dat er nou iemand is die je wel serieus neemt en dat er iets aan gebeurd! sterkte ermee :bloem: hoop dat het snel beter is!
Waarschuw beheerder
donateur
Tering gozer, dat sucked echt heel erg (N)

Maar wel beter dat je nu tenminste in ieder geval echt binnenstebuiten bent gekeerd.
Ik wens je veel sterkte, en onwijs veel beterschap (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 11 januari 2012 om 01:14:
Maar wel beter dat je nu tenminste in ieder geval echt binnenstebuiten bent gekeerd.
Ik wens je veel sterkte, en onwijs veel beterschap

Ook van mij!

Waarschuw beheerder
donateur
heb vannacht goed kunnen slapen dmv de diclofenac. ben wel 3x wakker geworden omdat ik voelde dat het wel snel weer uitwerkte. ik heb 4x een dosis 100mg gehad en ik weet niet zeker wat de toegestane hoeveelheid is. maar alles liever als die stuiptrekkingen in mijn nek en hals. zometeen krijg ik dus weer bezoek van de arts omdat mijn lymfeklieren zo groot als pingpongballen zijn. ik zit nu gelukkig wel zonder die helse pijn. vandaag moet ik naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek om te kijken wat me nu precies mankeert. ik hoop dat het allemaal minder erg is als wat het lijkt. bedankt voor het meedenken en de reacties!

Waarschuw beheerder
Beterschap (Y)
En succes vanmiddag!!!!

Waarschuw beheerder

Huisartsen zijn bijna allemaal kwakzalvers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 januari 2012 om 00:31:
ik ben dus vanmorgen meteen doorverwezen naar de neuroloog. uit de fotos kwam niks uit wat kritiek kon zijn. daarna moest ik naar een ander ziekenhuis voor kno onderzoek. daar bleek dat ik een virusinfectie in mijn hals en nek had en heb zaldiar gekregen wat goed was voor 6 pijnloze uren. toen ik thuis kwam had ik minder pijn en ben eindelijk even in slaap gevallen. na 2 uur was dit helemaal uitgewerkt en was de pijn erger als normaal. een kerel of niet, ik heb werkelijk waar geschreeuwd en gejankt van de pijn. mijn ouders hebben meteem de dokterswacht gebeld en gezegd dat er meteen iemand langs moest komen omdat ik enorm begon te hyperventileren. na een onderzoek van deze arts (een oudere man) bleken alle symptomen te wijzen op pfeiffer. ik heb een spuit diclofenac in mijn been gekregen en de pijn was binnen een paar minuten weg. nu heeft hij ook wat extra diclofenac laten liggen voor het geval dat ik vannacht weer een pjjnaanval krijg. morgen moet ik voor een bloedonderzoek om zeker te weten of het pfeiffer is. mijn lymfeklieren zijn enorm opgezwollen en heb 39 graden koorts. wat ik wel weet is dat ik het raar vind dat pfeiffer zo ongelovelijk pijnlijk kan zijn.

Slecht van je huisarts zeg dat hij geen pfeiffer constateerde :lol: aanklagen die hap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op woensdag 11 januari 2012 om 08:29:
veel sterkte, en onwijs veel beterschap

Waarschuw beheerder
donateur
En hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

Waarschuw beheerder
donateur
krijg uitslag over een paar dagen. er komt nu af en toe bloed bij het plassen en maak me nu wel erg zorgen. nog steeds kijk ik elke keer weer uit naar het moment dat ik weer een diclofenac mag. maar meestal red ik het niet zonder pijn en is het weer schreeuwen van de pijn op het laatste uur. ik begin ook overmatig te transpireren, en klieren bij sleutelbeen zijn nu ook dik. mijn hele hals is ong zo dik als mijn hoofd. de dokter wil me niet op laten nemen en geen andere dingen meer toedienen om dat ik eigenlijk al te veel pijnstillimg krijg.

Waarschuw beheerder
OMG :/ het lijkt wel hellraiser

sorry hoor, maar als ik het allemaal zo lees zou ik echt geen genoegen nemen met die amateur van een dokter van je :nee:
hij zit daar toch niet om briefjes uit te schrijven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 januari 2012 om 21:06:
nog steeds kijk ik elke keer weer uit naar het moment dat ik weer een diclofenac mag.

Dat heb ik ook wanneer ik weer eens een niersteen-aanval krijg. Dat paardenmiddel werkt goed!

Sterkte iig!
Waarschuw beheerder
krijg uitslag over een paar dagen. er komt nu af en toe bloed bij het plassen en maak me nu wel erg zorgen. nog steeds kijk ik elke keer weer uit naar het moment dat ik weer een diclofenac mag. maar meestal red ik het niet zonder pijn en is het weer schreeuwen van de pijn op het laatste uur. ik begin ook overmatig te transpireren, en klieren bij sleutelbeen zijn nu ook dik. mijn hele hals is ong zo dik als mijn hoofd. de dokter wil me niet op laten nemen en geen andere dingen meer toedienen om dat ik eigenlijk al te veel pijnstillimg krijg.

tering gast... no offence maar ik ben wel heel blij dat ik jou niet ben nu :s
en hoezo krijg je diclofenacjes als je ligt te schreeuwen van de pijn?
en hoezo dit?
krijg uitslag over een paar dagen.

? dat kan echt sneller hoor

Waarschuw beheerder

Hmmmm, dat klinkt allemaal nogal akelig!!
Ik vind die dokter van je wel een beetje raar reageren iedere keer als ik zo je berichten lees. Ik zou niet weten wat het voor kwaad zou kunnen een ziekenhuisopname te doen. Er worden wel mensen voor minderen dingen in het ziekenhuis opgenomen. :s

Waarschuw beheerder
Tjee heftig man! Waarom het nou altijd zo lang moet duren die onderzoeken....kan ind wel wat sneller! Beterschap!
Waarschuw beheerder
de ziekte van Pfeiffer kunnen de volgende symptomen optreden:

gezwollen lymfeklieren in hals, oksels en liezen;
transpiratie en hoge koorts, vaak het hevigst aan het einde van de middag of aan het begin van de avond met een temperatuur van rond de 39,5°C en soms zelfs hoger tot 40 of 40,5°C;
hevige keelpijn, slikproblemen;
opgezette keelamandelen, vaak bedekt met een grijswitte aanslag;
hoofdpijn;
gevoelige buik door opzetting van de milt;
vermoeidheid.

Lijkt mij inderdaad dat het gewoon Pfeiffer is, maar dan wel een erg heftige aanval.

Beterschap ieder geval
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vroeger ook pfeiffer gehad en kan me ook wel herinneren dat ik gigantisch keelpijn had en niet kon slikken. En na paar dagen kon ik mn nest niet uitkomen.... Zo moe door de pfeiffer...

Heel veel sterkte :knuffel:

Waarschuw beheerder
Leef je nog of is het einde oefening?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2012 om 11:55:

Vroeg ik me ook al af 8)

Waarschuw beheerder
ik denk t niet :( voor t laatst hier op 12 januari

Waarschuw beheerder
Bij mij schiet het ook weleens acuut in mijn nek en schouders. krijg dan meestal diclofenac 75mg. Duurt een dag dat het begint te werken. Daarna veel bewegen en is het meestal weg na een dag of 2.
Ik heb dan ook dat ik smorgens mijn bed niet meer uit kan komen, of eerst de benen naast het bed gooien en daarna heel voorzichtig mijn hoofd proberen overeind te krijgen.
Ik ga nu naar een sportschool daar loopt ook een fysiotherapeut rond die gaat kijken of we deze "aanvallen" kunnen terug brengen.
Heb het nu gelukkig een tijdje niet meer gehad *afkloppen doet * Maar daarvoor bijna elke maand wel een keer.
Alleen die suis in mijn hoofd heb ik gelukkig niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2012 om 11:55:

Krijg er een naar gevoel bij, ook als je kijkt naar zijn beroep. :D

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk ligt ie gewoon in het ziekenhuis... hopelijk.. ;)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Hallo mensen!

Inderdaad, ik ben Donderdagnacht met spoed opgenomen in het ziekenhuis toen mijn ouders me op de grond naar lucht happend hebben gevonden. Daarna ben ik letterlijk out gegaan van de pijn, en het ambulance-personeel heeft me zelfs met vele pijnprikkels niet tot reageren kunnen brengen. Daarna met spoed in de ambulance naar het ziekenhuis waar ik direct aan het infuus werd gegooid en morfine kreeg voor de pijn.
Toen is alles direct onderzocht en kon er toch echt nog niks gevonden worden.
Pas na het bloed-prikken werd het duidelijk. De arts had het steeds maar over bloedwaarden rond de 500 (crp?). Wat betekende dat ik eigenlijk doodziek was en ergens een erge ontsteking in mijn lichaam zat. Ik had mijn klachten eerder die week aangegeven, dat het mijn hals was, en niet mijn spieren. Dus ik ben die volgende ochtend met brancard en al naar de K.N.O gebracht voor onderzoek. (Toen kon het dus ineens wel)

Mijn keelamandelen waren dus erg ontstoken (had er geen last van) en daarachter is een abces ontstaan die op een gegeven moment doorgebroken is naar mijn hals en keel. Mijn keel was de 2e dag in het ziekenhuis zo dik dat er mensen tegen begonnen te praten. Na 9 zakken antibiotica sloeg het nog niet aan, nam de zwelling niet af, en begon tot overmaat van ramp de rest van mijn lichaam ook aan het protesteren. Inmiddels werden mijn nek en keel nog dikker als mijn kop. Ik heb nog nooit zovaak in mijn leven gevraagd om een morfine-spuit. Donders, wat is dat spul lekker als je het nodig hebt.

Op Zondag heb ik een spoed-operatie ondergaan, waarbij mijn amandelen eerst weggehaald zijn, en ze daarna het abces verwijdert hebben. Hierna is alles geleidelijk aan stukken beter gegaan. Nog veel diclofenac, Paracetamol, en morfine nodig gehad, maar de pijn werd dragelijk voor me. Na uitzonderlijk veel antibiotica (ook in soorten) is de zwelling binnen 4 dagen verdwenen en mijn bloedwaarden zijn gedaald tot onder de 30. Genoeg reden om vandaag weer naar huis te mogen.

Ik moet nu wekelijks terugkomen om bloed te laten prikken en heb natuurlijk een flinke kuur meegekregen. De arts vertelde mijn ouders dat ik niet een paar uur later aan had moeten komen want dan had ik hier waarschijnlijk niet meer gezeten. Ondanks dat ik het ziekenhuis een ware hel vond en er zoveel geprikt werd dat mijn armen werkelijk waar zoveel gaatjes bevatten dat ze gebruikt kunnen worden als gieter, ben ik zo blij dat ik dit nog kan typen.

Ik mis het eten, want ik kan verdomme nog geen hap door mijn strot krijgen of ik verga van de pijn. Ik heb zin in patat, hamburgers, subway, mac-donalds, maar het enige wat ik weg krijg zijn toetjes, en andere flauwe meuk. Nog 1 week en de pijn moet volgens de artsen volledig weg zijn, en dan ga ik weer volop genieten van het vette eten wat ik anders als vanzelfsprekend naar binnen werkte.
Waarschuw beheerder
AAAAAAAAAH gast wat heb ik met jou te doen!

Jemig wat n ellende heb je doorstaan zeg...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2012 om 14:11:
Nog 1 week en de pijn moet volgens de artsen volledig weg zijn, en dan ga ik weer volop genieten van het vette eten wat ik anders als vanzelfsprekend naar binnen werkte.

Ik wens je heel veel beterschap en veel vet vreten toe :lol:

Waarschuw beheerder
De arts vertelde mijn ouders dat ik niet een paar uur later aan had moeten komen want dan had ik hier waarschijnlijk niet meer gezeten.

wheheh een portie mazzel main! dacht dat amandelen afgelopen 20 jaar standaard werden weggehaald bij kinderen in deze holland.. succes met herstel

@roomsterr,
jouw foto blijft nog ekt goeie, uitlokking alles. :D

Waarschuw beheerder
-1
Kut voor je maar voortaan medisch oplossen en niet op een junken forum (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2012 om 16:26:
Kut voor je maar voortaan medisch oplossen en niet op een junken forum

ach hou toch je mond

@Digital Angel: wat een hel, en je moet inderdaad bijna dood gaan voor ze je serieus nemen! Beterschap!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2012 om 16:33:
ach hou toch je mond

Wat hou je mond?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2012 om 16:42:
Wat hou je mond?

Dat je je mond dicht moet houden tijdens het typen van je berichten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op vrijdag 20 januari 2012 om 19:49:
Dat je je mond dicht moet houden tijdens het typen van je berichten.

Nu ik er over nadenk doe ik dat ook vrijwel altijd

maar wat bedoelt ze nou? dat je je moet laten voorlichten op Partyflock?
hij mag zo te lezen blij zijn dat zijn moeder hem heeft gevonden..
Waarschuw beheerder
:lol: ik lach me kapot om die reacties hier. @ wrf: uitlokking.. WTF? :D

Waarschuw beheerder
lekker romen
Waarschuw beheerder
en ergens een erge ontsteking in mijn lichaam zat

hebben ze die gevonden? ken iemand die een stuiterbal aan ontstekingen had en er maanden over heeft gedaan om te herstellen, hoop voor je dat je er beter uit komt dan hij, lijkt me geen pretje :no: maar beter dat ze je serieus nemen! (Y)

Beterschap (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op vrijdag 20 januari 2012 om 21:13:
:lol: ik lach me kapot om die reacties hier. @ wrf: uitlokking.. WTF? :D

wheheh goeie lok-roep op die foto

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Wow :| Heftig hoor.
Gelukkig gaat het nu beter met je :flower:

Waarschuw beheerder
Tjee wat een ellende, heb afgelopen augustus mijn amandelen laten verwijderen, ook een week babyvoer en gepureerd voedsel gegeten. Ben je blij als je daarna weer normaal kan vreten. Echt niet normaal dat ze jouw zo lang hebben laten aanmodderen. Zo zie je maar je moet bijna dood zijn wil je serieus genomen worden. Echt onbegrijpelijk! Ieder geval beterschap! O ennuh veel ijsjes eten helpt tegen de pijn!
laatste aanpassing