Partyflock

Forumonderwerp · 1127434
7023x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Ga volgende week m'n eerste keer X gebruiken, maar ben toch nog wat zenuwachtig. Bij deze had ik dus graag nog wat extra info gekregen van enkele mensen met ervaring ;)

Ben een jongen van 18 jaar,, 1m84 groot en weeg +- 73kg. Heb ervaring met weed en (vrij veel) ervaring met speed. Maakt waarschijnlijk ook geen kloot uit, maar vermeld het toch maar ffe :)

Nu, de effectieve vragen... Allereerst had ik graag de grootste verschillen met speed geweten. Ik weet dat dit al meermaals is gevraagd, maar het antwoord op de vraag is meestal onduidelijk.

Ook had ik graag geweten wat het zogenaamde 'waus' gevoel inhoudt. Is het het beste te vergelijken met een stevige dosering alcohol (bezopen zijn dus :D )? Ik wil na het nemen van XTC nog steeds normaal kunnen denken/handelen, wat onder speed en weed wel het geval is (vind ik). Hiermee bedoel ik of het nog mogelijk is om bvb een smsje te beantwoorden. In vele reports lees ik dat de gebruikers moeilijkheden hebben met dit, of is dit enkel bij een hogere dosering (+120mg)?
Ook lees ik hier dat sommigen al van de kaart gaan van een pil van 80mg? Dit lijkt me sterk overdreven, of toch niet? :s

Ben trouwens momenteel in het bezit van deze: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=21689

Lage dosering, maar is dan ook de eerste keer en wil liever geen risico's nemen.

Veel vragen en een lange tekst, maar hoop wel op enkele antwoorden..
Alvast bedankt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 25 januari 2012 om 21:36:
Ik denk dat je speed en X niet met elkaar moet vergelijken.

Ik vergelijk het omdat ik er in mijn eerste post naar vroeg :)

Heb nu de bekende QDance liggen, moet volstaan voor volgende keer :D maar zal niet voor meteen zijn :)
Waarschuw beheerder
Sorreh, dat zag ik over het hoofd. Was verder ook niet lullig bedoeld, maar die middelen gebruik je gewoon niet voor hetzelfde doeleinde.

Die heb ik ook, prima dingen! Zit alleen wel tweemaal zoveel in als in die dingen die je eerst had, wel iets anders doseren dus. ^^
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende keer een hele... ;) Nu heb je het iig leuk en intens ervaren. Maar..... Of je het elke weekend wilt gebruiken? Ik niet :nee: Ik vind 1x in de maand heerlijk maar geen 2 a 3x in de maand.

Dat je geen nawerking had de volgende dag was omdat je een halve had genomen. Ik kon merken dat ik de volgende dag veel dronk en weinig at en niet wilde roken...
Had je vriendin ook wat gebruikt?
Leuk je report!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marii!! op woensdag 25 januari 2012 om 22:38:
Dat je geen nawerking had de volgende dag was omdat je een halve had genomen.

Heb wel degelijk een hele genomen, maar gespreid over de hele avond ;)

Uitspraak van Digitalism op woensdag 25 januari 2012 om 22:23:
Zit alleen wel tweemaal zoveel in als in die dingen die je eerst had, wel iets anders doseren dus. ^^

Had m'n dealer me al reeds voor gewaarschuwd, toch bedankt :)

Uitspraak van Marii!! op woensdag 25 januari 2012 om 22:38:
Had je vriendin ook wat gebruikt?

Nee, haar eerste keer is haar niet al te goed bevallen, ze voelde zich (mentaal) niet zo goed voor ze het pilletje nam, niet zo slim dus :)

Waarschuw beheerder
-8
Begin er niet aan.. waarom zou je.. T is niet voor niets illegaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2012 om 00:10:
Begin er niet aan.. waarom zou je.. T is niet voor niets illegaal

Omdat het een wereld voor je opent waar je anders geen weet van hebt. Maar zolang je het vol kunt houden om het niet te doen, prima hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shiera op dinsdag 7 februari 2012 om 19:57:
hey kennen jullie een licht groen pilletje met een logo 8 ball

Ik niet. Je kunt zelf even hier zoeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindBlowing op woensdag 25 januari 2012 om 21:20:
Zoals beloofd, reportje...

Beetje late reactie van mij, maar mijn ervaring was net zo... en denk dat als je een iets hogere dosis neemt je wel degelijk strak zult staan! maar dit verschilt dus per persoon.. iig goed dat het is bevallen!