Partyflock
 
Forumonderwerp · 1126650
Soms na een feestje lekker afteren met lachgas is zo leuk he...
Ik hoor alleen altijd als ik zo'n ballon neem, een geluid wat lijkt op: Wietsjuwietsjuwaaaaa (is wel heel hilarisch hoor)
Haha hebben meer mensen dat?:P of andere grappige dingen?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van BendevanEllende op zaterdag 7 januari 2012 om 19:31:
Het enige nadeel wat ik eraan vind is dat je koppijn krijgt.


gewoon voordat je aan je trip begint heel erg goed en diep in en uit ademen en niet te lang in dezel;fde ballon door blijven gaan
Ik hoor iedereen altijd lullen over slagroompartonen meuk...

Liever zo'n tank van de tandarts, daar ga je bijna nokkie na een suck...
Heerlijk B)
super spul!
afgelopen weekend 4 ballonnetjes genomen, helaas waren ze daarna op :(
tweede was echt beste gevoel van de hele avond, begon ook net pilletje in te slaan! hemels ;)
Uitspraak van Satanica op maandag 9 januari 2012 om 02:49:
Liever zo'n tank van de tandarts, daar ga je bijna nokkie na een suck...

Iets zegt me dat niet iedereen zo'n tank thuis heeft staan.
 
Uitspraak van Digitalism op maandag 9 januari 2012 om 17:14:
Iets zegt me dat niet iedereen zo'n tank thuis heeft staan.


Slagroom tank ;)
Uitspraak van Digitalism op maandag 9 januari 2012 om 17:14:
Iets zegt me dat niet iedereen zo'n tank thuis heeft staan.


Mijn eerste kennismaking(en) was van een tank, en sindsdien moet ik niet anders :[
Uitspraak van Digitalism op maandag 9 januari 2012 om 17:14:
Iets zegt me dat niet iedereen zo'n tank thuis heeft staan.


Hihi :$
Uitspraak van Liz.. op maandag 9 januari 2012 om 21:20:
Hihi


Jij wel?
Mag ik dan jouw beste vriendin worden? :$
Uitspraak van Satanica op maandag 9 januari 2012 om 17:21:
Mijn eerste kennismaking(en) was van een tank, en sindsdien moet ik niet anders


Wat ik er dus wel kut aan vind, is dat ik nu gewend ben aan zoon grote fles. En je van een ballon met
patronen niet veel meer voelt. Of je moet er heel veel in doen.
het gas zelf is volgens mij gewoon het zelfde hoor, alleen zal je bij een tank meer hebben dan van 1 patroon
Uitspraak van Liz.. op maandag 9 januari 2012 om 21:23:
Wat ik er dus wel kut aan vind, is dat ik nu gewend ben aan zoon grote fles. En je van een ballon met
patronen niet veel meer voelt. Of je moet er heel veel in doen.


Dat dus.
Die slagroomshit is echt gay.

Met zo'n tank moet je echt je best doen om je ballon niet los te laten 8)
Uitspraak van d-russo op maandag 9 januari 2012 om 21:46:
het gas zelf is volgens mij gewoon het zelfde hoor, alleen zal je bij een tank meer hebben dan van 1 patroon


Dat heb je goed. (y)
En slagroomshit gay? AAhh ik zie het al, op de forum foto..
 
Uitspraak van Digitalism op zondag 8 januari 2012 om 10:50:
Wat heb je er allemaal voor nodig dan? [/n00b]


Bij de Wapwinkel hebben ze ook spul daarvoor.
Weet niet hoe duur een slagroomspuit in de winkel kost maar bij de wapwinkel heb je soms aanbiedingen.

Tijdje terug was een set geloof ik (Slagroomspuit,Slagroom patronen & Balonnen) iets van 60/70 euro.
Uitspraak van d-russo op maandag 9 januari 2012 om 21:46:
het gas zelf is volgens mij gewoon het zelfde hoor


Alleen iets sterker, weet niet of je het allebei een keer gedaan hebt want dan merk je wel verschil hoor;)
Blokker kost een bus 17.50

Bij blokker of marskramer kost 10 patronen 6 euro.
Bij wapwinkel heb je voor 7.50 24 patronen.
Bij slagroompatronen.nl heb je 100 patronen voor 28.50
exclusief verzenkosten. (fuck tnt)

ik ros altijd 3-4 patronen in de bus en suck ze direct eruit, neem het risico dat me longen bevriezen (wat volgens mij bullshit is)
maar krijg dan echt andere dimensie gevoelens.

aanrader.

Maar doe het lekker met 1 patroon in een ballon om het save te houden.

Wel leuk om naar de marskramer te gaan en 10 dozen te halen, en dan de volgende dag weer.
Ja mevrouw ik ben slagroomverslaafd :P

Heb wel eens non stop 300 patronen er doorheen gejaagd. Helemaal wappie.
laatste aanpassing
Uitspraak van d-russo op zondag 8 januari 2012 om 22:51:
15 euro per 50st


Waaro?

n2o 4 life
laatste aanpassing
Voor de mensen die arm zijn.

Koop petroleum ether bij de apotheek of aceton bij de drogist of poppers bij de homoshop.

Gooi het in je handdoek en snuif het op, zelfde effect alleen je kop barst uit elkaar en je hersencellen breken nog 10x sneller af dan bij lachgas.
laatste aanpassing
Uitspraak van H@H@ op woensdag 11 januari 2012 om 12:32:
Gooi het in je handdoek en snuif het op, zelfde effect



Is totaal niet te vergelijken met elkaar. Waarom homoshop ? Zijn er meer hoor die het verkopen , of bedoelde je wat anders..
En dat bij popers je hersencellen breken nog 10x sneller af dan bij lachgas is slapgelul (n)
Uitspraak van H@H@ op woensdag 11 januari 2012 om 12:24:
Heb wel eens non stop 300 patronen er doorheen gejaagd. Helemaal wappie.


stoere jongen hoor (Y)
Heb ook zo'n cracker. Jaartje geleden gekocht ongeveer bij wapwereld. Werkt goed en lekker klein. Nadeel is alleen dat je er ontiegelijk koude handen van krijgt. En de ballonnen raken wat minder vol dan bij een spuit wat toch wel zonde is. Ow en de ballon scheurt eerder door de grote dop waar je de ballon om heen moet doen. Maar ondanks dat allemaal, heb ik liever een cracker dan een spuit!
 
Uitspraak van Saber op maandag 16 januari 2012 om 20:56:
werken veel handiger dan zo'n slagroomspuit.


yeah right...


voor een goeie ballon heb je minimaal 2 a 3 patronen nodig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2012 om 00:46:
voor een goeie ballon heb je minimaal 2 a 3 patronen nodig


klopt
Ik haal mijn patronen altijd hier: https://www.livebetter.nl/product_info.php/cPath/25/products_id/255?osCsid=6l4a67b90blggk8hcra34os381
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden. €43,75 incl. verzendkosten voor 3 dozen van 50 patronen, dus nog geen €15 per doos incl verzenden

Tenzij ze in de aanbieding bij de sligro zijn, dan zijn ze €11,30 incl. BTW
laatste aanpassing
 
lachgas kan echt een ultieme mindfuck geven.
 
Uitspraak van Saber op dinsdag 17 januari 2012 om 09:52:
Dat kan ook met een cracker. Als je een patroon hebt leeggespoten haal je die eruit en laat je de ballon op de cracker zitten en knijp je het tuitje dicht. Nieuwe patroon erin en die ook weer leegspuiten. Zo simpel.


Veel simpeler is gewoon 3 patronen in een slagroomspuit doen en dan in ene keer je ballen vullen :frusty:
Lachgas en ketamine, gouden combo. Versterkt elkaar echt enorm. Het is net alsof je lichaam van de grond los komt. Zorg wel dat je een bank of dergelijke in de buurt hebt want lopen en staan kan worden bemoeilijkd.
Is het naast de blokker trouwens ook nog in een andere reguliere winkel verkrijgbaar?
Dus geen macro of internet winkel..
laatste aanpassing
Uitspraak van Saber op dinsdag 17 januari 2012 om 09:52:
Dat kan ook met een cracker. Als je een patroon hebt leeggespoten haal je die eruit en laat je de ballon op de cracker zitten en knijp je het tuitje dicht. Nieuwe patroon erin en die ook weer leegspuiten. Zo simpel.


Werkt inderdaad prima op die manier ;)
Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 19 januari 2012 om 20:29:
Uitspraak van Saber op dinsdag 17 januari 2012 om 09:52:
Dat kan ook met een cracker. Als je een patroon hebt leeggespoten haal je die eruit en laat je de ballon op de cracker zitten en knijp je het tuitje dicht. Nieuwe patroon erin en die ook weer leegspuiten. Zo simpel.

Werkt inderdaad prima op die manier


Nou is misschien niet even snel maar zo'n slagroom spuit werkt prima. Ik heb al menig keer dozen leeg geshoot. Altijd leuk:')
Naja Ik ga zo's cracker zeker een keer proberen. Hoor er verschillende verhalen over.
En voor de gene geen slagroomspuit hebben en er een willen kopen is 20 euro en 80 euro een groot verschil weetje;) (voor een arme student in ieder geval)
laatste aanpassing
Uitspraak van Saber op dinsdag 17 januari 2012 om 09:52:
Dat kan ook met een cracker. Als je een patroon hebt leeggespoten haal je die eruit en laat je de ballon op de cracker zitten en knijp je het tuitje dicht. Nieuwe patroon erin en die ook weer leegspuiten. Zo simpel.


zo simpel dat ik er geen donder van snap :|
laatste aanpassing
Uitspraak van Liz.. op vrijdag 20 januari 2012 om 15:28:
n voor de gene geen slagroomspuit hebben en er een willen kopen is 20 euro en 80 euro een groot verschil weetje;) (voor een arme student in ieder geval)


17 bij de blokker ;)
Uitspraak van Arbeitsloß op vrijdag 20 januari 2012 om 21:55:
17 bij de blokker


Een slagroomspuit joh? times are changing haha
Lachgasss.. Verslavend voor mij
Was hier wat jaartjes terug een tent in den haag waar ze dat volop verkochten
Dat waren werkelijk m'n duurste feestjes
Speciaal naar buiten om bij te gaan pinnen voor ballonnen:vaag:

Slechte ervaringen met die crackers
Vriezen je poten aanvast als je een btje snel achter elkaar wilt gebruiken
Je kan je lachgas versterken op vele manieren.
Normaal is de ballon om het in en uit te ademen, maar ga maar een zonder iets heel hard in en uit ademen zittend en daarna opstaan, dan stijgt het ook naar je hoofd.

Ik suck het uit de fles, en ga dan zonder ballon gewoon een beetje hyperventileren, snel in en uit ademen, dan komt het ook harder aan.

Of ik neem een suck en neem daarna een dikke hijs van een zwaar shaggie, komt ie ook harder aan.

Die ballon maakt geen fuck uit, het gas word in 1x opgenomen, je adem inhouden versterkt het alleen maar omdat je je adem inhoud, en daardoor je hersenen minder zuurstof krijgen wat ook het doel is van de lachgas.

Zolang je hersenen zo min mogelijk zuurstof krijgen met lachgas dat is het effect.
Daarom gaan je hersencellen naar de fucked.

Iedereen kent het trukje wel met hurkend of zittend heel hard diep in en uitademen en daarna plots opstaan. Word het zwart voor de ogen en val je bijna flauw.
Datzelfde effect is lachgas een beetje.

Ik heb dit puur uit ervaringen en ontdekkingen geschreven en het is volledig mijn visie en theorie erop.

Succes en geniet met slagroom.


(wel leuk om elke dag bij de blokker te komen voor een doosje, als ik binnenkom vragen ze niet eens meer wat ik wil ze zeggen gelijk slagroompatronen? Tsja ik ben zzp kok met slagroomtaartervaring ;) )
Uitspraak van Arbeitsloß op vrijdag 20 januari 2012 om 21:55:
17 bij de blokker ;)


Klopt heb zelf 1 gehaald daar, maar het is slechte kwaliteit, heb er al 1 omgeruild vanwege dat de dop was doorgedraaid en als je er een patroon in doet moet je de drukspuit omhoog houden anders spuit al het gas eruit.

Kutdingen met gebruiksaanwijzing.
Uitspraak van svengels op dinsdag 17 januari 2012 om 12:27:
Ik haal mijn patronen altijd hier:


Bookmarked.

Sorry voor de drie posts op een rij.

Maareh die cracker is niks.
Als je echt in de lachgas dimensie wil komen heb je een slagroomspuitbus nodig.
En geloof me, het is het waard.

Lees dit maar eens:
http://www.uitjebol.net/lachgas-n2o.htm#comment-328

Owja en voor de nog meer lachgaslol, had ooit in een wazige bui mijn tong op de plek gezet waar je de patronen in doet, tong zat vastgevroren en moet hem eraf trekken, 3 weken lang pijn aan mijn tong haha, + ik was het bewustzijn verloren en gaan wandelen, werd wakker op een platsoen zonder bril, weg teruggelopen, bril gevonden, bus gevonden en een mooi hoofdwond opgelopen.

Dus....... doe het thuis en blijf zitten allertijden!

Nog meer verhalen mensen....
Thuis lachgas, lekker staan en springen, out, wakker met bebloed achterhoofd (gevallen op iets scherps) fietsen naar dokter met handdoek op hoofd want bloedde als een rund, arts op vakantie, terug naar huis, telefoonboek zoeken voor andere arts, kwam mama thuis gellukig, WAT HEB JE GEDAAN? ja gevallen met stofzuigen ;)
Achterhoofd gelijmd en klaar is mafkees.

Lachgas is cool maar gebruik het wijs.
laatste aanpassing
Dat is dus de reden dat ik er altijd bij ga zitten. Het liefst zelfs op bed. Lekker liggen, muziek op, en dan genieten van de visuals. Ik heb altijd hele harde visuals. Helemaal in combinatie met wiet. En natuurlijk ook met middelen waar je sowieso al van tript. Dan versterkt lachgas het.

Ik ben 1 keer naar het ziekenhuis gegaan na drugs gebruik en dat wil ik liever niet nog een keer. Was niet eens zo bijzonder. Was op een zomerse avond lekker aan het smoken terwijl ik in de tuin op de stenen lag. Toen viel er een brokje brandend hasj in m'n oog.:facepalm: Heb ik 1 dag met een oogpleister rond gelopen en verzachtende creme oid.
En maar door ademen in de ballon, meestal 8 of 9 keer. Totdat ik niet meer normaal kan kijken, mijn beeld wordt helemaal vierkant. Leuk spul.