Partyflock

Forumonderwerp · 1126571
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Het wonder is geschied: na 65 mislukte pogingen, uren schijnbaar vruchteloos blokken, oefeningen maken en lessen volgen, is de 44-jarige Marc Martain uit het Belgische Zillebeke (met de hakken over de sloot) geslaagd voor zijn theoretisch rijexamen.

'Nu op naar de praktijk, maar we zijn er nog niet. In principe kan ik rijden, maar ik mag nu vooral de verkeersregels niet vergeten,'aldus een opgetogen Martain in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Op 1 maart 2004 deed Martain (toen 37) voor het eerst in zijn leven naar het examencentrum van Wevelgem. Vrij laat om je examen te halen, maar hij gebruikte tot dan toe andere vervoersmiddelen zoals een bromfiets.

Hulp ingeroepen
Helaas werd zijn gooi naar een rijbewijs een ware martelgang. 58 keer zakte hij in het examencentrum van Wevelgem en omdat het daar niet wilde lukken, probeerde hij het ook zeven keer in Roeselare, met hetzelfde resultaat. Martain bezocht zelfs twee keer de staatssecretaris Etienne Schouppe om hulp te vragen en deed ook een oproep in diverse kranten. Met resultaat, zo blijkt nu. De 66ste poging deze week bleek de goeie.

'Toen ik deze week voor de zoveelste keer naar Wevelgem trok met mijn brommer, had ik een iets beter gevoel. Na vijftig vragen kreeg ik eindelijk het verlossende signaal: geslaagd met negen fouten. Het maximum toegelaten, maar eigenlijk waren het er maar acht. Bij de negende haperde de muis van de examencomputer, waardoor ik te laat antwoordde.'

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3077514/2011/12/15/Belg-slaagt-voor-theorie-na-66-pogingen.dhtml
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
66 keer :')
Waarschuw beheerder
cutierudie:')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2011 om 14:41:
En na 10x is er geen lampje gaan branden van Goh, misschien moeten we die persoon het rijbewijs sowieso ontzeggen!

oneens. het feit dat sommige mensen niet zo goed begrijpend kunnen lezen wil niet zeggen dat het in de praktijk niet te leren valt.
Waarschuw beheerder
donateur
en met in de praktijk bedoel ik dan het lessen op zich.
Waarschuw beheerder
donateur
Praktijk is ook gewoon kut jongeee
Waarschuw beheerder
als 'n regering vormen daar al 1 1/2 jaar duurt, vind je het gek dat je dan van deze inteelt josti grappen krijgt?

heel normaal daar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 20 december 2011 om 12:35:
Praktijk is ook gewoon kut jongeee

hangt van de persoon af.. de ene kan beter lezen en de ander is wat meer praktijkgericht. weer een ander heeft met beide geen problemen.
Waarschuw beheerder
Oh my god "Inparkeren doe je zeau" ----> hilarisch gewoon, ook hoe laks ze daarna is. Ze kijkt alleen bij der eigen auto of er iets kapot is en loopt weg.
Niet eens de andere auto checken ofzo... :/ :P

OT: Het is wel erg knap van de Belg, gezien dat mn oom na 15x t opgegeven heeft (Praktijk..)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - Den= op dinsdag 20 december 2011 om 13:31:
hangt van de persoon af.. de ene kan beter lezen en de ander is wat meer praktijkgericht. weer een ander heeft met beide geen problemen.

Ik vond het super ruk was blij dat ik die ellende had gehaald.. al vond ik praktijk ook kut want ik werd helemaal zenuwachtig van mijn instructeur die het nodig vond om me een uur van te voren nog helemaal op te naaien :D

Maarja gelukkig heb ik mijn rijbewijs al jaren en idd rijden leer je pas als je je rijbewijs hebt.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M. :') op dinsdag 20 december 2011 om 15:05:
rijden leer je pas als je je rijbewijs hebt

;)

(uitzonderingen daar gelaten :lol: )
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ok sommige mensen hebben het gewoon echt niet in zich.
Waarschuw beheerder
of zijn belg.