Partyflock

Forumonderwerp · 1124013
Duo plukt allerarmsten

De Haagse politie is een fraude op het spoor waarvan de armste Hagenaars het slachtoffer zijn geworden. Via een corrupte ex-medewerker van de gemeente werden zeker tien mensen in de schuldhulpverlening doorgestuurd naar een bedrijfje dat de slachtoffers niet hielp, maar juist verder financieel uitkleedde. Dat meldt het AD vandaag.

Het brein achter de oplichting is vermoedelijk de Utrechtse Fatima-Zahra O. (23), oprichtster van de eenmanszaak Schuldenvrij Dienstverlening. Zij zou volgens de gemeente Den Haag hebben samengespannen met een toenmalige gemeenteambtenaar, Ikram H.

Oplichters
Deze stuurde cliënten - die in grote financiële nood verkeerden -door naar O. Daar tekenden ze een contract zodat hun inkomsten op de bankrekening van Schuldenvrij Dienstverlening zouden worden gestort. Het bureau moest daarna de schuldhulpverlening afhandelen. Maar dat gebeurde niet: rekeningen werden niet betaald en het geld verdween in de zak van de oplichters.

Dakloos
Zo wisten de oplichters 7000 euro buit te maken op een jong Haags gezin dat zich meldde bij de gemeente voor hulp. Ronald, Monica en hun 4-jarige dochter dreigen nu dakloos te worden, doordat het dubieuze bureau hun geld in eigen zak stak. 'De huur bleek al maanden niet te zijn betaald. De huisbaas wilde ons eruit zetten', aldus de slachtoffers vandaag in het AD.

Aangifte
De politie van Den Haag kreeg in september de eerste meldingen binnen over de wanpraktijken van de stichting Schuldenvrij Dienstverlening aan de Amsterdamse Veerkade in Den Haag. De politie heeft nog geen compleet beeld, nu het onderzoek nog loopt. De gemeente heeft gisteren aangifte gedaan tegen zowel Schuldenvrij Dienstverlening als oud-medewerkster Ikram H.

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/2977701/2011/10/20/Duo-plukt-allerarmsten.dhtml

Fatima-Zahra O
Ikram H
dan weet je het wel weer.
Uitspraak van juzmee op donderdag 20 oktober 2011 om 07:37:
Duo plukt allerarmsten

Dacht in eerste instantie dat de Dienst Uitvoering Onderwijs bedoeld werd :lol:

Uitspraak van den-haag op dinsdag 25 oktober 2011 om 20:16:
100% nu voor wilder

(Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2011 om 18:55:
Ik zei ook misschien sjappie. Heb je op Wikipedia gelezen dat ie bij zn ouders woont?

:lol:
Uitspraak van juzmee op donderdag 20 oktober 2011 om 07:37:
Fatima-Zahra O

Lekker naar Syrie sturen en laten lijfstraffen door Führer Assaad (Y)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 21 november 2011 om 02:08:

weet je wel waar het over gaat lees eerst kranten oen het gaat niet over huizne het gaat over geld problemen over schulden ei
Uitspraak van den-haag op woensdag 16 november 2011 om 15:33:
ja jonge alles komt goed je weet niet hoe het is gebeurd man sommigen zeggen aankloppen bij instantie ik werd doorgestuurd vanuit gemeente naar dat bedrijf dat deed die ikram hader zij is gemeente amtenaar en ze ging naaarna weg en ging ze naar die oplichtersbedrijf werken daar gfeburde die shit maar heb me geld vergoed gekregen omdat zij bij gemeente werkte dus is namens gemeente gebeurd

Je had ook gewoon naar school kunnen gaan....

Uitspraak van Damien op woensdag 23 november 2011 om 15:04:
Je had ook gewoon naar school kunnen gaan....

Alsjeblieft niet, slecht gemotiveerde dombo's op school werken aanstekelijk op wellicht iets minder ongemotiveerde en iets minder domme klasgenoten.

Net zoals dat je de productiviteit van een team werknemers verneukt door er 1 werkonwillige tussen te scharen, verwoest je de lessfeer in een klas door dat soort chappies ertussen te plaatsen. Gewoon thuis laten zitten met een uitkering, maar wel de zaadleiders afbinden aub.
blauwbeer toon eens een beetje coulantie

Doe ik al genoeg op andere fronten, ben 1 van de weinigen hier die niks op heeft me een streng strafklimaat.