Partyflock

Forumonderwerp · 1122686
Waarschuw beheerder
Zelf tot nu toe het hoogst gegaan 1 capsule met 1 Triforce
samen met 30 mg 2C-D. Nieuwsgierig naar andere ervaringen

Waarschuw beheerder
-1
biertje-snelle 3 kwart pakje (nakken)-mdma kwart pakje (nakken), dan hafje snelle en halfje m mixen en bij pakken wanneer nodig, tussen door bier en flink wat redbull stuiteren gegarandeerd!

slapen word hem niet he maarja volgende 100 jaar kunnen we genoeg slapen ;-)

Waarschuw beheerder
MDMA+4-ACO-DMT woeishhhh love gevoel *1000
Met mdma alleen heb ik dat vrijwel nooit meer, maar de 4-aco geeft me dit wel icm mdma...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 12:34:
MDMA+4-ACO-DMT woeishhhh love gevoel *1000
Met mdma alleen heb ik dat vrijwel nooit meer, maar de 4-aco geeft me dit wel icm mdma...

Dit hab ik ook als ik MDMA met 2C-D combineerde :)
Overige favoriete combo's :
MDMA & GHB
Ketamine met wiet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De meest euforische space heb ik toch wel met mdma of methylone + 4fmp, en dan gecombineerd met een bescheiden dosis 2C-D. Hélémáál opgaan in de muziek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 15:40:
Dit hab ik ook als ik MDMA met 2C-D combineerde :)

Ik heb dat ook wel eens getest, vond het niet een enorme booster, alleen wel wat extra begintintelingen, knipperen vd ogen etc. wat wel lijkt op een goeie MDMA trip maar verder voegt het niet diepte toe.

Met 4-ACO-DMT+X daarentegen werd ik superrelaxed, heel positief, contact zoeken met vrienden of je 'geluk' te delen etc. (doet denken aan MDMA in de begintijd)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet heel veel combi's geprobeerd, maar van de combi's waarmee ik ervaring heb, vind ik 6-APB en G heerlijk :D
Waarschuw beheerder
+1
Hmmm heb hier veel gelezen, maar zie niemand deze combi posten: Wiet + Alcohol, heerlijk als je er tegen kan! ^^
Waarschuw beheerder
mijn beste combi mdma + ghb daarbij hashjointje roken is hemels! Paddo's met net na hoogtepunt wat mdma en een jointje vond ik ook bijzonder goed =)

Waarschuw beheerder
sterke dutch pasta met gauloises

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2012 om 17:19:
Ik heb dat ook wel eens getest, vond het niet een enorme booster

Hoeveel mg nam je dan ?

Grtz
Waarschuw beheerder
Eigenlijk staan hier best wel veel verschillende combo's, maar echte diepgang ontbreekt. Zou wel awesome zijn als er af en toe mensen een reportje maken van een dikke combo, zodat voor de lezers ook duidelijk is wat een combo doet en waarom het zo awesome is. Dus mensen, mochten jullie binnenkort iets moois op de planning hebben, maak mij (en wellicht mede Partyflockers) blij door even een reportje te tikken.

Thanks. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op zondag 15 april 2012 om 11:54:
Keta met lachgas

Dit staat absoluut op m'n to do list
Alleen nog ergens K zien te scoren

XTC + lachgas vond ik geweldig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italian-Skull op zondag 2 september 2012 om 18:01:
Alleen nog ergens K zien te scoren

Zal niet moeilijk zijn in jou omgeving ;)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Poeh, lastig....door de weeks neem ik meestal een cocktail van diclovenacnatrium en tramadol met wat ibuprofen, in de weekenden doe ik rustig aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 september 2012 om 18:45:
Zal niet moeilijk zijn in jou omgeving

Hier vind je inderdaad vanalles, maar vreemd genoeg hoor ik vrijwel nooit iets over Keta.
Ach, 't heeft geen haast ;)
Waarschuw beheerder
Xtc en aan het einde van de avond wat snifjes pep, vond het prima! Heerlijk die scherpte en duidelijke energieboosts na een tijd spacen!
Waarschuw beheerder
Aan het einde van een feest/avond is het toch juist lekker om vaag te zijn?
Waarschuw beheerder
Ik was ook zeker wel vaag maar ik bedoelde mijn ogen, mijn blik dat werd in 1 keer scherp!
Nee helder kon je het niet noemen :rot:

Waarschuw beheerder
+1
goed veel drank + pillen...begin (te) hard te gaan dan ff nakkie coke of pep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 3 september 2012 om 19:16:
Aan het einde van een feest/avond is het toch juist lekker om vaag te zijn?

Haha, +1 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Held op vrijdag 7 september 2012 om 16:19:
Uitspraak van Digitalism op maandag 3 september 2012 om 19:16:Aan het einde van een feest/avond is het toch juist lekker om vaag te zijn?
Haha, +1

Op het einde van een festival dag werd ik zo helder van die speed , dat ik weer terug verlangde naar die xtc vaagheid.
Maar ik denk dat zowieso nooit dat speedgevoel heb gehad wat meestal word omschreven. Iedereen ervaart het weer anders