Partyflock

Forumonderwerp · 1120186

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet iemand hoe je het verrotte gevoel de volgende dag na XTC kan verminderen..?
Misschien iets wat je zou kunnen doen terwijl je aan de XTC zit?

xx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Inferis- op maandag 1 augustus 2011 om 19:30:
maar als ik op een avond dat ik mdma nuttig heel veel seks heb lijkt de kater de dag erna een stúk minder erg te zijn (?)

sex maakt weer serotonine aan...
Waarschuw beheerder
+1
Literpak goeiemorgen lekker jointje en paar goeie films!
Waarschuw beheerder
dieet van tomatensoep, melk en een x aantal bananen de dag na xtc gebruik doet ook wonderen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2011 om 19:05:
zoiets zou ook helpen! 5-HTP of L-Tryptofaan merk je echt niet zo snel dat daar je brakke gevoel van weggaat.

Maar die smerige smaak verdwijnt wel uit je mond binnen 4 uur na 200mg 5 htp.

Van slechtemorgen word ik altijd misselijk en krijg ik nog meer kater... beter gewoon normaal eten van alles wat en dan meerdere kleine maaltijden want de maag is totaal verneukt
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Fruit eten, thee of water drinken... En iets gaan doen, als je de hele dag niks blijft doen word je niet heel veel vrolijker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 augustus 2011 om 14:08:
Maar die smerige smaak verdwijnt wel uit je mond binnen 4 uur na 200mg 5 htp.

Die ben ik al kwijt na 1 keer tanden poetsen hoor. 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2011 om 15:03:
Die ben ik al kwijt na 1 keer tanden poetsen hoor.

moet je er eens 800mg in gooien... weet niet of je daarna nog uberhaupt tanden hebt............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Been there.. Done that... 8)
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Aangezien niet iedereen helemaal bij het begin van een topic begint, nog maar een keer:

Uitspraak van actief op maandag 1 augustus 2011 om 11:44:
Graag in dit topic ALLEEN on topic reageren al het overige wordt verwijderd en/of bestraft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 1 augustus 2011 om 10:32:
Weet iemand hoe je het verrotte gevoel de volgende dag na XTC kan verminderen..?
Misschien iets wat je zou kunnen doen terwijl je aan de XTC zit?

xx

Minder snoepen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2011 om 19:58:
Chemische 5-htp

:lol:

Alle 5-HTP is chemisch. Wat jij bedoeld is het verschil tussen synthetisch en natuurlijk.
Natuurlijke 5-HTP maak je zelf aan, of word uit planten geextraheerd. Synthetische word gemaakt door de mens. Dat word gewoon verkocht (Y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 2 augustus 2011 om 23:19:
Natuurlijke 5-HTP maak je zelf aan, of word uit planten geextraheerd. Synthetische word gemaakt door de mens. Dat word gewoon verkocht

Ik bedoel dus idd wat van planten af komt en wat door de mens zelf is gemaakt. (Y)
Waarschuw beheerder
gewoon weer gaan drinken makkelijkst is sterke drank eerste krijg je egt moeilijk weg 2 ga je je al beter te voelen de 3 gaat er al wat makkelijker in en na de 4e ben je weer de oude..:D geloof mij dit is egt de enige manier probeer het maar eens uit en je zult merken dat het werkt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
werkt ook als je dus nog nie geslapen hebt en aan het eind van de nacht verrot word
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2011 om 16:14:
bananen

= 5 htp

oh, is dat een codenaam voor bananen, meende dat het een 'speciaal goedje' was wat je ergens kon kopen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan Gezellig op woensdag 3 augustus 2011 om 20:08:
oh, is dat een codenaam voor bananen, meende dat het een 'speciaal goedje' was wat je ergens kon kopen

Codetaal JWZ! 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Inferis- op maandag 1 augustus 2011 om 19:30:
maar als ik op een avond dat ik mdma nuttig heel veel seks heb lijkt de kater de dag erna een stúk minder erg te zijn (?)

Dat is een middel dat nooit kwaad kan om uit te proberen. :lol:8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2011 om 15:12:
Dat is een middel dat nooit kwaad kan om uit te proberen

daar hebt je helemaal gelijk in ,juf!:p
"baat het niet dan schaadt het niet" o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M030 op donderdag 11 augustus 2011 om 15:27:
"baat het niet dan schaadt het niet"

indeed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2011 om 15:31:
indeed!

idd.ja :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2011 om 15:34:
Het is ook een proces, je moet van tevoren en erna ook L-tryptofaan nemen.
Het verrotte gevoel wordt veroorzaakt door serotonine tekort en dat kun je het beste aanvullen door L-tryptofaan of 5 HTP

Ehhmm 5-htp l-tryptofaan kan je beter ernaa gebruiken dan vlak ervoor kan beetje slecht voor je uitpakken:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2011 om 17:17:
Ehhmm 5-htp l-tryptofaan kan je beter ernaa gebruiken dan vlak ervoor kan beetje slecht voor je uitpakken

Je kunt het de dagen ervoor wel gebruiken, maar idd niet vlak ervoor. (Y)
Waarschuw beheerder
kzou het eens navragen aan "Ricketick,, (zit hier ook vaak op het forum (oa. hoe zit het met je pillenverzameling)
was laatst op een feest waar hij mij 1 of ander poedertje liet zien, zou de naam zo niet meer weten. en hij zij
dat je dat op de avond na gebruik moes nemen en je dan geen kater krijgt de volgende dag, hooguit een beetje lam zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2011 om 22:37:
Je kunt het de dagen ervoor wel gebruiken, maar idd niet vlak ervoor. (Y)

Juist:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry,.! op vrijdag 12 augustus 2011 om 00:39:
dat je dat op de avond na gebruik moes nemen en je dan geen kater krijgt de volgende dag, hooguit een beetje lam zijn.

Als ik voor het slapen gaan een dikke vitaminepil pak met wat sapjes en extran heb ik ook geen kater. Idd hooguit lam, maar denk dat het ook grotendeels tussen de oren zit. Mijn kater houd namelijk gewoon in dat ik LAM ben. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2011 om 17:17:
Ehhmm 5-htp l-tryptofaan kan je beter ernaa gebruiken dan vlak ervoor kan beetje slecht voor je uitpakken

waar zeg ik dat het anders is dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2011 om 18:50:
waar zeg ik dat het anders is dan?

Daar dus. :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2011 om 15:34:
Het is ook een proces, je moet van tevoren en erna ook L-tryptofaan nemen.

Maar je hebt wel gelijk, alleen mensen moeten het niet vlak ervoor gebruiken. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee, ik ga dus as vrijdag aan de kletsers en ben nu al L aan het slikken tot donderdag
Waarschuw beheerder
5-HTP is niet goed voor je. Serotonine komt dan op plekken waar het niet thuis hoort. O.a je lever.
Beter dus L nemen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2011 om 18:21:
Als ik voor het slapen gaan een dikke vitaminepil pak met wat sapjes en extran heb ik ook geen kater. Idd hooguit lam, [b]maar denk dat het ook grotendeels tussen de oren zit.[b]

Bingo. Neem sinds een paar maanden geen mdma meer. Na een avond met extreem kort termijn geheugen en een keer een emotionele achtbaan (de dagen erna) ben ik gekapt. Voor mij geen mind fucks meer. Een kater door drank voel je echt, mdma kater is een soort hoofdpijn die niet goed door wil komen.

Ontopic:

Slaap is essentieel. Als je de zondag niet goed uitrust en maand gelijk aan het werk gaat dan loop je achter de feiten aan en herstel je wat langzamer. 5htp heeft bij mij nooit zo geholpen, vitamines ook niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sirius op zondag 14 augustus 2011 om 01:22:
Een kater door drank voel je echt, mdma kater is een soort hoofdpijn die niet goed door wil komen.

ik heb 1000x liever mdma 'kater' als alcohol kater. nooit echt heel erg last van mdma namelijk, hooguit beetje gaar gevoel en geen smaak.

goed uitrusten is sowieso essentieel. ook als je geen drugs gebruikt. als je een nacht doorhaalt, en zondags niet genoeg slaap pakt. ben je maandag op je werk ook geen cent waard
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Aangezien alle mogelijke oplossingen nu al aan bod zijn gekomen en TO kennelijk weinig zin heeft om (na opening van een topic) ooit nog terug te keren, is dit topic bij deze gesloten.