Poll, geopend op zondag 26 juni 2011, looptijd van 5309.8 dag.
is dit..
| 17 | 63% | waar |
| 10 | 37% | niet waar want het is raar en nooit op het nieuws geweest |
http://lmgtfy.com/?q=haarp+japan
laatste aanpassing
| 17 | 63% | waar |
| 10 | 37% | niet waar want het is raar en nooit op het nieuws geweest |
idiote theorie komen.
Waarom zou Amerika in godsnaam willen dat half Japan in puin ligt
9/11 = Bush, oorlogsindustrie.
Niemand, in tegendeel. Er zijn alleen maar verliezers.
. Oftewel:
Rare wolken, hou op zeg.
Wie profiteert hiervan?
Je gelooft vast zeker ook niet dat USA in de jaren 80 bin laden miljarden gaf om hem te steunen tegen oorlog afghanistan-rusland.
- amerika legt beslag op oliebronnen >profit
- wapenindustrie heeft werk
- huurlingen hebben werk
- geheime diensten hebben werk
amerika krijgt zijn militaire en economische steun nu wel
het is goed om skeptisch te zijn maar denk even na over de feiten
ja joh, deze zijn geheel toevalligerwijs in zeer symmetrische onnatuurlijke vormen ontstaan boven rampgebied. straling in de ionosfeer reageert indirect op reflecties van de astenosfeer. there you are.
Ja dat is een feit. Dat geloof ik dus wel. Ik geef juist aan dat 9/11 voor een bepaalde groep mensen heel veel geld en macht heeft opgeleverd.
Moord of JFK = Johnson, oorlogsindustrie.
Peanuts. Japan blijft de baas, dat land is niet het slachtoffer van een coup maar van een natuurramp.
Dat zijn flut belangen. Dat gaat over miljoenen waar Amerika in een oorlog miljaren winst boekt. Irak, Afghanistan, Vietnam. DAAR is geld verdiend.
De feiten zijn dat aardbevingen doodnormaal zijn.
Japan is een land dat wekelijks aardbevingen voelt
of idiote theorie met wazige bronnen
Ach hou toch op en doe niet zo fokking arrogant. De hele wereld, alle seismische onderzoekers hebben het al 2 eeuwen mis omdat jij op 1 of andere aluhoedjes site een vergezochte fluttheorie hebt gevonden.
ik zeg alleen dat ze nu ook kunstmatig opgewekt kunnen worden en dat er flink wat bewijslast is om dat te kunnen beweren.
Fukushima was ook 'bestendig' tegen vloedgolven maar toch niet dus.
at betekent niet dat er geen manieren zijn om ze kunstmatig op te wekken zodat het gewoon lijkt
Fukushima was ook 'bestendig' tegen vloedgolven maar toch niet dus.
dus niet. 1 mogelijk bewijsstuk kan makkelijk een anomalie zijn, een afwijking van het gangbare. 2 al iets minder, en zoveel als er nu is, en het feit dat alles in samenhang kan worden verklaard geeft genoeg reden tot nadenken.
ik stoot alleen jouw argumentatie omver.
ik zeg alleen dat ze nu ook kunstmatig opgewekt kunnen worden en dat er flink wat bewijslast is om dat te kunnen beweren.
Dat plaatje rond 2:46 heb ik eerder gezien in een natuurkundeboek ofzo
middelbareschool denk ik.
Dat ging over hoe radar werkt, vandaar ook het bootje met de streep.
Heeft hier dus niks mee te maken, er zijn wat extra plaatjes onder gezet.
de namen zijn onduidelijk, zodat je het niet kan lezen.
Het zijn gewoon de makers van het filmpje die verantwoordelijk zijn voor de aardbeving in Japan.
Er is geen bewijs. Nul. Niks.
En dat vind jij geloofwaardiger dan dat het een gewoon natuurfenomeen is wat meerdere keren per dag voor komt?
Maar toch, zou het kunnen dat natuurrampen 'gewoon' gebeuren?
Een vloedgolf is iets anders dan een tsunami.
Kan ik ook wel zeggen dat Noord-Korea niet voorbereid is op marsmannetjes en dan zou het wel HEEL toevallig dat wanneer die naar de aarde komen precies daar aanvallen. DUH, geen enkel land is daar op voorbereid.
5 wazige bronnen van aluhoedjes sites zijn voor jou blijkbaar voldoende om iets als een feit aan te nemen wanneer er miljoenen andere sites zijn die iets anders beweren.
Het slaat ook helemaal nergens op.
Ik heb 2 eeuwen wetenschap achter me staan, jij 5 bloggers met het IQ van een amoebe
maar ga dan niet doen alsof iedereen die het niet met je eens is er te weinig van af weet. Kijk alleen al naar je poll. O ik ben het niet met je eens, zal wel zijn omdat ik er niks van weet.
Ook echt heel logisch dat je dmv microgolf-trillingen (nog geeneens straling daar is het signaal van de haarp te zwak voor)
Gek dat HAARP nooit in de Bijbel wordt genoemd, of nooit in verband wordt gebracht met Atlantis, of de verwoesting van Pompeii.
Maar toch, zou het kunnen dat natuurrampen 'gewoon' gebeuren? Het zal toch niet? De kracht van tektonische platen en vulkanische vlakten zal vast zwaar overschat zijn. Die aardbevingen en vulkanen op Mars en Venus zullen ook vast niet echt zijn, of zullen zij een eigen HAARP installatie hebben? Vast wel.
- onnatuurlijke verschijnselen vlak voor en na de aardbeving rond het epicentrum
- HAARP is al eerder (bevestigd gebruikt voor weermanipulatie, zij het voor positieve doeleinden: het weer bij de olympische spelen in Beijing goed houden. hiervoor is uiteraard veel minder kracht nodig dan een aardbeving veroorzaken, en dat is ook wel nodig gezien ze toen op een drukbevolkt gebied straalden.
- het is niet de eerste keer dat USA het weer probeert te beinvloeden http://en.wikipedia.org/wiki/Project_seal
Het weer ja, plaatselijk. Op zeer kleine schaal. Wat jij beweert staat daar mijlenver vanaf.
l. het reageert sowieso met alle ionen in de ionosfeer waar de gevolgen ervan niet allemaal bekend zijn, wel dat zonnewinden veel sterker reageren als anders.
kun jij bewijzen dat er met meer dan 1 gigawatt dat niet mogelijk is? het is zeer aannemelijk van wel. het reageert sowieso met alle ionen in de ionosfeer waar de gevolgen ervan niet allemaal bekend zijn, wel dat zonnewinden veel sterker reageren als anders.
Ik doe niet per definitie alle complottheorieën van de hand, maar bij de gangbare theorieen is er altijd iemand die er van profiteert.
Moord of JFK = Johnson, oorlogsindustrie.
Wie profiteert hiervan? Niemand, in tegendeel. Er zijn alleen maar verliezers
Ja 1 van de 2 data. Ik weet ook niet welke. Als het goed is, is 28 oktober dan de echte (want dat is wetenschappelijk berekend), en 2012 is dan de geplande leugen, en dat doen hun het via H.A.A.R.P
Het is allemaal echt waar, dus zoek een schuilkelder op...
Wie profiteert hiervan? Niemand, in tegendeel. Er zijn alleen maar verliezers
Je draait oorzaak en gevolg om. De trillingen in de ionensfeer worden veroorzaakt door een aardbeving, en niet andersom.
De gemiddelde blikseminslag is 1 terrawat. Overstroomt de halve wereld elke keer dat het onweert?
Kun jij bewijzen dat het wel mogelijk is??? Met harde wetenschappelijke feiten i.p.v. die vage filmpjes.
![[img width=448 height=307]http://ootp.files.wordpress.com/2008/10/active_denial_system.png[/img]](http://ootp.files.wordpress.com/2008/10/active_denial_system.png)
Dit is religie argumentatie. "God bestaat, want je kan niet bewijzen dat hij niet bestaat".
koning in slechte vergelijkingen ben jij.
welk nummer de pilaar had waar ze op is dood gereden enz enz...
zelfs de aanslagen op 9-11
Wijzen naar de wolken alsof dat bewijs is, slaat helemaal nergens op.
![[img width=15 height=15]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/facepalm.gif[/img]](http://gathering.tweakers.net/global/smileys/facepalm.gif)
jij begint zelf over: kun je bewijzen dat het niet zo is? Dat is dus een kul argument.
Dat gaat er gewoon totaal niet bij mij in.
Liever makkelijk denken dan met een idiote theorie komen. Waarom zou Amerika in godsnaam willen dat half Japan in puin ligt
Uitspraak van Stikko op dinsdag 28 juni 2011 om 23:41:
welk nummer de pilaar had waar ze op is dood gereden enz enz...
Illuminati dit dat, aluhoedje modus
Uitspraak van Reckoner op dinsdag 28 juni 2011 om 17:59:
Je draait oorzaak en gevolg om. De trillingen in de ionensfeer worden veroorzaakt door een aardbeving, en niet andersom.
nee hoor, ik heb het over wat voor effect HAARP heeft op de ionosfeer.
de waarschijnlijkheid is groot dat HAARP de zeebeving veroorzaakt heeft.