Partyflock

Forumonderwerp · 1118514
Waarschuw beheerder
wie zal het zeggen

zou best kenne en anders is het leuk verzonnen :lol:

Waarschuw beheerder
Allemaal de schuld van Muse

Waarschuw beheerder
is wel heel makkelijk gedacht om het af te doen als sprookje ;)

Artiest System
Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
:roflol:
Waarschuw beheerder
-3
Liever makkelijk denken dan met een idiote theorie komen. Waarom zou Amerika in godsnaam willen dat half Japan in puin ligt :rot:

Ik doe niet per definitie alle complottheorieën van de hand, maar bij de gangbare theorieen is er altijd iemand die er van profiteert.

9/11 = Bush, oorlogsindustrie.
Moord of JFK = Johnson, oorlogsindustrie.

Wie profiteert hiervan? Niemand, in tegendeel. Er zijn alleen maar verliezers. Oftewel: bullshit theorie en met een zeer belabberd 'bewijs' ook nog. Rare wolken, hou op zeg. Zo meteen ga je nog zeggen dat de sterren het voorspelt hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 27 juni 2011 om 14:39:
idiote theorie komen.

het is idioot omdat?

Waarom zou Amerika in godsnaam willen dat half Japan in puin ligt

gebrek aan steun http://zaplog.nl/zaplog/article/must_see_benjamin_fulford_haarp_veroorzaakt_aardbevingen_in_japan

Je gelooft vast zeker ook niet dat USA in de jaren 80 bin laden miljarden gaf om hem te steunen tegen oorlog afghanistan-rusland. en veel sporen van thermiet zijn gevonden na de vliegtuiginslagen. en dat er toevallig geen straaljagers reageerden terwijl ze 8 minuten van de vliegtuigen vandaan waren.
En hoe kan het dat khaddafi 2 jaar geleden nog vriendjes was met US en nu er problemen zijn met de olie in de USA er opeens een grootschalige inzet van militair materieel in libië...

Niemand, in tegendeel. Er zijn alleen maar verliezers.

nee hoor
- amerika legt beslag op oliebronnen >profit
- wapenindustrie heeft werk
- huurlingen hebben werk
- geheime diensten hebben werk

en waarom sprak amerika na de dood van 'bin laden' over dat ie een islamitische begravenis zou krijgen en even later toch maar in zee dumpen, zonder dat zijn lichaam ooit publiekelijk aan het licht is gekomen, laat staan foto's. :lol:
. Oftewel:

get your facts straight & come back :)

Rare wolken, hou op zeg.

ja joh, deze zijn geheel toevalligerwijs in zeer symmetrische onnatuurlijke vormen ontstaan boven rampgebied. straling in de ionosfeer reageert indirect op reflecties van de astenosfeer. there you are.

Wie profiteert hiervan?

amerika krijgt zijn militaire en economische steun nu wel :')
http://zaplog.nl/zaplog/article/must_see_benjamin_fulford_haarp_veroorzaakt_aardbevingen_in_japan

het is goed om skeptisch te zijn maar denk even na over de feiten ;)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Aquinox op maandag 27 juni 2011 om 15:05:
Je gelooft vast zeker ook niet dat USA in de jaren 80 bin laden miljarden gaf om hem te steunen tegen oorlog afghanistan-rusland.

Ja dat is een feit. Dat geloof ik dus wel. Ik geef juist aan dat 9/11 voor een bepaalde groep mensen heel veel geld en macht heeft opgeleverd.

- amerika legt beslag op oliebronnen >profit
- wapenindustrie heeft werk
- huurlingen hebben werk
- geheime diensten hebben werk

Peanuts. Japan blijft de baas, dat land is niet het slachtoffer van een coup maar van een natuurramp. Opbouwen en weer doorgaan. De eventuele winst die Amerika daar uit haalt is NIKS vergeleken bij een oorlog die jarenlang door ettert. Echt complete nonsens.

amerika krijgt zijn militaire en economische steun nu wel

Dat zijn flut belangen. Dat gaat over miljoenen waar Amerika in een oorlog miljaren winst boekt. Irak, Afghanistan, Vietnam. DAAR is geld verdiend.

het is goed om skeptisch te zijn maar denk even na over de feiten

De feiten zijn dat aardbevingen doodnormaal zijn. Ook zware aardbevingen. Hou op met overal iets achter te zoeken en kijk inderdaad naar de feiten. Japan is een land dat wekelijks aardbevingen voelt. En heel af en toe is die heel sterk en heeft dat grote gevolgen. Punt uit. Daarom is het nonsens, omdat je iets normaals (en heel ergs, tuurlijk) verklaard met 1 of idiote theorie met wazige bronnen in plaats van naar gewone, jarenlang bewezen en onderzochte wetenschap kijkt.
Waarschuw beheerder
-2
ja joh, deze zijn geheel toevalligerwijs in zeer symmetrische onnatuurlijke vormen ontstaan boven rampgebied. straling in de ionosfeer reageert indirect op reflecties van de astenosfeer. there you are.

Ach hou toch op en doe niet zo fokking arrogant. De hele wereld, alle seismische onderzoekers hebben het al 2 eeuwen mis omdat jij op 1 of andere aluhoedjes site een vergezochte fluttheorie hebt gevonden. :rot:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Ik ben bang dat ik het nu toch echt met Majstro eens ben :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 27 juni 2011 om 15:14:
Ja dat is een feit. Dat geloof ik dus wel. Ik geef juist aan dat 9/11 voor een bepaalde groep mensen heel veel geld en macht heeft opgeleverd.

ah okj dacht dat

je sarcastisch bedoelde, in de context met de rest van je verhaal.

Peanuts. Japan blijft de baas, dat land is niet het slachtoffer van een coup maar van een natuurramp.

die quote erboven sloeg op dat wat ik dacht dat je sarcastisch bedoelde.

Dat zijn flut belangen. Dat gaat over miljoenen waar Amerika in een oorlog miljaren winst boekt. Irak, Afghanistan, Vietnam. DAAR is geld verdiend.

hoe kun jij beoordelen of dat over 'slechts' miljoenen gaat.

De feiten zijn dat aardbevingen doodnormaal zijn.

dus? dat betekent niet dat er geen manieren zijn om ze kunstmatig op te wekken zodat het gewoon lijkt. daarbij is de kans dat 2 bevingen bij elkaar niet tegenfase maar verdubbeling van kracht op 1 kritische locatie (fukushima) veroorzaakt.

Japan is een land dat wekelijks aardbevingen voelt

klopt. alle gebouwen zijn sinds vele decennia hierop gebouwd. Fukushima was ook 'bestendig' tegen vloedgolven maar toch niet dus.

of idiote theorie met wazige bronnen

dus niet. 1 mogelijk bewijsstuk kan makkelijk een anomalie zijn, een afwijking van het gangbare. 2 al iets minder, en zoveel als er nu is, en het feit dat alles in samenhang kan worden verklaard geeft genoeg reden tot nadenken.

Uitspraak van Too Many Daves op maandag 27 juni 2011 om 15:16:
Ach hou toch op en doe niet zo fokking arrogant. De hele wereld, alle seismische onderzoekers hebben het al 2 eeuwen mis omdat jij op 1 of andere aluhoedjes site een vergezochte fluttheorie hebt gevonden.

ik stoot alleen jouw argumentatie omver. ik vond jou juist een beetje arrogant worden en daarom formuleerde ik het zo.

en nee, jij vergelijkt nu appels en peren: de gangbare manier waarop men beweert natuurverschijnselen onstaan is best aannemelijk. ik zeg alleen dat ze nu ook kunstmatig opgewekt kunnen worden en dat er flink wat bewijslast is om dat te kunnen beweren.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Aquinox op maandag 27 juni 2011 om 16:02:
ik zeg alleen dat ze nu ook kunstmatig opgewekt kunnen worden en dat er flink wat bewijslast is om dat te kunnen beweren.

Er is geen bewijs. Nul. Niks.

Fukushima was ook 'bestendig' tegen vloedgolven maar toch niet dus.

Tja er is altijd baas boven baas he???? :rot:
Waarschuw beheerder
-2
at betekent niet dat er geen manieren zijn om ze kunstmatig op te wekken zodat het gewoon lijkt

En dat vind jij geloofwaardiger dan dat het een gewoon natuurfenomeen is wat meerdere keren per dag voor komt? :lol:

Fukushima was ook 'bestendig' tegen vloedgolven maar toch niet dus.

Een vloedgolf is iets anders dan een tsunami. Geen enkel gebied in de wereld is op dit moment veilig voor een tsunami als die maar groot genoeg is. Kan ik ook wel zeggen dat Noord-Korea niet voorbereid is op marsmannetjes en dan zou het wel HEEL toevallig dat wanneer die naar de aarde komen precies daar aanvallen. DUH, geen enkel land is daar op voorbereid. :')

dus niet. 1 mogelijk bewijsstuk kan makkelijk een anomalie zijn, een afwijking van het gangbare. 2 al iets minder, en zoveel als er nu is, en het feit dat alles in samenhang kan worden verklaard geeft genoeg reden tot nadenken.

5 wazige bronnen van aluhoedjes sites zijn voor jou blijkbaar voldoende om iets als een feit aan te nemen wanneer er miljoenen andere sites zijn die iets anders beweren. Dat moet jij weten, maar ga dan niet doen alsof iedereen die het niet met je eens is er te weinig van af weet. Kijk alleen al naar je poll. O ik ben het niet met je eens, zal wel zijn omdat ik er niks van weet. :rot:

ik stoot alleen jouw argumentatie omver.

Mijn argumentatie dat je naar de meest logische oplossing moet kijken. Dat is overduidelijk niet jouw argumentatie, jij gelooft liever in een paar wazige websites. Ik heb 2 eeuwen wetenschap achter me staan, jij 5 bloggers met het IQ van een amoebe. Ik hoef me niet te verdedigen.

ik zeg alleen dat ze nu ook kunstmatig opgewekt kunnen worden en dat er flink wat bewijslast is om dat te kunnen beweren.

MISSCHIEN is dat mogelijk ja. Maar dan nog vind ik het complete waanzin om aan te nemen dat Amerika dat met opzet zou gebruiken vanwege wat belangetjes in de marge. Valt me nog mee dat je niet gelooft dat Amerika het heeft gedaan om wraak te nemen voor Pearl Harbor. :')

Waarschuw beheerder
Dat plaatje rond 2:46 heb ik eerder gezien in een natuurkundeboek ofzo
middelbareschool denk ik.

Dat ging over hoe radar werkt, vandaar ook het bootje met de streep.

Heeft hier dus niks mee te maken, er zijn wat extra plaatjes onder gezet.
de namen zijn onduidelijk, zodat je het niet kan lezen.

Het zijn gewoon de makers van het filmpje die verantwoordelijk zijn voor de aardbeving in Japan. :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Ook echt heel logisch dat je dmv microgolf-trillingen (nog geeneens straling daar is het signaal van de haarp te zwak voor) in de ionosfeer een aardbeving kan veroorzaken :rot:
Communicatie dmv spaceshuttles, vliegtuigen, sattelieten veroorzaken veel meer trillingen in de ionosfeer, dit is alleen ter begeleiding van die communicatie.

Daar komt ook nog bij dat er grote breuklijnen in de grote oceaan bestaan welke al eeuwen lang hevige aardbevingen en tsunami's veroorzaken, en dan zal toevalligerwijs deze en die in het door aardbevingen en vulkaanuitbarstingen onstane Haïti ineens door de haarp zijn veroorzaakt :rot:

Tegenwoordig willen mensen naast God en/of Allah steeds nog meer krankzinnigere dingen geloven, las onlangs op een forum nog dat mensen illegaal afweergeschiut aan het bestellen waren op het internet om vliegtuigen waar chemtrails uitkomen neer te halen :s

Mensen worden steeds gekker
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2011 om 23:39:
Dat plaatje rond 2:46 heb ik eerder gezien in een natuurkundeboek ofzo
middelbareschool denk ik.

Dat ging over hoe radar werkt, vandaar ook het bootje met de streep.

Heeft hier dus niks mee te maken, er zijn wat extra plaatjes onder gezet.
de namen zijn onduidelijk, zodat je het niet kan lezen.

Het zijn gewoon de makers van het filmpje die verantwoordelijk zijn voor de aardbeving in Japan. :O

Het slaat ook helemaal nergens op. Dit geeft wel mooi het niveau van de gemiddelde haarp-believer aan.
Een lulverhaal van iemand die zn fantasie de vrije loop laat over dingen die hij niet begrijpt, gepaard met wat plaatjes van wolken. Dan nog de topicopener die 'tera' verkeerd spelt, plus niet doorheeft dat billion eigenlijk een miljard is, dus giga.
Lekker wilde speculaties als waarheid aannemen, jwt.

Waarschuw beheerder
Gek dat HAARP nooit in de Bijbel wordt genoemd, of nooit in verband wordt gebracht met Atlantis, of de verwoesting van Pompeii.

Maar toch, zou het kunnen dat natuurrampen 'gewoon' gebeuren? Het zal toch niet? De kracht van tektonische platen en vulkanische vlakten zal vast zwaar overschat zijn. Die aardbevingen en vulkanen op Mars en Venus zullen ook vast niet echt zijn, of zullen zij een eigen HAARP installatie hebben? Vast wel.
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 juni 2011 om 16:05:
Er is geen bewijs. Nul. Niks.

- zeer sterke straling over een breed spectrum rond het epicentrum die niet in de natuur kan voorkomen, zelfs niet bij de sterkste zonnewinden.

paar dagen voor de beving (achtergrondsstraling)
[img width=480 height=331 cacheid=0011cd3e002f5b4e2d1ecc0d1a02c52ba0]http://www.earthwatcher.nl/plugins/content/mavikthumbnails/thumbnails/480x331-images-stories-Afbeeldingen-fotomaart2011-gkn20110307_bx.jpg[/img]

rond tijdstip van de beving
[img width=462 height=321 cacheid=0011cd3f002f5b50ee000fdd1a02c52ba0]http://www.earthwatcher.nl/plugins/content/mavikthumbnails/thumbnails/462x321-images-stories-Afbeeldingen-fotomaart2011-latest-bx.jpg[/img]

- onnatuurlijke verschijnselen vlak voor en na de aardbeving rond het epicentrum
- HAARP is al eerder (bevestigd gebruikt voor weermanipulatie, zij het voor positieve doeleinden: het weer bij de olympische spelen in Beijing goed houden. hiervoor is uiteraard veel minder kracht nodig dan een aardbeving veroorzaken, en dat is ook wel nodig gezien ze toen op een drukbevolkt gebied straalden.
- het is niet de eerste keer dat USA het weer probeert te beinvloeden http://en.wikipedia.org/wiki/Project_seal

Uitspraak van Too Many Daves op maandag 27 juni 2011 om 16:34:
En dat vind jij geloofwaardiger dan dat het een gewoon natuurfenomeen is wat meerdere keren per dag voor komt?

meerdere keren per dag op die schaal en sterkte ?:lol:

En het is ook zo toevalig dat er 2 aardbevingen waren waarvan er eentje vanaf de andere kant precies goed getimed is om zo de eerste te versterken in plaats van nihiliseren (het fase-tegenfase principe), waardoor er gesproken wordt over 'the perfect tsunami'. dat al die omstandigheden, richting, afstand e.d. ideaal zijn is een kans kleiner dat ik de loterij win ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 15:55:
Maar toch, zou het kunnen dat natuurrampen 'gewoon' gebeuren?

tuurlijk, als je zuiver naar seismische activiteit zou kijken (oftewel wat je in de media te zien krijgt)
dan is er niet veel anders dan een tsunami als alle andere uit op te maken. ga je er radiologische activiteit (dus niet röntgen en gammastraling (ioniserende straling die in de volksmond ook wel bekend staat als 'radioactieve straling')en radarbeelden bijhouden dan is het een ander verhaal.
Wat ik al eerder heb gezegd is dat er dus gigantische hoeveelheden (electro)magnetische straling die niet in de natuur in zulke hoeveelheden kan voorkomen was voor de aardbeving. op radarbeelden/meteorologische beelden was er ook heel kort een perfecte cirkel met abnormale activiteit boven het epicentrum te zien.
Zoals door wetenschappers beaamd was het op de desbetreffende breuklijn bij japan waar de aardbeving ontstaan was niet fysiek mogelijk om een aardbeving sterker dan 8.5 richter te ontstaan en de gegeven 8.9 is ruim dubbel zo sterk (richter = logaritmisch, 1 nummer stijging = 10x zo sterk, en 0.3 stijging is verdubbeling. dus de aardbeving was ruim dubbel zo sterk als verwacht en verraste menig wetenschapper
http://www.latimes.com/news/nationworld/nation/la-sci-japan-earthquake-20110310,0,7154967.story
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Thoku_earthquake_and_tsunami#Geology

leuk om een HAARP vertegenwoordiger aan het woord te zien en hoeveel geld er van de CIA NSA en andere militaire/veiligheidsorganen daar gemoeid is, in verhouding met de gegeven opdracht van HAARP.

Een vloedgolf is iets anders dan een tsunami.

een Tsunami is een vloedgolf veroorzaakt door een aardbeving op het intercontinentaal plat ;)

Kan ik ook wel zeggen dat Noord-Korea niet voorbereid is op marsmannetjes en dan zou het wel HEEL toevallig dat wanneer die naar de aarde komen precies daar aanvallen. DUH, geen enkel land is daar op voorbereid.

op zo'n slechte vergelijking ga ik niet eens in.

5 wazige bronnen van aluhoedjes sites zijn voor jou blijkbaar voldoende om iets als een feit aan te nemen wanneer er miljoenen andere sites zijn die iets anders beweren.

:facepalm: het waren vooral live beelden maar goed. dat een site niet strookt met je mening betekent nog niet dat het onbetrouwbaar is ;)
maar goed dit filmpje met flinke stukken gerenomeerde media als the history channel zal vast ook wel wazig zijn :lol:

Uitspraak van ja nee ja nee op dinsdag 28 juni 2011 om 12:31:
Het slaat ook helemaal nergens op.

jouw argumentatie ook.

Ik heb 2 eeuwen wetenschap achter me staan, jij 5 bloggers met het IQ van een amoebe

jij hebt niks achter je staan. jij doet een random uitspraak dat ik zou stellen dat aardbevingen nooit door de in aardrijkskunde onderwezen manieren ontstaan en is compleet irrelevant met wat ik gezegd heb:frusty:

maar ga dan niet doen alsof iedereen die het niet met je eens is er te weinig van af weet. Kijk alleen al naar je poll. O ik ben het niet met je eens, zal wel zijn omdat ik er niks van weet.

de manier waarop ik de 2e optie heb beschreven is om klootjesvolk dat niet nadenkt en alles gelooft wat de media hen voedt en dus bij het zien van de 'absurditeit' van een dergelijke stelling gelijk nee zouden zeggen te laten nadenken. als mensen onderbouwd denken van niet vind ik het prima. toch staat er (nog) nergens iets wat de stelling tegengaat, behalve "onzin, bullshit"

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 08:17:
Ook echt heel logisch dat je dmv microgolf-trillingen (nog geeneens straling daar is het signaal van de haarp te zwak voor)

1 gigawatt stralingskracht zwak? :lol: moest heel even lachen. 1 watt straling kan al allerlei dingen verbranden, en dat is met zichtbaar licht. laat staan wat er mogelijk is met een miljard keer zo veel output kracht (dus niet de elektriciteit die erin moet om die kracht te bereiken, dat ligt nog hoger dan 1 gigawatt) en aan de extreme kant van het spectrum.
anyways, zelfs het HAARP zelf geeft zelf toe dat dat de hoeveelheid output kracht is. (iets meer zelfs)
http://www.haarp.alaska.edu/haarp/prpeis.html

The HAARP facility is designed to have an ERP above one gigawatt. This would elevate the United States to owning and operating the world's most capable ionospheric research instrument.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 15:55:
Gek dat HAARP nooit in de Bijbel wordt genoemd, of nooit in verband wordt gebracht met Atlantis, of de verwoesting van Pompeii.

Maar toch, zou het kunnen dat natuurrampen 'gewoon' gebeuren? Het zal toch niet? De kracht van tektonische platen en vulkanische vlakten zal vast zwaar overschat zijn. Die aardbevingen en vulkanen op Mars en Venus zullen ook vast niet echt zijn, of zullen zij een eigen HAARP installatie hebben? Vast wel.

Dit dus :lol:
Wat sommige mensen wel niet bedenken..... echt ongelofelijk.
Maja die HAARP heeft zoveel complottheorieën.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op dinsdag 28 juni 2011 om 17:11:
- onnatuurlijke verschijnselen vlak voor en na de aardbeving rond het epicentrum
- HAARP is al eerder (bevestigd gebruikt voor weermanipulatie, zij het voor positieve doeleinden: het weer bij de olympische spelen in Beijing goed houden. hiervoor is uiteraard veel minder kracht nodig dan een aardbeving veroorzaken, en dat is ook wel nodig gezien ze toen op een drukbevolkt gebied straalden.
- het is niet de eerste keer dat USA het weer probeert te beinvloeden http://en.wikipedia.org/wiki/Project_seal

Het weer ja, plaatselijk. Op zeer kleine schaal. Wat jij beweert staat daar mijlenver vanaf.

Buiten dat, China deed zijn eigen plaatselijke weermanipulatie, niet HAARP.

Daarnaast heeft niemand het ooit over de installatie in Rusland, die exact hetzelfde kan. Of diegene in Noorwegen. :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar buiten dit, waarom zou jij van alle mensen deze waarheid in pacht hebben, en niet de Japanse overheid?

Moet je die niet een belletje geven ofzo?
Waarschuw beheerder
China gebruikte zilverjodide om wolken te laten regenen voordat ze hun doorzakpunt bereiken. voor de rest kun je er niks mee ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 17:43:
Het weer ja, plaatselijk. Op zeer kleine schaal. Wat jij beweert staat daar mijlenver vanaf.

kun jij bewijzen dat er met meer dan 1 gigawatt dat niet mogelijk is? het is zeer aannemelijk van wel. het reageert sowieso met alle ionen in de ionosfeer waar de gevolgen ervan niet allemaal bekend zijn, wel dat zonnewinden veel sterker reageren als anders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op dinsdag 28 juni 2011 om 17:53:
l. het reageert sowieso met alle ionen in de ionosfeer waar de gevolgen ervan niet allemaal bekend zijn, wel dat zonnewinden veel sterker reageren als anders.

Je draait oorzaak en gevolg om. De trillingen in de ionensfeer worden veroorzaakt door een aardbeving, en niet andersom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op dinsdag 28 juni 2011 om 17:11:
1 gigawatt stralingskracht zwak?

De gemiddelde blikseminslag is 1 terrawat. Overstroomt de halve wereld elke keer dat het onweert?
Waarschuw beheerder
kun jij bewijzen dat er met meer dan 1 gigawatt dat niet mogelijk is? het is zeer aannemelijk van wel. het reageert sowieso met alle ionen in de ionosfeer waar de gevolgen ervan niet allemaal bekend zijn, wel dat zonnewinden veel sterker reageren als anders.

Kun jij bewijzen dat het wel mogelijk is??? Met harde wetenschappelijke feiten i.p.v. die vage filmpjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 18:03:
De gemiddelde blikseminslag is 1 terrawat. Overstroomt de halve wereld elke keer dat het onweert?

:lol:
Waarschuw beheerder
kun jij bewijzen dat er met meer dan 1 gigawatt dat niet mogelijk is?

Dit is religie argumentatie. "God bestaat, want je kan niet bewijzen dat hij niet bestaat". :')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 17:48:
Maar buiten dit, waarom zou jij van alle mensen deze waarheid in pacht hebben, en niet de Japanse overheid?

Moet je die niet een belletje geven ofzo?

Beetje een probleem met narcisten engzo.

Waarschuw beheerder
Ik doe niet per definitie alle complottheorieën van de hand, maar bij de gangbare theorieen is er altijd iemand die er van profiteert.

Wie profiteert hiervan? Niemand, in tegendeel. Er zijn alleen maar verliezers

Experimenteren voor de Grote Dag waar ze al 300 jaar naartoe hebben geleefd: doomsday, 21-12-2012. ;d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 22:07:
Experimenteren voor de Grote Dag waar ze al 300 jaar naartoe hebben geleefd: doomsday, 21-12-2012.

We gaan toch in oktober ook al naar de klote?? :P

Waarschuw beheerder
Ja 1 van de 2 data. Ik weet ook niet welke. :$ Als het goed is, is 28 oktober dan de echte (want dat is wetenschappelijk berekend), en 2012 is dan de geplande leugen, en dat doen hun het via H.A.A.R.P

Het is allemaal echt waar, dus zoek een schuilkelder op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 22:25:
Ja 1 van de 2 data. Ik weet ook niet welke. Als het goed is, is 28 oktober dan de echte (want dat is wetenschappelijk berekend), en 2012 is dan de geplande leugen, en dat doen hun het via H.A.A.R.P

Het is allemaal echt waar, dus zoek een schuilkelder op...

Ik heb zojuist een kuil gegraven in mijn tuin dus mocht iemand nog een schuilkelder zoeken... wel een kratje bier meenemen he.

Ik lees net dat ze met de HAARP ook mindcontroll kunnen doen :P flinks geks jwt.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Stuuut op dinsdag 28 juni 2011 om 22:40:
mindcontroll

schijt flock
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juni 2011 om 23:14:
schijt flock

?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb geen zin om het uit te leggen.
Waarschuw beheerder
hmmmkay
Werkzaam bij Ragwerk
Artiest Stikko
Waarschuw beheerder
+1
donateur
zo... wakkere mensen.... :)

deze shit in het nieuws?? tuurlijk niet.... het nieuws word gebracht door het anp... (amerikaans) american news press...

amerika brengt het nieuws zoals ze het zelf willen brengen... de rest van de wereld krijgt het zelfde nieuws....

dat amerika achter deze aanslagen zit is duidelijk, voor mensen die goed opletten en verder kijken dan hun neus lang is, is dit allang duidelijk...

zie b.v de aanslagen op princess diana, meerdere aardbevingen (haiti) (japan) waarom doet amerika dit??... om leningen te verstrekken aan japan, samen met rusland... allemaal bewezen!... alles draaid om geld en corruptie is dus duidelijk aanwezig....

zelfs de aanslagen op 9-11 (wat bin laden heeft gedaan volgens amerika)

kijkt met op de fbi site... waar bin laden van word verdacht... ziet men niks over 9-11 of welke crap dan ook... toeval?? dacht het niet....

kijk bijvoorbeeld de serie op youtube....

zoek op: Secret Mysteries of America's Beginnings

als je zulke dingen intreseert zul je de hele serie ook kijken, en best veel dingen duidelijk worden....

net zoals in het amerikaanse dollar biljet zooveeeeeeeeeeeel vage shit zit...

check dit...

deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=8i0BIXXXdVw

deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=ZywNpOlJEyY

de stem is wat minder, maar goed luisteren ;) het gaat eigenlijk best ver, en het lijkt me allemaal geen toeval :)

kijk na al die filmpjes nog ff deze....

http://www.youtube.com/watch?v=bmK-opTX6Qg

het is en blijft geen toeval :P maar het komt enkel een keer in het nieuws (zoals amerika het brengt) en we horen er nooit iets over terug.. net als 9-11, haiti, japan enz enz enz.....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 22:07:
Wie profiteert hiervan? Niemand, in tegendeel. Er zijn alleen maar verliezers

als je dit allemaal goed bekijkt dan zul je ook gaan inzien wie er van profiteerd... :) niet niemand.... alles draaid om GELD!!...
Waarschuw beheerder
donateur
dan kijk eens goed hoe de brug heet waar diana is doodgereden, welk nummer de pilaar had waar ze op is dood gereden enz enz.... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2011 om 17:59:
Je draait oorzaak en gevolg om. De trillingen in de ionensfeer worden veroorzaakt door een aardbeving, en niet andersom.

nee hoor, ik heb het over wat voor effect HAARP heeft op de ionosfeer.

ja en die duurt ook maar 30 µseconde (0.000030 seconde) en bijna al die energie gaat direct op aan warmte :facepalm:

Uitspraak van Stuuut op dinsdag 28 juni 2011 om 18:09:
Kun jij bewijzen dat het wel mogelijk is??? Met harde wetenschappelijke feiten i.p.v. die vage filmpjes.

Niet dat de bewijslast nu nog bij mij ligt, maar misschien helpt lezen, ik heb al gezegd wat de gevolgen zijn bij zulke lage stralingskracht, en het feit dat allerlei (geheime) defensie instanties zo veel geld erin steken en tegenstrijdige informatie geven zegt ook een boel.

en wat deed microgolfstraling ookalweer? watermoleculen laten trillen. dat is het element wat weersbeinvloeding veroorzaakt.

als je bedenkt dat een 700 watt magnetron al genoeg is om allerlei dingen binnen enkele seconden te ontdooien en paar minuten om te koken en bij misbruik levende organismen, en het leger gebruikt al straling om mensen kort van binnenuit te verhitten om ze weg te jagen.. natuurlijk als ze die wapens op volle kracht en wat langer gebruiken zijn de gevolgen daar ook naar ;) en dan heb je het over kilowatt. ruim een orde van miljoen keer kleiner dan HAARP
[img width=448 height=307]http://ootp.files.wordpress.com/2008/10/active_denial_system.png[/img]
http://en.wikipedia.org/wiki/Directed-energy_weapon

Ze waren in 2007 klaar met de installatie dus ze zijn nu gewoon aan het testen wat er allemaal mogelijk is met hun nieuwe speeltje. dat stoffen een resonante frequentie voor EM straling is ook al lang bekend.

dit zou een boel moeten verhelderen ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonances

http://www.faqs.org/patents/app/20090079424
ditzelfde principe wordt ook door installaties gebruikt om grondlagen binnen te dringen en te bekijken wat erin zit, olie bijvoorbeeld. daar is 40 watt voor nodig op grote afstand. de resonantie is dan niet zo sterk, maar sterk genoeg om te analyseren. als je ruim 1 gigawatt gebruikt is logischerwijs de resonantie heeeel sterk ;)

Uitspraak van Too Many Daves op dinsdag 28 juni 2011 om 19:09:
Dit is religie argumentatie. "God bestaat, want je kan niet bewijzen dat hij niet bestaat".

:facepalm: koning in slechte vergelijkingen ben jij.
Waarschuw beheerder
het enige waar ik je wel gelijk in wil geven is dat het belang japan te schaden klein is.
Waarschuw beheerder
De gemiddelde blikseminslag

en wat er van elektromagnetische stralingsenergie overblijft is ook nog eens niet allemaal op dezelfde frequentie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op dinsdag 28 juni 2011 om 23:46:
koning in slechte vergelijkingen ben jij.

jij begint zelf over: kun je bewijzen dat het niet zo is? Dat is dus een kul argument.

Uitspraak van Stikko op dinsdag 28 juni 2011 om 23:41:
welk nummer de pilaar had waar ze op is dood gereden enz enz...

Illuminati dit dat, aluhoedje modus

Uitspraak van Stikko op dinsdag 28 juni 2011 om 23:39:
zelfs de aanslagen op 9-11

Ik beweer helemaal niet dat Amerika zich altijd aan de regels houdt. Smerige spelletjes zijn er zeker gespeeld in het verleden. Maar ik zie nog steeds 0,0 aanwijzing om aan te nemen dat Amerika een half land naar de knoppen zou helpen om dan zelf mee te helpen aan de heropbouw alleen maar om good-will te kweken. Dat gaat er gewoon totaal niet bij mij in. Wijzen naar de wolken alsof dat bewijs is, slaat helemaal nergens op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Too Many Daves op woensdag 29 juni 2011 om 00:00:
Wijzen naar de wolken alsof dat bewijs is, slaat helemaal nergens op.

heb net in de vorige post uitgelegd wat de link daarmee is en dat het in combinatie met het feit dat er ontzettend veel microgolfstraling was op dat moment en dat zulke symmetrische vormen op zo'n groot oppervlakte niet plaatsvinden in de natuur zou je toch wel aan het nadenken moeten zetten [img width=15 height=15]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/facepalm.gif[/img]

jij begint zelf over: kun je bewijzen dat het niet zo is? Dat is dus een kul argument.

het was een rhetorische vraag ;)

Dat gaat er gewoon totaal niet bij mij in.

wat ik al zei, het ding is nog in de testfase. er kunnen allerlei motieven achter zitten waarvan wij geen weet van kunnen hebben. foutief of expres, de waarschijnlijkheid is groot dat HAARP de zeebeving veroorzaakt heeft.

waar ik verder benieuwd naar ben: wat is de normale temperatuur van het zeewater rond Sendai, epicentrum van de zeebeving, en wat was die rond 9-12 maart?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Liever makkelijk denken dan met een idiote theorie komen. Waarom zou Amerika in godsnaam willen dat half Japan in puin ligt

lijkt me vrij duidelijk....

amerika + rusland geven leningen aan japan!... zoek na en gij zult het vinden....

op leningen zit rente, en om zulke idiote bedragen wat men leent om het land op te bouwen verdienen amerika en rusland alleen maar aan....

met heeft schijt aan bevolking wat overlijd...

alles met voorbedachte rade... :) opzich slim... corruptie is het :) en nederland draaid al aardig mee in deze corruptie...

het is ook raar, de moord op pim fortuyn en theo van gogh.... zitten 911 dagen tussen...

en zo zijn er steeds meer bewijzen en dingen die allemaal lijden naar het masons verhaaltje...

kijk deze delen....

1: http://www.youtube.com/watch?v=L_-p_oELoPM

2: http://www.youtube.com/watch?v=gvLMO5Wu_Hw

3: http://www.youtube.com/watch?v=i2mPq808FxI

4: http://www.youtube.com/watch?v=wmcFI7TFhb0

5: http://www.youtube.com/watch?v=hkTL95jeW8w

allemaal keiharde bewijzen, waar men nooit iets over terug hoort :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stikko op dinsdag 28 juni 2011 om 23:41:
welk nummer de pilaar had waar ze op is dood gereden enz enz...

Illuminati dit dat, aluhoedje modus

is dat zo?... whaha kun je zien hoe kortzichtig je bent... als je ff wakker kijkt naar alles dan zul je zien, dan alles met elkaar te maken heeft...

niet alleen het haarp verhaaltje over haiti en japan... de aanslagen van 911, op fortuyn, van gogh, lady die enz enz....

het is geen toevel :) kijk het allemaal maar eens goed... en denk er maar eens goed over na... dan vallen alle puzzeltjes wel ineen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op dinsdag 28 juni 2011 om 23:46:
Uitspraak van Reckoner op dinsdag 28 juni 2011 om 17:59:

nee hoor, ik heb het over wat voor effect HAARP heeft op de ionosfeer.

Kun je nou niet gewoon geloven dat door de aardbeving de ionensfeer verstoort word?
http://www.sciencedaily.com/releases/2003/11/031103070548.htm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stikko op woensdag 29 juni 2011 om 00:49:
het is ook raar, de moord op pim fortuyn en theo van gogh.... zitten 911 dagen tussen...

:facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aquinox op woensdag 29 juni 2011 om 00:31:
de waarschijnlijkheid is groot dat HAARP de zeebeving veroorzaakt heeft.

Onze internet-onderzoeker... :facepalm:

Waarom ligt de Japanse vloot dan nog steeds niet voor de Oostkust?

Waarom zou jij de waarheid wel in pacht hebben, en onze Japanse vrienden niet?

Waarschuw beheerder
Hahahaaaa, ik dacht al 'wat een lekker gewillig prooitje voor reckoner'
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2011 om 01:16:
:facepalm:

http://www.uitdaging.net/artikel/satanisme_verbind_de_lijnen.html

:)