2 volgers · 9569x bekeken
als je goed wilt eten raad ik Maestro aan op de boulevard veel keuzes het is gezellig en binnen 30 minuten hebben je maaltijd.
las palmas zeker nog niet geporbeerd
Nog mensen die zaterdag ook naar Tiesto gaan? Wij hebben de tickets alvast binnen...
Misschien wel leuk om ff te meeten met wat NL'ders?
Let me know
waar is dat feest dan?
pas maar op met het eten paar man heefr hier al voedsel vergifteging waarschijnlijk door die 3lv pizzas op de
dat vertrouwden wij ook al niet
verkocht wordt
condor garden, die zit bij het postkantoor daar!!
mis de cocktailtjes wel.... 2 euro en lekker
Flamengo Hotel.
top hotel heb ik vorig jaar ook gezeten
Vandaag terug gekomen,
En het was helemaal te gek!!!!
Je moet inderdaad een beetje opletten met wildplassen etc.
Vechten is daar ook geen aanrader...
De uitsmijters daar zijnn echt geen beste mensen.
Voor de rest is het een super bestemming waar je goed los kan gaan met een vrij klein budget.
Wel een beetje ziek geworden van eten, maar dat was notabene bij de mac.
Subway of de iets duurdere restaurants bevielen ons prima!!
En als je goeie deals wil maken om je in te drinken met cocktails moet je bij Tropicana zijn op de boulevard vlak bij Flowerstreet aan het strand.
Je kan altijd wel een dealtje met ze sluiten.
Veel plezier iedereen die nog gaat!
Je moet inderdaad een beetje opletten met wildplassen etc.
Vechten is daar ook geen aanrader...
De uitsmijters daar zijnn echt geen beste mensen.
Voor de rest is het een super bestemming waar je goed los kan gaan met een vrij klein budget.
Wel een beetje ziek geworden van eten, maar dat was notabene bij de mac.
Subway of de iets duurdere restaurants bevielen ons prima!!
En als je goeie deals wil maken om je in te drinken met cocktails moet je bij Tropicana zijn op de boulevard vlak bij Flowerstreet aan het strand.
Je kan altijd wel een dealtje met ze sluiten.
Veel plezier iedereen die nog gaat!
Vandaag terug gekomen,
welk vliegtuig heb jij gezeten? wij zijn om half 1 terug gevlogen.
Het was dan wel mijn 3e keer sunny beach maar het was wederom tekort!!!!!!!!!!!!!
rossi & Me zijn weer terug in nl na weekje ongeregeld
Heerlijk die happy Hours overal
http://www.mijnalbum.nl/Album=M4OABQ4N
![[img width=1024 height=768]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SDGMGNX8.jpg[/img]](http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SDGMGNX8.jpg)
![[img width=1024 height=768]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IAK3DDRR.jpg[/img]](http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IAK3DDRR.jpg)
![[img width=1024 height=1365]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LZ4TPLYJ.jpg[/img]](http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LZ4TPLYJ.jpg)
laatste aanpassing
Ja idd! Die gasten bij Glade Viking en ook bij Disco Orange.
Een maat van mij werd bijna in elkaar getrapt omdat ie bij Orange met een drankje naar buiten liep. Gelijk zn portomonee maar getrokken, gelukkig had ie nog maar 20leva
Wij zijn sochtends om 08:00 terug gevlogen met Balkan Airlines
Bij het opstijgen viel de binnenkant van de nooddeur eruit door hevige turbulentie.
Zelfs de stewardes schoot helemaal wit weg... Ik had t echt ff niet meer!
Gelukkig zat de deur van buiten nog goed vast en hebben we geen problemen meer gehad.
Ik heb nu wel echt zwaar heimwee, wat een te gekke vakantie was dat zeg!
Een maat van mij werd bijna in elkaar getrapt omdat ie bij Orange met een drankje naar buiten liep. Gelijk zn portomonee maar getrokken, gelukkig had ie nog maar 20leva
Bij het opstijgen viel de binnenkant van de nooddeur eruit door hevige turbulentie.
Gelukkig zat de deur van buiten nog goed vast en hebben we geen problemen meer gehad.
donateur
Hahah woensdag terug gevlogen vanuit alanya, ook bij t opstijgen behoorlijke luchtzakken, scheet m flink! Maar nooddeur die eruit klapt?! WTF
Ja idd! Die gasten bij Glade Viking en ook bij Disco Orange.
Heeft iemand ook een jvc radio ( boomblaster ) mee genomen in het vliegtuig, of iemand ervaring mee?? Laat even weten en stuur ff een berichtje als het geen probleem is of als ze er nog al moeilijk over doen..
wel een paar keer iemand mee gezien. dus geen probleem lijkt mij
Ja het was alleen de binnenbekleding(plastic),
Maar toen ik het bezorgde hoofd van die stewardes zag schrok ik wel heel erg.
Vooral omdat vlak daarvoor ook al de lampjes voor gordel gingen branden en de captain door de speakers zei dat er hevige turbulentie op komst was.
Ik vlieg niet zo vaak dus ik schrok echt wel ff
Maar toen ik het bezorgde hoofd van die stewardes zag schrok ik wel heel erg.
Vooral omdat vlak daarvoor ook al de lampjes voor gordel gingen branden en de captain door de speakers zei dat er hevige turbulentie op komst was.
Ik vlieg niet zo vaak dus ik schrok echt wel ff
Bewaking niet erg last van gehad alleen bij de iceberg een keer. Disco Orange vette tent. En we zijn elke keer als het ergens af was gelopen bij de Heineken bar geweest, Wat tot een uur of 7 door ging pff
We zijn ook nog eens beroofd in ons huisje, Tussen 6u en 10u s'ochtens toen iedereen lag te slapen(deur was niet op slot).
Iphone blackberry camera en +/- 300 euro weg.
Dus doe de deur allertijden op slot.
We zijn ook nog eens beroofd in ons huisje, Tussen 6u en 10u s'ochtens toen iedereen lag te slapen(deur was niet op slot).
Iphone blackberry camera en +/- 300 euro weg.
@single style:
Jullie zijn veel in de Mexo bar geweest zo te zien?
Met die gare DJ Hits hahahaha wat een mafkees was dat met ze rare mixes!
Muziek daar was wel een stuk minder als we in NL gewend zijn,
Maar was ook wel weer grappig!
daar kon je tenminste relaxt in de openlucht je drankje nuttiggen ipv in die rookerijen!.
muziek was idd wel beetje gaar! en de dj uitspraken : all the sexy lady's dance on the bar, shake it ladys,alles goed, party people!, paarden gehinnik...
ga mooi vant weekend naar golden sands
ouwe lullen strand
vindt jij, ik hoef niet in de nieuwe cherso te lopen.
ga mooi vant weekend naar golden sands
die karaoke- en stripbar
Pjoeh wij zijn vorig jaar ook met Balkan airlanes gevlogen, wat een ramp was dat
Ik ben er van 13 juli tot en met 21 juli geweest, en wat was het vet ! echt prima vermaakt daar. Volgend jaar weer en dan langer 
en kwa criminaliteit.. ik heb niets mee gemaakt op de zigeuners na, maar daar loop je gewoon langs of boos kijken...
natuurlijk moet je uitkijken, maar alsof je dat hier in Nederland tegenwoordig ook niet moet doen.
ik raad het iedereen aan erheen te gaan
en kwa criminaliteit.. ik heb niets mee gemaakt op de zigeuners na, maar daar loop je gewoon langs of boos kijken...
natuurlijk moet je uitkijken, maar alsof je dat hier in Nederland tegenwoordig ook niet moet doen.
ik raad het iedereen aan erheen te gaan
pas maar op met het eten paar man heefr hier al voedsel vergifteging waarschijnlijk door die 3lv pizzas op de boulevard
hahaha ben ook goed ziek geworden door de doner op de boulevard, Had ik kunnen weten maar met me zatte lel moest ik wat eten
laatste aanpassing
emt air
EMT = Eindelijk Meer Turbulentie
Air = afkorting voor Aircrashes...
Dat is tok nie normaal man!
Bewaking niet erg last van gehad alleen bij de iceberg een keer. Disco Orange vette tent. En we zijn elke keer als het ergens af was gelopen bij de Heineken bar geweest, Wat tot een uur of 7 door ging pff
Heineken House was geniaaal
Daar zijn wij bijna alleen maar geweest.
Veel verwachtingen van de viking, maar dat vonden wij echt niks!
Flying Dutchman is ook gezellig en een tip voor het eten; La Bamba
laatste aanpassing
is toch die op het plein achter de iceberg met grote glazen wanden?
Ja dat is hem..
vond er zelf ook vrij weinig aan
Heineken House was geniaaal
vond er vorig jaar ook weinig aan
revolution, iceberg, en orange vond ik wel goed te doen maar weet niet hoe het er dit jaar was
Air = afkorting voor Aircrashes..
we hebben op de heen weg zieke landing gehad.
met de neus naar beneden geland constant luchtzakkingen en 50 meter boven de baan maakte het vliegtuig nog een bocht
Geen fruit aannemen.
ze drukken het tegen je aan valt het moet je geld lappen. kk zigeuners
laatste aanpassing
ze drukken het tegen je aan valt het moet je geld lappen. kk zigeuners
Ik was benieuwd wat ze deden als je het aanpakt. als je met een groep bent kunnen ze je weinig doen lijkt mijn. Ze stonden ook altijd maar met 1 of 2 man.
De lokale bevolking daar heeft ook schijt hekel aan die zigeuners.