Partyflock

Forumonderwerp · 1117125

Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Een 80-jarige man met een rollator is zondagmiddag in een Rotterdamse metro in elkaar geslagen door een 18-jarige jongen.

De man was zondagmiddag samen met zijn vrouw op pad. In de metro bij Rotterdam-Schenkel reed de bejaarde man per ongeluk met zijn rollator tegen de 18-jarige aan. De jongen reageerde enorm agressief. Hij begon de bejaarde man meteen uit te schelden en mishandelde hem daarna ernstig. Het slachtoffer is met ernstige hoofdwonden overgebracht naar het ziekenhuis. De politie heeft de jongen gearresteerd op de Schenkelsedreef.

Brong: HvNL

Serieus, wat is er mis met die klootviooltjes van tegenwoordig?? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 mei 2011 om 17:50:
En dat dat niet gebeurd is, leid je af uit...?

Uitspraak van basedrum op maandag 30 mei 2011 om 18:58:
De 18-jarige belager werd aangehouden omdat omstanders tijdens het handgemeen de politie belden

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 mei 2011 om 17:50:
Daarbij: dat tuig van tegenwoordig draagt vaak een mes op zak, ik neem het in de Randstad niemand kwalijk dat ze niet in grijpen, anders vallen er alleen maar meer slachtoffers. Ze moeten gewoon legaliseren om pepperspray en stroomstootwapens te dragen, daarmee maak je iig nog een kans om zonder gestoken te worden een belager van je af te weren

omstanders is meer dan 1persoon, de dader een 18jarig jongetje!zelfs ik had wel actie ondernomen.
dat is het ook met de maatschappij van tegewoordig, mensen zijn te bang.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van basedrum op woensdag 1 juni 2011 om 20:32:
omstanders is meer dan 1persoon, de dader een 18jarig jongetje!zelfs ik had wel actie ondernomen.
dat is het ook met de maatschappij van tegewoordig, mensen zijn te bang.

Óf iedereen was getuige op afstand en kon er niet op tijd bij zijn om hem in eerste instantie tegen te houden.. Lijkt mij dat niet iedereen schijtsbenauwd is voor een 18 jarige snotneus.. Vraag blijft dan nog wel of hij gewapend was eventueel..
Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk. Hoe komt iemand erbij om een oude man iets aan te doen. Dan spoor je in mijn ogen gewoon niet gewoon :-s
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 29 mei 2011 om 23:26:
Ouders mogen hun kinderen niet meer slaan.

Bull.....tuurlijk mag een corigerende klap gewoon, niemand die mij tegenhoudt mijn eigen kind een draai om zijn oren te geven alstie iets flikt wat niet door de beugel kan!

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van DanM op donderdag 2 juni 2011 om 11:11:
Bull.....tuurlijk mag een corigerende klap gewoon, niemand die mij tegenhoudt mijn eigen kind een draai om zijn oren te geven alstie iets flikt wat niet door de beugel kan!

Volgens mij was het een beetje uit oogpunt van die boomknuffelaars bedoeld..

Vaak zijn het namelijk kinderloze lui die lopen te brullen hoe je kinderen moet opvoeden.. Is op het consultatie bureau ook altijd zo, dit is niet goed, dat is niet goed, terwijl ze zelf nooit iemand hebben opgevoed.
laatste aanpassing