| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2011 om 17:00 |
Iemand een idee wat de line up is?
Iemand een idee wat de line up is?
Er is wel een trailer met een aantal namen.
Die heb ik ook gezien ja. Voor de rest moeten we het maar afwachten dan
weet iemand misschien wat je nou extra krijgt als je een vip ticket haalt?
k hoop dat Q-dance dat dit jaar veel beter/anders aanpakt. Want op het podium na vond ik het totaal geen waar voor mijn geld.
Afgelopen keer kreeg je een aparte ingang (waar ik meer dan een uur in heb staan wachten...) en een vip podium in de Hangar.
Ik hoop dat Q-dance dat dit jaar veel beter/anders aanpakt. Want op het podium na vond ik het totaal geen waar voor mijn geld.
4 stages minder als vorig jaar.. Wel jammer eigk
dat viel me idd wel op ja
Industrial en early hoop ik dan?
Want met deze line-up gaa ik niet naar q-base!
4 stages minder als vorig jaar.. Wel jammer eigk
Volgens mij aan het bezuinigen sommige artiesten dubbel .
Al is B-front, Ran-d én Wildstylez 2x wel een beetje appart
Heb een vriend die mee wilt, maar die is wagenziek in bussen.
maar hij houdt ook al niet van pilletjes nemen
Hallo,
Kan iemand mij misschien vertellen of het te doen is om met de trein naar Q-base te gaan vanuit Rotterdam?
Heb een vriend die mee wilt, maar die is wagenziek in bussen.
vinden wij ook, maar hij houdt ook al niet van pilletjes nemen
Treinen tot Nijmegen gaat goed.. Daarna wordt het wel lastiger
Dan die gast maar zien te overtuigen tot de bus.
Kan iemand mij misschien vertellen of het te doen is om met de trein naar Q-base te gaan vanuit Rotterdam?
Ik heb dat 2jaar geleden gedaan. Ik ga dit jaar toch weer met de bus. Je doet er bijna 4 uur over. Eerste naar Venlo 2,5 uur en dan nog dik een uur vanuit Venlo met de bus. Op die bus moet je ook een tijd wachten. verder is de terug reis ook kut lang wachten op bussen en dan ook nog wachten tot ze helemaal vol zijn. Dit is mijn ervaring. maar mocht je dat allemaal geen probleem vinden dan is het wel te doen.
Zou vooraf dan wel een pendelbusticket kopen bij eventravel.
Dank je,
Denk dat dit hem toch wel moet overtuigen om gewoon dat wagenziek pilletje te nemen
Treinen tot Nijmegen gaat goed.. Daarna wordt het wel lastiger
Niemand van de groep heeft rijbewijs
Had er superveel zin in... maar helaas, ben er weer eens ingelegd door mn werkgever op t laatste moment
Wat bedoel je? Je kan toch ruim van te voren aangeven wanneer je vrij wilt zijn conform CAO?
Nou dat wel, alleen dan moet het wel kunnen. En ik werk op het strand, dat valt onder de horeca CAO, dat betreft een uitzondering, ze mogen me gewoon op zondag inplannen om 08:30 uur, zoals nu dus. En ja, ik heb bezwaar gemaakt, maar als er een probleem ontstaat in de bedrijfsvoering daardoor, moet ik werken ('vakantie anders inplannen'). Dus hijs weer fijn
Nou dat wel, alleen dan moet het wel kunnen. En ik werk op het strand, dat valt onder de horeca CAO, dat betreft een uitzondering, ze mogen me gewoon op zondag inplannen om 08:30 uur, zoals nu dus. En ja, ik heb bezwaar gemaakt, maar als er een probleem ontstaat in de bedrijfsvoering daardoor, moet ik werken ('vakantie anders inplannen'). Dus hijs weer fijn