Partyflock

Forumonderwerp · 1113645
Er zijn mensen die zweren bij DefQon en er zijn er die zweren bij DeciBel. Ik was nog nooit bij DefQon wel al 3 x bij decibel. Mooiste feestje van ut jaar voor mij. Dit jaar zou ik ze eigenlijk beide willen doen maar door het werk en prive omstandigheden moet ik gaan kiezen. Zijn er mensen die ieder jaar beide feesten doen? En als je dan zou moeten kiezen welke is beter? Oke het weer is ook erg belangrijk maar op Decibel altijd mooi weer gehad en lekker feestje gehad steeds aan ut water:)

Gr en thnx voor de antwoorden

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2011 om 21:49:
b2s + Q-dance = hetzelfde :facepalm:

zelfde hoofdorganisatie ja maar is allebei een ander concept, anders hadden ze het allemaal wel id&t genoemt :facepalm:
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2011 om 20:10:
Doe mij maar lekker feesten van b2s

Eens b2s levert betere feesten(Y)
Maar toch heeft q-dance het feest der feesten in handen: Q-BASE :respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2011 om 21:49:
b2s + Q-dance = hetzelfde

Id&Q Holding B.v
Id&t
Q-dance >> B2s

dat hangt van zoveel persoonlijke factoren af.
meestal zijn het feesten waar je nog nooit bent geweest.
de kunst is meestal om een nieuw feest te ondekken,waardoor het weer net even anders is allemaal!!
zo vond ik de 1ste decibel outdoor wel wat hebben,en was de 1ste emporium zeer geslaagt(y)
daarna wisselt het meestal af kwa beleving.

zo kan ik me de 1ste dancevalley herinneren waar ik nog iets van 30 gulden aan de duur betaalde geloof ik.
toen liepen er ook nog ouders met kleine kinderen rond..lekker zittend op een kleedje in het gras,met een jointje op de lip.
totaal niet te vergelijken met nu natuurlijk.