Partyflock

Forumonderwerp · 1113458
2 volgers · 6281x bekeken
Waarschuw beheerder
Vond er nog geen topic over, ervaringen?? Is het echt te vergelijken als met paddo's of truffels?
En hoeveel mg wordt aangeraden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2011 om 13:10:
Mijn theorie is dat als je mdma hebt genomen dat er dan meer receptoren beschikbaar zijn voor de 2cb om zich aan te binden

Dan is het tijdens dus minder effectief, en enkel nadat alle mdma is uitgewerkt actief.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 16 december 2011 om 18:14:
Dan is het tijdens dus minder effectief, en enkel nadat alle mdma is uitgewerkt actief.

dat is ook hoe ik het altijd ervaar.
Neem maar eens een 2Ctje of 4-ACO-DMT en drop gelijktijdig MDMA of 4-FMP, grote kans dat je trip behoorlijk wordt afgezwakt of afwezig is.
Bij 2C en 4-fmp gaat het dan nog wel, maar doet niets af aan het principe dat MDMA of 4-FMP de werking van tripmiddelen behoorlijk afzwakt.
Maar dus als t (bijna) uitgewerkt is, is een ander verhaal.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2011 om 13:10:
dus sommige tripmiddelen doen zich voor (mimicking) als serotonine

Het is niet eens zo zeer het mimicking, bepaalde structuren lijken gewoon erg op die van serotonine en om vervolgens te 'docken' in bepaalde delen van de hersens, is maar een bepaald gedeelte van een structuur nodig. Daarom is het ook zo gemakkelijk om verschillende 2C's te maken. De 'basis' dockt toch wel (bij geen overbodige sterische hindering) en vervolgens kan de rest van de structuur worden gevarieerd :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantie op woensdag 14 december 2011 om 16:03:
Aankomende zaterdag eindelijk 4-AcO-DMT! Heb er echt heel veel zin in
Rondje door de stad maken met alle kerst verlichting

Vorige week eindelijk kennis gemaakt met dit stofje! (25 mg)

Helaas niet echt een trip avond gehad, maar een hele gezellige avond met veel lol. Dat kwam grotendeels door de setting. Rondje door de stad met kerstverlichting is er ook helaas niet van gekomen, want het was te koud en het regende waardoor we binnen zijn gaan zitten bij wat nuchtere mensen. Had er graag wat meer van mee willen krijgen, want de momenten waar ik me toch nog een beetje met trippen bezig hield vond ik erg interessant!

Zeker nog een keer voor herhaling vatbaar, maar dan een wat betere tripsetting!
Waarschuw beheerder
Hmmm misschien morgen een keertje doen met een vriendin. Wat is een goede dosis voor een gezellige, mild trippy avond? (we hebben alleen ervaring met paddo's/truffels), ik heb de fumarate oplossing. 17mg?
Waarschuw beheerder
+1
Afgelopen weekend samen met een vriend (J) 4-AcO-DMT (20mg) in combinatie met 4-AcO-DIPT (24mg) geprobeerd.
Ik moet zeggen dat dit visueel gezien echt een vette combinatie is.

We hadden het ongeveer om 20:45 ingenomen. J heeft in zijn woonkamer op de muur achter de tv hele mooie boom stickers met vallende bladeren. Tegen het einde van de eerste helft champions league finale keek ik dus geen voetbal meer, maar bomen die heen en weer gingen. Ook op een andere muur vormde zich hele mooie dingen. J was even aan het gamen (league of legends), maar vond dat te moeilijk worden, dus hadden we voetbal en de game uit gezet.

In de middag hadden we al besloten om een film te gaan kijken en dit leek ons het goede moment. Het was de film "Fantastic Planet". Hier onder een trailer:

Ik vond het (in ieder geval op dat moment) echt een super vage film. Ik kwam door de film in een rare gedachtegang terecht. Ik probeerde te begrijpen wat er voor en na het leven was (wat gebeurd er met de zielen van mensen als zij niet gebonden zijn aan een lichaam) en ik kon ook maar niet begrijpen waarom mensen hun leven leven zoals ze doen en wat de reden is waarom mensen bestaan (beetje vaag allemaal). Ik vond die gedachtegang niet leuk omdat ik het niet begreep en voelde me er ook slecht door. Ondertussen hadden we ook de film al even op pauze gezet. Ik heb toen even boven de wc gehangen maar er kwam niks uit. Ik ging in de badkamer op de grond liggen en was een beetje bang voor de volgende dag, dat ik er nog zo mee zou zitten dat ik het niet begreep, ook al wist ik dat het over zou gaan. J trok me weer overeind en we gingen even rustig op de bank zitten. Na een minuut of 20 (denk ik) ging het weer een stuk beter. J wilde de film verder kijken, maar ik wilde hem niet meer zien. Omdat hij toch verder ging kijken, werd ik toch wel een beetje benieuwd door alle geluiden en heb toen nog mee gekeken. Toen de film was afgelopen was ik weer helemaal vrolijk. Beide hadden we de conclusie getrokken dat de film echt raar was.

Hierna zijn we helemaal in het donker de game "Amnesia" gaan spelen. Redelijk enge game op dat moment. Ook lukte het niet om verder te komen, omdat we het niet helemaal snapten en hebben het na een kwartier/half uur weer uit gezet.

Na een beetje muziek geluisterd te hebben, zijn we nog rustig een rondje buiten gaan lopen in een parkje. Toen we weer bij J thuis waren was het al redelijk afgelopen en kwam mijn vriendin, die terug kwam van een feestje, mij even ophalen om naar huis te gaan.

Nooit eerder heb ik zo een slecht moment in een trip gehad, dus het was wel een hele ervaring. Nu ik deze ervaring heb gehad, zal ik er de volgende keer hopelijk een stuk makkelijker mee om kunnen gaan. Het zou kunnen dat het kwam doordat de dosering van beide stofjes misschien iets te hoog voor mij waren. Zeker een combinatie om weer te proberen! Alleen dan volgende keer wel iets minder van beide :)