Partyflock

Forumonderwerp · 1113338

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weet dat iedereen begint te huilen over google, zoekfunctie, en "ga luisteren". Luisteren in een winkel geeft GEEN compleet beeld van de speakers, en ik heb me rot gezocht op google en daar al het nodige aan info vandaan.

Nu is de vraag, WELKE speakers! Mijn ruimte is ongeveer rond de 4x3 meter en uiteraard heb ik statieven.

Nu gaat het eigenlijk tussen maar een paar speakers;
ADAM A7X/A8X < Totaal geen info over
DynAudio BM5A (BM 5A) mkII < super zuiver, ietwat klein. En mijn vraag is of ze erg (behalve de geluidsdruk) verbetert zijn tov m1
Mackie HR824 MKII < Lomp groot, blijkbaar niet zo heel erg zuiver maar meer een ietwat verkleurde klank, voornamelijk in het laag.

Dat zijn enkel de speakers waar ik zelf over nagedacht heb, mayb zijn er meer suggesties.

Peace

(oja het kan zijn dat ik verbannen raak, dw, ik lees het wel)
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 maart 2011 om 00:12:
Nu maar wachten op mn nwe monitoren jwt

De Dyns? feedback heeft nu een mooie aanbieding, zit zelf ook te twijfelen, 150/stuk goedkoper, iets in die trend :D

Waarschuw beheerder
De oude types ja, ik wil de mk2. Het liefst nog de bm6a mk1 :$, maar die is weer duurder dan de mk2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 maart 2011 om 19:01:
De oude types ja, ik wil de mk2.

Ik heb hier de voorjaarsmailing voor me liggen en het gaat volgens mij gewoon om de BM5A MKII's...:D
Of ik heb toevallig een misdrukje liggen....:x
Waarschuw beheerder
Ohja, van 565 voor 489/stuk....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was iets te optimistisch :D

Waarschuw beheerder
Go figure, studio lommers is iig een heel stuk goedkoper. Mgoed, de service is ook van belang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 maart 2011 om 19:17:
Go figure, studio lommers is iig een heel stuk goedkoper.

weet je het zelf nog?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 maart 2011 om 17:46:
Mhmh, na een over en weer contact met lobbes weet ik niet of ik ze daar aan wil schaffen. Ze zijn erg vaag, willen dat ik prijzen niet overhandig aan anderen terwijl hun ze zelf op de site hebben staan, en komen afspraken tov het tijdstip qua mailen niet na.

:bye:

Waarschuw beheerder
Lees godverdomme eens man, tering, het staat er zelfs gewoon achter...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 maart 2011 om 19:17:
Mgoed, de service is ook van belang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 maart 2011 om 02:08:
Ik heb zself 8 "crap monitoren in een mega kamer en vind het vreselijke dingen vooral dat laag en die bass het klinkt bijna altijd goed als die krengen zo abnormaal groot zij

toen je ze net had was je er nog wel zo blij mee ;p
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Ze kraken nu ook al bijna las ik? Wat doe je er mee joh? :D

Waarschuw beheerder
Doel je nu op mij of? :$

Deze krks leven al een jaar of 6-7, denk dat het aan de amps leg, hij kraakt bij het aan/uit zetten.

Waarschuw beheerder
Zo, na wat strubbelingen en vertragingen toch maar de bm6a mk2s bestelt, op goede voorwaarden en een leuke prijs (F) Was hun laatste set ook, en gezien de communicatie wat stroebel verliep en ik een tijd heb moeten wachten heb ik daar gebruik van weten te maken :cheer:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 60688, 49131}
Waarschuw beheerder
Nice, ga je geen spijt van krijgen! Wat heb je er voor betaald uiteindelijk?
Waarschuw beheerder
bij die studio????????? dude.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D21 op donderdag 7 april 2011 om 10:03:
bij die studio????????? dude.. :P

lol er zijn excuses gemaakt, prijzen verlaagt. Mochten ze gaan ouwehoeren met de garantie rij ik er persoonlijk heen, en krijgen ze een probleem met de importeur. Jwt.

Wat ik er voor heb betaalt? Een HEEL stuk minder dan bij feedback :lol:
*edit, ze veranderen WEER hun leveringsvoorwaarden, mocht het niet zo gaan als dit vooraf afgesproken heb zal ik het email verkeer hier en elders openbaren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ok ik ga dus definitief niks halen bij studio studiolobbes, wat een rare snuiters. Zo hoor je een hele tijd niks, daarna veranderen ze alle voorwaarden, en vervolgens lopen smeken dat ik hun prijs niet meld aan de concurrentie. Als ze zo om gaan met kopers, doen ze dit ook bij de garantie. Absolute afrader dus (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bestelling geannuleerd?

Waarschuw beheerder
Ja, en ik ga het nu via feedback regelen. Waar ik wel die prijs vermeld gezien ze de laagste prijs garantie hebben. Jwt!

Artiest Hard-Tex
Waarschuw beheerder
Vet man:) benieuwd naar picca's :cammy:

Waarschuw beheerder
Nja ik ga er volgende week wel een keer heen met de factuur van lobbes, gaat me weer een paar honderd eurotjes scheleng :lol:

Waarschuw beheerder
Ok, het volgende:

Studiolobbes had mij dus beroerd behandelt, afspraken niet nakomen etc etc. Ik heb dus mijn factuur gestuurd naar feedback in de hoop daar dezelfde prijs te krijgen. Feedback werd hier vrij boos om omdat lobbes ver beneden de adviesprijs verkoopt, en het ws import vanuit buiten de eu is. Ik hoorde er een tijdje niks van totdat ik een vrij nare mail kreeg van studiolobbes waarin ze dus boos waren op mij. Ze hebben hun prijzen nog verder naar beneden geschroefd nu met het label "tijdelijke actie" en er is dus iets niet in de haak daar gezien ze naar alle waarschijnlijkheid geen officiële verkoper/importeur zijn. Toch werd ik vrij pissig ook op feedback omdat ze mij hadden verzekert hier discreet mee om te gaan. Ze hebben mij nu een prijs aangeboden voor de dyn bm6a mk2s waar je normaal niet eens de bm5a mk2s voor haalt, als excuus. Ik ga dus van de week of uiterlijk volgende week ff kortsluiten.

iig, koop niks bij lobbes, ondanks dat de prijzen goed zijn. Ik heb niets anders gemerkt dan heel veel spelfouten, wijzigingen in betalingen, en het niet nakomen van afspraken mbt contact opnemen. Paupers! :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/80927137.jpg?nocache;15608916[/img]{non-image link}

Nu weet ik weer waarom ik altijd naar feedback ga, topzaak! Het is de bm6a mk2, en klinkt erg lekker :D
Waarschuw beheerder
Nice man :D ook nieuwe stands? Of ligt er nog iets tussen de speaker en die plaat?

Waarschuw beheerder
Auralex dinges, kreeg ik dr gratis bij. Samen met een dik excuus ed, toffe gasten daar :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 maart 2011 om 17:46:
DynAudio BM5A (BM 5A) mkI / mkII

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen ik zoek wat low end monitoren, 3 of 4" voor bij mn pc, magnetisch afgeschermd en met volumeregeling aan de voorkant. budget 200 max. doel is muziek luisteren en gamen e.d.