| Betreft: | evenement: Creamfields, zaterdag 27 augustus 2011 om 12:00 |

Dude wat kom je doen hier als je toch niks fatsoenlijks post!
Een ieder heeft het recht (met inachtneming van de beleidsregels) te posten wat hem/haar goed dunkt. Het is niet aan een ander om te bepalen of iemand wel of niet mag reageren zoals die reageert. Wanneer je het met de persoon niet eens bent dan kun je dit met argumenten trachten te weerleggen.
Ten slotte dient een ieder hier respectvol met elkaar om te gaan!
Uitspraak van actief op donderdag 10 maart 2011 om 14:45:Ten slotte dient een ieder hier respectvol met elkaar om te gaan!
Ik schiet vol
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 10 maart 2011 om 14:19:kan je niet beter naar creamfields 2011 gaan
Godsamme dat had ik niet eens gezien
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 15:05:Godsamme dat had ik niet eens gezien
IK wel maar foutje is menselijk
laatste aanpassing
Uitspraak van ja tuurlijk op donderdag 10 maart 2011 om 15:11:IK wel maar foutje is menselijk Moet jij toch weten Doennnn
ik maak NOOIT fouten.........
Iets met weddenschapje en dure dag 

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 15:20:dat is echt de grootste fout ja die ik in de afgelopen maanden heb gemaakt...
maar ja wie geloofde er dan dat ADO 4e zou staan in maart
hahaha wel een heerlijke dag, ik denk dat je daar dan weer nog maanden aan gaat terug denken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 15:20:niemand toch
Echt wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 15:05:kan je niet beter naar creamfields 2011 gaan
Godsamme dat had ik niet eens gezien![]()
ik ook niet
Whe