Een neus verstuiver kan je voor minder dan 1,50 kopen bij de plaatselijke aphotheek
Ze hebben deze in verschillende maten vanaf 20ml
kwa inhoud zal je zelf moeten uitzoeken, op drugsforum staat een recept beschreven maar dat recept is voor mij echt veel te weinig speed, dus ik gebruik bijna het dubbele in de zout oplossing, daarnaast gebruik ik geen sorbitol, wat ik wel doe is een klein beetje vicks neusspray erdoor heen, niet te veel natuurlijk.
Echt last van tollerantie heb ik niet, gebruik wel iets meer dan in begin maar hierna nooit echt meer.
Waar ik wel last van heb zijn de bekende speed junk verschijnselen zoals sneller geiriteerd, te gefucusd op bepaalde dingen, als je een keer naar een feest gaat kom je energie te kort en extra pep werkt niet, je slaapt gemiddeld maar 3 tot 5 uur per dag, vergeet snel zaken zoals eten, scheren, en dat soort dingen doordat je er geen tijd voor hebt en andere dingen wil doen.
Houdt er rekening mee dat er verschillende soorten speed zijn, zo heb je alleen al dex en levo, een wereld van verschil die twee.
Als je gewend bent om levo of een mix van levo en dex te gebruiken en je zal dan een keer pure dex nemen is dit nauwelijks merkbaar, je hebt het idee dat het niet goed werkt maar je bent wel fucking wakker en nuchter ineens..
persoonlijk ga ik voor een mix van beide waarbij ietjes meer levo dan dex, heerlijk dat vage speedy gevoel.
Affijn, ik ben er maanden geleden al achter gekomen dat ik toch eigenlijk best wel een seriuus probleem heb, 3x daags een dosis al bijna een jaar lang is toch wel degelijk een verslaving, stoppen is moeilijk athans kan ook best zonder maar het is best verleidelijk zeker wanneer je een druk en stressvolle baan en 24 uur diensten draaid met een hoop verantwoordelijkheden, dan werkt speed best goed om dit alles bij te houden, natuurlijk slaat dat nergens op, want laten we eerlijk zijn:
Iemand die geen speed gebruikt is aanzienlijk fitter dan iemand die wel speed gebruikt, uiteindelijk zal speed je steeds moeier maken