Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 maart 2011 om 11:15:Neusspray fixen van je pep! Als je goede pep hebt en een stevige oplossing maakt, dan zijn de voordelen o.a.:
--> Beter voor je imago! (Want een flesje Otrivin ziet er onschuldig en verzord uit)
--> De pep zit perféct opgelost in je [gedestilleerde] water. Bij snuiven blijft dan niets meer hangen in je neus. Ziet er beter uit dan een poederneus, het wordt bovendien beter opgenomen door je neus slijmvliezen en je hebt ook nog minder gore nasmaak achter in je keel.
--> En praktisch gezien: je kan 'even snel' een beetje pep bijnemen, zonder je te hoeven afzonderen, zonder eerst netjes lijnen te leggen, etc... Makkelijk, scheelt tijd, en zorgt ervoor dat je minder "drugs ritueel" hebt. (Veel pep-addicts zijn namelijk ook hooked aan die ritueeltjes, en dan zorgt een spray voor veel 'verstandiger' gebruik)
Een neus verstuiver kan je voor minder dan 1,50 kopen bij de plaatselijke aphotheek
Ze hebben deze in verschillende maten vanaf 20ml
kwa inhoud zal je zelf moeten uitzoeken, op drugsforum staat een recept beschreven maar dat recept is voor mij echt veel te weinig speed, dus ik gebruik bijna het dubbele in de zout oplossing, daarnaast gebruik ik geen sorbitol, wat ik wel doe is een klein beetje vicks neusspray erdoor heen, niet te veel natuurlijk.
Echt last van tollerantie heb ik niet, gebruik wel iets meer dan in begin maar hierna nooit echt meer.
Waar ik wel last van heb zijn de bekende speed junk verschijnselen zoals sneller geiriteerd, te gefucusd op bepaalde dingen, als je een keer naar een feest gaat kom je energie te kort en extra pep werkt niet, je slaapt gemiddeld maar 3 tot 5 uur per dag, vergeet snel zaken zoals eten, scheren, en dat soort dingen doordat je er geen tijd voor hebt en andere dingen wil doen.
Houdt er rekening mee dat er verschillende soorten speed zijn, zo heb je alleen al dex en levo, een wereld van verschil die twee.
Als je gewend bent om levo of een mix van levo en dex te gebruiken en je zal dan een keer pure dex nemen is dit nauwelijks merkbaar, je hebt het idee dat het niet goed werkt maar je bent wel fucking wakker en nuchter ineens..
persoonlijk ga ik voor een mix van beide waarbij ietjes meer levo dan dex, heerlijk dat vage speedy gevoel.
Affijn, ik ben er maanden geleden al achter gekomen dat ik toch eigenlijk best wel een seriuus probleem heb, 3x daags een dosis al bijna een jaar lang is toch wel degelijk een verslaving, stoppen is moeilijk athans kan ook best zonder maar het is best verleidelijk zeker wanneer je een druk en stressvolle baan en 24 uur diensten draaid met een hoop verantwoordelijkheden, dan werkt speed best goed om dit alles bij te houden, natuurlijk slaat dat nergens op, want laten we eerlijk zijn:
Iemand die geen speed gebruikt is aanzienlijk fitter dan iemand die wel speed gebruikt, uiteindelijk zal speed je steeds moeier maken
Ze hebben deze in verschillende maten vanaf 20ml
kwa inhoud zal je zelf moeten uitzoeken, op drugsforum staat een recept beschreven maar dat recept is voor mij echt veel te weinig speed, dus ik gebruik bijna het dubbele in de zout oplossing, daarnaast gebruik ik geen sorbitol, wat ik wel doe is een klein beetje vicks neusspray erdoor heen, niet te veel natuurlijk.
Echt last van tollerantie heb ik niet, gebruik wel iets meer dan in begin maar hierna nooit echt meer.
Waar ik wel last van heb zijn de bekende speed junk verschijnselen zoals sneller geiriteerd, te gefucusd op bepaalde dingen, als je een keer naar een feest gaat kom je energie te kort en extra pep werkt niet, je slaapt gemiddeld maar 3 tot 5 uur per dag, vergeet snel zaken zoals eten, scheren, en dat soort dingen doordat je er geen tijd voor hebt en andere dingen wil doen.
Houdt er rekening mee dat er verschillende soorten speed zijn, zo heb je alleen al dex en levo, een wereld van verschil die twee.
Als je gewend bent om levo of een mix van levo en dex te gebruiken en je zal dan een keer pure dex nemen is dit nauwelijks merkbaar, je hebt het idee dat het niet goed werkt maar je bent wel fucking wakker en nuchter ineens..
persoonlijk ga ik voor een mix van beide waarbij ietjes meer levo dan dex, heerlijk dat vage speedy gevoel.
Affijn, ik ben er maanden geleden al achter gekomen dat ik toch eigenlijk best wel een seriuus probleem heb, 3x daags een dosis al bijna een jaar lang is toch wel degelijk een verslaving, stoppen is moeilijk athans kan ook best zonder maar het is best verleidelijk zeker wanneer je een druk en stressvolle baan en 24 uur diensten draaid met een hoop verantwoordelijkheden, dan werkt speed best goed om dit alles bij te houden, natuurlijk slaat dat nergens op, want laten we eerlijk zijn:
Iemand die geen speed gebruikt is aanzienlijk fitter dan iemand die wel speed gebruikt, uiteindelijk zal speed je steeds moeier maken
Uitspraak van MaikThaRia op maandag 21 februari 2011 om 21:25:Ik zou over 3 weken weer willen gebruiken, dan zitten er 1maand en 1 week tussen.
Zou myn dopamine, dan weer op peil zijn, om me lekker te voelen?
Je dopamine zit altijd op peil..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 april 2011 om 08:22:aangezien je er zwak van word na langdurig gebruikt, heeft die tolerantie alles te maken met de stelling dat je niet het verschil meer weet tussen nuchter en high
Bullshit. In de 2 jaar tijd dat ik elke dag pep nuttigde, had ik wel degelijk tolorantie gemerkt; hoger dosering om het zelfde effect te bereiken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 april 2011 om 05:19:Bullshit. In de 2 jaar tijd dat ik elke dag pep nuttigde, had ik wel degelijk tolorantie gemerkt; hoger dosering om het zelfde effect te bereiken.
oke je hebt gelijk
Uitspraak van MaikThaRia op maandag 21 februari 2011 om 20:13:tolerantie van speed gebruik?

Amfetaminen, 3 plusjes bij gewenning.
Sterke tolerantie ontwikkeling dus.
I rest the case.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 maart 2011 om 11:25:- regel een leeg flesje neusspray (met schroefdop om te kunnen hervullen; otrivin is prima bv)
Werkt perfect en verstopt bij de lul inclusief sok bij het naar binnennemen op een feest ziet de broek er ook nog eens goedgevuld uit voor de dames
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 7 april 2011 om 10:42:I rest the case.
Fijn om je weer terug te hebben
Ttnx voor het overzichtje
alleen jammer dat GHB & Ket er nog niet op staan
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 7 april 2011 om 10:42:I rest the case
Zeker leuk overzichtje !
Mdma valt me nog mee 1 plusje
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 7 april 2011 om 10:42:*plaatje*
Coke niet lichamelijk verslavend?
Oordeel ik niet over, maar zowel, dan is de psychische component alsnog vele malen groter dan de lichamelijke.
Maar goed, dit ging over speed en dat antwoord lijkt me vrij duidelijk, het gaat een beetje buiten het bestek van dit topic om ieder ander plusje of minnetje van het schema te gaan bediscussiëren lijkt me
Tolerantie valt opzich mee in vergelijking tot andere stoffen ja, maar is wel aanwezig.
Maar goed, dit ging over speed en dat antwoord lijkt me vrij duidelijk, het gaat een beetje buiten het bestek van dit topic om ieder ander plusje of minnetje van het schema te gaan bediscussiëren lijkt me
Mdma valt me nog mee 1 plusje
Tolerantie valt opzich mee in vergelijking tot andere stoffen ja, maar is wel aanwezig.