Partyflock

Forumonderwerp · 1112144
Aanrader of juist helemaal niet?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 februari 2011 om 01:49:
Sinds ik m'n ipad heb gebruik ik m'n laptop amper. Ipad heeft vet leuke games, tools, is lekker portable, kan er mee op de bank hangen en een beetje facebooken, laatst op reis lekker in het vliegtuig muziek erop maken en het werkt TIEN UUR op de batterij met full audio/video. Dat gaat je echt niet lukken met je laptop. :rot:

Ik heb net een nieuwe laptop en ik ga echt geen 600 euro uitgeven aan zo'n ding. Zonde van mijn geld dat geef ik liever uit aan vakantie.

Artiest System
Uitspraak van M. :') op zaterdag 19 februari 2011 om 10:03:
Zonde van mijn geld dat geef ik liever uit aan vakantie.

Beetje kromme vergelijking.
Omdat? Ik zeg net dat ik een nieuwe laptop heb dus waarom zou ik dan een ipad kopen? Dus dat geld geef ik liever aan wat anders uit, vakantie dus.

Ja, dat had je al gezegd. Maar het is nog steeds een kromme vergelijking. Een ipad vergelijken met vakantie. :lol:
Gelukkig vergelijk ik het ook met elkaar ja.

Uitspraak van M. :') op zondag 20 februari 2011 om 12:26:
Gelukkig vergelijk ik het ook met elkaar ja.

Ja, als je zegt, ik heb X geld, en ik heb A en B, en ik geef m'n geld uit aan OF A, OF B, en je gaat een beslissing nemen waaraan je dat X geld uitgeeft, dan vergelijk je dus A en B.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 februari 2011 om 12:33:
Ja, als je zegt, ik heb X geld, en ik heb A en B, en ik geef m'n geld uit aan OF A, OF B, en je gaat een beslissing nemen waaraan je dat X geld uitgeeft, dan vergelijk je dus A en B.

:')
heb je m nou gekocht nerd of niet?
Neuh nog niet :lol:

Artiest The Carcass
Wordt het wel eens tijd of hebben we allemaal
voor niks energie erin gestoken :p
(message send on train wifi t-mobile free)